29 Kasım 2011 Salı

[TMOZ:472176] Re: profesyonel fotograf makinası alacağım nikon ve canon dan biri kararsızım yardım eder misiniz

hocam biraz geç cevap yazdım kusura bakmayın ben de canon kullanıyorum
bilgileriniz için teşekkür ederim.

On 26 Kasım, 21:51, Habip ERMİŞ <spiderhunter2...@gmail.com> wrote:
> sanırım ilk defa profesyonel bir makina alacaksınız...
> Nikon yada Canon diye ayrıma düşmeniz için biraz erken
> öncelikle size tavsiyem başlangıç seviyesi bir makina ile başlmanız
> Örn; Canon 550D
> bu tür makinalar hem kullanıcıyı bu platforma hazırlar hemde kolay
> makinalardır.
> Ben 5 yıldır uğraşıyorum elimde Canon 7D var
> niye mi Canon diye sorarsanız etrafımda Canon kullanan bir kaç
> arkadaşım vardı
> onların objektiflerinide kulllanabileyim diye ilk başta canon 450d
> almıştım sonradan
> makina yetmemeye başladı artık öğrenmiştim ve gittim 7D aldım şimdi
> ise fotoğraf neymiş
> onu yaşıyorum.
> Yıllardır Canon kullanıcısı olarak tavsiyem tabiki Canon'dur ama şu
> bir gerçek
> Ne alırsanız alın pişman olmayacaksınız !
>
> On 25 Kasım, 13:31, ibrahim yıldız <ibrahimyildiz...@gmail.com> wrote:
>
>
>
> > fotograf makinası- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: