On 22 Kasım, 22:15, barbaros gur <bhgu...@gmail.com> wrote:
> 22 Kasım 2010 20:57 tarihinde akigo <ali.akkay...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
> > limit x giderken 1 e (1-x)tan pix bölü 2=?
>
> > --
> > * Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz.
> > İlgili kişiye özelden bildiriniz. *Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar
> > göndermeyiniz. * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış
> > resim
> > formatları kullanmalısınız. * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel
> > hakaretlerde bulunmayınız. * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj
> > göndermeyiniz.
> > * Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. BÜYÜK harflerle
> > başlık yazmayınız. * Tartışma mesajları dışında, beğendiğiniz veya
> > beğenmediğiniz paylaşım, duyuru mesajlarında polemik yapmayınız.
> > Şikayetinizi gurup yöneticisine iletiniz.
> > Mesaja ek dosya eklemek:
> >http://video.google.com/videoplay?docid=-1298721011160729778&hl=en#
>
> --
> İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
>
> Ekran Alıntısı.JPG
> 46KGörüntüleİndir- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -
--
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz.
İlgili kişiye özelden bildiriniz. *Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz. * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim
formatları kullanmalısınız. * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız. * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. BÜYÜK harflerle başlık yazmayınız. * Tartışma mesajları dışında, beğendiğiniz veya beğenmediğiniz paylaşım, duyuru mesajlarında polemik yapmayınız. Şikayetinizi gurup yöneticisine iletiniz.
Mesaja ek dosya eklemek:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1298721011160729778&hl=en#
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder