21 Ocak 2012 Cumartesi

[TMOZ:489279] Re: Fwd: [ictima] ................. Bir İnsanın Anavatanı Çocukluğudur, diyor, Doğan CÜCELOĞLU !!!

insanı, gerçekten insan yapabilmek için...
(20 günlük bebeğimi büyütmemde cok faydalı olacak..)
güzel paylaşımınız için teşekkür ederim hocam...

On 21 Ocak, 18:39, imran sığırcı <imransigir...@gmail.com> wrote:
> guzel paylasım hocam saygılar...
>
> 21 Ocak 2012 15:22 tarihinde Nrsl Nrsl <nursel...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
> > Çok anlamlı ...
>
> > Paylaşımınız için teşekkürler.
>
> > 21 Ocak 2012 13:37 tarihinde Öğretmen Muammer <muammer.ko...@gmail.com>yazdı:
>
> > Hocam çok güzel bir yazı. Gerçekten insanı duygulandırıyor.
> >> teşekkürler.
>
> >> On 21 Ocak, 01:50, Muharrem Şahin <muharre...@gmail.com> wrote:
> >> > ---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
> >> > Kimden: Huseyin Sahin <endemhuse...@hotmail.com>
> >> > Tarih: 20 Ocak 2012 21:24
> >> > Konu: [ictima] ................. Bir İnsanın Anavatanı Çocukluğudur,
> >> diyor,
> >> > Doğan CÜCELOĞLU !!!
> >> > Kime: hiltonhuse...@yahoo.com
>
> >> > **
>
> >> >  *Sevgilerle...sağlıklı günlerinize........hş *
> >> >  *
> >> > ------------------------------
> >> > *
> >> > *Alıntıdır......................*
>
> >> > *Bir İnsanın Anavatanı Çocukluğudur
> >> > Doğan CÜCELOĞLU
>
> >> > Bir gün seminere başlamadan önce kısa boylu güler yüzlü birisi geldi,
> >> Hocam
> >> > elinizi öpmek istiyorum, dedi. Ben el öptürmekten pek hoşlanmadığım
> >> için,
> >> > yanaktan öpüşelim, dedim, öpüştük. Aramızda şöyle bir konuşma yer aldı:
>
> >> > - Hayrola, neden elimi öpmek istedin?
>
> >> > - Hocam, üç yıl önce sizin bir seminerinizi katıldım. Hayatım değişti. O
> >> > seminerden sonra daha mutlu bir ailem var ve size teşekkür etmek
> >> istiyorum;
> >> > onun için elinizi öpmek istedim.
>
> >> > - Ne oldu, nasıl oldu?
>
> >> > - Üç yıl önce şirketimizin organize ettiği iki günlük bir seminerde
> >> bizimle
> >> > beraberdiniz. O seminerin bitişine doğru dediniz ki, "Bir insanın
> >> anavatanı
> >> > çocukluğudur. Çocukluğunu doya doya yaşayamamış bir insanın mutlu olması
> >> > çok zordur. Bir annenin, bir babanın en önemli görevi, çocuklarının
> >> > çocukluğunu doya doya yaşamasına olanaklar yaratmaktır."
>
> >> > Bir süre sustu, bir şey hatırlamak ister gibi düşündü, sonra konuşmaya
> >> > devam etti:
>
> >> > - Hatta daha da ilerisi için söylediniz; dediniz ki, "Bir ulusun en
> >> önemli
> >> > görevi çocuklarının çocukluğunu doya doya yaşamasına olanaklar
> >> > yaratmaktır." Ben bir baba olarak sizi duyduğum zaman kendi kendime
> >> > düşündüm: Ben bir baba olarak çocuğumun çocukluğunu doya doya yaşamasına
> >> > fırsatlar yaratıyor muyum? Böyle bir sorunun o zamana kadar hiç aklıma
> >> > gelmediğini fark ettim. Ben ne yapıyorum, diye düşündüm. Benim yaptığım
> >> > sanırım birçok babanın yaptığının aynısıydı. Dokuz yaşındaki oğlum ben
> >> > işten eve gelince beni görmemeye, benden kaçmaya çalışıyordu. Neden
> >> kaçmaya
> >> > çalışıyordu, biliyor musunuz, Hocam?
>
> >> > - Hayır, neden?
>
> >> > - Çünkü onu görünce hemen şu soruyu soruyordum. "Oğlum bugün ödevini
> >> yaptın
> >> > mı?" Tuhaf tuhaf bakıyor, gözünü kaçırıyor, daha da sıkıştırınca, hayır
> >> > anlamına gelen, "cık" sesini çıkarıyordu. Kızıyordum, söyleniyordum,
> >> "Niye
> >> > yapmıyorsun ödevini!" diyordum. Aramızda sürekli tartışmalar,
> >> sürtüşmeler
> >> > oluşuyordu. Tabii bunun sonucunda bütün aile huzursuz oluyordu.
>
> >> > Burada biraz sustu, soluklandı. Sanki hatırlamak istemediği anılar
> >> vardı;
> >> > onların üstesinden gelmeye çalışıyordu. Sonra konuşmaya devam etti:
>
> >> > - Ben sizin seminerinizden çıktıktan sonra düşünmeye başladım. "Ben ne
> >> > biçim babayım," diye kendime sordum. Seminer için geldiğim İstanbul'dan
> >> > çalışma yerim olan Kayseri'ye gidinceye kadar düşündüm; otobüste bütün
> >> gece
> >> > düşündüm ve sonra kendi kendime dedim ki, eşimle konuşayım, biz birlikte
> >> > bir karar alalım. Diyelim ki bu çocuk isterse beş yıl sınıfta kalsın,
> >> ama
> >> > doya doya çocukluğunu yaşasın.
>
> >> > - Radikal bir karar!
>
> >> > - Evet, uçta bir karar, ama bu karar içime çok iyi geldi, Hocam.
> >> > Gerginliğim, üzüntüm gitti, içim rahat etti. Ben eve gelince eşime dedim
> >> > ki, hadi gel otur, konuşalım. Yemekten sonra oturduk konuştuk, çocuklar
> >> > yattı biz konuşmaya devam ettik. Seminerde anlatılanları aktardım, böyle
> >> > böyle böyle diye izah ettim ona ve en nihayet dedim ki, ya benim
> >> gönlümden
> >> > ne geçiyor sana söyleyeyim. Bizim oğlumuz var ya bizim oğlumuz, o
> >> isterse
> >> > beş yıl sınıfta kalsın, ama çocukluğunu yaşasın! Şimdiye kadar onun
> >> > çocukluğunu yaşamasıyla ile ilgili pek bir çaba göstermedik, bir bilinç
> >> > göstermedik, oluruna bıraktık. Gel şimdi değiştirelim bunu.
>
> >> > - Eşiniz ne dedi?
>
> >> > - Hocam biliyor musun ne oldu?
>
> >> > - Ne oldu?
>
> >> > - Karım hayretle bana baktı ve dedi ki, "Bu ne biçim seminer be! Kim bu
> >> > adam? Öyle şey mi olur; yok bizim ki çocukluğunu yaşayacakmış! Bizim
> >> çocuk
> >> > çocukluğunu yaşarken öbürküler sınıflarını geçecek ilerleyecek! Öyle şey
> >> > olmaz."
>
> >> > - Anlıyorum; anne olarak çocuğunun geride kalmasını istemiyor,
> >> kaygılanıyor!
>
> >> > - Fakat hocam ben pes etmedim, bırakmadım, mücadeleye devam ettim. Her
> >> gün,
> >> > her akşam gece yarılarına kadar karımla konuştum. Üç gecenin sonunda
> >> bana,
> >> > peki ne halin varsa gör, dedi.
>
> >> > - Pes etti, yani. Peki, sen ne yaptın?
>
> >> > - İşte onu dediği günün sabahı eşofmanımı, ayakkabımı şöyle kapının
> >> yanına
> >> > bıraktım işe gittim; işten dönünce oğlumun gözüne baktım ve dedim ki,
> >> oğlum
> >> > bugün doya doya oynadın mı? Bana hayretle baktı ve "Hayır!" anlamına
> >> gelen
> >> > "cıkk" dedi. O zaman, hadi gel beraber aşağıya ineceğiz, oynayacağız,
> >> > dedim. Eşofmanımı giydim, ayakkabımı giydim, onunla beraber sokağa
> >> çıktık.
> >> > Pencereden arkadaşları bakıyorlarmış, onlar da sokağa çıktılar; birlikte
> >> > sokakta oyun oynadık. Akşam saat altıdan sekiz buçuğa kadar sokaktaydık.
> >> > Eve gelince toz toprak içindeyiz, beraber banyoya girdik, duş yaptık.
> >> > Havluyla kuruladım, çok mutluyduk ve o günden sonra işten dönünce her
> >> gün
> >> > onunla oynamaya başladım. Her gün, her gün, her gün oynadım. Yedi gün
> >> sekiz
> >> > gün sonraydı galiba, bir gün banyodan çıkarken onu kuruluyorum havluyla,
> >> > kolumu tuttu, bana döndü ve dedi ki, baba ya, ben seni çok seviyorum.
> >> Hocam
> >> > nefesim durdu, gözüm yaşardı, konuşamadım. Çünkü farkına vardım ki,
> >> şimdiye
> >> > kadar sevdiğini hiç söylememişti. Düşündüm, şimdiye kadar hiç
> >> > söylemediğinin farkında değildim; belki ömür boyu söylemeyecekti. "Ne
> >> büyük
> >> > tehlike!" diye düşündüm. Ömür boyu onun bana bu cümleyi söylemediğinin
> >> > farkında olmayacaktım.
>
> >> > - Demek farkına vardın, seni kutlarım. Senin farkına vardığın bu durum
> >> > birçok anne ve babanın farkında olmadığı gizil, örtük ama önemli bir
> >> > tehlike!
>
> >> > - İçimde bir şükür duygusu, havluyla çocuğumu kuruladım ve giydirdim ve
> >> > artık her gün oyun oynamaya devam ettik. Zaman geçti, iki hafta sonra
> >> okul,
> >> > öğretmen veli buluşması için okula davet etti. Daha önceki veli
> >> > buluşmalarında öğretmen, "Sizin oğlunuz akıllı bir çocuk, ama ödevleri
> >> > kargacık burgacık yazıyor, dikkat etmiyor. Sınıfta arkadaşlarını
> >> rahatsız
> >> > ediyor, onları itiyor kakıyor, lütfen onunla konuşun. Ödevlerine ilgi
> >> > gösterin, sınıfta arkadaşlarını rahatsız etmesin. Ödevlerini doğru
> >> dürüst
> >> > yapsın," demişti. O nedenle öğretmen buluşmasına gitmekten
> >> çekiniyordum. Bu
> >> > davet gelince ben eşime dedim ki, hadi okuldaki buluşmaya beraber
> >> gidelim!
> >> > Yok, dedi, sen tek başına gideceksin, ben gelmeyeceğim.
>
> >> > - Eşiniz gelmek istemedi!
>
> >> > - Hayır istemedi. Ya beraber gidelim, diye ısrar ettim hayır hayır sen
> >> > yalnız gideceksin dedi. Ben yalnız gittim ve diğer veliler geldikçe sıra
> >> > bende olduğu halde sıranın arkasına geçtim, sıranın arkasına geçtim ki
> >> > başka kimse olmadan öğretmenle konuşayım, diye. Mahcup olacağımı
> >> > düşünüyordum. Her şeyin daha kötüye gittiğini düşünüyordum. En nihayet
> >> > bütün veliler öğretmenle konuşmalarını bitirip gittiler. Sıra bende!
> >> > Öğretmenin karşısına geçtim, bana baktı gülümsedi, siz ne yaptınız bu
> >> > çocuğa, dedi. Hiç cevap vermedim, önüme baktım. Lütfen söyleyin ne
> >> yaptınız
> >> > bu çocuğa, dedi. "Çok mu kötü hocam?" diye sordum. Gülümsedi, hayır,
> >> kötü
> >> > değil, dedi. "Artık sınıfta arkadaşlarını hiç rahatsız etmiyor, ödevleri
> >> > iyileşti, tam istediğim öğrenci oldu. Ne yaptınız bu çocuğa siz?"
>
> >> > - Herhalde bir baba olarak çok mutlu oldunuz?
>
> >> > - Hocam biliyor musunuz öğretmenin karşısında ağlamaya başladım.
> >> > İnanamıyordum kulağıma, içimden, vay evladım, biz sana ne yaptık şimdiye
> >> > kadar, duygusu vardı. Eve geldim, karım yüzüme baktı, gözlerim
> >> ağlamaktan
> >> > kıpkırmızı. "O kadar mı kötü?" diye sordu. Ona da cevap veremedim Hocam,
> >> > ona da cevap veremedim! Ağladım. Daha sonra anlattım. Hocam onun için
> >> sizin
> >> > elinizi öpmek istedim, teşekkür ediyorum. Benim oğlumun ve onun küçüğü
> >> > kızımın hayatını kurtardınız. Ailemin mutluluğu kurtuldu. Hakikaten bir
> >> > insanın anavatanı çocukluğuymuş. Anavatanı mutlu olan bir çocuk
> >> > çalışmasını, okulunu her şeyini bütün gücüyle yapar ve orada başarılı
> >> > olurmuş.
>
> >> > "Gel seni yeniden kucaklayayım!" dedim. Kucaklaştık.
>
> >> > "Çocuklar Gülsün diye!" yaşayalım. Çünkü insanın anavatanı çocukluğudur.
> >> > Çocuklar gülerek, oynayarak büyürse, sonunda büyükler güler. Büyükler
> >> mutlu
> >> > olup gülümseyince tüm ülke, tüm insanlık güler.
>
> ...
>
> tamamını oku »- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:489278] KPSS Vatandaşlık En Güncel Ders Arşivi

Arkadaşlar eşim için satın almıştım iyide para verdim, eşim atanınca
bende herkesle paylaşayım dedim. Umarım atanmak hepinize nasip olur.

http://hotfile.com/dl/119273951/e1e69e5/Vatandaslik-1-2.mp4.html
http://hotfile.com/dl/119243421/56aa815/Vatandaslik-1.flv.html
http://hotfile.com/dl/119258882/392ef58/Vatandaslik-2-1.mp4.html
http://hotfile.com/dl/119249963/8728c92/Vatandaslik-2-2.mp4.html
http://hotfile.com/dl/119249958/001d8cf/Vatandaslik-3-1.mp4.html
http://hotfile.com/dl/119245790/6ec741a/Vatandaslik-3-2.mp4.html
http://hotfile.com/dl/119243475/0b1ef6d/Vatandaslik-4-1.mp4.html
http://hotfile.com/dl/119249970/e1f4e22/Vatandaslik-4-2.mp4.html
http://hotfile.com/dl/119258631/f8ddf6e/Vatandaslik-5-1.mp4.html
http://hotfile.com/dl/119258647/3c36941/Vatandaslik-5-2.mp4.html
http://hotfile.com/dl/119258652/5944f38/Vatandaslik-6.mp4.html


Bu videoları sorunsuz izlemek için aşagıdaki programı
kullanabilirsiniz.


http://www.videolan.org/vlc/

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:489277] Re: grup yöneticilerine

489195 almışsınız teşekkürler


On 21 Ocak, 20:26, ibrahim Kuscuoglu <ikus1...@gmail.com> wrote:
> hocam başlığın mail nosunu atarmısınız?
>
> 21 Ocak 2012 20:19 tarihinde cengizgumus <cengizgumus1...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
> > arkadaşlar matematik programı başlıklı maili tmoz anasayfaya almamız
> > ve belli bir süre orda tutmamız mümkün mü arkadaşlar programda
> > olmasını gördüğü eksik ve fazlalıkları bu mail altında toplasalar da
> > ben programla sorumlu kişilerden yr dç dr yılmaa aksoyun telefonunu ve
> > mailini aldım ona bildireceğimi söyledim
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> > YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:489276] Re: işin içinden çıkamadım.

3 kişiye göreyse cvbınız doğru ama kişi sayısı verilmeliydi ali hocama katılıyorum

21 Ocak 2012 19:56 tarihinde probleman <ali.konuralp@gmail.com> yazdı:
Neden 44 tane soru olmasın?

On 21 Ocak, 19:41, İSMAİL ÇEŞME(ANKARA) <cesmeism...@gmail.com> wrote:
> 14.3+1=43 tane soru vardır...
>
> On 9 Ocak, 09:20, emre <eteti...@gmail.com> wrote:
>
>
>
>
>
>
>
> > bir sınavda en fazla soru cevaplayan kişi 15 soru cevaplamıştır.
> > bir soru en az 1, en çok 3 defa cevaplanmıştır.
> > herhangi 3 kişi en az 1 ortak soru cevapladığına göre
> > sınavda en fazla kaç soru vardır?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--





Ulubatlı Hasan Anadolu Lisesi  BURSA



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:489274] fonksion tersi



21 Ocak 2012 18:25 tarihinde Gürhan Avcı <grhnavci@gmail.com> yazdı:


20 Ocak 2012 15:44 tarihinde <tmoz@googlegroups.com> yazdı:

Grup: http://groups.google.com/group/tmoz/topics

    hasan38 <hasan3864@gmail.com> Jan 20 05:06AM -0800  

    1.SORU...... X^5+X+1 çarpanlarından biri???
     
    cevap x^2+x+1
     
    2.SORU: 4^20 + 4^16 + 2^X ifadesi tamkare olduguna göre x
    tamsayı degerler toplamı??
     
    cevap 93
     
    ikiside deneme sorusu şimdiden teşekkürler

     

    "apollonius ." <apollonius03@gmail.com> Jan 20 03:18PM +0200  

    2. soru 83 olmasın?
     
     
    --
    Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

     

    "apollonius ." <apollonius03@gmail.com> Jan 20 03:23PM +0200  


    --
    Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

     

    "Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com> Jan 20 03:25PM +0200  

    1. soruyu bir Değerli Hocam şöyle çözmüştü:
     
    x^5 + x + 1 = x^5 - x^2 + x^2 +x +1
    = x^2(x^3 - 1) + x^2 + x +1
    = x^2.(x-1).(x^2 + x + 1) + (x^2 +x +1)
    = (x^2 +x +1).(x^3 -x^2 + 1)

     

    "apollonius ." <apollonius03@gmail.com> Jan 20 03:27PM +0200  


    --
    Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

     

    "apollonius ." <apollonius03@gmail.com> Jan 20 03:28PM +0200  

    Muharre Hıcam 1. soru için 93 demiş ama ben daha fazla buldum. :)
     
     
    --
    Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

     

    "apollonius ." <apollonius03@gmail.com> Jan 20 03:33PM +0200  

    yaptığımı kısaca özetleyeyim
     
     
    --
    Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

     

    "M.Şah EKİN" <msekin21@gmail.com> Jan 20 03:19PM +0200  

    1. soru ile ilgili benzerlik teoremlerini yazarsanız [AC]n[BD]={E}
    olsun
    IBEI/IEDI=4/9 olur. buradanda IBEI=4k ve IEDI=9k yazılıp birkez daha
    benzerlik teoremi bağıntılarından birinden yazılırsa k=1/kök13 bulunur.
    13k=13/kök13=kök13
    2. soru alandan bulunur sanırım. IFHI içteğet çemberin yarıçapı vesinus
    alan yardımıyla ... bulunur. veya trigoNİMETriden de.....
     
     
    --
     
    *YORUMLAMADAN YORMAYALIM*
     
    *KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...*

     

    khan <hknsen55@gmail.com> Jan 20 01:03AM -0800  

    Sayın Namık Hocam türev Fasikülü elimize ulaştı. Sizlere çok
    teşekkürler. Emeğinize sağlık.. Bu arada fasikül olarak piyasadaki en
    ayrıntılı ve geniş içerikli olanı öğrencilerime tavsiye etmekten
    kendimi alıkoyamıyorum.

     

    "Mr. Ümit YILDIRIM" <umityildirim76@gmail.com> Jan 20 11:31AM +0200  

    hocam hayırlı olsun
    mümkünse bende türev fasikülü ve fonksiyonlar-limit fasikülü örneğinden
    istiyorum.
     
    Ümit YILDIRIM adına
    antalya yusuf ziya öner fen lisesi
    döşemealtı/ antalya
     
    --------------------------------------------------
    Ümit YILDIRIM
    Antalya Yusuf Ziya Öner Fen Lisesi

     

    Halil6034 <depprem34@gmail.com> Jan 20 04:31AM -0800  

    hocam çözümlerini paylaşayım mı?
     

     

    "apollonius ." <apollonius03@gmail.com> Jan 20 02:31PM +0200  

    online sınav. güzel düşünce :)
     
     
    --
    Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

     

    "M.Şah EKİN" <msekin21@gmail.com> Jan 20 02:55PM +0200  

    Elektrikler gitti de..:)
    Evet yayınlayabilirsin.
     
     
    --
     
    *YORUMLAMADAN YORMAYALIM*
     
    *KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...*

     

    Fatih KOCA <fatihkoca23@gmail.com> Jan 20 02:38PM +0200  

    Ellerine sağlık öğretmenim cok güzel olmuş tesekkur ederim :)

     

    "Mustafa Özdemir" <fakiyaylak@gmail.com> Jan 20 02:27PM +0200  

    Eğimi değişen tüm doğru ailesi ..
     
    Bu doğru ailesine ve y eksenine eşit uzaklıktaki noktaların geometrik yeri
     
    Bu doğru ailesi ve y ekseninin açıortay doğrusu
     
    Bu doğru ailesi ve y eksenine teğet olan çemberlerin çizimleri
     
    Geometers sketchpad çalışması ..
     
     
    Kolaylıklar diler saygılar sunarım...

     

    "Mustafa Özdemir" <fakiyaylak@gmail.com> Jan 20 02:30PM +0200  

    Birey analitik geometri b kitabında bir soruya istinaden yapılmış bir
    çalışmadır...
     

     

    ibrahim Kuscuoglu <ikus1961@gmail.com> Jan 20 12:03PM +0200  

    hata 1 uzunluğunu sabit olmasıdır.
     

     

    "Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com> Jan 20 11:20AM +0200  

    Yalçın Yılmaz Hocam ile
    kimlik numarasının son dört rakamı "9522"
    olan Hocam kendilerini bana tanıtırlarsa
    çok sevineceğim.

     

    "Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com> Jan 20 10:29AM +0200  

    Sevgili Arkadaşlarım;
    Bir çözüm yazarken, mutlaka önceki
    çözümleri incelemeliyiz.
    Ancak; hatalı olduklarından emin olduğumuzda
    kendi çözümümüzü vermeliyiz.
    Doğru çözümlerin üzerine yapılan yanlış
    yorumlar, kafaları daha da karıştırabilir.
    Hem soruyu çözenlerin hem de izleyenlerin
    zamanları boşa harcanmış olur.
    Zaman zaman ben de bu hatayı yapıyorum.
    Bundan sonra daha dikkatli olacağım.
    Sevgiler, saygılar.

     

Bu iletiyi, tmoz Google Grubu'na abone olduğunuz için aldınız.
E-posta ile yayın gönderebilirsiniz.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak için boş bir ileti gönderin.
Diğer seçenekler için grubu ziyaret edin.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--





Ulubatlı Hasan Anadolu Lisesi  BURSA



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:489274] Re: MATEMATİK PROĞRAMI

Esas olarak şikayetleri dinlemeliler.Bizi artık muhatap kabul etmeliler yoksa ne onların yazdığı kitaplar okutulur nede istedikleri gibi etkinlikler uygulanır.
Hem etkinlik kitabı yapmayacaklar ( öğretmene saygı duydukları için işlerine karışmamak için :)))  )  hemde kafalarından geçen etkinlikleri bulmamızı isteyecekler.
Acaba üzüm mü yemeye çalışıyoruz yoksa öğretmeni dövmeye mi çalışıyoruz. 
İnanın 9 geo da ve 10 geo da öğrencilerin ne halde olduklarını görseler acırlardı. Ben hayatımda ilk defa öğrencilerin büyük çoğunluğunun anlamsız anlamsız suratıma baktıklarını hissediyorum ve içimde yaşadığım kavga çok büyük. 
Bir öğretmen olarak amacım saygısızlık yapmak değil ama azda olsa saygı görmek ve bize bir şeyler sorulması.
Neyse kusura bakmayın sizin istediklerinizle benim yazdıklarımın alakası yok ama tmoz sağolsun içimizi rahatlatan tek yer.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:489273] Re: bir görüş

umarım hata yoktur

21 Ocak 2012 20:01 tarihinde Numan Yazar <geometrin@gmail.com> yazdı:
hocam cevabı ne olarak veriyor

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--





Ulubatlı Hasan Anadolu Lisesi  BURSA



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:489270] grup yöneticilerine

hocam başlığın mail nosunu atarmısınız?

21 Ocak 2012 20:19 tarihinde cengizgumus <cengizgumus1977@gmail.com> yazdı:
arkadaşlar matematik programı başlıklı maili tmoz anasayfaya almamız
ve belli bir süre orda tutmamız mümkün mü arkadaşlar programda
olmasını gördüğü eksik ve fazlalıkları bu mail altında toplasalar da
ben programla sorumlu kişilerden yr dç dr yılmaa aksoyun telefonunu ve
mailini aldım ona bildireceğimi söyledim

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:489269] grup yöneticilerine

arkadaşlar matematik programı başlıklı maili tmoz anasayfaya almamız
ve belli bir süre orda tutmamız mümkün mü arkadaşlar programda
olmasını gördüğü eksik ve fazlalıkları bu mail altında toplasalar da
ben programla sorumlu kişilerden yr dç dr yılmaa aksoyun telefonunu ve
mailini aldım ona bildireceğimi söyledim

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:489268] Re: bir görüş

hocam cevabı ne olarak veriyor

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:489267] Re: işin içinden çıkamadım.

Neden 44 tane soru olmasın?

On 21 Ocak, 19:41, İSMAİL ÇEŞME(ANKARA) <cesmeism...@gmail.com> wrote:
> 14.3+1=43 tane soru vardır...
>
> On 9 Ocak, 09:20, emre <eteti...@gmail.com> wrote:
>
>
>
>
>
>
>
> > bir sınavda en fazla soru cevaplayan kişi 15 soru cevaplamıştır.
> > bir soru en az 1, en çok 3 defa cevaplanmıştır.
> > herhangi 3 kişi en az 1 ortak soru cevapladığına göre
> > sınavda en fazla kaç soru vardır?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:489266] Re: işin içinden çıkamadım.

14.3+1=43 tane soru vardır...

On 9 Ocak, 09:20, emre <eteti...@gmail.com> wrote:
> bir sınavda en fazla soru cevaplayan kişi 15 soru cevaplamıştır.
> bir soru en az 1, en çok 3 defa cevaplanmıştır.
> herhangi 3 kişi en az 1 ortak soru cevapladığına göre
> sınavda en fazla kaç soru vardır?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:489265] Re: işin içinden çıkamadım.

Öğrenci sayısının verilmiş olması gerekmez miydi?

On 9 Ocak, 09:20, emre <eteti...@gmail.com> wrote:
> bir sınavda en fazla soru cevaplayan kişi 15 soru cevaplamıştır.
> bir soru en az 1, en çok 3 defa cevaplanmıştır.
> herhangi 3 kişi en az 1 ortak soru cevapladığına göre
> sınavda en fazla kaç soru vardır?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:489264] Re: 12.Sınıf Mat Sınavından TÜREV sorusu

Sanirim istenen sizin cozumunuzdu..

On 21 Ocak, 18:53, ibrahim Kuscuoglu <ikus1...@gmail.com> wrote:
> Belki biraz daha kısa. :))
>
> 21 Ocak 2012 18:39 tarihinde probleman <ali.konur...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
> > Biraz uğraştırıcı bir soru olmuş.
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> > YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
>
>
>  türev.gif
> 19KGörüntüleİndir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:489263] Re: 12.Sınıf Mat Sınavından TÜREV sorusu

Yanlış dosyayı göndermişim kusura bakmayın zaten ibrahim Hocam göndermiş.

21 Ocak 2012 18:53 tarihinde ibrahim Kuscuoglu <ikus1961@gmail.com> yazdı:
Belki biraz daha kısa. :))

21 Ocak 2012 18:39 tarihinde probleman <ali.konuralp@gmail.com> yazdı:

Biraz uğraştırıcı bir soru olmuş.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:489262] Re: 12.Sınıf Mat Sınavından TÜREV sorusu



21 Ocak 2012 18:39 tarihinde probleman <ali.konuralp@gmail.com> yazdı:
Biraz uğraştırıcı bir soru olmuş.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:489261] Re: 12.Sınıf Mat Sınavından TÜREV sorusu

Belki biraz daha kısa. :))

21 Ocak 2012 18:39 tarihinde probleman <ali.konuralp@gmail.com> yazdı:
Biraz uğraştırıcı bir soru olmuş.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:489260] Re: 12.Sınıf Mat Sınavından TÜREV sorusu

Biraz uğraştırıcı bir soru olmuş.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:489259] Re: Fwd: [ictima] ................. Bir İnsanın Anavatanı Çocukluğudur, diyor, Doğan CÜCELOĞLU !!!

guzel paylasım hocam saygılar...

21 Ocak 2012 15:22 tarihinde Nrsl Nrsl <nurselcaa@gmail.com> yazdı:
Çok anlamlı ...
 
Paylaşımınız için teşekkürler.


 
21 Ocak 2012 13:37 tarihinde Öğretmen Muammer <muammer.koc81@gmail.com> yazdı:

Hocam çok güzel bir yazı. Gerçekten insanı duygulandırıyor.
teşekkürler.

On 21 Ocak, 01:50, Muharrem Şahin <muharre...@gmail.com> wrote:
> ---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
> Kimden: Huseyin Sahin <endemhuse...@hotmail.com>
> Tarih: 20 Ocak 2012 21:24
> Konu: [ictima] ................. Bir İnsanın Anavatanı Çocukluğudur, diyor,
> Doğan CÜCELOĞLU !!!
> Kime: hiltonhuse...@yahoo.com
>
> **
>
>  *Sevgilerle...sağlıklı günlerinize........hş *
>  *
> ------------------------------
> *
> *Alıntıdır......................*
>
> *Bir İnsanın Anavatanı Çocukluğudur
> Doğan CÜCELOĞLU
>
> Bir gün seminere başlamadan önce kısa boylu güler yüzlü birisi geldi, Hocam
> elinizi öpmek istiyorum, dedi. Ben el öptürmekten pek hoşlanmadığım için,
> yanaktan öpüşelim, dedim, öpüştük. Aramızda şöyle bir konuşma yer aldı:
>
> - Hayrola, neden elimi öpmek istedin?
>
> - Hocam, üç yıl önce sizin bir seminerinizi katıldım. Hayatım değişti. O
> seminerden sonra daha mutlu bir ailem var ve size teşekkür etmek istiyorum;
> onun için elinizi öpmek istedim.
>
> - Ne oldu, nasıl oldu?
>
> - Üç yıl önce şirketimizin organize ettiği iki günlük bir seminerde bizimle
> beraberdiniz. O seminerin bitişine doğru dediniz ki, "Bir insanın anavatanı
> çocukluğudur. Çocukluğunu doya doya yaşayamamış bir insanın mutlu olması
> çok zordur. Bir annenin, bir babanın en önemli görevi, çocuklarının
> çocukluğunu doya doya yaşamasına olanaklar yaratmaktır."
>
> Bir süre sustu, bir şey hatırlamak ister gibi düşündü, sonra konuşmaya
> devam etti:
>
> - Hatta daha da ilerisi için söylediniz; dediniz ki, "Bir ulusun en önemli
> görevi çocuklarının çocukluğunu doya doya yaşamasına olanaklar
> yaratmaktır." Ben bir baba olarak sizi duyduğum zaman kendi kendime
> düşündüm: Ben bir baba olarak çocuğumun çocukluğunu doya doya yaşamasına
> fırsatlar yaratıyor muyum? Böyle bir sorunun o zamana kadar hiç aklıma
> gelmediğini fark ettim. Ben ne yapıyorum, diye düşündüm. Benim yaptığım
> sanırım birçok babanın yaptığının aynısıydı. Dokuz yaşındaki oğlum ben
> işten eve gelince beni görmemeye, benden kaçmaya çalışıyordu. Neden kaçmaya
> çalışıyordu, biliyor musunuz, Hocam?
>
> - Hayır, neden?
>
> - Çünkü onu görünce hemen şu soruyu soruyordum. "Oğlum bugün ödevini yaptın
> mı?" Tuhaf tuhaf bakıyor, gözünü kaçırıyor, daha da sıkıştırınca, hayır
> anlamına gelen, "cık" sesini çıkarıyordu. Kızıyordum, söyleniyordum, "Niye
> yapmıyorsun ödevini!" diyordum. Aramızda sürekli tartışmalar, sürtüşmeler
> oluşuyordu. Tabii bunun sonucunda bütün aile huzursuz oluyordu.
>
> Burada biraz sustu, soluklandı. Sanki hatırlamak istemediği anılar vardı;
> onların üstesinden gelmeye çalışıyordu. Sonra konuşmaya devam etti:
>
> - Ben sizin seminerinizden çıktıktan sonra düşünmeye başladım. "Ben ne
> biçim babayım," diye kendime sordum. Seminer için geldiğim İstanbul'dan
> çalışma yerim olan Kayseri'ye gidinceye kadar düşündüm; otobüste bütün gece
> düşündüm ve sonra kendi kendime dedim ki, eşimle konuşayım, biz birlikte
> bir karar alalım. Diyelim ki bu çocuk isterse beş yıl sınıfta kalsın, ama
> doya doya çocukluğunu yaşasın.
>
> - Radikal bir karar!
>
> - Evet, uçta bir karar, ama bu karar içime çok iyi geldi, Hocam.
> Gerginliğim, üzüntüm gitti, içim rahat etti. Ben eve gelince eşime dedim
> ki, hadi gel otur, konuşalım. Yemekten sonra oturduk konuştuk, çocuklar
> yattı biz konuşmaya devam ettik. Seminerde anlatılanları aktardım, böyle
> böyle böyle diye izah ettim ona ve en nihayet dedim ki, ya benim gönlümden
> ne geçiyor sana söyleyeyim. Bizim oğlumuz var ya bizim oğlumuz, o isterse
> beş yıl sınıfta kalsın, ama çocukluğunu yaşasın! Şimdiye kadar onun
> çocukluğunu yaşamasıyla ile ilgili pek bir çaba göstermedik, bir bilinç
> göstermedik, oluruna bıraktık. Gel şimdi değiştirelim bunu.
>
> - Eşiniz ne dedi?
>
> - Hocam biliyor musun ne oldu?
>
> - Ne oldu?
>
> - Karım hayretle bana baktı ve dedi ki, "Bu ne biçim seminer be! Kim bu
> adam? Öyle şey mi olur; yok bizim ki çocukluğunu yaşayacakmış! Bizim çocuk
> çocukluğunu yaşarken öbürküler sınıflarını geçecek ilerleyecek! Öyle şey
> olmaz."
>
> - Anlıyorum; anne olarak çocuğunun geride kalmasını istemiyor, kaygılanıyor!
>
> - Fakat hocam ben pes etmedim, bırakmadım, mücadeleye devam ettim. Her gün,
> her akşam gece yarılarına kadar karımla konuştum. Üç gecenin sonunda bana,
> peki ne halin varsa gör, dedi.
>
> - Pes etti, yani. Peki, sen ne yaptın?
>
> - İşte onu dediği günün sabahı eşofmanımı, ayakkabımı şöyle kapının yanına
> bıraktım işe gittim; işten dönünce oğlumun gözüne baktım ve dedim ki, oğlum
> bugün doya doya oynadın mı? Bana hayretle baktı ve "Hayır!" anlamına gelen
> "cıkk" dedi. O zaman, hadi gel beraber aşağıya ineceğiz, oynayacağız,
> dedim. Eşofmanımı giydim, ayakkabımı giydim, onunla beraber sokağa çıktık.
> Pencereden arkadaşları bakıyorlarmış, onlar da sokağa çıktılar; birlikte
> sokakta oyun oynadık. Akşam saat altıdan sekiz buçuğa kadar sokaktaydık.
> Eve gelince toz toprak içindeyiz, beraber banyoya girdik, duş yaptık.
> Havluyla kuruladım, çok mutluyduk ve o günden sonra işten dönünce her gün
> onunla oynamaya başladım. Her gün, her gün, her gün oynadım. Yedi gün sekiz
> gün sonraydı galiba, bir gün banyodan çıkarken onu kuruluyorum havluyla,
> kolumu tuttu, bana döndü ve dedi ki, baba ya, ben seni çok seviyorum. Hocam
> nefesim durdu, gözüm yaşardı, konuşamadım. Çünkü farkına vardım ki, şimdiye
> kadar sevdiğini hiç söylememişti. Düşündüm, şimdiye kadar hiç
> söylemediğinin farkında değildim; belki ömür boyu söylemeyecekti. "Ne büyük
> tehlike!" diye düşündüm. Ömür boyu onun bana bu cümleyi söylemediğinin
> farkında olmayacaktım.
>
> - Demek farkına vardın, seni kutlarım. Senin farkına vardığın bu durum
> birçok anne ve babanın farkında olmadığı gizil, örtük ama önemli bir
> tehlike!
>
> - İçimde bir şükür duygusu, havluyla çocuğumu kuruladım ve giydirdim ve
> artık her gün oyun oynamaya devam ettik. Zaman geçti, iki hafta sonra okul,
> öğretmen veli buluşması için okula davet etti. Daha önceki veli
> buluşmalarında öğretmen, "Sizin oğlunuz akıllı bir çocuk, ama ödevleri
> kargacık burgacık yazıyor, dikkat etmiyor. Sınıfta arkadaşlarını rahatsız
> ediyor, onları itiyor kakıyor, lütfen onunla konuşun. Ödevlerine ilgi
> gösterin, sınıfta arkadaşlarını rahatsız etmesin. Ödevlerini doğru dürüst
> yapsın," demişti. O nedenle öğretmen buluşmasına gitmekten çekiniyordum. Bu
> davet gelince ben eşime dedim ki, hadi okuldaki buluşmaya beraber gidelim!
> Yok, dedi, sen tek başına gideceksin, ben gelmeyeceğim.
>
> - Eşiniz gelmek istemedi!
>
> - Hayır istemedi. Ya beraber gidelim, diye ısrar ettim hayır hayır sen
> yalnız gideceksin dedi. Ben yalnız gittim ve diğer veliler geldikçe sıra
> bende olduğu halde sıranın arkasına geçtim, sıranın arkasına geçtim ki
> başka kimse olmadan öğretmenle konuşayım, diye. Mahcup olacağımı
> düşünüyordum. Her şeyin daha kötüye gittiğini düşünüyordum. En nihayet
> bütün veliler öğretmenle konuşmalarını bitirip gittiler. Sıra bende!
> Öğretmenin karşısına geçtim, bana baktı gülümsedi, siz ne yaptınız bu
> çocuğa, dedi. Hiç cevap vermedim, önüme baktım. Lütfen söyleyin ne yaptınız
> bu çocuğa, dedi. "Çok mu kötü hocam?" diye sordum. Gülümsedi, hayır, kötü
> değil, dedi. "Artık sınıfta arkadaşlarını hiç rahatsız etmiyor, ödevleri
> iyileşti, tam istediğim öğrenci oldu. Ne yaptınız bu çocuğa siz?"
>
> - Herhalde bir baba olarak çok mutlu oldunuz?
>
> - Hocam biliyor musunuz öğretmenin karşısında ağlamaya başladım.
> İnanamıyordum kulağıma, içimden, vay evladım, biz sana ne yaptık şimdiye
> kadar, duygusu vardı. Eve geldim, karım yüzüme baktı, gözlerim ağlamaktan
> kıpkırmızı. "O kadar mı kötü?" diye sordu. Ona da cevap veremedim Hocam,
> ona da cevap veremedim! Ağladım. Daha sonra anlattım. Hocam onun için sizin
> elinizi öpmek istedim, teşekkür ediyorum. Benim oğlumun ve onun küçüğü
> kızımın hayatını kurtardınız. Ailemin mutluluğu kurtuldu. Hakikaten bir
> insanın anavatanı çocukluğuymuş. Anavatanı mutlu olan bir çocuk
> çalışmasını, okulunu her şeyini bütün gücüyle yapar ve orada başarılı
> olurmuş.
>
> "Gel seni yeniden kucaklayayım!" dedim. Kucaklaştık.
>
> "Çocuklar Gülsün diye!" yaşayalım. Çünkü insanın anavatanı çocukluğudur.
> Çocuklar gülerek, oynayarak büyürse, sonunda büyükler güler. Büyükler mutlu
> olup gülümseyince tüm ülke, tüm insanlık güler. Çocukların gülmesine hizmet
> veren herkese selam olsun!*******
>
>   __._,_.___
>   Reply to sender<endemhuse...@hotmail.com?subject=Re%3A%20%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E% 2E%2E%20%20Bir%20%DDnsan%FDn%20Anavatan%FD%20%C7ocuklu%F0udur%2C%20diyor%2C %20Do%F0an%20C%DCCELO%D0LU%20%21%21%21>|
> Reply
> to group<ict...@yahoogroups.com?subject=Re%3A%20%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E%2E %2E%2E%2E%20%20Bir%20%DDnsan%FDn%20Anavatan%FD%20%C7ocuklu%F0udur%2C%20diyo r%2C%20Do%F0an%20C%DCCELO%D0LU%20%21%21%21>|
> Reply
> via web post<http://groups.yahoo.com/group/ictima/post;_ylc=X3oDMTJxaDM3YWN1BF9TAz...>|
> Start
> a New Topic<http://groups.yahoo.com/group/ictima/post;_ylc=X3oDMTJmMGhkdnU1BF9TAz...>
> Messages in this
> topic<http://groups.yahoo.com/group/ictima/message/2910;_ylc=X3oDMTM1bTI4Zz...>(
> 1)
>  Recent Activity:
>
>  Visit Your
> ...
>
> tamamını oku »

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
www.superuclu.com

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:489270] fonksion tersi



20 Ocak 2012 15:44 tarihinde <tmoz@googlegroups.com> yazdı:

Grup: http://groups.google.com/group/tmoz/topics

    hasan38 <hasan3864@gmail.com> Jan 20 05:06AM -0800  

    1.SORU...... X^5+X+1 çarpanlarından biri???
     
    cevap x^2+x+1
     
    2.SORU: 4^20 + 4^16 + 2^X ifadesi tamkare olduguna göre x
    tamsayı degerler toplamı??
     
    cevap 93
     
    ikiside deneme sorusu şimdiden teşekkürler

     

    "apollonius ." <apollonius03@gmail.com> Jan 20 03:18PM +0200  

    2. soru 83 olmasın?
     
     
    --
    Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

     

    "apollonius ." <apollonius03@gmail.com> Jan 20 03:23PM +0200  


    --
    Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

     

    "Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com> Jan 20 03:25PM +0200  

    1. soruyu bir Değerli Hocam şöyle çözmüştü:
     
    x^5 + x + 1 = x^5 - x^2 + x^2 +x +1
    = x^2(x^3 - 1) + x^2 + x +1
    = x^2.(x-1).(x^2 + x + 1) + (x^2 +x +1)
    = (x^2 +x +1).(x^3 -x^2 + 1)

     

    "apollonius ." <apollonius03@gmail.com> Jan 20 03:27PM +0200  


    --
    Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

     

    "apollonius ." <apollonius03@gmail.com> Jan 20 03:28PM +0200  

    Muharre Hıcam 1. soru için 93 demiş ama ben daha fazla buldum. :)
     
     
    --
    Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

     

    "apollonius ." <apollonius03@gmail.com> Jan 20 03:33PM +0200  

    yaptığımı kısaca özetleyeyim
     
     
    --
    Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

     

    "M.Şah EKİN" <msekin21@gmail.com> Jan 20 03:19PM +0200  

    1. soru ile ilgili benzerlik teoremlerini yazarsanız [AC]n[BD]={E}
    olsun
    IBEI/IEDI=4/9 olur. buradanda IBEI=4k ve IEDI=9k yazılıp birkez daha
    benzerlik teoremi bağıntılarından birinden yazılırsa k=1/kök13 bulunur.
    13k=13/kök13=kök13
    2. soru alandan bulunur sanırım. IFHI içteğet çemberin yarıçapı vesinus
    alan yardımıyla ... bulunur. veya trigoNİMETriden de.....
     
     
    --
     
    *YORUMLAMADAN YORMAYALIM*
     
    *KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...*

     

    khan <hknsen55@gmail.com> Jan 20 01:03AM -0800  

    Sayın Namık Hocam türev Fasikülü elimize ulaştı. Sizlere çok
    teşekkürler. Emeğinize sağlık.. Bu arada fasikül olarak piyasadaki en
    ayrıntılı ve geniş içerikli olanı öğrencilerime tavsiye etmekten
    kendimi alıkoyamıyorum.

     

    "Mr. Ümit YILDIRIM" <umityildirim76@gmail.com> Jan 20 11:31AM +0200  

    hocam hayırlı olsun
    mümkünse bende türev fasikülü ve fonksiyonlar-limit fasikülü örneğinden
    istiyorum.
     
    Ümit YILDIRIM adına
    antalya yusuf ziya öner fen lisesi
    döşemealtı/ antalya
     
    --------------------------------------------------
    Ümit YILDIRIM
    Antalya Yusuf Ziya Öner Fen Lisesi

     

    Halil6034 <depprem34@gmail.com> Jan 20 04:31AM -0800  

    hocam çözümlerini paylaşayım mı?
     

     

    "apollonius ." <apollonius03@gmail.com> Jan 20 02:31PM +0200  

    online sınav. güzel düşünce :)
     
     
    --
    Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

     

    "M.Şah EKİN" <msekin21@gmail.com> Jan 20 02:55PM +0200  

    Elektrikler gitti de..:)
    Evet yayınlayabilirsin.
     
     
    --
     
    *YORUMLAMADAN YORMAYALIM*
     
    *KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...*

     

    Fatih KOCA <fatihkoca23@gmail.com> Jan 20 02:38PM +0200  

    Ellerine sağlık öğretmenim cok güzel olmuş tesekkur ederim :)

     

    "Mustafa Özdemir" <fakiyaylak@gmail.com> Jan 20 02:27PM +0200  

    Eğimi değişen tüm doğru ailesi ..
     
    Bu doğru ailesine ve y eksenine eşit uzaklıktaki noktaların geometrik yeri
     
    Bu doğru ailesi ve y ekseninin açıortay doğrusu
     
    Bu doğru ailesi ve y eksenine teğet olan çemberlerin çizimleri
     
    Geometers sketchpad çalışması ..
     
     
    Kolaylıklar diler saygılar sunarım...

     

    "Mustafa Özdemir" <fakiyaylak@gmail.com> Jan 20 02:30PM +0200  

    Birey analitik geometri b kitabında bir soruya istinaden yapılmış bir
    çalışmadır...
     

     

    ibrahim Kuscuoglu <ikus1961@gmail.com> Jan 20 12:03PM +0200  

    hata 1 uzunluğunu sabit olmasıdır.
     

     

    "Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com> Jan 20 11:20AM +0200  

    Yalçın Yılmaz Hocam ile
    kimlik numarasının son dört rakamı "9522"
    olan Hocam kendilerini bana tanıtırlarsa
    çok sevineceğim.

     

    "Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com> Jan 20 10:29AM +0200  

    Sevgili Arkadaşlarım;
    Bir çözüm yazarken, mutlaka önceki
    çözümleri incelemeliyiz.
    Ancak; hatalı olduklarından emin olduğumuzda
    kendi çözümümüzü vermeliyiz.
    Doğru çözümlerin üzerine yapılan yanlış
    yorumlar, kafaları daha da karıştırabilir.
    Hem soruyu çözenlerin hem de izleyenlerin
    zamanları boşa harcanmış olur.
    Zaman zaman ben de bu hatayı yapıyorum.
    Bundan sonra daha dikkatli olacağım.
    Sevgiler, saygılar.

     

Bu iletiyi, tmoz Google Grubu'na abone olduğunuz için aldınız.
E-posta ile yayın gönderebilirsiniz.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak için boş bir ileti gönderin.
Diğer seçenekler için grubu ziyaret edin.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:489259] Re: Yardımcı olabilecek olan Logaritma sorusu?

Yaklaşık çözüm için başka yollarda mevcut fakat bu şekilde sunmak istedim.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf