4 Eylül 2012 Salı
Re: [TMOZ:543898] Re: 2012-2013 lise matematik zümre yeni
deniz hocam yenileri eklemişsiniz görünüyor...
elim değmişken bende paylaşayım... lakin öğretmen lisesi oldugu için öğretmen liseleri yönetmeliği var, kullanacaklar orayı değiştirmeli...
--
Farkli Olmak İstiyorsan FARKLİ Ol...
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:543897] Re: argüment 2
onada gerek kalmaz..:)
cisx formatına çevir halledersin sen gerisini yasin hocam... birde bunların kareli ve yanlarında birlileri var... onlar daha dehşet...
--
Farkli Olmak İstiyorsan FARKLİ Ol...
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:543896] Re: Argüment 3
-sina=cos(3pi/2)
-cosa=Sin(3pi/2)
dersek sorun çözülür yasin hocam... önemli olan bunu cisx formatında yazabilmek...
--
Farkli Olmak İstiyorsan FARKLİ Ol...
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
-cosa=Sin(3pi/2)
dersek sorun çözülür yasin hocam... önemli olan bunu cisx formatında yazabilmek...
--
Farkli Olmak İstiyorsan FARKLİ Ol...
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:543895] KAREKÖK YAYINLARINDAN KÖKLÜ SAYI VE BASAMAK SORUSU (2 ADET)
ilk soru c(10,4)
--
CEM GÜRAKAR
Matematik Öğretmen
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
4 Eylül 2012 19:18 tarihinde Nihat Akgün <xneyney@gmail.com> yazdı:
2.soruda 121 e x^2 dersek sayı 10^6.x^2+2.10^3.x^2+x^2 olur karekOkü 10^3.x+x=11011 olur. cevap 4
04 Eyl 2012 19:10 tarihinde "erdemdanyeli" <fishmekan@gmail.com> yazdı:D<C<B<A A,B,C,D Birer rakamdır...Bu şartı sağlayan kaç tane dört basamaklı ABCD syısı vardır...(210)2.soru) A=121242121 sayısı veriliyor bua göre KÖK A nın rakamları toplamı kaçtır? (4)İLGİLENEN HOCALARIMA TEŞEKKÜR EDERİM.....--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
CEM GÜRAKAR
Matematik Öğretmen
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:543894] Re: 2012-2013 YILLIK PLANLAR
teşekkürler....eline sağlık..
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
22 Ağustos 2012 23:52 tarihinde gökmen varol <gokmenvarol@gmail.com> yazdı:
ellerinize sağlık...
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:543893] KAREKÖK YAYINLARINDAN KÖKLÜ SAYI VE BASAMAK SORUSU (2 ADET)
2.soruda 121 e x^2 dersek sayı 10^6.x^2+2.10^3.x^2+x^2 olur karekOkü 10^3.x+x=11011 olur. cevap 4
04 Eyl 2012 19:10 tarihinde "erdemdanyeli" <fishmekan@gmail.com> yazdı:
-- D<C<B<A A,B,C,D Birer rakamdır...Bu şartı sağlayan kaç tane dört basamaklı ABCD syısı vardır...(210)2.soru) A=121242121 sayısı veriliyor bua göre KÖK A nın rakamları toplamı kaçtır? (4)İLGİLENEN HOCALARIMA TEŞEKKÜR EDERİM.....--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:543893] KAREKÖK YAYINLARINDAN KÖKLÜ SAYI VE BASAMAK SORUSU (2 ADET)
D<C<B<A A,B,C,D Birer rakamdır...Bu şartı sağlayan kaç tane dört basamaklı ABCD syısı vardır...(210)
2.soru) A=121242121 sayısı veriliyor bua göre KÖK A nın rakamları toplamı kaçtır? (4)
İLGİLENEN HOCALARIMA TEŞEKKÜR EDERİM.....
-- --
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:543892] doğal sayılar
basamaklardaki rakamların sayı değerlerinin çarpimi 36 olan dört basamaklı en küçük doğal sayının onlar basamağındaki rakam kaçtır (4) --
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:543891] faktoriyel
n ve m doğal sayı olmak üzere 93!=4^m.8^n.A eşitliğinde a tek doğal sayı ise n+m toplamının alabileceği en büyük değer (44) --
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:543888] Re: karmaşık sayı
--Ben şöyle anlıyorum:Denklemin köklerinde pozitif olanında karekökü tanımlıyor...Ama karmaşık sayılarda pozitif veya negatif bir durum olamayacağından,bu noktada birbirinden farkı yoktur..Onun için karekök tanımlanamaz...Bu düşünce ,benim anladığım fikirdir...
Daha farklı anlayan varsa memnun olurum...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:543888] 3 tane temel kavram sorusu
şimdiden çok teşekkür ederim --
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:543888] Re: 11 ve 12 SINIF MATEMATİK KİTAPLARI PRORAMI paylaşım- yeni linlkler ilave edilmiştir
sayın hocam öncelikle paylaşımınız için çok teşekkür ederim.hocam 12. sınıf dosya.tc indirme linklerinden part1,part4 ve part6 da dosya bulunamadı uyarısı veriyor.uygun bir anınızda ilgilenebilir seniz çok sevinirim. --
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
3 Eylül 2012 Pazartesi
Re: [TMOZ:543705] üçgende açı
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)
3 Eylül 2012 22:45 tarihinde Rifat GÖRGÜN <rgorgun79@gmail.com> yazdı:
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)
3 Eylül 2012 22:42 tarihinde peo <kilicoglu37@gmail.com> yazdı:--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:543704] üçgende açı
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)
3 Eylül 2012 22:42 tarihinde peo <kilicoglu37@gmail.com> yazdı:
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:543703] üçgende açı
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:543701] yamuk 60- 70
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:543701] Re: mantık
Soğurma kuralını merak edenlere.
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
4 Ekim 2011 00:48 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
(p veya q) ve pdenk (p veya q) ve (p veya 0)denk p veya (q ve 0)
denk p veya 0denk p04 Ekim 2011 00:44 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Ben matematik-9 kitabımın "mantık" bölümünügruba göndermiştim.Orada bol sayıda kullandım sanıyorum.Hatta, doğruluk tablosu kullanmadanispatları da vermiştim.Grupta aratırsanız bulursunuz.
04 Ekim 2011 00:18 tarihinde malummath <malummath@gmail.com> yazdı:hocam elinizde bunu kullanabileceğimiz örnekler varmı?
> * *
On 4 Ekim, 00:16, Hakan ULAŞ <haku...@gmail.com> wrote:
> soğurma kuralları olarak geçiyor bunlar sanırım
>
> * *Hakan ULAŞ
> * *
> * * Matematik Öğretmeni
> Bergama/İZMİR
>
> 04 Ekim 2011 00:12 tarihinde Muharrem Şahin <muharre...@gmail.com> yazdı:
>> > 04 Ekim 2011 00:07 tarihinde malummath <malumm...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
> > [(p veya q) ve p] denk (p);
> > [(p ve q) veya p] denk (p)
>
> > Bunlar mı acaba?
>
>
> > arkadaşlar geçen sene paylaşılmıştı sanırım. denkliği değer tablosuyla
> >> bulunan çok faydalı bir bileşik önerme vardı. soru çözümlerinde baya
> >> işimize yarıyordu. bana hatırlatırmısınız?
>
> >> --
> >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:543700] dikdortgen 4-6-9
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:543699] eşkenar dortgen de açı 140
3 Eylül 2012 22:25 tarihinde selim eren <terakki41@gmail.com> yazdı:
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Ulubatlı Hasan Anadolu Lisesi BURSA
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:543696] eşkenar dortgen de açı 140
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:543696] iyi okullarda öğretmenlik yapmak nasıldır?
sevgili arkadaşlar yorumlarınızı almak için soruyorum sbs puanı çok yüksek bir okula tayinim çıktı tabiki bazı konularda endişe yaşıyorum
iyi öğrencilere ders anlatma şekli farklı mı olmalıdır?
böyle bir okulun artıları ne olabilir eksileri ne olabilir?
hangi kitaplar benim için faydalı olabilir?
vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler
-- --
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Kaydol:
Yorumlar (Atom)
