6 Ekim 2010 Çarşamba

[tmoz:364664] Re: 9 ve 10. sınıf Geometri müfredatı

yanlış algılamışım demekki kusura bakmayın hocam.

On 6 Ekim, 20:09, mehmet GÜLEŞEN <mgmatematikc...@gmail.com> wrote:
> eyüp  hocam   nedediğinizi  anlamadım  bir şeyi  savunmuyorum
>
> 06 Ekim 2010 16:40 tarihinde eky <eky....@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
> > Mehmet hocam, müfredatın sınırlarını savunmakla, doğruluğunu savunmak
> > başka şeyler. Mesele radyan ile derece bilgisinin 9. sınıfta verilecek
> > olması. İsteyen birim çember üzerinde, isteyen herhangi bir çember
> > üzerinde radyan ölçüsünü anlatsın önemli olan grad ölçü birimini de
> > işin içine sokuşturmaya kalkılmaması. İnsanlar neyi ne kadar
> > öğreteceğini bilmesi yeterli. Gerisi kişisel yetenekler, imkanlar vs..
> > ile ilgilidir.
>
> > On 6 Ekim, 15:10, sinan aşık <s.a.sinan.a...@gmail.com> wrote:
> > > [s.a]
>
> > > Müfredat programında malesef bir sürü saçma sapan sıralamalar ve konular
> > > koymuşlar. Neden böyle olduğu konusunda bir fikrim yok. En azından yavuz
> > > hocamın dediği gibi, bir fizikçi parmağı olduğu ortada. Kitap yazarlarına
> > > baktığımda (bu sözümden tüm yazarlar töhmet altında kalmasın) bir tanesi
> > var
> > > ki (ismini burada vermem doğru değil), mat. sempozyumlarından yakınen
> > > tanıyorum. kendi yaptığı çalışmanın  salon başkanlığını yapmışlığı var.
> > Yani
> > > diyorum ki önümüze bir paket koyuldu biz de onu anlamaya çalışıyoruz.
> > Daha
> > > geçen gün derste ders kitabında olan bir örneği verme/ vermeme konusunda
> > > tereddüt yaşadım. Vermememin daha uygun olduğunu dün gruba o soruyu
> > atınca
> > > anladım. Mail in başlığı dikkate alındığında yazdıklarımın  bu başlık
> > > altında çok da bir anlamı olmadığını (farklı bir başlık açıp orada
> > > tartışmanın da bir yarar sağlamayacağını) düşünerek yazımı burada
> > noktalasam
> > > faydalı olacak.
>
> > > Mehmet hocamın verdiği linkteki açıklamaları okuduğumda Mehmet hocamın
> > > verdiği sıralamanın doğru olduğuna kanaat getirdim.
> > > (Not: keşke seçme sınavı kalksa idi, program daha anlamlı olabilirdi).
>
> > --
> > * Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
> > * Google DNS numaraları: 8.8.8.8  / 8.8.4.4
> > * Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni
> > kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe
> > edilmemesi gerekmektedir.
> > * Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili
> > kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar
> > göndermeyiniz.
> > * Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları
> > kullanmalısınız.
> > * Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
> > * Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
> > * Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf
> > kullanınız.
> > * Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
> > * Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.
>
> --
> BURDUR  ANADOLU  LİSESİ**Matematik, bilim adamlarının anlaşılmaz konuşmaları
> ya da hayatımızın en
> güzel yıllarında başımıza bela olan bir ders değildir. Matematik bir yaşam
> biçimidir, hayata bakış açısıdır- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Hiç yorum yok: