6 Mart 2023 Pazartesi

[TMOZ:1146997] tmoz@googlegroups.com için kısa özet - 3 konu konuda 7 güncelleme ileti

tolga <tolgakalkisim@gmail.com>: Mar 06 12:16AM -0800

...devamı
Rasim Zencir <rsmzncr@gmail.com>: Mar 06 07:44PM +0300

98.4 /(98.4+291)=28/41
 
 
 
rasimZENCİR
 
 
...devamı
Rasim Zencir <rsmzncr@gmail.com>: Mar 06 07:45PM +0300

paydada 2 . 91 olacak. nokta unutulmuş.
 
 
 
rasimZENCİR
 
 
Rasim Zencir <rsmzncr@gmail.com>, 6 Mar 2023 Pzt, 19:44 tarihinde şunu
yazdı:
 
...devamı
tolga <tolgakalkisim@gmail.com>: Mar 06 12:56PM -0800

Teşekkürler
 
6 Mart 2023 Pazartesi tarihinde saat 19:46:08 UTC+3 itibarıyla Rasim Zencir
şunları yazdı:
 
...devamı
"Eray S." <eraysa16@gmail.com>: Mar 06 10:59AM +0300

...devamı
Fth <fatih.231315@gmail.com>: Mar 06 11:30AM +0300

...devamı
o_mat1981 <ozcanunal28@gmail.com>: Mar 06 09:09AM +0300

--
null
...devamı
Bu grubun güncellemelerine abone olduğunuz için bu özeti aldınız. Ayarlarınızı grup üyelik sayfasından değiştirebilirsiniz.
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek ve gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

5 Mart 2023 Pazar

[TMOZ:1146990] tmoz@googlegroups.com için kısa özet - 3 konu konuda 7 güncelleme ileti

Serdar <serdardaglar1989@gmail.com>: Mar 05 10:25AM -0800

...devamı
"Beyhan Çataklı" <beyhanyeni777@gmail.com>: Mar 05 09:37PM +0300

5 Mar 2023 Paz 21:25 tarihinde Serdar <serdardaglar1989@gmail.com> şunu
yazdı:
 
...devamı
Serdar <serdardaglar1989@gmail.com>: Mar 05 10:44AM -0800

Çözümü biraz açıklayabilir misiniz?
 
5 Mart 2023 Pazar tarihinde saat 21:38:15 UTC+3 itibarıyla Beyhan Çataklı
şunları yazdı:
 
...devamı
Serdar <serdardaglar1989@gmail.com>: Mar 05 10:48AM -0800

8lik kenarları çakıştırıp dörtgen yaptınız sanırım
 
5 Mart 2023 Pazar tarihinde saat 21:44:34 UTC+3 itibarıyla Serdar şunları
yazdı:
 
...devamı
"Beyhan Çataklı" <beyhanyeni777@gmail.com>: Mar 05 10:10PM +0300

5 Mar 2023 Paz 21:48 tarihinde Serdar <serdardaglar1989@gmail.com> şunu
yazdı:
 
...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Mar 05 01:42PM +0300

İsytenen 36. basamak değil
37. basamaktır.
Rasim Hocamın çözümü de bunu gösteriyor.
Düzenleyenin gözünden kaçmış.
 
 
Rasim Zencir <rsmzncr@gmail.com>, 4 Mar 2023 Cmt, 23:46 ...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Mar 05 01:38PM +0300

Yorumlarım üzerinde
sorgulamalı düşündüm;
Hiç bir açık göremedim.
Artık kendi kitabıma yazabilirim.
😊❤
 
Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com>, 5 Mar 2023 Paz, 00:38 tarihinde ...devamı
Bu grubun güncellemelerine abone olduğunuz için bu özeti aldınız. Ayarlarınızı grup üyelik sayfasından değiştirebilirsiniz.
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek ve gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

4 Mart 2023 Cumartesi

[TMOZ:1146983] tmoz@googlegroups.com için kısa özet - 5 konu konuda 16 güncelleme ileti

"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Mar 04 04:23PM +0300

Sevgili "abc" hocam;
Çok güzel bir soru sormuşsunuz.
Buradan önemli sonuçlar çıkarabiliriz.
...
Rasim'ciğim ile ben çok sık kavga ederiz.
Çok seyrek aynı doğruda buluşabiliyoruz. ...devamı
aaabcdefg910 aaabcdefg910 <aaabcdefg910@gmail.com>: Mar 04 06:06AM -0800

Evet Muharrem Hocam. Yorumlarımız oldukça benzer. Ben Rasim Hoca'nın
yorumunda (K,X)'i K ve X'in geldiği durumlar olarak anladım, 8 tane X var
olarak varsaymıştık. Bu durumda (K,X)'in ...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Mar 04 05:22PM +0300

Parçaları alan ölçüleri ile eşleştirelim.
Rasim Hocam, "R,X" derken 1+8 = 9 toplamı
olarak düşünüyor.
...
Aslında; birlikte çekmeyi
tek tek çekmenin bir biçimi gibi ...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Mar 04 10:15PM +0300

Ekteki örnek
son açıklamamı doğrular nitelikte.
...
 
Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com>, 4 Mar 2023 Cmt, 17:22 tarihinde şunu
yazdı:
 
 
--
.
...devamı
Rasim Zencir <rsmzncr@gmail.com>: Mar 04 11:32PM +0300

abc hocam,
 
çözümüme karşı itirazlarınızda yukarda da belirttiğim gibi haklı
olabilirsiniz.
 
şimdi soru ve çözümüme tekrar baktığımda sizin de söylediğiniz gibi ...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Mar 04 11:40PM +0300

Rasim'ciğim;
Hocamız beni de çok yordu.
Ben de burada öğrenmeye çalışıyorum.
Yakın gelen yorumum şu:
Birer birer çekmede sorun yok.
Ben de
birlikte çekmenin
aynı sonucu ...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Mar 04 11:43PM +0300

a maddesini
iki kırmızı çekilmesi olasılığını
1'den çıkararak buluyorum.
Sorun kalmıyor.
.
...devamı
Rasim Zencir <rsmzncr@gmail.com>: Mar 04 11:47PM +0300

yani çözüm yöntemi veren bir kaynak görmediniz.
 
 
rasimZENCİR
 
 
Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com>, 4 Mar 2023 Cmt, 23:43 tarihinde şunu
yazdı:
 
...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Mar 05 12:38AM +0300

Görmedim.
 
Rasim Zencir <rsmzncr@gmail.com>, 4 Mar 2023 Cmt, 23:48 tarihinde şunu
yazdı:
 
...devamı
Tej <aliyevo0235@gmail.com>: Mar 04 11:35AM +0300

...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Mar 04 11:27PM +0300

10 derecelik açının alt kolu -10 dereceyi
üst kolu 0 dereceyi göstersin.
1. basamak 0 derece ile başlar.
8. basamak -10 derece ile başlar.
15. basamak -20 derece ile başlar. ...devamı
Rasim Zencir <rsmzncr@gmail.com>: Mar 04 11:45PM +0300

farklı bir yöntem,
okek(360,50)=1800
1800/50=36 basamak
36.30=1080 cm =10,8 metre
 
 
 
 
 
rasimZENCİR
 
 
Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com>, 4 Mar 2023 Cmt, 23:28 tarihinde şunu ...devamı
Tej <aliyevo0235@gmail.com>: Mar 03 11:21PM +0300

3 Mar 2023 Cum, saat 16:43 tarihinde Muallime Mat <yaseminakdgms@gmail.com>
şunu yazdı:
 
...devamı
Muallime Mat <yaseminakdgms@gmail.com>: Mar 04 11:30AM -0800

Tej hocam zihninize sağlık aradığım çözüm olmuş, teşekkür ederim hocalarım.
 
4 Mart 2023 Cumartesi tarihinde saat 12:28:02 UTC+3 itibarıyla Tej şunları
yazdı:
 
...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Mar 04 05:12PM +0300

3/C(6,2)
 
YALÇIN GÜNAY <gunayyalcin@gmail.com>, 3 Mar 2023 Cum, 22:32 tarihinde şunu
yazdı:
 
 
--
.
...devamı
Hatice Mankan <fetihhhatice@gmail.com>: Mar 04 11:26AM +0300

çok teşekkürler Şahin Hocam emeğinize sağlık
 
 
 
Şahin SEVGÜL <sahinsevgul@gmail.com>, 3 Mar 2023 Cum, 22:51 tarihinde şunu
yazdı:
 
...devamı
Bu grubun güncellemelerine abone olduğunuz için bu özeti aldınız. Ayarlarınızı grup üyelik sayfasından değiştirebilirsiniz.
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek ve gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

3 Mart 2023 Cuma

[TMOZ:1146967] tmoz@googlegroups.com için kısa özet - 12 konu konuda 24 güncelleme ileti

Muallime Mat <yaseminakdgms@gmail.com>: Mar 03 05:43AM -0800

[image: IMG_20230303_164146.jpg]
...devamı
aaabcdefg910 aaabcdefg910 <aaabcdefg910@gmail.com>: Mar 03 10:53AM -0800

Cevap C mi?
 
3 Mart 2023 Cuma tarihinde saat 16:43:00 UTC+3 itibarıyla Muallime Mat
şunları yazdı:
 
...devamı
Muallime Mat <yaseminakdgms@gmail.com>: Mar 03 11:28AM -0800

Cevabını bilmiyorum
 
3 Mart 2023 Cuma tarihinde saat 21:53:17 UTC+3 itibarıyla aaabcdefg910
aaabcdefg910 şunları yazdı:
 
...devamı
aaabcdefg910 aaabcdefg910 <aaabcdefg910@gmail.com>: Mar 03 03:08PM -0800

Cevap E olmalı. E'deki grafik üstel fonksiyon grafiği olabilir. f(x) = 2ˣ
fonksiyonu sorudaki şartları sağlar.
 
3 Mart 2023 Cuma tarihinde saat 22:28:12 UTC+3 itibarıyla Muallime Mat ...devamı
"YALÇIN GÜNAY" <gunayyalcin@gmail.com>: Mar 03 11:51PM +0300

İlgilenenlere peşinen teşekkür ederim.
...devamı
"Beyhan Çataklı" <beyhanyeni777@gmail.com>: Mar 04 12:13AM +0300

3 Mar 2023 Cum 23:51 tarihinde YALÇIN GÜNAY <gunayyalcin@gmail.com> şunu
yazdı:
 
...devamı
"Şahin SEVGÜL" <sahinsevgul@gmail.com>: Mar 03 11:51AM -0800

...devamı
"YALÇIN GÜNAY" <gunayyalcin@gmail.com>: Mar 03 10:32PM +0300

İlgilenenlere peşinen teşekkür ederim.
...devamı
"Necati çakır" <necmar@gmail.com>: Mar 03 09:46PM +0300

...devamı
aaabcdefg910 aaabcdefg910 <aaabcdefg910@gmail.com>: Mar 03 10:58AM -0800

Bu soru hatalı. Yalnızca dört renk verilmiş ve en alt sıradaki ortadaki
karenin dört kareye komşuluğu var.
 
3 Mart 2023 Cuma tarihinde saat 21:47:56 UTC+3 itibarıyla Necati çakır ...devamı
Fth <fatih.231315@gmail.com>: Mar 03 10:23PM +0300

Cevap 192 olabilirmi
 
 
...devamı
Rasim Zencir <rsmzncr@gmail.com>: Mar 03 02:23PM +0300

Genel olarak senden farklı düşünmedim. Deneyimiz eşit olasılıkla değil, bu
yüzden 10 topun 8 i mor, 1 i kırmızı, 1 i mavi diye düşünüp eşit olasılıkla
gibi çözdüm. ...devamı
aaabcdefg910 aaabcdefg910 <aaabcdefg910@gmail.com>: Mar 03 11:00AM -0800

Benzer bir mantık kurdunuz demek, bu mantığa göre (K,X) durumu 8 tane,
(M,X) durumu 8 tane ve (K,M) durumu 1 tane olmuyor mu?
 
Teşekkür ederim, size de kolay gelsin.
 
3 Mart 2023 Cuma ...devamı
bsnt ntl <bsntl2005@gmail.com>: Mar 03 07:07PM +0300

Müsait arkadaşlar bakabilir mi. Ben cevabı sıfır buluyorum.
Şimdiden teşekkürler
...devamı
aaabcdefg910 aaabcdefg910 <aaabcdefg910@gmail.com>: Mar 03 10:27AM -0800

Doğru buluyorsun, cevap 0.
 
3 Mart 2023 Cuma tarihinde saat 19:08:13 UTC+3 itibarıyla bsnt ntl şunları
yazdı:
 
...devamı
Muallime Mat <yaseminakdgms@gmail.com>: Mar 03 09:23AM -0800

[image: IMG-20230303-WA0037.jpg]
...devamı
EXCALİBUR <hakantrks1@gmail.com>: Mar 03 03:15AM -0800

Eksik veri mi var acaba
...devamı
"alper(geomania.org)" <alpercay2000@gmail.com>: Mar 03 04:33AM -0800

Evet, eksik var; doğru orijinden geçen herhangi bir doğru ve değiştikçe
uzunluklar da değişecek. Yani çözebilmek için doğrunun denklemi verilmeli.
 
3 Mart 2023 Cuma tarihinde saat ...devamı
"SENA ÖNCÜ" <oncusena96@gmail.com>: Mar 03 04:30AM -0800

2 Mart 2023 Perşembe tarihinde saat 22:50:05 UTC+3 itibarıyla Fatih Hoca
ile matematik şunları yazdı:
 
...devamı
"Şuayip KILIÇ ögretmen" <cevdetiyelisesi@gmail.com>: Mar 03 12:05PM +0300

Muharrem hocam çok teşekkür ederim
İzniniz olursa paylaşabilir miyiz
 
2 Mar 2023 Per 23:04 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> şunu
yazdı:
 
...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Mar 03 12:53PM +0300

Tabi hocam.
 
Şuayip KILIÇ ögretmen <cevdetiyelisesi@gmail.com>, 3 Mar 2023 Cum, 12:06
tarihinde şunu yazdı:
 
 
--
.
...devamı
"alper(geomania.org)" <alpercay2000@gmail.com>: Mar 03 02:49AM -0800

Emeğine sağlık Muharrem Hocam. Teşekkürler.
 
3 Mart 2023 Cuma tarihinde saat 12:54:24 UTC+3 itibarıyla Muharrem Şahin
şunları yazdı:
 
...devamı
Muallime Mat <yaseminakdgms@gmail.com>: Mar 03 12:59AM -0800

[image: IMG_20230303_115510_032.jpg]
...devamı
Serdar <serdardaglar1989@gmail.com>: Mar 03 01:06AM -0800

3-4-5 oluşturulur.
Alandan gidersek 3*4/2=5*h/2
h=2,4
 
3 Mart 2023 Cuma tarihinde saat 11:59:35 UTC+3 itibarıyla Muallime Mat
şunları yazdı:
 
...devamı
Bu grubun güncellemelerine abone olduğunuz için bu özeti aldınız. Ayarlarınızı grup üyelik sayfasından değiştirebilirsiniz.
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek ve gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

2 Mart 2023 Perşembe

[TMOZ:1146945] tmoz@googlegroups.com için kısa özet - 13 konu konuda 30 güncelleme ileti

"karlar ülkesi" <matem28@hotmail.com>: Mar 02 11:27PM +0300

Telefonumdan gönderildi
...devamı
aaabcdefg910 aaabcdefg910 <aaabcdefg910@gmail.com>: Mar 02 01:15PM -0800

Eğer bu üç sayı tam sayı ise (-1, -2, -2) üçlüsü bu verilen şartları
karşılar. (-1) + (-2) + (-2) = -5
 
2 Mart 2023 Perşembe tarihinde saat 23:27:39 UTC+3 itibarıyla karlar ülkesi ...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Mar 02 11:04PM +0300

Sayma ve Olasılık
Üniversite Giriş Sınavları Soruları
...
Yararlı olacağı düşüncesiyle
"Sayma" konusunun kapsamını
geniş tuttum.
--
.
...devamı
Muallime Mat <yaseminakdgms@gmail.com>: Mar 02 06:03AM -0800

[image: IMG_20230302_170238_418.jpg]
...devamı
aaabcdefg910 aaabcdefg910 <aaabcdefg910@gmail.com>: Mar 02 08:00AM -0800

*Şıkları hatalı yazmış olabilirler.*
Şöyle düşündüm:
1) Kızlardan birinin 2 bebek alma olaylarının sayısı ile erkeklerden
birinin 3 araba alıp diğerlerinin birer araba ...devamı
Muallime Mat <yaseminakdgms@gmail.com>: Mar 02 11:51AM -0800

Hocam 5. adımda, 5 farklı araba 3 erkeğe 3^5 şekilde dağıtılabilir.
Buradan, 6/8.60/243=5/27 olur.
 
2 Mart 2023 Perşembe tarihinde saat 19:00:47 UTC+3 itibarıyla aaabcdefg910 ...devamı
aaabcdefg910 aaabcdefg910 <aaabcdefg910@gmail.com>: Mar 02 12:04PM -0800

Evet, haklısınız. Ben de işlemi yaparken (2,2,1) durumunu eklemeyi
unutmuşum. Cevap 5/27 oluyor.
 
2 Mart 2023 Perşembe tarihinde saat 22:51:13 UTC+3 itibarıyla Muallime Mat ...devamı
aaabcdefg910 aaabcdefg910 <aaabcdefg910@gmail.com>: Mar 02 08:18AM -0800

Bu iki sorunun cevapları arasında *bir fark var* gibi hissediyorum.
 
1 Mart 2023 Çarşamba tarihinde saat 21:05:18 UTC+3 itibarıyla aaabcdefg910
aaabcdefg910 şunları yazdı:
 
...devamı
Rasim Zencir <rsmzncr@gmail.com>: Mar 02 09:14PM +0300

1) birlikte çekersek,
 
[(K,X)+(M,X)] / [(K,X)+(M,X)+(K,M)] MOR=X
(9 +9 ) / (9+9+2) = 18 / 20 =9/10
 
2) tek tek seçersek,
 
KX+XK+MX+XM
1/10.8/9 +8/10.1/2 +1/10.8/9 +8/10.1/2 =44/45
...devamı
aaabcdefg910 aaabcdefg910 <aaabcdefg910@gmail.com>: Mar 02 11:55AM -0800

Cevabınız için teşekkür ederim hocam. Neden (K,X) 9 oluyor ve (K,M) 2
oluyor açıklayabilir misiniz?
Bu arada ben de birlikte çekmek için farklı bir mantık yürütmüştüm. Mor ...devamı
"kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>" <mukeye@gmail.com>: Mar 02 10:54PM +0300

soru: 1 TL. , 1, 5, 10, 25 VE 50 KURUŞ KULLANILARAK KAÇ DEĞİŞİK ŞEKİLDE
BOZDURULABİLİR?
...devamı
Fatih Hoca ile matematik <mtmtkf@gmail.com>: Mar 02 10:49PM +0300

...devamı
Erkan Temel <erkantemel.80@gmail.com>: Mar 02 05:13PM +0300

cevap 100 mü
 
 
Muallime Mat <yaseminakdgms@gmail.com>, 1 Mar 2023 Çar, 15:14 tarihinde
şunu yazdı:
 
...devamı
Muallime Mat <yaseminakdgms@gmail.com>: Mar 02 11:45AM -0800

Evet hocam, yukarıda hocamızın çözümü mevcut
 
2 Mart 2023 Perşembe tarihinde saat 18:43:21 UTC+3 itibarıyla Erkan Temel
şunları yazdı:
 
...devamı
"Emre Çelik" <celik2158@gmail.com>: Mar 02 09:55PM +0300

Trigonometrik çözüm harici sentetik bir çözüm varmi Sayın hocalarım
Şimdiden teşekkürler...
...devamı
"Emre Çelik" <celik2158@gmail.com>: Mar 02 09:57PM +0300

Yorumlarınız nedir acaba sayın hocalarım
Şimdiden teşekkürler...
...devamı
"Beyhan Çataklı" <beyhanyeni777@gmail.com>: Mar 02 10:03PM +0300

...devamı
"Beyhan Çataklı" <beyhanyeni777@gmail.com>: Mar 02 10:25PM +0300

...devamı
"Emre Çelik" <celik2158@gmail.com>: Mar 02 10:27PM +0300

Teşekkürler Beyhan hocam...
Zihninize sağlık.
 
2 Mar 2023 Per 22:04 tarihinde Beyhan Çataklı <beyhanyeni777@gmail.com>
şunu yazdı:
 
...devamı
s n <note9kurulum@gmail.com>: Mar 02 10:00PM +0300

...devamı
"Rüştü YETER" <rustuyeter@gmail.com>: Mar 02 07:27PM +0300

Teşekkürler
 
1 Mar 2023 Çar, saat 16:40 tarihinde SENA ÖNCÜ <oncusena96@gmail.com> şunu
yazdı:
 
 
--
 
*RÜŞTÜ YETER*
 
 
*Develi Develi Lisesi Matematik Zümre BaşkanıDeveli ...devamı
"hilmi güneri" <hlmgnr@gmail.com>: Mar 02 05:29PM +0300

[image: image.png]
...devamı
Firnas <senali287@gmail.com>: Mar 02 12:19AM -0800

...devamı
aaabcdefg910 aaabcdefg910 <aaabcdefg910@gmail.com>: Mar 02 02:10AM -0800

Çözümü yapınca geriye yazılmayan 1 rakamı kalıyor.
 
2 Mart 2023 Perşembe tarihinde saat 11:19:50 UTC+3 itibarıyla Firnas
şunları yazdı:
 
...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Mar 02 01:11PM +0300

Boş dairelerde
soldan sağa a, b, c, d sayıları bulunsun.
6.2.b = 3.b.c ise c = 4 bulunur.
a+3+b+6 = b+4+d+2 = a+9+4+3
Tekrar etmeme koşulu ile
b = 7 ve sonra a = 5 ve d = 8 bulunur. ...devamı
"Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>: Mar 02 01:14PM +0300

"sınır olarak bulunan" değil de
"sınırlar üzerinde bulunan" deseydi
daha kolay anlaşılırdı.
.
...devamı
Firnas <senali287@gmail.com>: Mar 02 05:53AM -0800

Cok teşekkürler hocalarım
 
2 Mart 2023 Perşembe tarihinde saat 13:15:21 UTC+3 itibarıyla Muharrem
Şahin şunları yazdı:
 
...devamı
s n <note9kurulum@gmail.com>: Mar 02 10:34AM +0300

...devamı
serdar arman <xxl132526@gmail.com>: Mar 02 10:51AM +0300

...devamı
"Batuhan Oruç" <batuhanoruc965@gmail.com>: Mar 02 10:55AM +0300

Bu çözüm yolu bize bir teoremi de öğretir: Carnot Teoremi. Lütfen
inceleyiniz. Doğru cevap C seçeneğidir.
 
...devamı
Bu grubun güncellemelerine abone olduğunuz için bu özeti aldınız. Ayarlarınızı grup üyelik sayfasından değiştirebilirsiniz.
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek ve gruptan artık e-posta almamak için tmoz+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.