18 Ekim 2010 Pazartesi

[tmoz:368349] Okulumuza Rehber Öğretmen Aranıyor

Selamlar. TMOZ'u çok sayıda öğretmen takip ettiğinden tanıdıkları
başarılı rehberlik uzmanı olan arkadaşların bize yardımcı olmasını
rica ediyorum. Özel Moda Mimar Sinan Güzel Sanatlar Lisemize Rehber
öğretmen gerekiyor.

Okulumuzda resim , müzik, tiyatro ve sinema TV alanlarında öğrenci
yetiştiriyoruz. Öğrencilerimiz normal bir liseye göre çok daha fazla
rehberliğe ihtiyaç duyuyor. Ben okulun matematik öğretmeni olarak
bayağı zorluk çekiyorum. Ben ressam olacağım neden tarih, coğrafya,
matematik öğreneyim şeklinde kültür derslerine karşı çıkıyorlar. Kimi
aileler de sayısal derslerde başarılı olamayan çocuklarını sanat
alanında başarılı olsun diye okulumuza yolluyor. Kimi öğrenciler fazla
özgür olmak istiyorlar.

Sonuç olarak okulumuzda rehberlik uzmanı alınacaktır. Mesleğini
severek yapan, bilimsel yöntemlere hakim, genç dinamik, geleceğin
sanatçılarla birlikte olmaktan memnun olacak öğretmen arkadaşları
okulumuza davet ediyoruz.

Okulumuz Kadıköy Modadan Çamlıcadaki yeni binamıza taşındı. Büyük
çamlıca sosyal tesislere çıkan yokuşun hemen başındayız.

Okulumuzda çalışmak isteyen arkadaşlar direk okulumuza gelebilir veya
telefonla beni veya okulumuzu arayabilirler. Okula geldiklerinde
Müdürümüz Şehvar KILIÇ Hanıma veya bana ulaşabilirler.

Ben matematik öğretmeni Mehmet Hattatoğlu: 0535 348 32 12
Okul numaramız: 0216 505 05 65
Okul web sitemiz: http://msgsl.com/

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Hiç yorum yok: