25 Eylül 2011 00:09 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
aynen öyle Kemal hocam.saygılar.
25 Eylül 2011 00:07 tarihinde serhat yaman <sneme09@gmail.com> yazdı:
İkiden fazla demişte onunda ktr-str-ntr olduğuna bakacağız demiş o zaman rkç yi ne yapacaz?
25 Eylül 2011 00:05 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:
benimde kafar karıştı şimdi. Belki türemiş kelimelerde daha fazla olabiliyordur.
25 Eylül 2011 00:02 tarihinde Gokhan Kececi <gokhankececi@gmail.com> yazdı:
kadir hocam kaynak göstermiş ama türkçe de türkçe kelimesini göz ardı edemez herhalde
--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni
--
--
Akrebe gülümsüyor yelkovan bitti hayal
Saatleri sonsuzluk için kurmalı artık
--
--
Akrebe gülümsüyor yelkovan bitti hayal
Saatleri sonsuzluk için kurmalı artık
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder