Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
C(4,2)=6 farklı B kümesi yazabiliriz. C kümesi 7 elemanlı olmak zorundadır 6.C(2,1)=12yine de bi kontrol edin cvp 12 mi ?3 Kasım 2011 11:31 tarihinde ferdi cengiz <ferdicengiz44@gmail.com> yazdı:
24 olb mi?
Ferdi CENGİZMatematik ÖğretmeniZafer Sabancı Anadolu LisesiPozantı/AdanaHerkes doğru insanı bulmak ister, yanılmamak için. Oysa kimse
uğraşmaz, doğru insan olmak için.
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Kurban Bayramınızı en içten dileklerimizle tebrik eder Ailenizle birlikte sağlık huzur mutluluklar Dileriz Türkiye Beyazay Derneği İZMİR Şubesi Yönetim kurulu adına Başkan Salih ARIKAN
İletişim : 0232 483 10 44
Gsm : 0506 514 96 93
http://www.facebook.com/video/video.php?v=143194739085017
http://www.facebook.com/video/video.php?v=143194689085022
http://www.dailymotion.com/video/xilnli_haftasonu-bilgisayar-kursu_news
http://video.mynet.com/beyazayizmir/beyazay/1173315/
http://www.youtube.com/watch?v=mhVnxBQ_dXI
atatürkün kendi sesi ya da atatürk için söylenmiş bir şarkı iyi olur diye düşünmüştüm ama galiba size biraz garip geldi...neyse ilginize teşkkür ederim..--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
5 Kasım 2011 08:57 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:4 Kasım 2011 23:33 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:4 Kasım 2011 01:27 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:Denklem, eşitsizlik ve fonksiyonlar.4 Kasım 2011 00:33 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:Denklemler- Çözümlü Sorular.4 Kasım 2011 00:16 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:Alıştırmalar ve Problemlerle Trigonometrianlatma çabamı ekte bulacaksınız.4 Kasım 2011 00:00 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
3 Kasım 2011 22:18 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:Vektör testlerini yeniden gönderiyorum.3 Kasım 2011 18:37 tarihinde Mehmet AKSU <mehmetaksu@gmail.com> yazdı:çok iyi olur.geçen hafta muharrem beyin gönderdiği vektörler testi sayesinde öğrencilerimle çok güzel çalışmalar yaptık.3 Kasım 2011 09:45 tarihinde Selçuk ÖZ <selcukozmen06@gmail.com> yazdı:
Muharrem Hoca'mızın çalışmaları sayesinde, bayağı yeni şeyler
öğrendiğimizi ve öğrencilerimizin de haliyle istifade ettiğini
belitmem gerekir.
Üstadımızın zihnine sağlık...Çırak olarak öğreneceğimiz daha çok şey
vardır kendisinden...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Mehmet AKSU
Lecturer of English
İstanbul Kültür University
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
4 Kasım 2011 23:33 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:4 Kasım 2011 01:27 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:Denklem, eşitsizlik ve fonksiyonlar.4 Kasım 2011 00:33 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:Denklemler- Çözümlü Sorular.4 Kasım 2011 00:16 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:Alıştırmalar ve Problemlerle Trigonometrianlatma çabamı ekte bulacaksınız.4 Kasım 2011 00:00 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
3 Kasım 2011 22:18 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:Vektör testlerini yeniden gönderiyorum.3 Kasım 2011 18:37 tarihinde Mehmet AKSU <mehmetaksu@gmail.com> yazdı:çok iyi olur.geçen hafta muharrem beyin gönderdiği vektörler testi sayesinde öğrencilerimle çok güzel çalışmalar yaptık.3 Kasım 2011 09:45 tarihinde Selçuk ÖZ <selcukozmen06@gmail.com> yazdı:
Muharrem Hoca'mızın çalışmaları sayesinde, bayağı yeni şeyler
öğrendiğimizi ve öğrencilerimizin de haliyle istifade ettiğini
belitmem gerekir.
Üstadımızın zihnine sağlık...Çırak olarak öğreneceğimiz daha çok şey
vardır kendisinden...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Mehmet AKSU
Lecturer of English
İstanbul Kültür University
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
4 Kasım 2011 01:27 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:Denklem, eşitsizlik ve fonksiyonlar.4 Kasım 2011 00:33 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:Denklemler- Çözümlü Sorular.4 Kasım 2011 00:16 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:Alıştırmalar ve Problemlerle Trigonometrianlatma çabamı ekte bulacaksınız.4 Kasım 2011 00:00 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
3 Kasım 2011 22:18 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:Vektör testlerini yeniden gönderiyorum.3 Kasım 2011 18:37 tarihinde Mehmet AKSU <mehmetaksu@gmail.com> yazdı:çok iyi olur.geçen hafta muharrem beyin gönderdiği vektörler testi sayesinde öğrencilerimle çok güzel çalışmalar yaptık.3 Kasım 2011 09:45 tarihinde Selçuk ÖZ <selcukozmen06@gmail.com> yazdı:
Muharrem Hoca'mızın çalışmaları sayesinde, bayağı yeni şeyler
öğrendiğimizi ve öğrencilerimizin de haliyle istifade ettiğini
belitmem gerekir.
Üstadımızın zihnine sağlık...Çırak olarak öğreneceğimiz daha çok şey
vardır kendisinden...
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Mehmet AKSU
Lecturer of English
İstanbul Kültür University
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
5 Kasım 2011 01:01 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:5 Kasım 2011 00:36 tarihinde Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@google.com> yazdı:Sayın "Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>,
Gönderdiğiniz ileti çok büyük. Tüm iletiler 4.00 MB'den küçük olmalıdır.
Bu veya başka bir Google Grubuna ilişkin sorunuz varsa http://groups.google.com/support/?hl=tr_US adresindeki Yardım Merkezi'ni ziyaret edin.
Teşekkür ederiz,
Google Groups
----- Original message -----
Received: by 10.42.133.135 with SMTP id h7mr23698014ict.4.1320446174090;
Fri, 04 Nov 2011 15:36:14 -0700 (PDT)
Received: by 10.42.133.135 with SMTP id h7mr23697656ict.4.1320446170481;
Fri, 04 Nov 2011 15:36:10 -0700 (PDT)
Return-Path: <muharrem49@gmail.com>
Received: from mail-iy0-f176.google.com (mail-iy0-f176.google.com [209.85.210.176])
by gmr-mx.google.com with ESMTPS id i16si3707183ico.5.2011.11.04.15.36.10
(version=TLSv1/SSLv3 cipher=OTHER);
Fri, 04 Nov 2011 15:36:10 -0700 (PDT)
Received-SPF: pass (google.com: domain of muharrem49@gmail.com designates 209.85.210.176 as permitted sender) client-ip=209.85.210.176;
Authentication-Results: gmr-mx.google.com; spf=pass (google.com: domain of muharrem49@gmail.com designates 209.85.210.176 as permitted sender) smtp.mail=muharrem49@gmail.com; dkim=pass (test mode) header.i=@gmail.com
Received: by iakh37 with SMTP id h37so4712714iak.35
for <tmoz@googlegroups.com>; Fri, 04 Nov 2011 15:36:10 -0700 (PDT)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
d=gmail.com; s=gamma;
h=mime-version:in-reply-to:references:date:message-id:subject:from:to
:content-type;
bh=137Komudj7bQA61lWBYmvepk28phY3lh2n+5vztXVzg=;
b=n1wAoEJUZYZtT84io2LjXISka38ClK2+j8h7JgQX3YD9SJovFq1Yh/17YGKtql8K3K
+rxOF7DR8/azpYpur6W8ow7nvCMVcYboTRjyjjArL5pfJtF6sfXkx9OI1N68Bs7MvPxm
8a1gJJsdlNQjT6XpXkXEeyTSN8/pPj4tLherc=
MIME-Version: 1.0
Received: by 10.231.25.229 with SMTP id a37mr4542095ibc.8.1320446169087; Fri,
04 Nov 2011 15:36:09 -0700 (PDT)
Received: by 10.231.154.14 with HTTP; Fri, 4 Nov 2011 15:36:07 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <CADf0OcNOsufS-JqmkCNfYgxhBspTJxTZZMc7nXyvn_CAj+esRg@mail.gmail.com>
References: <CAGuxpr1S89BdJgsgqo6xbR2LBhc+bS1TeM8SSJv4LKEb1JJbiQ@mail.gmail.com>
<CAOJ=iPNPuniFuCKspepK8sSAKPP+UOyzHdKsxvTd6isAkB0mMg@mail.gmail.com>
<CADf0OcMy9_E3+tvag_kM7_gwDp8BbjhSaDe2Q53_=pLgNLqWtw@mail.gmail.com>
<dc2f937a-103c-43f1-b4a3-4ab897ecc1c9@p16g2000yqd.googlegroups.com>
<CAF7M_OrTaEzK=g0Ca+Ng0hhaf-eJ_UER8Jju3z+LkR5eSR4-Eg@mail.gmail.com>
<CADf0OcP_WtBOOCkqqNbaWdo00n3MBobDRuJbQ_x9BhvzNdW+bw@mail.gmail.com>
<CADf0OcOmnNpPvKiH3rBp1QaL8QEi4vwi_4qxh5_RQxxKMFnL2g@mail.gmail.com>
<CADf0OcOUW+s_ac_mK1ufJjM6zY9BUwok09hkSpJj5tsdRZCRiw@mail.gmail.com>
<CADf0OcP-KG-oj5552sFzs29f2dEUhh251FZyycR9Z0wGQvWuQQ@mail.gmail.com>
<CADf0OcMiqLM=5ag3F6e=kZzOjNGJbLqwn_F3-V_W14bsd=Oh9A@mail.gmail.com>
<CADf0OcNOsufS-JqmkCNfYgxhBspTJxTZZMc7nXyvn_CAj+esRg@mail.gmail.com>
Date: Sat, 5 Nov 2011 00:36:07 +0200
Message-ID: <CADf0OcNfP+aLckLmajwPJy7DqdUuMbHQK7uk=kaxCT+87Tafyg@mail.gmail.com>
Subject: Re: [TMOZ:463448] Re: muharrem hocam
From: =?ISO-8859-9?Q?Muharrem_=DEahin?= <muharrem49@gmail.com>
To: tmoz@googlegroups.com
Content-Type: multipart/mixed; boundary=00151774135eda9d9e04b0f05446
4 Kasım 2011 23:33 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
>
>
> 4 Kasım 2011 01:27 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
>
> Denklem, eşitsizlik ve fonksiyonlar.
>>
>> 4 Kasım 2011 00:33 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
>>
>> Denklemler- Çözümlü Sorular.
>>>
>>> 4 Kasım 2011 00:16 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com>yazdı:
>>>
>>> Alıştırmalar ve Problemlerle Trigonometri
>>>> anlatma çabamı ekte bulacaksınız.
>>>>
>>>> 4 Kasım 2011 00:00 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com>yazdı:
>>>>
>>>>
>>>>>
>>>>> 3 Kasım 2011 22:18 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com>yazdı:
>>>>>
>>>>> Vektör testlerini yeniden gönderiyorum.
>>>>>>
>>>>>> 3 Kasım 2011 18:37 tarihinde Mehmet AKSU <mehmetaksu@gmail.com>yazdı:
>>>>>>
>>>>>> çok iyi olur.geçen hafta muharrem beyin gönderdiği vektörler testi
>>>>>>> sayesinde öğrencilerimle çok güzel çalışmalar yaptık.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 3 Kasım 2011 09:45 tarihinde Selçuk ÖZ <selcukozmen06@gmail.com>yazdı:
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Muharrem Hoca'mızın çalışmaları sayesinde, bayağı yeni şeyler
>>>>>>>> öğrendiğimizi ve öğrencilerimizin de haliyle istifade ettiğini
>>>>>>>> belitmem gerekir.
>>>>>>>> Üstadımızın zihnine sağlık...Çırak olarak öğreneceğimiz daha çok şey
>>>>>>>> vardır kendisinden...
>>>>>>>>
>>>>>>>> --
>>>>>>>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan
>>>>>>>> verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
>>>>>>>>
>>>>>>>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>> Mehmet AKSU
>>>>>>> Lecturer of English
>>>>>>> İstanbul Kültür University
>>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
>>>>>>> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>>>>>>>
>>>>>>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
5 Kasım 2011 00:36 tarihinde Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@google.com> yazdı:Sayın "Muharrem Şahin" <muharrem49@gmail.com>,
Gönderdiğiniz ileti çok büyük. Tüm iletiler 4.00 MB'den küçük olmalıdır.
Bu veya başka bir Google Grubuna ilişkin sorunuz varsa http://groups.google.com/support/?hl=tr_US adresindeki Yardım Merkezi'ni ziyaret edin.
Teşekkür ederiz,
Google Groups
----- Original message -----
Received: by 10.42.133.135 with SMTP id h7mr23698014ict.4.1320446174090;
Fri, 04 Nov 2011 15:36:14 -0700 (PDT)
Received: by 10.42.133.135 with SMTP id h7mr23697656ict.4.1320446170481;
Fri, 04 Nov 2011 15:36:10 -0700 (PDT)
Return-Path: <muharrem49@gmail.com>
Received: from mail-iy0-f176.google.com (mail-iy0-f176.google.com [209.85.210.176])
by gmr-mx.google.com with ESMTPS id i16si3707183ico.5.2011.11.04.15.36.10
(version=TLSv1/SSLv3 cipher=OTHER);
Fri, 04 Nov 2011 15:36:10 -0700 (PDT)
Received-SPF: pass (google.com: domain of muharrem49@gmail.com designates 209.85.210.176 as permitted sender) client-ip=209.85.210.176;
Authentication-Results: gmr-mx.google.com; spf=pass (google.com: domain of muharrem49@gmail.com designates 209.85.210.176 as permitted sender) smtp.mail=muharrem49@gmail.com; dkim=pass (test mode) header.i=@gmail.com
Received: by iakh37 with SMTP id h37so4712714iak.35
for <tmoz@googlegroups.com>; Fri, 04 Nov 2011 15:36:10 -0700 (PDT)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
d=gmail.com; s=gamma;
h=mime-version:in-reply-to:references:date:message-id:subject:from:to
:content-type;
bh=137Komudj7bQA61lWBYmvepk28phY3lh2n+5vztXVzg=;
b=n1wAoEJUZYZtT84io2LjXISka38ClK2+j8h7JgQX3YD9SJovFq1Yh/17YGKtql8K3K
+rxOF7DR8/azpYpur6W8ow7nvCMVcYboTRjyjjArL5pfJtF6sfXkx9OI1N68Bs7MvPxm
8a1gJJsdlNQjT6XpXkXEeyTSN8/pPj4tLherc=
MIME-Version: 1.0
Received: by 10.231.25.229 with SMTP id a37mr4542095ibc.8.1320446169087; Fri,
04 Nov 2011 15:36:09 -0700 (PDT)
Received: by 10.231.154.14 with HTTP; Fri, 4 Nov 2011 15:36:07 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <CADf0OcNOsufS-JqmkCNfYgxhBspTJxTZZMc7nXyvn_CAj+esRg@mail.gmail.com>
References: <CAGuxpr1S89BdJgsgqo6xbR2LBhc+bS1TeM8SSJv4LKEb1JJbiQ@mail.gmail.com>
<CAOJ=iPNPuniFuCKspepK8sSAKPP+UOyzHdKsxvTd6isAkB0mMg@mail.gmail.com>
<CADf0OcMy9_E3+tvag_kM7_gwDp8BbjhSaDe2Q53_=pLgNLqWtw@mail.gmail.com>
<dc2f937a-103c-43f1-b4a3-4ab897ecc1c9@p16g2000yqd.googlegroups.com>
<CAF7M_OrTaEzK=g0Ca+Ng0hhaf-eJ_UER8Jju3z+LkR5eSR4-Eg@mail.gmail.com>
<CADf0OcP_WtBOOCkqqNbaWdo00n3MBobDRuJbQ_x9BhvzNdW+bw@mail.gmail.com>
<CADf0OcOmnNpPvKiH3rBp1QaL8QEi4vwi_4qxh5_RQxxKMFnL2g@mail.gmail.com>
<CADf0OcOUW+s_ac_mK1ufJjM6zY9BUwok09hkSpJj5tsdRZCRiw@mail.gmail.com>
<CADf0OcP-KG-oj5552sFzs29f2dEUhh251FZyycR9Z0wGQvWuQQ@mail.gmail.com>
<CADf0OcMiqLM=5ag3F6e=kZzOjNGJbLqwn_F3-V_W14bsd=Oh9A@mail.gmail.com>
<CADf0OcNOsufS-JqmkCNfYgxhBspTJxTZZMc7nXyvn_CAj+esRg@mail.gmail.com>
Date: Sat, 5 Nov 2011 00:36:07 +0200
Message-ID: <CADf0OcNfP+aLckLmajwPJy7DqdUuMbHQK7uk=kaxCT+87Tafyg@mail.gmail.com>
Subject: Re: [TMOZ:463448] Re: muharrem hocam
From: =?ISO-8859-9?Q?Muharrem_=DEahin?= <muharrem49@gmail.com>
To: tmoz@googlegroups.com
Content-Type: multipart/mixed; boundary=00151774135eda9d9e04b0f05446
4 Kasım 2011 23:33 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
>
>
> 4 Kasım 2011 01:27 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
>
> Denklem, eşitsizlik ve fonksiyonlar.
>>
>> 4 Kasım 2011 00:33 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
>>
>> Denklemler- Çözümlü Sorular.
>>>
>>> 4 Kasım 2011 00:16 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com>yazdı:
>>>
>>> Alıştırmalar ve Problemlerle Trigonometri
>>>> anlatma çabamı ekte bulacaksınız.
>>>>
>>>> 4 Kasım 2011 00:00 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com>yazdı:
>>>>
>>>>
>>>>>
>>>>> 3 Kasım 2011 22:18 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com>yazdı:
>>>>>
>>>>> Vektör testlerini yeniden gönderiyorum.
>>>>>>
>>>>>> 3 Kasım 2011 18:37 tarihinde Mehmet AKSU <mehmetaksu@gmail.com>yazdı:
>>>>>>
>>>>>> çok iyi olur.geçen hafta muharrem beyin gönderdiği vektörler testi
>>>>>>> sayesinde öğrencilerimle çok güzel çalışmalar yaptık.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 3 Kasım 2011 09:45 tarihinde Selçuk ÖZ <selcukozmen06@gmail.com>yazdı:
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Muharrem Hoca'mızın çalışmaları sayesinde, bayağı yeni şeyler
>>>>>>>> öğrendiğimizi ve öğrencilerimizin de haliyle istifade ettiğini
>>>>>>>> belitmem gerekir.
>>>>>>>> Üstadımızın zihnine sağlık...Çırak olarak öğreneceğimiz daha çok şey
>>>>>>>> vardır kendisinden...
>>>>>>>>
>>>>>>>> --
>>>>>>>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan
>>>>>>>> verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
>>>>>>>>
>>>>>>>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>> Mehmet AKSU
>>>>>>> Lecturer of English
>>>>>>> İstanbul Kültür University
>>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
>>>>>>> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>>>>>>>
>>>>>>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
yarıçapı verilen küreyi çizer
5 Kasım 2011 02:52 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:
ayrıtları verilen prizmayı ve açınımını çizen gsp çalışması
--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü
--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü
ayrıtları verilen prizmayı ve açınımını çizen gsp çalışması
--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü
Demokrasi ile idare edilen bir ülkede yaşadığımızı tahmin ediyorum.
bahsi geçen hususta imza almaya dürüst, yalan söylemeyen bir
arkadaşınız ile gitmeniz, müdürün odasına birlikte girmeniz halinde,
bahsi geçen usulsüzlük ile imzalamayacağını söylediğine sizin
avukatınıza şahitlik yaparsa, bellki tayininiz olmaz ama o müdürü
görevini kötüye kullanmaktan ağır ceza mahkemesine davet edebilir
siniz.
şimdi size soruyorum. hangi müdür, bu kadar basit bir kibir ve gurur
için o stresi çekebilir veya göze alabilir?
rahat olunuz bence.
> 3 Kasım 2011 23:31 tarihinde Okan NARÇIN <okannar...@gmail.com> yazdı:
On 4 Kasım, 08:54, cihan biçer <kuntakint...@gmail.com> wrote:
> eyvallah hocam ya akşamdan beli delirdim sen nasıl izin vermem bir üst
> kruula gönderririrm diyorsun...
> hocam rapor alsam bu adama bana kıllık yapar mı eş durumuyla gitme
> zaanında belgelrimi imazalamama gibi bi sıkınıt olur mu?
>
>
>
>
>
>
>
>
> > bel disk kayması diye bir şey var, sadece dinlenerek geçiyor ve
> > filmlerde bile anlaşılmıyor. doktora raporu yazdırırken bu hususta
> > yazdırırsanız hiç kimse, uzmanı bile size sonradan bir suçlama
> > yapamayacağı kanaatindeyim. onlar istediği kadar üste yol alsınlar
> > fark yapmayacak bir husus imiş. Şimdiden iyi bayramlar arkadaşım.
>
> > On 3 Kasım, 19:56, cihan biçer <kuntakint...@gmail.com> wrote:
> > > Arkadaşlar bayram dolayısıyla 1000km ötede eşi,möin yanına gidece3m bir
> > kaç
> > > günlük rapor alayım dedim meb müdürü kimse rapor almasın demiş. bir üst
> > > kurula gönderririm demiş...rapor almak haklkım değil mi yada bu adam ne
> > > yapabilirm hakkımda ne ceza alırım...
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf