Ben öğrencinizin notunu hala
merak ediyorum.
Sevgiler, saygılar.
-- 20 Kasım 2011 22:20 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Filiz Hocam;Bu açıklamamla, diğer çözüm yollarıhakkında olumsuz bir şey söylemiş olmuyorum.Ama; öğrencilerinizi, çözüm yöntemlerinden dolayı,ben tebrik ediyorum.Siz de; bu paylaşımınız için tebrik edilmelisiniz bence.Sevgiler, saygılar.20 Kasım 2011 21:32 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Filiz Hocam;Öğrencinizin çözümü konusundaBarbaros Hocama katılıyorum.Hatta; "öğrenciniz çok güzel bir yöntemuygulamış" bile diyebilirim.Öğrenciniz iyi açıklayabilmiş olsaydı;şöyle derdi:"Verilen demet denklemi, m'nin değişikdeğerleri için değişik doğruları gösterir.m'nin öyle bir değeri vardır ki;bu değere karşılık gelen doğru,2ax-3y+1=0 doğrusu ile çakışık olur.Bu durumda; o doğruyu da içine alandemetle, 2ax-3y+1=0 doğrusunuçakışık iki doğru olarak kabul ediphem m değerini, hem de a değerinibulabiliriz.(m-3)/2a = 5/(-3) = (-2m+1)/1m = 4/3 ve a = 1/2 olur.20 Kasım 2011 21:07 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
hata nerde deniz hocam,bulduğum (2,1) noktası kesişim noktası dolysı ile doğru temetinin merkezi değilmibunaktadan geçen 2ax-3y+1=0 denkleminide sağlamaz mı!!! neyi kaçırdık
20 Kasım 2011 19:43 tarihinde FİLİZ ALBAYRAK <filizalbayrak84@gmail.com> yazdı:
barbaros hocam daha detaylı yazarsanız sevinirim
20 Kasım 2011 15:33 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:
öğrencinizin kendi çözümünü açıklama çabası hatalı veya yetersiz olabilir, puan takdiri sizindir,ancak, soru kökü itibariyle çakışıklıkta sıkıntı görmüyorum.Dilerseniz daha detaylı yazarım.iyi pazarlar.20 Kasım 2011 15:29 tarihinde FİLİZ ALBAYRAK <filizalbayrak84@gmail.com> yazdı:
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HOCAM SİZ DEĞERLİ HOCALARIMIN FİKİRLERİNİ DE ALDIM İÇİM RAHAT ÇOK TEŞEKKÜRLER....
20 Kasım 2011 15:05 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:
Sonuçta doğru demetinin bütün doğrularına çakışık kabul etmiş oluyor ki bu mümkün mü? Değildir; 2ax-3y+1=0 doğrularının geçtiği sabit nokta (t,1/3) şeklindedir ki bu nokta, Kemal hocamın çözümünde belirttiği (3,1) noktası değildir... Çözümü doğru kabul edemeyiz.
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Edep ilimden önce gelir. Gavsi sani(ks)
EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !
bil ki kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder