delta<eşit 0 olmalı değilmi?
On 22 Kasım, 22:27, GARİBAN HOCA <garibanh...@gmail.com> wrote:
> m=13/4 için içerisi tam kare olup sürekli oluyor ancak diye
> düşünüyorum .
>
> On 22 Kasım, 22:23, Temel Gökçe <temelgo...@gmail.com> wrote:
>
>
>
> > 22 Kasım 2010 22:10 tarihinde epirom <epi...@gmail.com> yazdı:
>
> > > --
> > > * Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz.
> > > İlgili kişiye özelden bildiriniz. *Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar
> > > göndermeyiniz. * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış
> > > resim
> > > formatları kullanmalısınız. * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel
> > > hakaretlerde bulunmayınız. * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj
> > > göndermeyiniz.
> > > * Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. BÜYÜK harflerle
> > > başlık yazmayınız. * Tartışma mesajları dışında, beğendiğiniz veya
> > > beğenmediğiniz paylaşım, duyuru mesajlarında polemik yapmayınız.
> > > Şikayetinizi gurup yöneticisine iletiniz.
> > > Mesaja ek dosya eklemek:
> > >http://video.google.com/videoplay?docid=-1298721011160729778&hl=en#
>
> > --
> > Adapla gelen,hürmetle gider...
>
> > süreklilik.gif
> > 8KGörüntüleİndir- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -
--
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz.
İlgili kişiye özelden bildiriniz. *Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz. * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim
formatları kullanmalısınız. * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız. * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. BÜYÜK harflerle başlık yazmayınız. * Tartışma mesajları dışında, beğendiğiniz veya beğenmediğiniz paylaşım, duyuru mesajlarında polemik yapmayınız. Şikayetinizi gurup yöneticisine iletiniz.
Mesaja ek dosya eklemek:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1298721011160729778&hl=en#
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder