1 Ocak 2012 Pazar

[TMOZ:482816] Re: Dikkat - Avea internet 1 Mb 7,5 TL

hocam, tüketici mahkemesine (kaymakamlıklarda var) sikayetimvar vb.
nereyi buluyosanız şikayet edin. bi de onların web sayfasında vardır
şikayet yeri falan
oraya da bir mail döşenin. ben olsam peşini bırakmazdım böyle bir
aymazlğın. fillo kargo, kargomu teslim etmediği için şikayet etmediğim
yer kalmadı. özür dilemekten bi hal oldular...

On 1 Ocak, 05:06, Tahsin Şahin <tahsin.sa...@gmail.com> wrote:
> Kasım ayının 25-28'i arası bulunduğum şehirden Adana'ya misafirliğe gittim.
> Bu süre zarfında haber siteleri, facebook mobil sayfalarını gezdim. Ve
> sadece 28 mb veri kullanmışım. Daha önce de kullanmıştım başka zamanlarda
> ama düşük bir miktar gelmişti. Faturada 200 TL avea internet görünce
> müşteri hizmetlerini aradım. Normal tarife olunca 4 Gb 39 TL ama paketsiz
> alınca 1 mb 7,5 TL (vergisiz) gibi komik birşeyler söylediler. Ve 199 TL
> olunca artık internet sınırsız oluyormuş. Bu da çok komik. Tüm arkadaşları
> uyarayım istedim.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: