24 Eylül 2011 Cumartesi

Re: [tmoz:447405] Re: Dörtgende Alan

:)
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)


24 Eylül 2011 23:54 tarihinde serhat yaman <sneme09@gmail.com> yazdı:
trkçüe  :):)
Hocam Türkçe de demediniz mi:)

--
Akrebe gülümsüyor yelkovan bitti hayal
Saatleri sonsuzluk için kurmalı artık

--

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: