Bir kişinin bir parmağında 3 farklı yüzük ve diğer bir parmağında 4 farklı yüzük vardır. Buna göre bu kişi 7 farklı yüzüğü parmaklarından kaç farklı şekilde çıkarabilir?
--
matematik bir sevdadır...
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
4 Ağustos 2012 Cumartesi
[TMOZ:537526] Re: Genç Öğretmenlerime - Matematik öğretimi üzerine
Teoremlerin ispatlarının verilerek işlenen dersler sonrasında çoğu
öğrenci hatta velinin öğretmeni idereye şikayet ettiği öğretmenin
değiştirilmek istendiğini bizzat yaşamış biri olarak söyleyebilirim ki
sistemin baştan sona değişmesi gerekir.Ancak o zaman gerçekten
matematik anlatabiliriz.
On 4 Ağustos, 15:06, Hasan ILGAZ <hasanilg...@gmail.com> wrote:
> estağfurullah canım hocam, bağışlamak ne demek. inat etmekte de haklısınız,
> düşüncelerinizde de haklısınız. ben kendimce başka bir şey anlatmak istedim
> ama ifade edemedim sanırım. olsun, ben sizi anlıyorum. o da yeter:) tekrar
> saygılar..
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
öğrenci hatta velinin öğretmeni idereye şikayet ettiği öğretmenin
değiştirilmek istendiğini bizzat yaşamış biri olarak söyleyebilirim ki
sistemin baştan sona değişmesi gerekir.Ancak o zaman gerçekten
matematik anlatabiliriz.
On 4 Ağustos, 15:06, Hasan ILGAZ <hasanilg...@gmail.com> wrote:
> estağfurullah canım hocam, bağışlamak ne demek. inat etmekte de haklısınız,
> düşüncelerinizde de haklısınız. ben kendimce başka bir şey anlatmak istedim
> ama ifade edemedim sanırım. olsun, ben sizi anlıyorum. o da yeter:) tekrar
> saygılar..
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537525] Re: olasılık
yanlış hatırlamıyorsam hasan hoca cevaba 7/33 demişti
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
4 Ağustos 2012 14:43 tarihinde mehmet faruk <cebirci99@gmail.com> yazdı:
Bilyeler özdeş degilse böyle bir çözüm yapılabilir--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537525] Re: Nesin Matematik Köyü’nde YGS-LYS Matematik ve Geometri
http://ozeldersci.com/aaa/index.php/egitim-yazlar/88-egitimle-ilgili-haberler/172-nesin-matematik-koeyuende-ygs-lys-kurus --
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537523] Re: 11 ve 12 SINIF MATEMATİK KİTAPLARI PRORAMI paylaşım- yeni linlkler ilave edilmiştir
cok tesekkur ederim
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537522] Re: 11 ve 12 SINIF MATEMATİK KİTAPLARI PRORAMI paylaşım- yeni linlkler ilave edilmiştir
o zaman tekrar indirme iyice emin ol eksikleri en kısa zamanda senin için tekrar yükleyeyim. özeline göndereceğim. mailleri arasıra kontrol et.
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
saygılar
-- --
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537521] Genç Öğretmenlerime - Matematik öğretimi üzerine
estağfurullah canım hocam, bağışlamak ne demek. inat etmekte de haklısınız, düşüncelerinizde de haklısınız. ben kendimce başka bir şey anlatmak istedim ama ifade edemedim sanırım. olsun, ben sizi anlıyorum. o da yeter:) tekrar saygılar.. --
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537520] karışık cözemedigim mat2 soruları bakarmısınız :)
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537519] Genç Öğretmenlerime - Matematik öğretimi üzerine
Hasan Hocam;
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Kavramların kavranmasının esas olduğu durumlarda
ezberi savunmak doğru değildir.
İlköğretimde amaç her şeyin kökünden kavranması değildir.
Algoritmaları öğretmek yeterli olabilir.
Ama; Lisede kavramları öğretiyoruz.
"Bunları şimdilik ezberle." demek olmaz.
Somut bir örnek vererek başlamıştım.
"n doğru düzlemi en çok [n.(n+1) / 2] + 1 ayrık bölgeye ayırır."
formülünü bilmenin öğrenciye nasıl bir yararı olabilir?
Bu formülün kullanılacağı sorular yerine;
"Üçü bir A noktasından, üçü bir B noktasından geçen
düzlemsel 6 doğru düzlemi kaç ayrık bölgeye ayırır?"
ya da
"Üçü bir A noktasından geçen, üçü birbirine paralel olan
-- düzlemsel 6 doğru düzlemi kaç ayrık bölgeye ayırır?"
gibi sorular daha anlamlı olmaz mı?
Kaynak kitapların önemli bir kısmı bu türden gereksiz formüller
ve bunlara dayandırılmış problemlerle dolu.
Herkes için tam bir zaman israfı.
Konuyu çok önemli bulduğum için inat ediyorum.
Bağışlayın.
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537518] Re: olasılık
Bilyeler özdeş degilse böyle bir çözüm yapılabilir --
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537517] Re: 11 ve 12 SINIF MATEMATİK KİTAPLARI PRORAMI paylaşım- yeni linlkler ilave edilmiştir
pardon g 44 kadar diğerleri 55e kadar --
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537516] Re: 11 ve 12 SINIF MATEMATİK KİTAPLARI PRORAMI paylaşım- yeni linlkler ilave edilmiştir
evet hocam
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[TMOZ:537516] ÇOKGEN
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537513] Genç Öğretmenlerime - Matematik öğretimi üzerine
ilk duyduğumda bende aynı tepkiyi verdim ama zaman geçtikçe karşılaştığım öğrenci profili genişledikçe haklılık payı varmış gibi geldi. söylediklerinize katılıyorum Muharrem hocam ama ideal şartlar bozuldukça gerçeklerde değişebiliyor sanki.. saygılar.. --
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537513] Re: olasılık
aklına sağlık muharrem hocam.
RASİM ZENCİR
EVRENİN MEYVASI BEYİN,
BEYNİN MEYVASIDIR
MATEMATİK.
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
RASİM ZENCİR
EVRENİN MEYVASI BEYİN,
BEYNİN MEYVASIDIR
MATEMATİK.
4 Ağustos 2012 14:19 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Polya'nın sayma teorisini kullanmadan;Yuvarlak masa dizilişleri sayısı Halka dizilişleri sayısıKKKK 1 1KKK, K 7 4KK, KK 4 4KK, K, K 21 12K, K, K, K 10 8İstenen olasılık 10/43 8/29Polya'nın sayma teorisi ile;12 elemanın yuvarlak masa dizilişleri için çevrim indeksi,P =[(f1)^12 + (f2)^6 + 2.(f3)^4 + 2.(f4)^3 + 2.(f6)^2 + 4.(f12)] / 12 dir.12 elemanın halkadaki dizilişleri için çevrim indeksi,P =[(f1)^12 + 6.(f1)^2.(f2)^5 + 7.(f2)^6 + 2.(f3)^4 + 2.(f4)^3 + 2.(f6)^2 + 4.(f12)] / 24 tür.Bu formüller kullanılarak,4 kırmızı ve 8 mavi bilyenin bir taraflı çembersel dizilişlerinin sayısının 43;iki taraflı çembersel dizilişlerinin sayısının 29 olduğu hesaplanır.K, K, K, K durumu sayılarak istenen olasılık bulunur.--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537512] Genç Öğretmenlerime - Matematik öğretimi üzerine
yaşlılık aynı zamanda büyüklüğü ifade eder muharrem hocam.
RASİM ZENCİR
EVRENİN MEYVASI BEYİN,
BEYNİN MEYVASIDIR
MATEMATİK.
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
sizden pek farklı sayılmayız nasıl olsa.
gönüller genç olsun yeter ki. o da sizde var. hem de bolca.
RASİM ZENCİR
EVRENİN MEYVASI BEYİN,
BEYNİN MEYVASIDIR
MATEMATİK.
4 Ağstos 2012 14:18 tarihinde Hasan ILGAZ <hasanilgazz@gmail.com> yazdı:
ilköğretim matematik öğretmeni iddialı bir arkadaş, "öğrenme ezberle başlar; öğrenci önce anladığını öğrendiğini zanneder ama sadece ezberler, zamanla taşlar yerine oturur, alınanlar hazmedilir ve o zaman öğrenci 'aa demek bu bundan dolayı böyleymiş' diyerek o konuda bilinçli hareket etmeye başlar" demişti :)zamanla haklılık payı var diye düşünmüştüm:)--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537511] Genç Öğretmenlerime - Matematik öğretimi üzerine
Hasan Hocam;
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
O dediğin, dört işlemin ayrıntıları için geçerlidir sanıyorum.:))
-- --
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
3 Ağustos 2012 Cuma
Re: [TMOZ:537431] Re: olasılık
çözüm yapan war mı acaba? ben 5/11 buluyorum
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
4 Ağustos 2012 00:31 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:
bilmukabele genç ustam.
4 Ağustos 2012 00:30 tarihinde Sercan Koçak <sercankocak@gmail.com> yazdı:
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler değerli hocam:):):):)
Saygılar, sevgiler...
On Saturday, August 4, 2012 12:28:09 AM UTC+3, barbaros gür wrote:--tamam bilyeler özdeş, ve yuvarlak masa gibi düşünülecek,başka bir deyişle tek taraflı..:):)4 Ağustos 2012 00:27 tarihinde Sercan Koçak <sercankocak@gmail.com> yazdı:
Üstadım siz olmadan bu sorudaki karışıklıkları gidermek zor:):):)
On Saturday, August 4, 2012 12:24:18 AM UTC+3, barbaros gür wrote:--:D:D:D ya beni ne bulaştırıyorsun..izliyorum.4 Ağustos 2012 00:22 tarihinde Sercan Koçak <sercankocak@gmail.com> yazdı:
Barbaros hocam halka cift tarafli mi diye soruyor?
:):):)
On Aug 4, 12:21 am, Hasan ILGAZ <hasanilg...@gmail.com> wrote:
> Buket hocam, cevabı bilmiyorum ama henüz kafama yatmayan bir çözüme göre
> 7/33 bulunmuş..
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537431] Re: dik üçgen
4 Ağustos 2012 00:18 tarihinde arif(lise 2) <arif.suheyl@gmail.com> yazdı:
AF ve FC çizdikten sonra DBC açısına a diyip açıları yazdım.FAE
açısının tanjantını bildiğimden bfc nin cosunusunu bulup cos
teoreminden 14 kök2 buldum.biraz uzun oldu ama :S
On 4 Ağustos, 00:12, Hasan ILGAZ <hasanilg...@gmail.com> wrote:
> inanmam :)) Önerim hoşgeldin. TMOZ bir üstad daha kazandı :)
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Ey Yolcu,
Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).
Ş.N(ks)ve AHG(ks)
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537430] 12.sınıf geometri dersiyle ilgili bir açıklama yok mu hala.Ne anlatılcak arkadaşlar.
Tşklr arkadaşlar. --
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [TMOZ:537429] Re: olasılık
bilmukabele genç ustam.
--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
4 Ağustos 2012 00:30 tarihinde Sercan Koçak <sercankocak@gmail.com> yazdı:
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler değerli hocam:):):):)
Saygılar, sevgiler...
On Saturday, August 4, 2012 12:28:09 AM UTC+3, barbaros gür wrote:--tamam bilyeler özdeş, ve yuvarlak masa gibi düşünülecek,başka bir deyişle tek taraflı..:):)4 Ağustos 2012 00:27 tarihinde Sercan Koçak <sercankocak@gmail.com> yazdı:
Üstadım siz olmadan bu sorudaki karışıklıkları gidermek zor:):):)
On Saturday, August 4, 2012 12:24:18 AM UTC+3, barbaros gür wrote:--:D:D:D ya beni ne bulaştırıyorsun..izliyorum.4 Ağustos 2012 00:22 tarihinde Sercan Koçak <sercankocak@gmail.com> yazdı:
Barbaros hocam halka cift tarafli mi diye soruyor?
:):):)
On Aug 4, 12:21 am, Hasan ILGAZ <hasanilg...@gmail.com> wrote:
> Buket hocam, cevabı bilmiyorum ama henüz kafama yatmayan bir çözüme göre
> 7/33 bulunmuş..
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)