28 Ekim 2012 Pazar

Re: [TMOZ:562219] Re: şikayetim var

kıymetli arkadaşlar
değerli öğrenciler
amacım bizleri birbirimizden ayırmak değil
ama ben öğrenci arkadaşlardan soracağı soruları bir daha süzgeçten geçirmelerini istiyorum
sonuçta işimiz öğrenciyle
birçok soruya bakılıyor ama cevap yazılmıyor
kaç tanesi çözülemediğinden cevap yazılmıyor yada kaç tanesi buda mı sorulur diye mi cevap yazılmıyor?
konuyu dağıtmaya polemik oluşturmaya gerek yok
ama eski tat nedense yok
demek ki benim ağzımın tadı bozulmuş
birde şu örnek kitap isteme olayını tartışalım mı?
birisi diyor ki kitap yazdım hemen herkes adını adresini veriyor
nedense çok garip geliyor
düşüncelerinizi merak ediyorum

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: