Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)
24 Eylül 2011 23:54 tarihinde serhat yaman <sneme09@gmail.com> yazdı:
trkçüe :):)Hocam Türkçe de demediniz mi:)--
Akrebe gülümsüyor yelkovan bitti hayal
Saatleri sonsuzluk için kurmalı artık
--
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder