5 Kasım 2012 Pazartesi

Re: [TMOZ:565428] Re: Mantık Özet

Hazırlamayı düşünüyorum. Hazırlayınca gönderirim.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565426] sayılar soru

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565429] Re: 10 . Sınıflar Geometri Dersi 1. Yazılı Örneği

Ertuğrul BAŞ (SİLİFKE) basertugrul@gmail.com
hocam  çok teşkküredrim emeklerinize sağlık gerçekten çok özenmişsiniz

5 Kasım 2012 17:46 tarihinde Cenk GEMİCİ <cenkgemici@gmail.com> yazdı:
.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf




--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565429] Re: kume sorusu


5 Kasım 2012 Pazartesi 19:59:13 UTC+2 tarihinde simonsen-55 yazdı:
Bir sinifta matematik dersinde basari gosterenler %60,bu dersten 8'in ustunde not alanlar
basari gosterenlerin %20'sidir.Ayni sinifta cografya dersinde basari gosterenlerden matematik
notu 8'in ustunde olanlar en azyuzde kaçtir?
Tesekkur ederim.
guncel

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565426] fonksiyon

özür dilerim hocam -13 müş.

5 Kasım 2012 22:49 tarihinde İbrahim KIR <trwolf63@gmail.com> yazdı:
-13 buluyorum

5 Kasım 2012 22:46 tarihinde asım gül <asimgiller@gmail.com> yazdı:

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 



--
İbrahim KIR
Cumhuriyet Anadolu Lisesi 
AFYONKARAHİSAR

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565425] Re: Geometri Programı Üzerine Düşüncelerim

Deniz Hocam;
Vektörler, Geometri-10 dersinde
2., 3. ve 4. ünitelerde öğretiliyor.
Bu da bir sömestreden fazla bir zaman alıyor.
Aynı anda üç konu öğretilmesi söz konusu değil.
Ama; bu konularda çözümler geometrik yollarla 
yapıldığı için her şeyin birlikte verildiği sanılıyor.
11. sınıfta yapılan, öğrenilmiş vektör bilgilerinin
sentetik geometri konularına uygulanmasıdır.
Orada vektör öğrenilmiyor; uygulanıyor.
Sevgiler.

Not : Özlemiştim.
        Nerelerde kaldı diyordum.:)) 
   

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565425] Re: teknik yardım!!!!

Flashın içine winrar dosyası aç.Bunun içinden hepsini görürsünüz
4 Kasım 2012 Pazar 19:13:19 UTC+2 tarihinde MEHMET GÜLEŞEN yazdı:
flas bellekte görünmeyip   yer kaplayan dosyalar için yardım rica ediyorum dostlar

--

Mehmet Güleşen Burdur E. A.  Fen Lisesi **Matematik, bilim adamlarının anlaşılmaz konuşmaları ya da hayatımızın en güzel yıllarında başımıza bela olan bir ders değildir. Matematik bir yaşam biçimidir, hayata bakış açısıdır.


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565423] Re: mantık

ben çok mu uzattım işi acaba??? :)

5 Kasım 2012 Pazartesi 22:52:06 UTC+2 tarihinde imsonia yazdı:


5 Kasım 2012 Pazartesi 22:30:38 UTC+2 tarihinde matematikce5 yazdı:
Sorulara bakabilir misiniz Kısa çözümleri var mı acaba

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565422] Sketchpad hareketli şekil oluşturma

ikinci ve dördüncü sayfalar favorim.



5 Kasım 2012 22:50 tarihinde deniz yasar <deniz12yasar@gmail.com> yazdı:
geçmiş zamanda binbir umutla hazırlayıp, hiç işe yaramayan dosyalar bir fikir verebilir size. üçünc, dördüncü ve beşinci sayfalar fovarim.



5 Kasım 2012 19:59 tarihinde e a <eakyildiz27@gmail.com> yazdı:

Bu program ile harektli şekiller nasıl oluşturulur. yardımcı olursanız sevinirim.aşağıdaki videodaki gibi

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565422] Re: mantık



5 Kasım 2012 Pazartesi 22:30:38 UTC+2 tarihinde matematikce5 yazdı:
Sorulara bakabilir misiniz Kısa çözümleri var mı acaba

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565420] Sketchpad hareketli şekil oluşturma

geçmiş zamanda binbir umutla hazırlayıp, hiç işe yaramayan dosyalar bir fikir verebilir size. üçünc, dördüncü ve beşinci sayfalar fovarim.



5 Kasım 2012 19:59 tarihinde e a <eakyildiz27@gmail.com> yazdı:
Bu program ile harektli şekiller nasıl oluşturulur. yardımcı olursanız sevinirim.aşağıdaki videodaki gibi

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565419] fonksiyon

-13 buluyorum

5 Kasım 2012 22:46 tarihinde asım gül <asimgiller@gmail.com> yazdı:

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 



--
İbrahim KIR
Cumhuriyet Anadolu Lisesi 
AFYONKARAHİSAR

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565417] fnk

f(a+b)=f(a)+f(b)+a.b
f(3)=5 ise f(7/2)=?
c:161/24

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

RE: [TMOZ:565416] 6 soru

2)   (K,3K)         (1,3)  (2,6)  (3,9)......(670,2010)        670 TANE
 
5)      a=22    b=20       c=1    D=2      a+b=42
 
6)

Date: Mon, 5 Nov 2012 12:23:07 -0800
From: ahmath.arduc@gmail.com
To: tmoz@googlegroups.com
Subject: [TMOZ:565399] 6 soru

1) A = {1, 3, 5, …, 2011} kümesinin 2 elemanı alınarak farkları farklı kaç değişik pozitif tamsayı elde edilebilir?
2) A = {1, 2, 3, …, 2011} kümesinin, biri diğerinin 3 katı olan iki elemanlı kaç alt kümesi vardır?
3) Boş kümeden ve birbirinden farklı 2047 kümenin birleşimi en az kaç elemanlıdır?
4) Tüm elemanları ardışık doğal sayılar olan kümelere "düzgün küme" diyelim. Örneğin; {3, 4, 5} ve {6} kümeleri düzgün kümeler iken {2, 4, 5} kümesi düzgün küme değildir. A = {1, 2, 3, …, 10} kümesinin alt kümelerinden kaç tanesi düzgün küme değildir?
5) A = {1, 2, 3, …, 22} kümesinden seçilen farklı a, b, c ve d elemanları ile oluşturulan (a+b)/(c+d) ifadesinin alabileceği en büyük tam sayı değeri için a + b toplamı kaçtır?
6) Ardışık sayıları eleman kabul eden {1}, {2, 3}, {4, 5, 6}, {7, 8, 9, 10}, … kümelerinin herbirindeki eleman sayısı bir önceki kümenin eleman sayısından 1 fazladır. Ayrıca, herbir kümenin en küçük elemanı, bir önceki kümenin en büyük elemanından bir fazladır. S_n, n. kümedeki elemanların toplamını verdiğine göre S_22 kaçtır?

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565415] Re: mantık



5 Kasım 2012 Pazartesi 22:30:38 UTC+2 tarihinde matematikce5 yazdı:
Sorulara bakabilir misiniz Kısa çözümleri var mı acaba

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565414] mantık

2. soru edirne. p ve q nun değili ile (p ve q) nun değili aynı değerlidir.

5 Kasım 2012 22:44 tarihinde İbrahim KIR <trwolf63@gmail.com> yazdı:
1. soruda p ve r olur. p nin değerine göre ilk köşeli parantez değer alır. ikinci de r ye göre

5 Kasım 2012 22:30 tarihinde A B <matematikce5@gmail.com> yazdı:
Sorulara bakabilir misiniz Kısa çözümleri var mı acaba

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 



--
İbrahim KIR
Cumhuriyet Anadolu Lisesi 
AFYONKARAHİSAR




--
İbrahim KIR
Cumhuriyet Anadolu Lisesi 
AFYONKARAHİSAR

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565413] 6 soru

4. soru için cevap doğru.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

[TMOZ:565413] fonksiyon

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565411] mantık

1. soruda p ve r olur. p nin değerine göre ilk köşeli parantez değer alır. ikinci de r ye göre

5 Kasım 2012 22:30 tarihinde A B <matematikce5@gmail.com> yazdı:
Sorulara bakabilir misiniz Kısa çözümleri var mı acaba

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 



--
İbrahim KIR
Cumhuriyet Anadolu Lisesi 
AFYONKARAHİSAR

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565411] Re: vektör sorusu


"Verilen şekle göre
 AE = EC ve 
 AB = k.CD ise
 k kaçtır?"

Yusuf Hocam;
Vektörlerin öğrenilme aşaması tamamlandıktan
ve Tales Teoremleri öğrenildikten sonra;
öğrenciden de, bu soruyu senin çözdüğün gibi
çözmesi beklenir.
Önemli olan, buradaki vektörel bilgiyi okumasıdır.
Benim vektörel yol ısrarım, vektörel yöntemlerin
öğrenilmesi aşaması içindir.
Sevgiler. 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Re: [TMOZ:565410] mantık

1.soruda ilk parantez p  2. prantez r  sonuç p ve r olur  tablo ve değer vererek bulunabilir

5 Kasım 2012 22:30 tarihinde A B <matematikce5@gmail.com> yazdı:
Sorulara bakabilir misiniz Kısa çözümleri var mı acaba

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf