24 Eylül 2011 Cumartesi

Re: [tmoz:447414] Dörtgende Alan

Hoş zaten Türkçe de aynıymış bizim göz ne görüyorsa artık:):)

24 Eylül 2011 23:59 tarihinde Gokhan Kececi <gokhankececi@gmail.com> yazdı:


3 tabi cevabı soruda mevcut o yüzden çok güzel



--
Akrebe gülümsüyor yelkovan bitti hayal
Saatleri sonsuzluk için kurmalı artık

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: