"Sınav analizleri sonucunda her sınıfın başarısı seviyesi en az % 50 olmalı"
Matematik Yaşam Kazanma Biçimi Değil Yaşam Biçimidir.
2013/4/2 milhan <milhan15@gmail.com>
Lİselerde ölçme değerlendirmede BağıL Değerlendirme yapılabilir mi?--
başarıyı(!) artıcı tedbir olarak tercih edilebilir mi?
Sınav analizleri sonucunda her sınıfın başarısı seviyesi en az % 50 olmalı ve ya her sınıftan 5 alan öğrenci olmalı aksi taktirde ya sınav tekrarlanır veya bağıl değerlendirme uygulanır gibi bir eylem liselerde gerçekleştirilebilir mi?
Bu konuda fikirlerinizi esirgemezseniz memnun olurum
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder