9.sınıf faktöriyel anlatıyorum.sınıf seviyesi çok kötüydü...konuyu anlattım sırayla örnek çözdürüyordum canım sıkıldı haylaz birini kaldırdım.
10! / 7! en sade halini sordum.. düşündü ve
Hocam ünlem işaretleri sadeleşir 10 / 7 kalır dedi...
03 Nisan 2011 22:35 tarihinde Şahin Danişman <sahin.danisman@gmail.com> yazdı:
matrisler, 11. sınıf konuya giriş. tanımları veriyorum.asal köşegen...şudur.yedek köşegen ... şudur...-Hocam yedek köşegen ne işe yarıyor.diğeri,-Asalı bozulunca yerine kullanıyoruz :):)03 Nisan 2011 19:21 tarihinde M.Şah EKİN <msekin21@gmail.com> yazdı:
Bugün 12. sınıfların sınav kağıtlarını okurken neredeyse sinir krizi geçiriyordum.0/16----- tanımsız-2/-2=00/(4+4)=0/4=42-1/2 = 0 ise 2 = 1/2 =47^0 =0..........................bunlar sadece bir kaçı.....:((--
03 Nisan 2011 19:03 tarihinde Ahmet Demir <ahdemgeometri@gmail.com> yazdı:
1/2+1/2 kaç eder çocuğun biri 2/4 dedi yanındaki çocuk olur mu lan salak 1/4 eder dedi ve ben bunlara geometri anlatıyorum
--
KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...
--
Şahin DanişmanTokat-Matematik-Geometri ÖğretmeniEğlenerek matematik çalışmanızı sağlayan, basamak sistemli, 9. sınıfa yardımcı -- YGS ye hazırlık çalışma kitabı olan, "Matematikçe" için lütfen mail atınız.Tohum saç, bitmezse toprak utansın...
Hedefe varmayan mızrak utansın...
Hey gidi küheylan,koşmana bak sen...
Çatlarsan doğuran kısrak utansın!...
....................................Necip Fazıl...
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder