Hocam peki mesela solda konvekslik sadece -2de mi yoksa -3 ile -1 aralığı mı konveks?
27 Mart 2016 Pazar 00:11:20 UTC+2 tarihinde selo yazdı:
-- 27 Mart 2016 Pazar 00:11:20 UTC+2 tarihinde selo yazdı:
27 Mart 2016 Pazar 00:05:36 UTC+2 tarihinde selo yazdı:
> Şekil konkav ise orada 2. Türev sıfırdan kucuk
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, tmoz@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/913aba03-85c6-4c19-8e81-5b7c7b18d1b5%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder