5 Ekim 2012 Cuma

[TMOZ:553429] Re: Ekstrem yayınlarının tüm branş kitapları hazır.

HOCAM BANA DA GÖNDEREBİLİR MİSİNİZ?
MATEMATİK ÖĞRETMENİ GÜZİDE İYİGÜN
KOCASİNAN MERKEZ MAH. KARADENİZ CAD. NO:12 BAHÇELİEVLER İSTANBUL
GSD EĞİTİM VAKFI B.EVLER ORTAOKULU

On 30 Eylül, 07:29, celal işbilir <celal.isbi...@gmail.com> wrote:
> Arkadaşlar tanıdığınız tüm branşlardaki meslektaşlarımıza güvenerek tavsiye
> edebilirsiniz
> Öğretmen örnekleri için:
> ekstrem...@hotmail.com
>
> --
> *www.ekstrem.com.tr*<http://www.ekstrem.com.tr/>
> *www.celalisbilir.com*
> *skype:* *geometri49** *
> *'' Şah Hatayim muhabbete bakarım, ben doluyum ben dolana akarım, güzel
> pirim bir dert vermiş çekerim bir derdim var bin dermana değişmem ''*
> *
> *
> * *
> *"İyi bir öğretmen tatmin edici bir açıklama sunar; büyük bir öğretmen ise
> huzursuzluk yaratır, rahatsızlık verir ve tartışmaya davet eder."
> Richard Sennett *

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: