19 Kasım 2012 Pazartesi

Re: [TMOZ:570510] Re: Anadolu,Fen liseleri atama bilginize

yok hocam mersinden haberim.

19 Kasım 2012 22:59 tarihinde yusuf sevilgen <sevilgen5633@gmail.com> yazdı:
mersinden haberin var mı sitede bilgi yok hocam?

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570509] vektör( paralelkenar)

tasarladığınız şekil ile sayılar uygunsuz x=3 alıp koordinat düzlemine yerleştirin hatayı göreceksiniz

19 Kasım 2012 22:14 tarihinde sebahattin soylu <as3programmer@gmail.com> yazdı:
x=3 olur.

19 Kasım 2012 21:47 tarihinde hakan®öğretmen <quverty7@gmail.com> yazdı:

tam anlayamadım biraz daha açıklama yapabilir misiniz ?
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570508] GEO-X çıktı!!!

Ugur hocam,karanfil kitap kırtasiye,evrensel kitap evi,GUR kitap kırtasiyesi,yöntem kitap evi,kurmay kitap yayın dağıtım

19 Kasım 2012 23:09 tarihinde Ugurselcuk Bayrakci <ugurselck@gmail.com> yazdı:
ankarada nerde var

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570507] GEO-X çıktı!!!

idris hocam göndermiştim zaten. gelmiş olması lazım.

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570505] GEO-X çıktı!!!

sorun değil hocam:))fakat adres bilgileriniz lazım.Gönderebilmem için geometri72@hotmail.com adresime bilgilerinizi msjla atmanız gerekiyor..
hayırlı geceler diler, hayırlı çalışmalar..
19 Kasım 2012 23:05 tarihinde aylin (öğretmen) <arzuaylin78@gmail.com> yazdı:
idris hocam parayı gönderdim bile :))) olsun önemli değil...adres billgilerimi mail adresinize gönderdim

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570505] GEO-X çıktı!!!

ankarada nerde var

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570504] GEO-X çıktı!!!

Murat hocam,kırşehirde yok fakat isteyen,diyaloğunuzun olduğu bir kırtasiye varsa arasınlar hemen yollarım.Ankara'da bi kaç kırtasiyede var
 
19 Kasım 2012 23:01 tarihinde idris yılmaz <geometriks72@gmail.com> yazdı:
 
Güzel dilek ve temennileriniz için hepinize yürekten teşekkür ederim.Aylin hocam,ufak bir sorunumuz var galiba:)Herkes alabilsin dedik ve tanıtım fiyatınıda 5 tl olarak belirlediğimiz emeğin banka kesintisi 4 tl oluyormuş:)yarın şubeyle acilen konuşup dönerim size inş..
Hayırlı geceler diler,saygılarımla...
idrisYILMAZ
 
 
 
 
 
19 Kasım 2012 22:20 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
 
Bu kitap kırşehirde varmı acaba İdris hocam
 
 
19 Kasım 2012 21:42 tarihinde Orhan DEVELİ <orhandeveli@gmail.com> yazdı:
 
İdris hocam elinize sağlık, hayırlı olsun.
 
 

--
  
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
  
  
  
 
 

--
  
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
  
  
  
 
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570503] GEO-X çıktı!!!

idris hocam parayı gönderdim bile :))) olsun önemli değil...adres billgilerimi mail adresinize gönderdim

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570502] GEO-X çıktı!!!

Güzel dilek ve temennileriniz için hepinize yürekten teşekkür ederim.Aylin hocam,ufak bir sorunumuz var galiba:)Herkes alabilsin dedik ve tanıtım fiyatınıda 5 tl olarak belirlediğimiz emeğin banka kesintisi 4 tl oluyormuş:)yarın şubeyle acilen konuşup dönerim size inş..
Hayırlı geceler diler,saygılarımla...
idrisYILMAZ
 
 
 
 
 
19 Kasım 2012 22:20 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
Bu kitap kırşehirde varmı acaba İdris hocam

19 Kasım 2012 21:42 tarihinde Orhan DEVELİ <orhandeveli@gmail.com> yazdı:


İdris hocam elinize sağlık, hayırlı olsun.


--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570501] Re: Anadolu,Fen liseleri atama bilginize

mersinden haberin var mı sitede bilgi yok hocam?

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

[TMOZ:570501] Re: hareket problemi öğrenci sorusu

evet hocam aceleden çevreyi vermemişim. Ben  480 i 60 a bölüp 12 yazmışım sonuç çıkmamış . Bu ara  Dalgınlık tan kurtulamadım kusura bakmayın 

19 Kasım 2012 Pazartesi 13:17:58 UTC+2 tarihinde selim eren yazdı:
arkadaşlar biraz acele  çözüm gelirse  memnun olurum

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

[TMOZ:570499] ilginç türev acil

f(x)=   sin2x
         ----------    x eşit değil 0
            x
 
            2           x=0              ise f '(0)=?

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570498] Re: Anadolu,Fen liseleri atama bilginize

hocam yeniden atama listeleri açıklandı illerde. baktınız mı ?

19 Kasım 2012 22:46 tarihinde yusuf sevilgen <sevilgen5633@gmail.com> yazdı:
ben bana okul açılacağından bile emin değilim artık.şuan çalıştığım okulun isminin önünde yazan "anadolu" kelimesi bile tedirgin etmiyor değil beni. bibaktın ki dediler sen anadoludasın sana bişey yok!!!!!!

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570497] Re: Anadolu,Fen liseleri atama bilginize

ben bana okul açılacağından bile emin değilim artık.şuan çalıştığım okulun isminin önünde yazan "anadolu" kelimesi bile tedirgin etmiyor değil beni. bibaktın ki dediler sen anadoludasın sana bişey yok!!!!!!

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

[TMOZ:570495] kim demiş öğretmenler 15 saat çalışıyor diye?

Başbakanın ve bakanın öğretmenlere yaptığı haksızlıklara bakın


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın öğretmenlerin haftada 15 saat derse girdiklerini ve bunun karşılığında bin 624 lira aldığını söyledi. Diğer memurların haftalık çalışma süresi daha fazla olmasına rağmen, öğretmenden düşük maaş aldığını ortaya koyulurken öğretmene büyük haksızlık ediliyor.

Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, sanki yeni
 bir uygulamaymış gibi “öğretmenlerin 5 haftalık eğitime alınacağını” söylüyor. Bakana, öğretmenlerin bu eğitimlerinin yıllardır yapıldığı söylenmemiş anlaşılan. Bakan bilmeyebilir de, onun danışmanlarına ne demeli? Yoksa sizde mi öğretmenlerin 8 haziranda karne dağıtımından sonra 1 Temmuza kadar, 1 eylül - 18 eylül arası 2 hafta olmak üzere toplam 5 hafta seminer, kurs çalışmaları yaptığından habersizsiniz?

Öğretmene 39, polise 60 lira
Bakan, “yüksek lisans yapan öğretmenleri teşvik amacıyla ek ders ücretine yüzde 5 daha fazla ödeme yapılacağını” söyledi. Ek ders saat ücreti şu anda 7.8 lira. Buna yüzde 5 zam yapsanız ne olacak? Oysa, AKP hükümetinden önce başlayan uygulamada yüksek lisans yapan öğretmenlere yüzde 25, doktora yapanlara yüzde 50 zamlı ödeme yapıyordu. 2006 yılında bunu kaldıran da AKP hükümeti olduğundan bakanın habersiz olduğu anlaşılıyor.

“Eşit işe eşit ücret kanunu” çıkınca tüm memurların (okul hizmetliler de dahil) maaşı arttırıldı ve hizmetlilerle öğretmenler arası maaş farkı 50 liraya kadar düştü. Evli hizmetli eş yardımından dolayı bekar öğretmenin maaşını geçti. Bakanlık, eş yardımı alan ve 2 çocuklu öğretmen maaşını açıklıyor. 9/1 derecede yani yeni başlayan evli 2 çocuklu öğretmen mi olur? 

Bakanlık şimdi yeni bir uygulama başlatıyor. Bakanlığın açtığı seçme sınavları, sürücü adayı sınavları gibi sınavlarda gözetmen öğretmene 39 lira, o gün okula gelen hizmetliye 48 lira, polis ise 60 lira ödeyecek. Böylece artık polisler de sınav görevlerinde ücret almaya başladılar. Güle güle harcasınlar. 

Başbakan bunları unutuyor
Başbakan, “15 saat çalışan öğretmene zam versek diğer memurlara haksızlık olmaz mı?” dedi. 15 saat derse giren öğretmenin yaptıklarına bakılırsa haftada 45-50 saatlik iş yapar da, bunu bakanı bile görmez. Bir branş öğretmenin eğitim yılı içinde “yapmakla zorunda olduğu işler arasında dersin öğretim programını, zümre öğretmenler kurulu tutanaklarını, iş ve çalışma programını, her sınıf için ünitelendirilmiş yıllık planı, ders planı, deney, gezi, çevre, ders dokumanlarını hazırlamak ve almak, her öğrenci için not çizelgelerini düzenlemek, yazılı sınav kağıtlarını bulundurmak, öğrenci ürün dosyalarını toplamak,değerlendirme formlarını hazırlamak, öğrenci tanıma formlarının hazırlamanın yanı sıra bakalım başka neler varmış onun da ancak yarısını sıralayalım: 

- Öğrenci gözlem formlarının takibi ve sisteme düzenli girişi.
-- Öğrenci notlarının e-okul sistemine düzenli girişi.
-- Her sınıfa ayrı yazılı soru hazırlanması 
-- Yaklaşık 3 bin sınav sorusunun puanlaması.
-- Ders içi performans yönergelerinin konulara göre ayrı ayrı hazırlanması ve öğrencilere tebliği. 
- Performans notlarının değerlendirilerek not verilmesi ve e-okul sistemine girilmesi
-- Mesai saatleri dışında öğretmenler , şube öğretmenler, zümre öğretmenler kurulları toplantılarına, veli görüşmelerine katılmak. 

Temizlik için ödenek yok
-- Haftada 1 gün nöbet görevi (ücretsiz) ve nöbet defterinin doldurulması.
-- Ders dışında her gün okuma saatlerinde sınıftaki öğrencilere rehberlik etmek.
-- Lisede yaz tatilinde not yükseltme ve sorumluluk sınavlarını hazırlama, not verme ve notların sistemlere işlenmesi. 
-- Mesai saatleri dışında zorunlu kurslara katılmak. 
-- Mesai dışında MEB in ve diğer kurumların yaptığı sınavlarda gözetmenlik görevleri.
- Değerlendirme testleri evde değerlendirilecek.
--Bilgi yarışmalarına öğrenci hazırlanacak
-- Genelge gereği öğrencilerin evlerine gidilip hal- hatırı sorulacak.
-- Saha çalışması yapıp okula gelmeyen öğrencileri toplayacak ve okula getirecek.
-- Rehberi olunan sınıftan temizlik, spor, fotokopi, demirbaş, sabun, tuvalet kağıdı için para toplanılacak. (Bilinen aksine Eğitim Müdürlükleri bu işler için ödenek ayırmıyor.)
-- Taşımalı öğrencileri sabah servisten inerken sayıp kontrol edilecek (dosya ile karşılaştırılıp imza atılacak)
-- Öğle yemeğinde listeden çağırıp sıraya koyulacak
-- Okul çıkışı taşımalı öğrenciler servislerine bindirilecek.
-- Okul aile birliği toplantılarına katılıp velilerin sorunları dinlenecek.
-- Sınıf başkanı, kitaplık görevlisi, temizlik başkanı seçilip görevlerini yapıp yapmadıkları günlük olarak takip edilecek.

İşte bunlar yapıldıktan sonra en sonunda da haftada 15 saat derse girecek… İyi dersler öğretmenim…
--------- 
Saygı Öztürk / Sözcü

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570495] Re: Anadolu,Fen liseleri atama bilginize

hocam handikap şurda. açık yerlerin diyelim ki 3 ü merkez 3 ü de ilçeler. adam merkezleri ve ilçeleri açmış. zaten öncelikle merkezler dolacak. geri kalan yüzde 45 bize kalıyor tamam da merkeze en uzak ilçede açık olan yerler bize düştü. çalıştıgım yerden daha uzak bi yer açık. ben zaten oraya gidemem. böyle bir durum var.

19 Kasım 2012 22:39 tarihinde yusuf sevilgen <sevilgen5633@gmail.com> yazdı:
sebahattin hocam açık yerlerin %55 i yeniden atamaya %45 i bize ayrılacaktı.  ayın 3 ü gelse de artık.. bıktık yaa gelen vuruyor giden vuruyor zaten. üstüne bir de herkes zaten diyor hiç çalıştığınız yok. 15 saat derse giriyorsunuz. sürün diyorlar işte

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570494] Re: Akıllı Tahta için İnteraktif Konu Özetli Türev Fasikülü

Arkadaşlar sanırım aynı anda bir çok yüklenme durumu oluştu ondan böyle geçici bir sıkıntı yaşanmış olabilir. Çünkü daha yeni koymama rağmen 197 indirme yapılmış.
 
Sorun tekrar devam ederse farklı bir link veririm.

19 Kasım 2012 21:56 tarihinde Barış Demir <barisburcin@gmail.com> yazdı:
https://docs.google.com/open?id=0B9y8T5ikkZL7eERhOFZ1LU0zdE0

19 Kasım 2012 Pazartesi 21:31:48 UTC+2 tarihinde KayrahaN yazdı:
Hocam bu güzel paylaşımlarınız için teşekkürler. Ancak başka bir siteye yükleme şansınız var mı acaba? Türev dosyanız için 3 saat zaman veriyor.

19 Kasım 2012 Pazartesi 15:06:43 UTC+2 tarihinde NAMIK KARAYANIK yazdı:
Konu Özetli Türev Fasikülünü indirmek için tıklayınız.

--
Güzel Gören Güzel Düşünür.
......................................................................
Namık KARAYANIK
Matematik Öğretmeni
MEB Anadolu Lisesi

msn & e-mail: namikka...@hotmail.com

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 



--
Güzel Gören Güzel Düşünür.
......................................................................
Namık KARAYANIK
Matematik Öğretmeni
MEB Anadolu Lisesi

msn & e-mail: namikkarayanik@hotmail.com

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570493] Re: Anadolu,Fen liseleri atama bilginize

sebahattin hocam açık yerlerin %55 i yeniden atamaya %45 i bize ayrılacaktı.  ayın 3 ü gelse de artık.. bıktık yaa gelen vuruyor giden vuruyor zaten. üstüne bir de herkes zaten diyor hiç çalıştığınız yok. 15 saat derse giriyorsunuz. sürün diyorlar işte

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

[TMOZ:570492] 4 matematik sorusu

1)   (x^2) -2cos12x +1  =0 denklemini sağlayan x karmaşık sayısı için   (x^5)+ 1/(x^5)  ifadesinin değeri kaçtır?
 
2) z= (cosx+i.sinx)^75  karmaşık sayısı   x in kaç tam sayı değeri için reel sayı olur? (0<x<90)
 
3) z= [(1/2)+i(kök3)/2]  olmak üzere , x(n) sayısı  z karmaşık sayısının n.kuvvetinin reel kısmını , y(n) ise sanal kısmını göstermektedir.Buna göre x(19).(y91)+(x91).(y19) ifadesinin değeri kaçtır?
 
4) A={1,2,3}  kümesi veriliyor. A dan A ya tanımlı B bağıntısı , B={(1,a), (2,2) ,(3,3) ,(2,b),(c,1),(3,2)} biçiminde tanımlanıyor.B bağıntısı ; yansıyandır,simetrik değildir ve ters simetrik değildir.Buna göre , a+b+c toplamı en az kaç tır? c:4 

[TMOZ:570491] ÖĞRENME STİLLERİ İLE İLGİLİ HER ÖĞRETMENİN BİLMESİ GEREKEN PÜF NOKTALAR

Yeni nesil öğrenme konseptlerinden birisi de “ÖĞRENME STİLLERİ” sevgili TMOZ ailesi.Bu yazımda öğrenme stillerine özetle değinip püf noktalarından bahsedeceğim.

Genel kabul gören öğrenme stilleri GÖRSEL-İŞİTSEL VE DOKUNSAL olarak 3 e ayrılmaktadır.

1.       Görsel Öğrenme Stili:Bu öğrenme stili baskın olan öğrenciler genellikle sınıfta başarısıyla göze çarpanlardır.Çok konuşmazlar.Gözleriyle öğretmeni takip ederler.Not tutmayı severler.Daha çok harita ve görsel öğelerle çalışırken heveslidirler,tek başlarına oturup çalışabilirler,konsantrasyonları yüksektir,çabuk dağılmaz.

2.       İşitsel Öğrenme Stili:Bu stili baskın olanlar konuşmayı sever,derste tartışma ortamı ile daha çabuk öğrenir,ÖĞRENEBİLMESİ İÇİN BİRİSİNİN ONA KONUYU ANLATMASI GEREKİR,dolayısıyla özel derse en çok rağbet gösteren öğrenci kesimi işitsellerdir.Bir konuyu çalışırken yüksek sesle tekrar etmesi öğrenmesini kolaylaştırır. Konsantrasyonları ortamda ses varsa çabuk dağılır. 

3.       Dokunsal Öğrenme Stili:Sınıfta genelde yaramaz öğrenciler olarak göze çarparlar.Yerlerinde duramazlar,hareket etme ihtiyacı duyarlar,tahtayı silme ,camı açma,çöp kutusuna birşeyler atma konusunda diğer arkadaşlarına göre daha yatkındır,konsantrasyonları çok çabuk dağılır,hemen farklı şeyler düşünmeye başlarlar,spor konusunda heveslidirler,beden eğitimi dersini çok severler.

 

Sonuç:

Yukarıdaki açıklamaları okuduğumuzda şunu görüyoruz,genellikle haylaz yaramaz hiperaktif olarak tasvir ettiğimiz öğrenciler aslında dokunsal öğrenme stili baskın olan öğrenciler,bu öğrencileri bir de bu açıdan değerlendirmemiz yerinde olur.

Sınıfta örnek öğrenci olarak gösterdiklerimiz genelde görsel öğrencilerdir,dolayısıyla “siz neden Ayşe gibi olamıyorsunuz” tarzı kıyaslamalar yapmak öğrenme stillerini bilmemenin bir göstergesidir,Ayşe görsel olarak öğrenebilir,ama Ahmet işitsel bir öğrenci ise aynı davranışları ondan beklemek doğru  olmaz.

Sizin ve öğrencilerinizin öğrenme stilinin ne olduğunu görmek için online öğrenme stili testi de hazırladım.Aşağıdaki linkten testi uygulayabilirsiniz arkadaşlar.Kolay gelsin.


Online Öğrenme Stilleri Testi


http://www.matematikkorkusunason.com/p/ogrenme-stilleri.html






--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Re: [TMOZ:570490] Kartezyen yayınları matematik geometri 30 fasikül pdf leri

güzel paylasim hocam fakat matematik tüm fasiküller varmi acaba digerlerinide koyarsaniz sevinirim tesekkürler


19 Kasım 2012 21:21 tarihinde Yigitez <yigitez74@gmail.com> yazdı:
https://hotfile.com/dl/180052825/8041898/kartezyen.zip.html]https://hotfile.com/dl/180052825/8041898/kartezyen.zip.html

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/