bırakmamışınız....
20 Kasım 2010 22:42 tarihinde ahmet elmas <ahmetelmas2011@gmail.com> yazdı:
> Harf Devrimi, Tevhidi Tedrisat Kanunu, Köy Enstitüleri, Öğretmen Okulları,
> Yüksek Öğretmen Okulları,
> TÖS, TÖBDER, den sonra...
> Öğretmen yetiştiren okulları bitiren öğrenciye Yeterlilik sınavı, KPSS,
> Sözleşmeli öğretmenlik, Vekil öğretmenlik,.....
> Düzene uygun kafalar nasıl yetiştirilir?
> Sorusunun yanıtını buldular...:(((
> Eğitim emekçileri hala darmadağın....
> Her şeye karşın öğrenci karşısında Öğretmenliğin gereği yapılmalı.
> Milli eğitim bakanlığının adı gibi EĞİTİM yapılmalı, yalnızca ÖĞRETİM (KURU
> BİLGİ AKTARIMI) DEĞİL...
>
> Nerde olursan ol
> içerde, dışarda, derste, sırada
> yürü üstüne üstüne
> tükür yüzüne celladın
> fırsatçının fesatçının hayının.
> dayan tırnak ile diş ile
> umut ile sevda ile düş ile
> dayan rüsva etme beni........
>
> 20 Kasım 2010 22:15 tarihinde ali kurden <ali.kurden@gmail.com> yazdı:
>>
>> aynen arkadaşlar sözlerinize katılıyorum.
>> Ben de bu sene başında çalışmakta olduğum lisedeki öğrencilerin
>> durumunun zayıf olduğunu bildiğim için Antremanlarla Matematik kitabı
>> getirttim 100 tane...Daha bana haberi gelmeden hemen kırtasiyeciye
>> haberi gitmiş kitapların. Noldu biliyor musunuz daha sonra kırtasiyeci
>> adam gelmiş okulda bizim müdür beyle görüşmüş.Müdür beni çağırdı böyle
>> dışardan kaynak getirtemezsin genelge var dedi. Hem böyle kitap
>> getirteceksen kırtasiciye söyle o getirtsin kitapları oradan alsın
>> öğrenciler dedi.
>> Arkadaşlar şimdi sizlere soruyorum.
>> 1.kırtasiyeci benim üst amirim mi ondan izin alacağım?
>> 2.madem ek kaynak istemiyor MEB o zaman kırtasiyelerdeki bütün
>> yayınevlerinin kitaplarını toplatsınlar?(sadece kaynaklarının
>> kullanılmasını istiyorsa meb)
>> 3.Biz zümre kararlarında hep öğrencilerin ilgi ve isteklerine göre
>> konuların işleneceğini söylüyoruz.Peki çarpma tablosunu bile bilemeyen
>> bir sürü 9. sınıf öğrencisi var genel liselerde.hal böyleyken nasıl
>> meb in kitaplarından işleyebiliriz? kimi kandırıyorsunuz???
>> Bunların dışında sırf ek ders uğruna Şube Müdürlerinin Etik Seminer i
>> vermek için akşam 7 ye kadar tutmaları bunun ne kadarı ETİK!!!(köyden
>> gelenler için ayrı bir dert gelip gitmek zaten).Sırf prosedür uğruna
>> her sene koyun gibi aynı şeyler yapmamız.Eğitim haricinde gerçekten
>> her şeyi yapıyoruz.Bizden başka bir varlık yaratıyorlar sanki
>> DÜŞÜNEMEYEN VARLIK!!!
>>
>> 20 Kasım 2010 18:40 tarihinde bertan çatak(öğretmen)
>> <bertancatak@gmail.com> yazdı:
>> > 1- ünv den mezun olan herkes öğretmen midir ?
>> > bence bizim eğitim sistemimizin çöktüğü yer burasıdır herkes öğretmen
>> > olabiliyor
>> > gerçi bilenler vardır ama ben özel sektördeyim ve tercih zamanı çok
>> > karşılaştığım
>> > bi sözü size söyleyeyim "hocam hiç olmazsa bi öğretmen olur" cümlesi
>> > toplumun
>> > bile bize nasıl baktığını anlatmaya yeterde artar bile.
>> > eskiden eğitim enstitüleri vardı bunlar neden kaldırıldı bi düşünmek
>> > lazım!!!!!!!
>> > 2- öğretmenin tek görevi öğretmekmidir ?
>> > saydığınız bi çok şeye ayırdığımız vakti nasıl anlatırıma harcayabilsek
>> > bence
>> > ama o kadar prosedürle boğuluyoruz ki buna vakit kalmıyor ama vakit
>> > bulan
>> > yinede buluyo
>> > 3-otokontrol sistemi yok ?
>> > o zaman şunu kbul edelim içimizde sadece devlet güvencesi vardı diye
>> > öğretmen olup mutsuz çalışan yani salla başını al maaşını yapan bi çok
>> > öğretmen var bunlar temizlemeliyiz
>> > 4-maddi kısmı ne derece tatmin edici
>> > bunu tartışmaya gerek bile yok en düşük memur maaşları belli zaten
>> > paranın önemi şurda bence öğretmen kafası en rahat kişi olmalı
>> > eve gittiğinde gelecek faturayı ödenecek taksiti nasıl hallederim diye
>> > aklından
>> > geçmemeli şu anda öğretmen maaşı 4 kişilk bi aile geçindirmez neyse
>> > uzatmanın mantığı
>> > yok anlatmak istediğim açık
>> > 5-neden en suskun topluluk öğretmen ?
>> > bence 1-3 maddeki söylediğim öğretmen her mezun olan ve salla başını al
>> > maaşını
>> > yapan kısım bence çoğunlukta bu şurdan söylüyorum
>> > benim olduğum ilçede 782 öğretmen olması lazım ama 636 öğretmen var
>> > bunların yaklaşık 170i
>> > sözleşmeli veya vekil geri kalanların içinden neler var artık size
>> > bırakıyorum o zaman sayılar gösteriyo
>> > 6- vekili olan başka meslek dalı varmı
>> > benim bildiğim zor durumlarda 10-15 günlük her meslekte vekillik oluyor
>> > ama bizde hep vekil :)))
>> > 7-daha var zil çaldı sonra devam ederim
>> > iyi akşamlar
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > --
>> > sanat eserinin üzerinde imzası bulunmayan tek sanatçı
>> > öğretmenlerdir(M.K.ATATÜRK)
>> >
>> > --
>> > * Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz.
>> > İlgili kişiye özelden bildiriniz. *Sahibinin izni olmadan taranmış
>> > kitaplar
>> > göndermeyiniz. * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi
>> > sıkıştırılmış
>> > resim
>> > formatları kullanmalısınız. * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel
>> > hakaretlerde bulunmayınız. * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj
>> > göndermeyiniz.
>> > * Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. BÜYÜK
>> > harflerle
>> > başlık yazmayınız. * Tartışma mesajları dışında, beğendiğiniz veya
>> > beğenmediğiniz paylaşım, duyuru mesajlarında polemik yapmayınız.
>> > Şikayetinizi gurup yöneticisine iletiniz.
>> > Mesaja ek dosya eklemek:
>> > http://video.google.com/videoplay?docid=-1298721011160729778&hl=en#
>> >
>>
>> --
>> * Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz.
>> İlgili kişiye özelden bildiriniz. *Sahibinin izni olmadan taranmış
>> kitaplar göndermeyiniz. * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi
>> sıkıştırılmış resim
>> formatları kullanmalısınız. * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel
>> hakaretlerde bulunmayınız. * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj
>> göndermeyiniz.
>> * Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. BÜYÜK
>> harflerle başlık yazmayınız. * Tartışma mesajları dışında, beğendiğiniz veya
>> beğenmediğiniz paylaşım, duyuru mesajlarında polemik yapmayınız.
>> Şikayetinizi gurup yöneticisine iletiniz.
>> Mesaja ek dosya eklemek:
>> http://video.google.com/videoplay?docid=-1298721011160729778&hl=en#
>
>
>
> --
> http://ahmetelmas.wordpress.com/
>
> ahmetelmas.blogspot.com
> matematikdefteri.blogspot.com
> http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/
>
> Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
> Jean-Luc Godart
>
> Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
> Bilmek yetmez, öğretmek gerek !
>
> --
> * Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz.
> İlgili kişiye özelden bildiriniz. *Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar
> göndermeyiniz. * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış
> resim
> formatları kullanmalısınız. * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel
> hakaretlerde bulunmayınız. * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj
> göndermeyiniz.
> * Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. BÜYÜK harflerle
> başlık yazmayınız. * Tartışma mesajları dışında, beğendiğiniz veya
> beğenmediğiniz paylaşım, duyuru mesajlarında polemik yapmayınız.
> Şikayetinizi gurup yöneticisine iletiniz.
> Mesaja ek dosya eklemek:
> http://video.google.com/videoplay?docid=-1298721011160729778&hl=en#
>
--
N.Kandemir
--
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz.
İlgili kişiye özelden bildiriniz. *Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz. * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim
formatları kullanmalısınız. * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız. * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. BÜYÜK harflerle başlık yazmayınız. * Tartışma mesajları dışında, beğendiğiniz veya beğenmediğiniz paylaşım, duyuru mesajlarında polemik yapmayınız. Şikayetinizi gurup yöneticisine iletiniz.
Mesaja ek dosya eklemek:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1298721011160729778&hl=en#
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder