3 Ocak 2012 Salı

Re: [TMOZ:483710] ANALİTİK GEOMETRİ 4 SORU YARDIM... (1)

ilk soruda şöyle bir problem taraf tarafa yok edip doğruların kesim noktasını bulacaksın.
ama x ve y kesirli çıkıyor soruyla uğraşmadım sadece kesirli çıktığını görüyorum.
bu kesim noktasını verilen noktayla birlikte 2 noktadan geçen doğru denklemi için eğim bulacaksın  ve son olarak   y-y1=m(x-x1)  yazıp soru bitecek (x1 ve y1 yerine verilen noktayı yazabilirsinn)   eğim iiçin   y2-y1/x2-x1  kullanabilirsin  çok uzadı

3 Ocak 2012 15:42 tarihinde Bilgesu Öztürk <bilgesuozturk@gmail.com> yazdı:
sağolun hocam ilk soruyu da açıklarsanız sevinirim....

3 Ocak 2012 15:30 tarihinde ali burak güneş <aburakgunes@gmail.com> yazdı:

son soruda y=-x göre simetri  (2,7) zaten görünüyor grafikten  cevap:9 dur

3 Ocak 2012 15:27 tarihinde ali burak güneş <aburakgunes@gmail.com> yazdı:



3 Ocak 2012 15:23 tarihinde ali burak güneş <aburakgunes@gmail.com> yazdı:



3 Ocak 2012 15:06 tarihinde Bilgesu Öztürk <bilgesuozturk@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:483709] Re: Geometrik Kombinasyon

1.soru için yatayda ve dikeyde 2 paralel doğru seçmeliyiz.
C(5,2)*C(4,2) = 60 bulunur.

On 3 Ocak, 15:45, Halil Ergin <deppre...@gmail.com> wrote:
>  test 4-4.jpg
> 19KGörüntüleİndir
>
>  test 4-12.jpg
> 22KGörüntüleİndir
>
>  test 4-13.jpg
> 31KGörüntüleİndir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Yan: [TMOZ:483727] üçgen uzunluk




2 Ocak 2012 Pazartesi

[TMOZ:483254] Re: tuhaf bir denklem sorusu gibi (!)

değil hocam. reel köklerin toplamını soruyor cevap 5 diyor.

On 2 Ocak, 19:01, Serkan KANAT <serkangeo1...@gmail.com> wrote:
> 7 DEĞİL Mİ HOCAM

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483253] en büyük değer bulma

slmlar muharrem hocam.bende çözümünün üstüne çözüm atayım gerçi bizde çözüm üstüne çözüm olmaz ama :)benimkide seninkiyle aynı aslında muhabbet olsun
 f(a,b,t)=ab+t(a^2+3ab+5b^2-80) fonksiyonunda f in a ya göre türevi alınıp 0 a ve f nin b ye göre türevi alınıp 0 a eşitlenirse
b=-t(2a+3b) ve a=-t(3a+10b) bu ikisinden t çekilip eşitlenirseb/(2a+3b)=a/(3a+10b) den a^2=5b^2 burdan ilk verilen eşitlikte yerine konulursa sonuca gidilir.

2 Ocak 2012 18:03 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
b = f(a) olsun.
a^2 + 3ab +5b^2 = 80 iken,     (1)
Ç = a.b nin en büyük değerini bulacağız.

Verilen ifadenin ve Ç nin a'ya göre türevlerini alalım.
Ç' = b + a.b' = 0 ise b' = -b/a;  (2)
2a +3b +3ab' +10bb' = 0         (3)
(2) ve (3) den,
a^2 = 5b^2 bulunur.                (4)
(1) ve (4) ten,
b^2 = 80/ (10+3kök5) ve
Çmax. = 80.kök5 / (10+3kök5) bulunur.

2 Ocak 2012 17:03 tarihinde Gazi Kazan <gazikazan@gmail.com> yazdı:

şimdiden teşekkürler

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--





Ulubatlı Hasan Anadolu Lisesi  BURSA



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483252] ortopol?

hocam bu harika bir çalışma olmuş.çok teşekkür ederim.

2 Ocak 2012 18:00 tarihinde mustafa yagci <yagcimustafa@yahoo.com> yazdı:
Ben de seneler önce bir yazı karalamışım, umarım işinize yarar Taner hocam.
MY

From: taner kalyoncu <tanerkalyoncu@gmail.com>
To: tmoz@googlegroups.com
Sent: Saturday, December 31, 2011 11:37 PM
Subject: Re: [TMOZ:482635] ortopol?

hocam benim ingilizcem pek iyi sayılmaz ama siz ne anladınız acaba yardımcı olursanız sevinirim.ilgnize teşekkürler.

31 Aralık 2011 23:01 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:
http://gogeometry.com/geometry/orthopole_triangle.htm

31 Aralık 2011 22:58 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:

http://mathworld.wolfram.com/Orthopole.html

31 Aralık 2011 22:55 tarihinde taner kalyoncu <tanerkalyoncu@gmail.com> yazdı:

 ABC  nin Euler  dogrusunun ABC ye gore ortopolu denilince ne anlamalyız.daha doğrusu ortopol ne demek?yardımcı olursanız sevinirim.

--
Ey kör! Bu yer,bu gök,bu yıldızlar boştur boş
Bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş!
Şu durmadan kurulup dağılan evrende
Bir nefestir alacağın ,o da boştur boş!
                                   HAYYAM
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Ey kör! Bu yer,bu gök,bu yıldızlar boştur boş
Bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş!
Şu durmadan kurulup dağılan evrende
Bir nefestir alacağın ,o da boştur boş!
                                   HAYYAM
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Ey kör! Bu yer,bu gök,bu yıldızlar boştur boş
Bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş!
Şu durmadan kurulup dağılan evrende
Bir nefestir alacağın ,o da boştur boş!
                                   HAYYAM

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483251] tuhaf bir denklem sorusu gibi (!)

7 DEĞİL Mİ HOCAM

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:483250] fem deneme silindir

merhaba elinde 2011 -2012 fem ygs 2 denemesi olan varsa ordaki
matematik 40. soruya bakar mısınız? silindir sorusu taşma seviyesi ile
ilgili. cevap 18 pi . ona benzer bi soru da bulamadım. yardımcı
olursanız sevinirim.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483249] Pİ filmi(izlemek isteyen olabilir diye)

guzel değilmi ben izlemedimde...

2 Ocak 2012 18:22 tarihinde Cahit Kayaer <cahitkayaer72@gmail.com> yazdı:

Vaktinizi bosa harcamayin derim :-)))

30 Ara 2011 20:50 tarihinde "darius55" <gezgin434343@gmail.com> yazdı:

http://www.putlocker.com/file/55565F36B840BC65

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--

 Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:483248] tuhaf bir denklem sorusu gibi (!)

arkadaşlar soru hakkında fikirleri olan varsa paylaşırsa sevinirim.
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483247] 11 mat 3. yazılı

hocalar bence cok büyütmeyin bu meseleyi... cevap anahtarında sınav test değilse zaten aşama aşama nereye ne verileceği bellidir... klasik sınavda öğrenci sadece sonuca puan verilmediğini bilir... bilmelidir... "her soru 10 puandır" yazsanız şikayetmi edecek? diyelimki şikayet etti bilirkişi "hocam bu yanlış olmazmı" diyecek... diyelimki dedi temyize gider gene düzeltiriz..:)) geçende konuşulmuştu bu en sonunda bir destanla bitirmek zorunda kalmıştık.
her sorunun doğru ve tam çözümünün aynı sorunun altına aşamalara dikkat ederek... diye yazar dururuz artık.

25 Aralık 2011 14:19 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:

Her sorunun doğru çözüm basamakları puanlandırılır, her sorunun tam ve doğru çözümü 10 puandır.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Farkli Olmak İstiyorsan FARKLİ Ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483246] Re: permütasyon ustalarına 3

Bakış açımız ne güzel genişliyor.
Zihnine sağlık Seyfettin Hocam.

2 Ocak 2012 18:39 tarihinde s.metincan <s.metincan@gmail.com> yazdı:
2.soru şöyle de olabilir;
a,b,c,d birer rakam olmak üzere,
1 den 9999 a kadar olan doğal sayılar abcd şeklindedir.
a=5 olan abcd sayılarının adedi : 1.10.10.10=1000,
b=5 olan abcd sayılarının adedi : 10.1.10.10=1000,
c=5 olan abcd sayılarının adedi : 10.10.1.10=1000,
d=5 olan abcd sayılarının adedi : 10.10.10.1=1000,
Toplam 4000 kez 5 rakamı kullanıldı...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:483245] Re: permütasyon ustalarına 3

2.soru şöyle de olabilir;
a,b,c,d birer rakam olmak üzere,
1 den 9999 a kadar olan doğal sayılar abcd şeklindedir.
a=5 olan abcd sayılarının adedi : 1.10.10.10=1000,
b=5 olan abcd sayılarının adedi : 10.1.10.10=1000,
c=5 olan abcd sayılarının adedi : 10.10.1.10=1000,
d=5 olan abcd sayılarının adedi : 10.10.10.1=1000,
Toplam 4000 kez 5 rakamı kullanıldı...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:483244] ders planı

Ders planı taslağı olan paylaşabilir mi? Müdür dersimize gircek.....Teşekürler......

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483242] Re: ODM (www.odm.com.tr) Doküman Paylaşım Sistemi

sen üülme ben indiririm senin yerine ama ben de tembelim

2 Ocak 2012 18:21 tarihinde Cahit Kayaer <cahitkayaer72@gmail.com> yazdı:

Valla kusura bakma basak uyelik isteyen ve abartip dunya kadar yazi yazdiran hic bir siteye ben de uye olmuyorum :-))) tmoza yuklenen indirme siteleri bile kutuda gordugunuzu yazin derse o dokumanida indirmiyorum :-)))))) cunku tembelim



--
Başak Salık

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483242] permütasyon ustalarına 3

3. soru
5 çift rakamdan oluşan sayı adedi  5.5.5.5.5 - 1.5.5.5.5 = 4.5^4;
3 çift ve 2 tek rakamdan oluşan sayı adedi  5.5.5.5.5. 5!/(3!.2!) - 1.5.5.5.5. 4!/(2!.2!) = 44.5^4;
1 çift ve 4 tek rakamdan oluşan sayı adedi  5.5.5.5.5. 5!/(4!.1!) - 1.5.5.5.5 = 24.5^4;
Toplam 45000
  


2 Ocak 2012 18:20 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
2. soru
1 tane 5 bulunduran sayılarda kullanılan 5 adedi = 9.9.9.C(4,1) = 2916;
2   "    "        "               "             "       "    "     = 2.9.9.C(4,2) = 972;
3   "    "        "               "             "       "    "     = 3.9.C(4,1) = 108; 
4   "    "        "               "             "       "    "     = 4;
Toplam 4000 



2 Ocak 2012 17:30 tarihinde ibrahim hakkı aktaş <haktas1985@gmail.com> yazdı:

Hocam bayağı uğraşmıştım kural elde etmek için bu iyi oldu:)

2 Ocak 2012 17:23 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:

ilk soru için  veya  dersek   A^2 için  13.7=91  bunlardan

(91-1)/2 tanesi =45  istenen  şartları  sağlar(herzaman)

2 Ocak 2012 15:01 tarihinde ibrahim hakkı aktaş <haktas1985@gmail.com> yazdı:

3.soru için
5 basamağı çift olanlar,3 basamağı çift 2 basamağı tek olanlar,1 basamağı çift 4 basamağı tek olan sayılar incelenip sonuca gidilebilir

2 Ocak 2012 14:57 tarihinde ibrahim hakkı aktaş <haktas1985@gmail.com> yazdı:

2.soru
1 ,2,3,4 basamaklı sayılar 1 ,2,3,4 basamağı 5 olacak şekilde  incelenerek 4000 sayısına ulaşılabilir
işlem biraz uzun olduğu için yazmadım:)

2 Ocak 2012 14:34 tarihinde ibrahim hakkı aktaş <haktas1985@gmail.com> yazdı:

1. soru
A=2^6.3^3
A^2=2^12.3^6
2^7.3^6 7 tane
2^8.3^6 7 tane
...............
2^12 7 tane
Toplamda 6.7=42
2^6.3^4
2^6.3^5
2^6.3^6
..........
42+3=45

2 Ocak 2012 13:05 tarihinde iirm <mgirem@gmail.com> yazdı:

çözüm gönderenlere tesekürler

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483241] Pİ filmi(izlemek isteyen olabilir diye)

Vaktinizi bosa harcamayin derim :-)))

30 Ara 2011 20:50 tarihinde "darius55" <gezgin434343@gmail.com> yazdı:
http://www.putlocker.com/file/55565F36B840BC65

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483240] Re: ODM (www.odm.com.tr) Doküman Paylaşım Sistemi

Valla kusura bakma basak uyelik isteyen ve abartip dunya kadar yazi yazdiran hic bir siteye ben de uye olmuyorum :-))) tmoza yuklenen indirme siteleri bile kutuda gordugunuzu yazin derse o dokumanida indirmiyorum :-)))))) cunku tembelim

30 Ara 2011 21:17 tarihinde "BAŞAK SALIK" <basaksalik@gmail.com> yazdı:
müthiş ve nefis düşüncelerle beslenmek 

30 Aralık 2011 23:15 tarihinde Ahmet ARDUC <ahmath.arduc@gmail.com> yazdı:
Başak hcm, düşüncelerinize harfiyen katılıyorum.

Biz öğretmenler hepimiz bir bütünün parçalarıyız ve birbirimizi tamamlıyoruz. Olaya bu açıdan baktığımızda birbirimize karşı daha toleranslı olmamız gerektiğini söyleyebiliriz. Özlem hocamız bir düşüncesini dile getirdi. Biz de karşıt görüş bildiren fikirlerimizi söyledik. Mesele açığa kavuştu.

Aslında biz siteyi kurgularken bu üyelik olayını çok düşündük. Üyelik sistemi olmalı mı olmamalı mı diye. Fakat onlarca avantaj ve dezavantajdan sonra üyelik sisteminin olmasına karar verdik. Belki inanmayacaksınız, sitenin logosu ile ilgili tartışmalar bile 2 haftadan fazla sürdü. Renkleri, tasarımı, hedeflenen manayı ifade edip etmediği vs. Biz bu proje üzerinde (ki hâlâ bir çok eksiği var..) o kadar yoğun ve uzun süreli çalıştık, tartışmalar yaptık, toplantılar yaptık, uykusuz geceler geçirdik ki, böyle hafif bir negatif cümle bile bizi incitir hale geldi herhalde. Şimdi düşünüyorum da, belki de bu sebeple, ben, o uzun mesajlarımda kullandığım toleranssız cümlelerimle olayın üzerine olduğundan fazla gittim diye düşünüyorum. Ama eminim ki, 2007'den bu yana yaşadıklarımı, o yoğun çalışmalarımı, uğraşlarımı, uykusuz gecelerimi, değil sadece Özlem hocam, kim olsa toz kondurmazdı siteye.

Benim Özlem hocamın şahsına karşı zerre kadar kırgınlığım, gönül koymuşluğum yoktur. Hatta kendisini kıracak ifadelerde bulunmuş isem bin defa özür dilerim. Kendisinin ard niyetli olmadığına gönülden inanıyorum. Bu tartışmanın da çok uzatılmasına gerek olmadığını düşünüyorum.

Geçmişe değil geleceğe bakmalıyız. Çünkü yapacak daha çooook çalışmalar var.

Hepinizi çok seviyorum ve sizlerle birlikte olduğum için de kendimi çok şanslı hissediyorum.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Başak Salık

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483239] permütasyon ustalarına 3

2. soru
1 tane 5 bulunduran sayılarda kullanılan 5 adedi = 9.9.9.C(4,1) = 2916;
2   "    "        "               "             "       "    "     = 2.9.9.C(4,2) = 972;
3   "    "        "               "             "       "    "     = 3.9.C(4,1) = 108; 
4   "    "        "               "             "       "    "     = 4;
Toplam 4000 



2 Ocak 2012 17:30 tarihinde ibrahim hakkı aktaş <haktas1985@gmail.com> yazdı:
Hocam bayağı uğraşmıştım kural elde etmek için bu iyi oldu:)

2 Ocak 2012 17:23 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:

ilk soru için  veya  dersek   A^2 için  13.7=91  bunlardan

(91-1)/2 tanesi =45  istenen  şartları  sağlar(herzaman)

2 Ocak 2012 15:01 tarihinde ibrahim hakkı aktaş <haktas1985@gmail.com> yazdı:

3.soru için
5 basamağı çift olanlar,3 basamağı çift 2 basamağı tek olanlar,1 basamağı çift 4 basamağı tek olan sayılar incelenip sonuca gidilebilir

2 Ocak 2012 14:57 tarihinde ibrahim hakkı aktaş <haktas1985@gmail.com> yazdı:

2.soru
1 ,2,3,4 basamaklı sayılar 1 ,2,3,4 basamağı 5 olacak şekilde  incelenerek 4000 sayısına ulaşılabilir
işlem biraz uzun olduğu için yazmadım:)

2 Ocak 2012 14:34 tarihinde ibrahim hakkı aktaş <haktas1985@gmail.com> yazdı:

1. soru
A=2^6.3^3
A^2=2^12.3^6
2^7.3^6 7 tane
2^8.3^6 7 tane
...............
2^12 7 tane
Toplamda 6.7=42
2^6.3^4
2^6.3^5
2^6.3^6
..........
42+3=45

2 Ocak 2012 13:05 tarihinde iirm <mgirem@gmail.com> yazdı:

çözüm gönderenlere tesekürler

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:483238] üçgen


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483237] ANTRENMANLARLA MATEMATİK 4


slm hocam,

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf