5 Nisan 2012 Perşembe

[TMOZ:514698] Re: Vefat haberi

*Allah rahmet eylesin, ailesine sabır versin.*

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:514697] KARE SORUSU


 şimdiden emeginize saglık....

[TMOZ:514696] Paylaşım..


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:514695] Re: özel tanmlı

hocam teşekkür ederim


On 5 Nisan, 22:15, Muhsin oğuz <matmu...@gmail.com> wrote:
> 5 Nisan 2012 21:49 tarihinde ceec <cerenc...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
> > arkadaşlar elinde özel tanımla ilgili konu anlatıcı güzel örnekleri
> > olan varsa vede paylaşırsa çok sevinirim.yarın öğrencilerimle bende
> > paylaşırım.t3eşekkürler
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> > YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
>
>
>  fonksiyonlar-uygulama-162.pdf
> 1090KGörüntüleİndir
>
>  fonksiyonlar-uygulama-162-çözüm.pdf
> 1463KGörüntüleİndir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:514694] Eğitimin Harikalar Diyarı Finlandiya

Finlandiya da müfredatı belirli bir ulusal programın dışına çıkmamak koşulu ile derse giren öğretmen planlar..üstelik hangi kitabı okutacağını kendisi seçer...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:514693] istatistikler

Okullaşmaya daha çok öenm versek okulların imkanlarını daha artırsak. I.kademe ile II.kademeyi ayrı binalara taşısak. İngilteredeki gibi okulların kütüphaneleri olsa öğrenciyi bırakın öğretmenin orada ders çalışası gelse... Okulları vasat binalar oalrak inşaa edeceğimize çekim merkezi haline getirsek ödeneklerini kendi başlarına bulmasalar daha neler var neler....

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:514691] istatistikler

bu istatistikler ile ne söylenmek isteniyor... çözüm olarak ne önerirsiniz? ne yapılmalı sizce???

5 Nisan 2012 22:29 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:

Muhsin Hocam bu realiteyi nasıl anlatırsak doğru olur ? Siyasetsiz cümlelerinizle bu realiteyi gözler önüne serin merakla bekliyorum...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:514691] istatistikler

Matematik ve istatistik gerçekleri söyler, gerçeklerde ortada, tşkler Rasim Hocam...

5 Nisan 2012 22:29 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:

Muhsin Hocam bu realiteyi nasıl anlatırsak doğru olur ? Siyasetsiz cümlelerinizle bu realiteyi gözler önüne serin merakla bekliyorum...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Kemal Hasoğlu Lisesi
Bahçelievler İstanbul

HAYDAR DOOOST


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:514689] dizi soruları yardım

Re: [TMOZ:514689] Re: yanal alan

Önden ve üstten görünümler dikkate alındığında böyle bir şekli kafamda oluşturamadım bende Muharrem Hocam.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:514688] üçgen soruları yardım

[TMOZ:514717] Matematik Vadisinden Trigonometri Sorusu

Öğrencimin elindeki "Matematik Vadisi"nin soru bankasında 7 radyanın esas ölçüsü soruluyor. Cevap da 7-2pi olarak verilmiş.
 
Anladığım kadarıyla bir tam çember yayı
2pi=2x3,14...
2pi=6,28...
şeklinde düşünülüp 7'nin 2pi'den büyük olduğundan hareketle esas ölçü 7-2pi olarak hesaplanmış.
 
Anlayamadığım ise radyandaki pi'yi 3,14... olarak nasıl düşünebiliriz?
Radyandaki pi ile pi sayısı farklı şeyler değil midir?
Bu 5 metre ile 10 metrekarenin karşılaştırılmasına benzemez mi?

Not: Bu iletiyi gruba 22:08'de göndermiştim. Ama göremediğim için tekrar gönderiyorum. İki defa görünüyorsa ve hata bende ise affola.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:514717] Matematik Vadisinden Trigonometri Sorusu

Öğrencimin elindeki "Matematik Vadisi"nin soru bankasında 7 radyanın esas ölçüsü soruluyor. Cevap da 7-2pi olarak verilmiş.
 
Anladığım kadarıyla bir tam çember yayı
2pi=2x3,14...
2pi=6,28...
şeklinde düşünülüp 7'nin 2pi'den büyük olduğundan hareketle esas ölçü 7-2pi olarak hesaplanmış.
 
Anlayamadığım ise radyandaki pi'yi 3,14... olarak nasıl düşünebiliriz?
Radyandaki pi ile pi sayısı farklı şeyler değil midir?
Bu 5 metre ile 10 metrekarenin karşılaştırılmasına benzemez mi?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

4 Nisan 2012 Çarşamba

[TMOZ:514545] Re: LYS - 12. Sınıf Matematik Konu Özetli Fasiküller ve Sunumları

hocam çok teşekkür ederim..

On 3 Nisan, 19:48, NAMIK KARAYANIK <namikkaraya...@gmail.com> wrote:
> 3 Nisan 2012 14:44 tarihinde NAMIK KARAYANIK <namikkaraya...@gmail.com>yazdı:
>
> > YGS nin ardından LYS için konu özetli fasikül sunumlarını
> > kullanabilirsiniz.
>
> > Fasikül tanıtımlarını görmek ve sunumları indirmek için tıklayınız.<http://www.bireyselyetenek.com/fasikul_sunum/index.htm>
>
> > --
> > *Güzel Gören Güzel Düşünür.
> > ......................................................................
> > Namık KARAYANIK*
> > *Matematik Öğretmeni
> > MEB Anadolu Lisesi *
> > msn & e-mail: namikkaraya...@hotmail.com
>
> --
> *Güzel Gören Güzel Düşünür.
> ......................................................................
> Namık KARAYANIK*
> *Matematik Öğretmeni
> MEB Anadolu Lisesi *
> msn & e-mail: namikkaraya...@hotmail.com
>
>  fasikul1.jpg
> 150KGörüntüleİndir
>
>  fasikul2.jpg
> 152KGörüntüleİndir
>
>  fasikul3.jpg
> 144KGörüntüleİndir
>
>  int4.jpg
> 295KGörüntüleİndir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:514543] Dört soru için yardım talebi.

1,2,3,5,8 fibonocci 

2012/4/5 kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com>


4 Nisan 2012 23:53 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:

b=3c=12
a=2
c/a=6
b7c=1/4 burdan bulunur  toplam   17

4 Nisan 2012 23:43 tarihinde <birtanka@gmail.com> yazdı:
Şimdiden çok teşekkür ederim.














--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf




--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV





--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV





--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:514543] Dört soru için yardım talebi.



4 Nisan 2012 23:53 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
b=3c=12
a=2
c/a=6
b7c=1/4 burdan bulunur  toplam   17

4 Nisan 2012 23:43 tarihinde <birtanka@gmail.com> yazdı:
Şimdiden çok teşekkür ederim.














--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf




--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV





--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:514542] Re: Vefat haberi

Allah rahmet eylesin kıymetli hocam,sabır diliyorum....

On 3 Nisan, 14:45, Matematik Sevgisi <huseyindemi...@gmail.com> wrote:
> Allah rahmet eylesin. Celal hocam ve ailesine sabırlar versin.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:514541] Re: Vefat haberi

ALLAH rahmet eylesin...mekanı cennet olsun...

On 3 Nisan, 04:45, ŞENCAN <quassifr...@gmail.com> wrote:
> Orhan DEVELİ hocamdan aldığım üzücü bir haberle Celal İşbilir Abimin
> kıymetli babasının Hakka yürüdüğünü öğrenmiş bulunmaktayım. Kendisine
> sabır  babasına rahmet diliyorum. Mekanı cennet olur inşallah.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:514540] Re: yardım

Sezgin hocam, mesela ben şimdi sizin bu mailiniz için "Yanıtla"
seçeneğini tıkladım. Gelen sayfada sadece Cc ekle var bir de konuyu
düzenle var. yani sıfırdan mail atarken sıkıntı yok ama atılan
sourların çözümünü o sorunun sonuna ekleyemedim. umarım derdimi
anlatabilmişimdir :))

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:514539] Dört soru için yardım talebi.

b=3c=12
a=2
c/a=6
b7c=1/4 burdan bulunur  toplam   17

4 Nisan 2012 23:43 tarihinde <birtanka@gmail.com> yazdı:
Şimdiden çok teşekkür ederim.














--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf




--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:514538] Re: Teminde Güçlük zammı

Teşekkür ederim gökmen hocam bir aralar bu konuda memurlar.net
sitesinde bir yazı okumuştum daha sonra sonuçları hakkında bilgi
sahibi olmak istedim.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf