19 Kasım 2023 Pazar

[TMOZ:1149331] tmoz@googlegroups.com için kısa özet - 2 konu konuda 5 güncelleme ileti

Berkan Akan <berkanakanek@gmail.com>: Nov 19 10:03AM -0800

Arkadaşlar uğraştım ancak yapamadım yapabilenler çözüm yolunu atabilirse
sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden
[image: MAT Related Rates.jpg]
...devamı
Serdar <serdardaglar1989@gmail.com>: Nov 19 11:11AM -0800

x=2 doğrusu düşey asimptot
X +sonsuza giderken arctan fonksiyonun içi de sonsuza gider. Sonuç π/2
değerine yaklaşır.
y=π/2 doğrusu da yatay asimptot olur.
 
19 Kasım 2023 Pazar ...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Nov 19 12:37PM +0300

Öğrenme; Öğretme!
 
Öğrenen
ve öğretmeye çalışan biri olarak
konulara,
kavramlara
irdeleyerek bakıyorum.
Sözlerimin
doğru olmasına,
doğru anlaşılmasına özen gösteriyorum. ...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Nov 19 01:16PM +0300

Ezberletirken zihinleri uyuşturuyoruz.
Sınavlarda, neredeyse tokatlayarak, uyandırmaya çalışıyoruz.
Çocuklarımıza, açıklanması çok zor çelişkiler yaşatıyoruz.
 
...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Nov 19 01:24PM +0300

Şunu anlatmaya çalışıyorum:
Ezberleriyle, gerçek bir sınava giren öğrenci
tokat yemiş gibi sarsılıyor.
Ezberlerine uyan bir şey göremiyor.
 
Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com>, ...devamı
Bu grubun güncellemelerine abone olduğunuz için bu özeti aldınız. Ayarlarınızı grup üyelik sayfasından değiştirebilirsiniz.
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek ve gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Hiç yorum yok: