30 Ağustos 2012 Perşembe
[TMOZ:542881] olasılık
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:542879] Re: Vektör sorusu
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:542879] Re: Öğretmenlere yeterlilik sınavı geliyor!
Deniz hocam gördüğünüz gibi kimse siyasete çektiğinizi düşünmedi. ne güzel fikirler paylaşılıyor bi tarafa çekmeden...
deniz karadağ arkadaşıma katılıyorum30 Ağustos 2012 15:46 tarihinde murat tutuk <mutux71@gmail.com> yazdı:
bir halkın gelecegini en çok etkileyen meslek ögretmenlik oldıgına göre ögretmenin yeterli ve idmanlı olması vazgeçilmez olmalı bence ama bu sınav sonuçları ögretmenin toplum içindeki (olmayan) itibarını derinleştireceginden de korku duyarım....ögretmene çok yüklenilir oldu yok çalışmıyor,yok kendini geliştirmiyor .dogruluk payı olsada bence bu itibarsızlaştırma oyununun bir parçası bu ugraşlar...bizim devletimiz çok mu başarılı??? son 10 yıllık performansına baksak ya bi,,mesela askere mesela dışişleri yetkililerine????30 Ağustos 2012 15:38 tarihinde serhat yaman(öğrenen öğretmen) <sneme09@gmail.com> yazdı:Sınav tamam, bizle beraber her memura, olacaksa her memur için yapılsın sınav. Bir biz kötü değiliz.İkincisi, sadece sınavla eleme mi yapılacak ya da geçen sene yapıldığı gibi öğrenci ve veliye de form doldutturulup saçma sapan bir değerlendirme de buna eklenecek mi? Çünkü böyle bir sistemin adaletli olup gerçeği yansıtacağını düşünmüyorum. Çünkü öğrenci gözünde(%80-90) ödev vermeyen, dersi az işleyen öğretmen en iyi öğretmendir. (Sınava gireceği zaman gerçeği görene kadar)Yapılsın iyi güzel ama nedense adaletli olacağına hiç mi hiç inanasım gelmiyor.30 Ağustos 2012 14:25 tarihinde saban derya <sabanderya@gmail.com> yazdı:
dilim varmıyor demeye amageçmiş dönemlerdeki bazı bakanlarımızında yeterlilikten geçmiş olmaları gerekirdi .
30 Ağustos 2012 13:46 tarihinde ömer kamış <geolamat123456@gmail.com> yazdı:
hasan hocam ağzına sağlık bir öğretmen atamasında bir bakanın belli bir kontenjanı varsa biz neyin yeterliliğinden bahsediyoruz. Bu şekilde bir ülke daha beter olmaya mahkumdur. Acı veriyor ama olsun. En dibi görmeden en tepeye çıkamayız. ve şu anda o dibe doğru gidiyoruz.
30 Ağustos 2012 12:44 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:Deniz hocamın serzenişi hiç de haksız değil...
Kaç tane polisin, doktorun hakimin, savcının, okul idarecisinin, kurum
memurunun vs. yeterliliği ölçülmüş ki öğretmenin ki de ölçülsün.
Hasan hocam da haklı çünkü etrafımızda öğretmen olduğunu ayın 15'inde
hatırlayan bir sürü insan var.
Hakkıyla yapılacaksa performans değerlendirme bence çok mantıklı bir
sistem.
On 30 Ağustos, 02:09, selen26 <selenibra...@hotmail.com> wrote:
> hocam size katılıyorum her meslek gurubunda tabii ki işini iyi yapan var
> bunlarda bir anlamda işverenin çözeceği bir sorun .... sizin dediğiniz gib
> verdikleri işte problem var devlette göreve 99 başladım tahminen
> programların hiç değişmediği bir yıl herhalde hatırlamıyorum....
> 29 Ağustos 2012 Çarşamba 23:12:39 UTC+3 tarihinde DNZKRDG yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > Yeterliliği sorgulanan neden hep öğretmen oluyor ...
>
> > Sakın geleceği şekillendiren felan demeyin.... şayet bu konuda değer
> > verilseydi dinlenip görüşleri alınırdı ( şu ana kadar tek bir görüşün
> > dikkate alınıp uygulandığını gördüm permutasyon kombinasyon konusu
> > 11.sınıfa alındı)
>
> > Her gelen bakanımız sağolsun değişik sistemler deniyorlar... Daha
> > istanbulda bu geçişten dolayı 1.sınıfların mevcutlarının 100 kişi
> > bulabileceğinden bahsediliyor... Kalkmış İstanbul İl-mem yetkilisi de bunu
> > hafifletmek için üst sınıfları birleştirmekten bahsediyor burda kalitesi en
> > son sorgulanacak öğretmendir.... Hiç planlaması yapılmadan paldır küldür
> > sistem uygulanmaya konuyor buna ne altyapı müsait ne üst yapı... Daha
> > sistemin aksaklıklarını görmekten bahsediliyor bunun içinde öğretmenin
> > yeterliliği sorgulanıyor. Şu an 1.sınıflarda derse girecek hiçbir öğretmen
> > o yaştaki çocuklarla uğraşmadı... 1 haftalık eğitimle halledilir nasıl
> > olsa....Hep sıkıntıların öğretmenden kaynaklandığını sorgulayan
> > zihniyetlerin önce neler ortaya koyduğuna bakılmalı... Bir gelen bakanımız
> > sbs yi 3 yıl üst üste uyguluyor diğeri gelip onu kaldırarak yenilik
> > yaptığını iddia ediyor... Sakın olayı siyasi bir noktaya çektiğimi de
> > sanmayın... eğriye eğri doğruya doğru...
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Sanirdim kendim ayriyim
Dost ayridir, ben gayriyim
Beni bu hayale salan
Bu sifat-i hayvan imis
Yunus EMRE
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:542878] Re: Vektör sorusu
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:542877] Re: Vektör sorusu
Farkli Olmak İstiyorsan FARKLİ Ol...
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:542876] Re: sonuçları ilginç bir test
On 30 Ağustos, 18:24, Bünyamin_ciftci <feneriu...@hotmail.com> wrote:
> çok basitti çünkü biliyordum..:))
>
> 30 Ağustos 2012 Perşembe 13:38:51 UTC+3 tarihinde Hasan ILGAZ yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > *daha önce gördünüz mü?*
> > *hoş bir test..*
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:542876] Re: soru çözme
--Evet burada uzlaştık...Önemli olan yazının güzelliği veya çirkinliği değil,öğrencinin kendi anlayacağı biçimde yazması...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:542875] Re: sonuçları ilginç bir test
30 Ağustos 2012 Perşembe 13:38:51 UTC+3 tarihinde Hasan ILGAZ yazdı:
daha önce gördünüz mü?--hoş bir test..
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:542874] Re: soru çözme
30 Ağustos 2012 Perşembe 18:09:42 UTC+3 tarihinde yasin yazdı:
--Sevgili Öğretmenlerim..SBS ,ÖSS vs. sınavlara giren öğrenciler,sınav esnasında soru çözerken ,çözümü anlaşılır bir şekilde mi yapmalı,yoksa karman çorman mı yapmalı?Çünkü sınavda öğrenciler süreyle yarışıyorlar..Yani soru çözümlerini güzel yazıyla mı yazmalı,yoksa hızlı hızlı yazıp kötü yazı mı kullanılmalı?Buradan aldığım tavsiyeleri ,öğrencilerime aktaracağım...saygılarımla...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:542872] sonuçları ilginç bir test
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:542901] Matematiksel semboller
÷ = Alt + 246
² = Alt + 253 (karesini yazarken, mesela x²)
³ = Alt + 252
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:542901] Re: KARMAŞIK SAYI SORUSU FEN BİLİMLERİ YAYINLARI ÇİZGİ ÜSTÜ SERİSİ
On Thursday, August 30, 2012 4:57:51 PM UTC+3, BAHADIR wrote:
--ÇÖZÜMLERİNİZİ BEKLİYORUM..ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:542901] akıllı tahta
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
29 Ağustos 2012 Çarşamba
[TMOZ:542660] Re: 4 adet karma sayı soruları
On 29 Ağustos, 22:02, kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com>
<muk...@gmail.com> wrote:
> 2. soru için cevap 10 mu acaba??
>
> 29 Ağustos 2012 21:59 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com> <
> muk...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
> > ilk sorunuzda a^2-5a nın b-2a+3 ten küçük olduğunu anlamamız
> > gerek ki, aksi takdirde reelkök olmaz
> > burdan
> > eşitisizliği yazarsanız..
>
> > 29 Ağustos 2012 21:50 tarihinde Gürhan Avcı <grhna...@gmail.com> yazdı:
>
> > Teşekkürler Kemal Hocam.
>
> >> On 29 Ağustos, 21:43, kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com>
> >> <muk...@gmail.com> wrote:
> >> > 29 Ağustos 2012 21:42 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com>
> >> <
> >> > muk...@gmail.com> yazdı:
>
> >> > > 29 Ağustos 2012 21:03 tarihinde Gürhan Avcı <grhna...@gmail.com>
> >> yazdı:
>
> >> > > 1) x^2 - (2a+b-3)x + a^2 - 5a = 0 denkleminin sıfırdan farklı 2 reel
> >> kökü
> >> > >> old. göre b nin alabileceği tamsayı değerlerinin toplamı?
>
> >> > >> 2) KÖK(111111555556) ifadesini ondalık sayı yazılışında rakamları
> >> toplamı?
>
> >> > >> 3) x + y + z = 1
> >> > >> x^2+ y^2 + z^2 = 2 ise x^3 + y^3 + z^3 =?
>
> >> > >> 4) a,b,c eleman pzt. tamsayı.
>
> >> > >> a + b + c = 4 ise KÖK(a^2 + 1) + KÖK(b^2 + 1) +
> >> > >> KÖK(c^2 + 1) = ? cevap:5
>
> >> > >> --
> >> > >> --
> >> > >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> > >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >> > >> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> >> > >> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >> > >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> >> > > --
> >> > > *Ey Yolcu,*
>
> >> > > *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> >> > > Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında
> >> oturanlar
> >> > > otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını
> >> > > sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf
> >> > > (boş laf).*
>
> >> > > * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> >> > > *
>
> >> > --
> >> > *Ey Yolcu,*
>
> >> > *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> >> > Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar
> >> > otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını
> >> sabit,
> >> > yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş
> >> laf).*
>
> >> > * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> >> > *
>
> >> > sayı4.JPG
> >> > 41KGörüntüleİndir
>
> >> --
> >> --
> >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> >> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
> > *Ey Yolcu,*
>
> > *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> > Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar
> > otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını
> > sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf
> > (boş laf).*
>
> > * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> > *
>
> --
> *Ey Yolcu,*
>
> *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar
> otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını sabit,
> yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).*
>
> * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> *
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:542660] Re: 4 adet karma sayı soruları
On 29 Ağustos, 22:02, kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com>
<muk...@gmail.com> wrote:
> 2. soru için cevap 10 mu acaba??
>
> 29 Ağustos 2012 21:59 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com> <
> muk...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
> > ilk sorunuzda a^2-5a nın b-2a+3 ten küçük olduğunu anlamamız
> > gerek ki, aksi takdirde reelkök olmaz
> > burdan
> > eşitisizliği yazarsanız..
>
> > 29 Ağustos 2012 21:50 tarihinde Gürhan Avcı <grhna...@gmail.com> yazdı:
>
> > Teşekkürler Kemal Hocam.
>
> >> On 29 Ağustos, 21:43, kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com>
> >> <muk...@gmail.com> wrote:
> >> > 29 Ağustos 2012 21:42 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com>
> >> <
> >> > muk...@gmail.com> yazdı:
>
> >> > > 29 Ağustos 2012 21:03 tarihinde Gürhan Avcı <grhna...@gmail.com>
> >> yazdı:
>
> >> > > 1) x^2 - (2a+b-3)x + a^2 - 5a = 0 denkleminin sıfırdan farklı 2 reel
> >> kökü
> >> > >> old. göre b nin alabileceği tamsayı değerlerinin toplamı?
>
> >> > >> 2) KÖK(111111555556) ifadesini ondalık sayı yazılışında rakamları
> >> toplamı?
>
> >> > >> 3) x + y + z = 1
> >> > >> x^2+ y^2 + z^2 = 2 ise x^3 + y^3 + z^3 =?
>
> >> > >> 4) a,b,c eleman pzt. tamsayı.
>
> >> > >> a + b + c = 4 ise KÖK(a^2 + 1) + KÖK(b^2 + 1) +
> >> > >> KÖK(c^2 + 1) = ? cevap:5
>
> >> > >> --
> >> > >> --
> >> > >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> > >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >> > >> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> >> > >> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >> > >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> >> > > --
> >> > > *Ey Yolcu,*
>
> >> > > *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> >> > > Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında
> >> oturanlar
> >> > > otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını
> >> > > sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf
> >> > > (boş laf).*
>
> >> > > * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> >> > > *
>
> >> > --
> >> > *Ey Yolcu,*
>
> >> > *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> >> > Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar
> >> > otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını
> >> sabit,
> >> > yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş
> >> laf).*
>
> >> > * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> >> > *
>
> >> > sayı4.JPG
> >> > 41KGörüntüleİndir
>
> >> --
> >> --
> >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> >> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
> > *Ey Yolcu,*
>
> > *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> > Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar
> > otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını
> > sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf
> > (boş laf).*
>
> > * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> > *
>
> --
> *Ey Yolcu,*
>
> *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar
> otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını sabit,
> yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).*
>
> * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> *
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:542659] Hocam şuna bir bakarmısınız (öğrenciyim..)..
Cunku acinin kollari acinin ic bolgesine dahil degildir
neden [CE] değilde (CE) cevap ??--
Feynman - EinsteinAbdulkadir
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:542656] Re: 4 adet karma sayı soruları
ilk sorunuzda a^2-5a nın b-2a+3 ten küçük olduğunu anlamamız gerek ki, aksi takdirde reelkök olmaz
burdan
eşitisizliği yazarsanız..29 Ağustos 2012 21:50 tarihinde Gürhan Avcı <grhnavci@gmail.com> yazdı:
Teşekkürler Kemal Hocam.
On 29 Ağustos, 21:43, kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com>
<muk...@gmail.com> wrote:
> 29 Ağustos 2012 21:42 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com> <
> muk...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
> > 29 Ağustos 2012 21:03 tarihinde Gürhan Avcı <grhna...@gmail.com> yazdı:
>> > *Ey Yolcu,*
> > 1) x^2 - (2a+b-3)x + a^2 - 5a = 0 denkleminin sıfırdan farklı 2 reel kökü
> >> old. göre b nin alabileceği tamsayı değerlerinin toplamı?
>
> >> 2) KÖK(111111555556) ifadesini ondalık sayı yazılışında rakamları toplamı?
>
> >> 3) x + y + z = 1
> >> x^2+ y^2 + z^2 = 2 ise x^3 + y^3 + z^3 =?
>
> >> 4) a,b,c eleman pzt. tamsayı.
>
> >> a + b + c = 4 ise KÖK(a^2 + 1) + KÖK(b^2 + 1) +
> >> KÖK(c^2 + 1) = ? cevap:5
>
> >> --
> >> --
> >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> >> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
>
> > *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> > Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar> > otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını
> > sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf> > (boş laf).*
>
> > * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> > *
>
> --
> *Ey Yolcu,*
>
> *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar> otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını sabit,
> yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).*
>
> * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> *
>
> sayı4.JPG
> 41KGörüntüleİndir
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Ey Yolcu,Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).Ş.N(ks)ve AHG(ks)
--
Ey Yolcu,
Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).
Ş.N(ks)ve AHG(ks)
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:542655] Re: 4 adet karma sayı soruları
burdan
eşitisizliği yazarsanız..
Teşekkürler Kemal Hocam.
On 29 Ağustos, 21:43, kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com>
<muk...@gmail.com> wrote:
> 29 Ağustos 2012 21:42 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com> <
> muk...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
> > 29 Ağustos 2012 21:03 tarihinde Gürhan Avcı <grhna...@gmail.com> yazdı:
>> > *Ey Yolcu,*
> > 1) x^2 - (2a+b-3)x + a^2 - 5a = 0 denkleminin sıfırdan farklı 2 reel kökü
> >> old. göre b nin alabileceği tamsayı değerlerinin toplamı?
>
> >> 2) KÖK(111111555556) ifadesini ondalık sayı yazılışında rakamları toplamı?
>
> >> 3) x + y + z = 1
> >> x^2+ y^2 + z^2 = 2 ise x^3 + y^3 + z^3 =?
>
> >> 4) a,b,c eleman pzt. tamsayı.
>
> >> a + b + c = 4 ise KÖK(a^2 + 1) + KÖK(b^2 + 1) +
> >> KÖK(c^2 + 1) = ? cevap:5
>
> >> --
> >> --
> >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> >> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
>
> > *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> > Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar> > otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını
> > sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf> > (boş laf).*
>
> > * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> > *
>
> --
> *Ey Yolcu,*
>
> *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar> otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını sabit,
> yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).*
>
> * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> *
>
> sayı4.JPG
> 41KGörüntüleİndir
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Ey Yolcu,
Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).
Ş.N(ks)ve AHG(ks)
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:542654] Re: 4 adet karma sayı soruları
On 29 Ağustos, 21:43, kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com>
<muk...@gmail.com> wrote:
> 29 Ağustos 2012 21:42 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com> <
> muk...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
> > 29 Ağustos 2012 21:03 tarihinde Gürhan Avcı <grhna...@gmail.com> yazdı:
>
> > 1) x^2 - (2a+b-3)x + a^2 - 5a = 0 denkleminin sıfırdan farklı 2 reel kökü
> >> old. göre b nin alabileceği tamsayı değerlerinin toplamı?
>
> >> 2) KÖK(111111555556) ifadesini ondalık sayı yazılışında rakamları toplamı?
>
> >> 3) x + y + z = 1
> >> x^2+ y^2 + z^2 = 2 ise x^3 + y^3 + z^3 =?
>
> >> 4) a,b,c eleman pzt. tamsayı.
>
> >> a + b + c = 4 ise KÖK(a^2 + 1) + KÖK(b^2 + 1) +
> >> KÖK(c^2 + 1) = ? cevap:5
>
> >> --
> >> --
> >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> >> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
> > *Ey Yolcu,*
>
> > *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> > Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar
> > otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını
> > sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf
> > (boş laf).*
>
> > * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> > *
>
> --
> *Ey Yolcu,*
>
> *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar
> otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını sabit,
> yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).*
>
> * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> *
>
> sayı4.JPG
> 41KGörüntüleİndir
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:542653] 4 adet karma sayı soruları
(x+y+z)^2=x^2+y^2+z^2+2(xy+yz+zx) xy+xz+yz=-1/2
ayrıca,
x^3+y^3+z^3-3xyz=(x+y+z).(x^2+y^2+z^2) burdan x^3+y^3+z^3= -3/2 + 2= 1/2
29 Ağustos 2012 21:42 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
29 Ağustos 2012 21:03 tarihinde Gürhan Avcı <grhnavci@gmail.com> yazdı:1) x^2 - (2a+b-3)x + a^2 - 5a = 0 denkleminin sıfırdan farklı 2 reel kökü old. göre b nin alabileceği tamsayı değerlerinin toplamı?2) KÖK(111111555556) ifadesini ondalık sayı yazılışında rakamları toplamı?3) x + y + z = 1x^2+ y^2 + z^2 = 2 ise x^3 + y^3 + z^3 =?4) a,b,c eleman pzt. tamsayı.a + b + c = 4 ise KÖK(a^2 + 1) + KÖK(b^2 + 1) + KÖK(c^2 + 1) = ? cevap:5--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Ey Yolcu,Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).Ş.N(ks)ve AHG(ks)
--
Ey Yolcu,Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).Ş.N(ks)ve AHG(ks)
--
Ey Yolcu,
Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).
Ş.N(ks)ve AHG(ks)
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:542652] yeni müfredat kitaplar tavsiye
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf