7 Kasım 2012 Çarşamba

Re: [TMOZ:566077] anadolu atamaları

 


 
2012/11/7 sebahattin soylu <as3programmer@gmail.com>
hocam haberi nerden duydunuz? daha dogrusu müjdeyi diyelim. resmi kaynak mevcut mu?

7 Kasım 2012 21:55 tarihinde yusuf sevilgen <sevilgen5633@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlar anadolu ve fen liselerine atama klavuzu yarın yayınlanacakmış.. ilgilenenlere duyurulur...

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 



--
Gökçe KAHVECİ

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:566076] anadolu atamaları

hocam haberi nerden duydunuz? daha dogrusu müjdeyi diyelim. resmi kaynak mevcut mu?

7 Kasım 2012 21:55 tarihinde yusuf sevilgen <sevilgen5633@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlar anadolu ve fen liselerine atama klavuzu yarın yayınlanacakmış.. ilgilenenlere duyurulur...

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:566074] Birey eşkenar üçgen

cevap 4  çözümü yüklüyorum

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:566074] Re: karmaşık sayı yardımlarınızı bekliyorum

hocam ifade (köki+2)^2 ye eşit.gerisi malum

7 Kasım 2012 21:35 tarihinde mdadal <mdadal47@gmail.com> yazdı:
hocam çözümü paylaşabilir misiniz

7 Kasım 2012 15:49 tarihinde fatih kaya <fatihkaya36@gmail.com> yazdı:
şimdi çözdüm


 
2012/11/7 fatih kaya <fatihkaya36@gmail.com>
4+4.köki +i  sayısının karekökünün reel kısmı nedir?

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:566073] karmaşık

Arkadaşlar farklı bakışlar alışkanlıkları genel geçer yöntemleri düşünmeden kullanmamak gerektiğini anlatıyor...uyarınıza teşekkür ederim...

7 Kasım 2012 21:05 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:
evet evet haklsınız.

7 Kasım 2012 20:58 tarihinde engin guner <enginguner07@gmail.com> yazdı:

Barbaros Hocam,
z + z^2 = 5 - 5i
denkleminin iki kökü vardır ve
IzI = kök5 ve IzI = kök10 dur, başka bir uzunluktan bahsedilemez.

--
matematik bir sevdadır...

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf






--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:566072] Birey eşkenar üçgen

Re: [TMOZ:566071] 15. ve 17. sorular yardım

 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:566070] Çarpanlara ayırma.

Uğur hocam saygılar

2012/11/7 Ugurselcuk Bayrakci <ugurselck@gmail.com>

x(y+z)^2+y(x+z)^2+z(x-y)^2 ifedesinin carpanlari.tesekkirler

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

6 Kasım 2012 Salı

Re: [TMOZ:565815] Dershaneler kapanırsa ne olur , bir kezde bunu dershanesahiplerine değil biz öğretmenlere sorun

Erdal hocam dersane şöyle okul böyle diye ikisinede laf atanlara şöyle bir bakın.ben onları tmozda yeni gördüm.görmekte istemem.işleri güçleri bencillik.

6 Kasım 2012 23:09 tarihinde erdal karaburun (Öğretmen) <ekaraburun@gmail.com> yazdı:
hakket benimde ilgimi çekti..nasıl oluyo bu..valla merak ettim...

6 Kasım 2012 21:51 tarihinde gökmen varol <gokmenvarol@gmail.com> yazdı:

Yukarıda söylenmiş bir sürü lafa rağmen "Zaten çocuk okuldaki 4 yılda öğrenemediği herşeyi dersanede öğreniyor." cümlesi enteresan geldi....  o zaman dersaneler kapatılacağına okullar kapatılsın, dersaneler açık kalsın!!!!


6 Kasım 2012 16:36 tarihinde Numan Yazar <geometrin@gmail.com> yazdı:

  Tüm yorumları okuyamadım arkadaşlar belki aynı düşünceleri paylaşan arkadaşlar olmuş olabilir..Ancak ben dersanelerin kapatılması konusunu açtığım zaman bi mecliste herkes yaşanan terör olayları dolayısıyla gündem değiştirme amaçlı olduğunu söylüyor. Kimisi bazı çevrelerle anlaşamadığı için onlara inat bu tür söylemler içinde olduğunu söylüyor. Ama son dönemde artan söylemleri gerçekten insanı çıldırtacak gibi.. Özel okullar şu an ülkemizde yanlızca zengin insanlara hitap eden okullar olmuştur ve olacaktırda.Dersaneleri kolej yapmak veya  özel okul yapmak ülkenin büyük bir çoğunluğunun eğitim hakkına yapılan bir saldırıdır bana göre. Ayrıca devlet okullarında hafta sonu kursu açarak dersanelere olan talebi sıfıra indireceklerinden bahsediliyor. Ben bunun öğrenciler tarafından ilgi görmeyeceğini düşünüyorum.. Zaten çocuk okuldaki 4 yılda öğrenemediği herşeyi dersanede öğreniyor. Devlet okullarının böyle bir özelliği var ama tüm ülke çapında değil.. Devletin en iyi Fen Lisesinde okuyan veya En iyi lisesinde okuyan öğrenciler bile 10.sınıftan sonra dersaneye gitmeye başlıyor..Nerde kaldı ki diğer öğrenciler gitmesin.. Ayrıca devletin Eğitime verdiği bir homojenlik de yok.. Peki çözüm ne olacak? Başbakan kimse mağdur olmayacak diyor ama henüz bi açıklama yok... Bu belirsizlik malesef yine dersane öğretmenlerine zarar veriyor.. Çünkü belirsizliği gören dersane patronları (işini gerçekten yapıp hakkını verenler müstesna) bazı konularda sıkıntı yaratıyor öğretmenlere......Belirsizliği gören dersane öğretmenleri ya merdivan altına inecek yani bu işi kaçak yapacaklar...Yada özel dersi çok astronomik rakamlarala vermek zorunda kalacaklar geçinmek için.. Kaldı ki bir dersane öğretmenini tek balına düşünmemek gerek bence.Bu insanın ailesi de geçindirdiği insanlarda bu mağduriyeti yaşayacak... Şahsen Başbakanlığın en kısa zamanda seneye bizleri neyin beklediğini açıklamalı ve bizlere bir çıkıç yolu sunmalı diye düşünüyorum....

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 



--
Milli varlığımızın temelini;milli şuurda ve milli birlikte görmekteyiz.
Mustafa Kemal ATATÜRK




--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565814] Dershaneler kapanırsa ne olur , bir kezde bunu dershanesahiplerine değil biz öğretmenlere sorun

hakket benimde ilgimi çekti..nasıl oluyo bu..valla merak ettim...

6 Kasım 2012 21:51 tarihinde gökmen varol <gokmenvarol@gmail.com> yazdı:
Yukarıda söylenmiş bir sürü lafa rağmen "Zaten çocuk okuldaki 4 yılda öğrenemediği herşeyi dersanede öğreniyor." cümlesi enteresan geldi....  o zaman dersaneler kapatılacağına okullar kapatılsın, dersaneler açık kalsın!!!!


6 Kasım 2012 16:36 tarihinde Numan Yazar <geometrin@gmail.com> yazdı:

  Tüm yorumları okuyamadım arkadaşlar belki aynı düşünceleri paylaşan arkadaşlar olmuş olabilir..Ancak ben dersanelerin kapatılması konusunu açtığım zaman bi mecliste herkes yaşanan terör olayları dolayısıyla gündem değiştirme amaçlı olduğunu söylüyor. Kimisi bazı çevrelerle anlaşamadığı için onlara inat bu tür söylemler içinde olduğunu söylüyor. Ama son dönemde artan söylemleri gerçekten insanı çıldırtacak gibi.. Özel okullar şu an ülkemizde yanlızca zengin insanlara hitap eden okullar olmuştur ve olacaktırda.Dersaneleri kolej yapmak veya  özel okul yapmak ülkenin büyük bir çoğunluğunun eğitim hakkına yapılan bir saldırıdır bana göre. Ayrıca devlet okullarında hafta sonu kursu açarak dersanelere olan talebi sıfıra indireceklerinden bahsediliyor. Ben bunun öğrenciler tarafından ilgi görmeyeceğini düşünüyorum.. Zaten çocuk okuldaki 4 yılda öğrenemediği herşeyi dersanede öğreniyor. Devlet okullarının böyle bir özelliği var ama tüm ülke çapında değil.. Devletin en iyi Fen Lisesinde okuyan veya En iyi lisesinde okuyan öğrenciler bile 10.sınıftan sonra dersaneye gitmeye başlıyor..Nerde kaldı ki diğer öğrenciler gitmesin.. Ayrıca devletin Eğitime verdiği bir homojenlik de yok.. Peki çözüm ne olacak? Başbakan kimse mağdur olmayacak diyor ama henüz bi açıklama yok... Bu belirsizlik malesef yine dersane öğretmenlerine zarar veriyor.. Çünkü belirsizliği gören dersane patronları (işini gerçekten yapıp hakkını verenler müstesna) bazı konularda sıkıntı yaratıyor öğretmenlere......Belirsizliği gören dersane öğretmenleri ya merdivan altına inecek yani bu işi kaçak yapacaklar...Yada özel dersi çok astronomik rakamlarala vermek zorunda kalacaklar geçinmek için.. Kaldı ki bir dersane öğretmenini tek balına düşünmemek gerek bence.Bu insanın ailesi de geçindirdiği insanlarda bu mağduriyeti yaşayacak... Şahsen Başbakanlığın en kısa zamanda seneye bizleri neyin beklediğini açıklamalı ve bizlere bir çıkıç yolu sunmalı diye düşünüyorum....

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 



--
Milli varlığımızın temelini;milli şuurda ve milli birlikte görmekteyiz.
Mustafa Kemal ATATÜRK



--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565813] Bir soru

Peki bu sorunun daha yakın değerini el ile nasıl hesaplayabiliriz

KÖKSAL YİĞİT
Matematik Öğretmeni

06 Kas 2012 23:01 tarihinde "DNZKRDG" <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:

Bu arada maksimum değerin yaklaşık açılım olarak 18/11 (2 sqrt(3)-1) = 4.032166279316326 karşılık gelmekte.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565812] Re: zambak özel yıldızlı polinom sorusu

Helal olsun Seyfettin Hocama iyi çözüm.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565811] Re: zambak özel yıldızlı polinom sorusu

Ayrıca;
Seyfettin Hocamın çözümü 
hem kısa hem de harika!

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565810] PARALELKENAR

D denAB ye muhteşem üçlü çiz ağırlık merkesini gör gerisi gelir cevap A 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565809] Bir soru

Bu arada maksimum değerin yaklaşık açılım olarak 18/11 (2 sqrt(3)-1) = 4.032166279316326 karşılık gelmekte.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565807] fem eşitsizlik tekrar

iyi akşamlar

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565807] Bir soru

Köksal Hocam eşitlik y ye göre 2. derece denklem kabul edilir ve y çekilirse  ekteki ifade ve o değer x ile çarpılır maksimum değer hesaplatılırsa kırmızı ile belirtilen değer ve tam değeri hesaplatılırsa 4 bulunur. Ancak hesabınız sanki biraz kaba (sınır değerden uzakta) oluyor...
 
 
nmn

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565806] Fwd: sorum var



---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: altan guven <ankarageo@gmail.com>
Tarih: 6 Kasım 2012 09:59
Konu: sorum var
Kime: tmoz <tmoz@googlegroups.com>


teşekkürler

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565805] Re: limit soruları

Hocam;
Sadeleştirmiyor.
Sonucunun 1 olduğunu kullanıyor.:)


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565804] Bir soru

Cevap 4 dendiği için tamaayı değeri sorulmuştur diye tahmin ettim. Yoksa max değer küçük eşit yaklaşık 4,16

KÖKSAL YİĞİT
Matematik Öğretmeni

06 Kas 2012 21:21 tarihinde "peri Talay" <talayperi@gmail.com> yazdı:
x ve y pozitif reel sayı
3x^2+xy+y^2=18 olduğuna göre xy en çok kaç olur?

İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565803] Re: zambak özel yıldızlı polinom sorusu

Özel olduğuna göre yoktur hocam.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf