Ben de bu sene başında çalışmakta olduğum lisedeki öğrencilerin
durumunun zayıf olduğunu bildiğim için Antremanlarla Matematik kitabı
getirttim 100 tane...Daha bana haberi gelmeden hemen kırtasiyeciye
haberi gitmiş kitapların. Noldu biliyor musunuz daha sonra kırtasiyeci
adam gelmiş okulda bizim müdür beyle görüşmüş.Müdür beni çağırdı böyle
dışardan kaynak getirtemezsin genelge var dedi. Hem böyle kitap
getirteceksen kırtasiciye söyle o getirtsin kitapları oradan alsın
öğrenciler dedi.
Arkadaşlar şimdi sizlere soruyorum.
1.kırtasiyeci benim üst amirim mi ondan izin alacağım?
2.madem ek kaynak istemiyor MEB o zaman kırtasiyelerdeki bütün
yayınevlerinin kitaplarını toplatsınlar?(sadece kaynaklarının
kullanılmasını istiyorsa meb)
3.Biz zümre kararlarında hep öğrencilerin ilgi ve isteklerine göre
konuların işleneceğini söylüyoruz.Peki çarpma tablosunu bile bilemeyen
bir sürü 9. sınıf öğrencisi var genel liselerde.hal böyleyken nasıl
meb in kitaplarından işleyebiliriz? kimi kandırıyorsunuz???
Bunların dışında sırf ek ders uğruna Şube Müdürlerinin Etik Seminer i
vermek için akşam 7 ye kadar tutmaları bunun ne kadarı ETİK!!!(köyden
gelenler için ayrı bir dert gelip gitmek zaten).Sırf prosedür uğruna
her sene koyun gibi aynı şeyler yapmamız.Eğitim haricinde gerçekten
her şeyi yapıyoruz.Bizden başka bir varlık yaratıyorlar sanki
DÜŞÜNEMEYEN VARLIK!!!
20 Kasım 2010 18:40 tarihinde bertan çatak(öğretmen)
<bertancatak@gmail.com> yazdı:
> 1- ünv den mezun olan herkes öğretmen midir ?
> bence bizim eğitim sistemimizin çöktüğü yer burasıdır herkes öğretmen
> olabiliyor
> gerçi bilenler vardır ama ben özel sektördeyim ve tercih zamanı çok
> karşılaştığım
> bi sözü size söyleyeyim "hocam hiç olmazsa bi öğretmen olur" cümlesi
> toplumun
> bile bize nasıl baktığını anlatmaya yeterde artar bile.
> eskiden eğitim enstitüleri vardı bunlar neden kaldırıldı bi düşünmek
> lazım!!!!!!!
> 2- öğretmenin tek görevi öğretmekmidir ?
> saydığınız bi çok şeye ayırdığımız vakti nasıl anlatırıma harcayabilsek
> bence
> ama o kadar prosedürle boğuluyoruz ki buna vakit kalmıyor ama vakit bulan
> yinede buluyo
> 3-otokontrol sistemi yok ?
> o zaman şunu kbul edelim içimizde sadece devlet güvencesi vardı diye
> öğretmen olup mutsuz çalışan yani salla başını al maaşını yapan bi çok
> öğretmen var bunlar temizlemeliyiz
> 4-maddi kısmı ne derece tatmin edici
> bunu tartışmaya gerek bile yok en düşük memur maaşları belli zaten
> paranın önemi şurda bence öğretmen kafası en rahat kişi olmalı
> eve gittiğinde gelecek faturayı ödenecek taksiti nasıl hallederim diye
> aklından
> geçmemeli şu anda öğretmen maaşı 4 kişilk bi aile geçindirmez neyse
> uzatmanın mantığı
> yok anlatmak istediğim açık
> 5-neden en suskun topluluk öğretmen ?
> bence 1-3 maddeki söylediğim öğretmen her mezun olan ve salla başını al
> maaşını
> yapan kısım bence çoğunlukta bu şurdan söylüyorum
> benim olduğum ilçede 782 öğretmen olması lazım ama 636 öğretmen var
> bunların yaklaşık 170i
> sözleşmeli veya vekil geri kalanların içinden neler var artık size
> bırakıyorum o zaman sayılar gösteriyo
> 6- vekili olan başka meslek dalı varmı
> benim bildiğim zor durumlarda 10-15 günlük her meslekte vekillik oluyor
> ama bizde hep vekil :)))
> 7-daha var zil çaldı sonra devam ederim
> iyi akşamlar
>
>
>
>
> --
> sanat eserinin üzerinde imzası bulunmayan tek sanatçı
> öğretmenlerdir(M.K.ATATÜRK)
>
> --
> * Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz.
> İlgili kişiye özelden bildiriniz. *Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar
> göndermeyiniz. * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış
> resim
> formatları kullanmalısınız. * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel
> hakaretlerde bulunmayınız. * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj
> göndermeyiniz.
> * Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. BÜYÜK harflerle
> başlık yazmayınız. * Tartışma mesajları dışında, beğendiğiniz veya
> beğenmediğiniz paylaşım, duyuru mesajlarında polemik yapmayınız.
> Şikayetinizi gurup yöneticisine iletiniz.
> Mesaja ek dosya eklemek:
> http://video.google.com/videoplay?docid=-1298721011160729778&hl=en#
>
--
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz.
İlgili kişiye özelden bildiriniz. *Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz. * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim
formatları kullanmalısınız. * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız. * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. BÜYÜK harflerle başlık yazmayınız. * Tartışma mesajları dışında, beğendiğiniz veya beğenmediğiniz paylaşım, duyuru mesajlarında polemik yapmayınız. Şikayetinizi gurup yöneticisine iletiniz.
Mesaja ek dosya eklemek:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1298721011160729778&hl=en#
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder