29 Haziran 2016 Çarşamba

[TMOZ:986570] Re: Örnek Kitap Talebi

Kusurma bakmayın. Üstten bakıyosunuz. Ben de öğrenciyim hani o incelemeye gerek yok dediğiniz kitaplar yuzunden benim cebim gayet de zarar gördü. Kitap maliyeti matbaad çeyreğine kadar düşerken öğrencinin eline baya farkla ulaşıyor. Oncaö ğrenci bilmediği yayını alıyor çözcem diye sonra kitaplıgına koyuyor. bende bu sene ygs lys ye girdim güzel bir sonuç bekliyorum  iki kitaplık dolusu kitaplarım var. kar amacı gütsem videolarıma reklam koyardım. Ama insanlar malesef benim baktığım pencereden bakamıyor kendi görüşlerini değerli kılıoyr. Dalga geçilecek cümle kuruyormuşum pardon ama türkiyenin heryerinde güzel liseler yok her yerinde ilgili öğretmen yok. Ben lise boyunda şaşa lı okulların öğrencileri tarfından ti ye alınırken nerdeydiniz bu yorumları o zaman yapsaydınız keske.  Lise 1 de 2 den fazla notum yok temelim 0 ken beni beğenmeyen hocalar Lise4'de bana gelip ihtiyaçlaını söyle diyorlarsa çifte standart değilde nedir bu? Derdim insanlara faydalı olmaktı taki baktım da sizden fayda yok ben kendi işimi kendim görürüm. Gerekirse para yatırırım bu işe ama görürüm: İyi çalışmalar.

31 Mayıs 2016 Salı 06:41:57 UTC+3 tarihinde TheBhyilmaz yazdı:
Değerli hocalarım sizlere Aydın/Söke'den yazıyorum. Şuan LYS hazırlanmaktayım bir yandan da kitap incelemeri yaptığım bir youtube kanalım var. Müfredat güncelleniyor ve açıkcası benim yeni kitapları alacak gücüm yok ki zaten üniversiteye gidiyorum alsam bile kullanmıyacağım. Sizlerden ricam biliyorum ki aramızda yazar öğretmenlerimde var güncel kitaplarınızdan örnek olarak bana gönderebilir misiniz? Bende bu kitapların incelemesini yapar 2016-2017 yılı YGS LYS öğrencilerine yardımcı olmuş olurum. Bunda kâr amacım yok sadece öğrenci arkadaşlar bana çok soruyarlardı hangi yayını alalım diye bende elimdeki yayınların incelemelerini yapmaya tanıtmaya başladım. Farklı farklı yayınları edinirsem daha yararlı olacağını düşünüyorum o yüzden dönüş yapmanızı bekliyorum. İyi günler iyi çalışmalar.

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, tmoz@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/1fdae7eb-3ad4-46b8-b16d-0dd70c293f7e%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Hiç yorum yok: