4 Nisan 2011 Pazartesi

Re: [tmoz:415113] Re: Tenefüs

Güzel bi başlık oldu ben de anlatayım....
9.sınıf faktöriyel anlatıyorum.sınıf seviyesi çok kötüydü...konuyu anlattım sırayla örnek çözdürüyordum canım sıkıldı haylaz birini kaldırdım.
10! / 7!    en sade halini sordum.. düşündü ve
Hocam ünlem işaretleri sadeleşir   10 / 7   kalır dedi...

03 Nisan 2011 22:35 tarihinde Şahin Danişman <sahin.danisman@gmail.com> yazdı:
matrisler, 11. sınıf konuya giriş. tanımları veriyorum.
asal köşegen...şudur.
yedek köşegen ... şudur...
-Hocam yedek köşegen ne işe yarıyor.
diğeri,
-Asalı bozulunca yerine kullanıyoruz :):)

03 Nisan 2011 19:21 tarihinde M.Şah EKİN <msekin21@gmail.com> yazdı:

Bugün  12. sınıfların  sınav  kağıtlarını okurken neredeyse sinir  krizi geçiriyordum.
0/16-----  tanımsız
-2/-2=0
0/(4+4)=0/4=4
2-1/2 = 0  ise  2 = 1/2 =4
7^0 =0
..........................
bunlar  sadece  bir  kaçı.....:((

03 Nisan 2011 19:03 tarihinde Ahmet Demir <ahdemgeometri@gmail.com> yazdı:

1/2+1/2  kaç eder çocuğun biri 2/4 dedi  yanındaki çocuk olur mu lan  salak 1/4 eder dedi ve ben bunlara geometri anlatıyorum 



--



KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...



--



--
 
Şahin Danişman
Tokat-Matematik-Geometri Öğretmeni
 
Eğlenerek matematik çalışmanızı sağlayan, basamak sistemli, 9. sınıfa yardımcı -- YGS ye hazırlık çalışma kitabı olan, "Matematikçe" için lütfen mail atınız.
 
Tohum saç, bitmezse toprak utansın...
Hedefe varmayan mızrak utansın...
Hey gidi küheylan,koşmana bak sen...
Çatlarsan doğuran kısrak utansın!...
....................................Necip Fazıl...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: