7 Ekim 2010 Perşembe

[tmoz:365105] Re: SELAMLAR MESLEK LİSESİNDE ÇALIŞIYORUM

hocam seviye çok düşükse Halil İbrahim KÜÇÜKKAYA Hocanın Antremanlarla
matematik kitabı var.Ben düz lisede çalışıyorum ve seviye düşük.bütün
9.sınıflara aldırdım.faydası oluyor.takip edilirse tabi

On 7 Ekim, 14:07, Savaş Tekin <mucize...@gmail.com> wrote:
> ÖĞRETMENLERİM BULUNDUĞUM LİSEDE 11. SINIF MATEMATİK DERSLERİNE GİRİYORUM.BU
> LİSEDE YENİ BAŞLADIM ŞUANA KADAR GÖRDÜĞÜM ÖĞRENCİLERİN ÇOK YETERSİZ
> OLDUĞU.(-3+5=? BUNU DAHİ YAPAMIYORLAR) ABARTMIYORUM.VE BEN BU ÖĞRENCİLERE
> MÜFREDAT ANLATIYORUM.ÇIKAMADIĞIM BİR DURUM OKULDAKİ ARKADAŞLAR BUNU KABUL
> ETMİŞ.DERSİ ANLAT GİTSİN DİYORLAR AMA BENİM İÇİM HİÇ RAHAT
> DEĞİL.NEYAPABİLİRİM BİLMİYORUM. DEĞERLİ GÖRÜŞLERİNİZİ
> BEKLİYORUM.TEŞEKKÜR EDERİM.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Hiç yorum yok: