31 Ekim 2011 Pazartesi

Re: [TMOZ:462202] KOMİK ÖĞRENCİ HATALARINI PAYLAŞIR MISINIZ?

Kimya öğretmeni bir arkadaş anlatmıştı. Allotrop atomlara örnek veriyor.
 
Oksijen ile Ozon
Elmas ile Karbon
Beyaz Fosfor ile Fosfor
Tahin ile Pekmez
 
dediğinde iki öğrenci uyanıyor ve diğerleri yazmaya devam ediyor. Arkadaş işaret parmağını dudağına götürerek iki kişiyi susturuyor.
 ve devam ediyor.
 
Kuru Fasulye ile Pilav.....
Sonuç mu? Geç de olsa öğrenciler uyanıyor.


 
 
 
1 Kasım 2011 00:03 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:
tüm zamanların rekoru kırılmış sanırım...

1 Kasım 2011 00:01 tarihinde Umut GÜNDÜZ <ygtr34@gmail.com> yazdı:
Sane başında 11- F sınfında yaşadığım bir olay
sorunun son kısmını
3x=9
x=11
olarak yazdım. 3-4 ğrenci itira edecek oldu onları sesizce susturdum. sınıfı dolaştığımda geriye kalanların tamamı tahtadakini olduğu gibi yazdığını gördüm.
gülermisin ağlarmısın.
 
-----------------------------------------
bir edebiyat öğremeni
''yazılı sorusu hazırlayacağım zaman iki tane matematik öğretmeni cağırırım. birer bardak çay söylerim. onlar kendi aralarında sohet ederken ben gereğinden fazla anlatım bozukluğu soru hazırlarım''  demiş.
--------------------------------------------
bu arada rekorda son durum nedir?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:462201] özel tanımlı fonksiyonlar esen lys den

TEŞEKKÜRLER....

--
"İnsanoğlunun değeri bir kesirle ifade edilecek olursa; payı
gerçek kişiliğini gösterir, paydası da kendisini ne zannettiğini,
payda büyüdükçe kesrin değeri küçülür."...Tolstoy

µ©

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462199] Grubumuz


İnsanların hayırlısı insana yararlı olanıdır.  Muharrem hocam biz sizden ve sizin gibi değerli arkadaşların varlığında hoşnutuz. iyi ki varsınız.
emeğnizi esirgemiyorsunuz. kendi adıma size şükranlarımı arz ediyorum.
gerisine aldırmayın.
31 Ekim 2011 23:57 tarihinde Volkan Kırmızı <vlknkrmz01@gmail.com> yazdı:
İyi ki var TMOZ, ne güzel yazmışşın ağzına ve eline sağlık Muharrem hocam...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462199] KOMİK ÖĞRENCİ HATALARINI PAYLAŞIR MISINIZ?

tüm zamanların rekoru kırılmış sanırım...

1 Kasım 2011 00:01 tarihinde Umut GÜNDÜZ <ygtr34@gmail.com> yazdı:
Sane başında 11- F sınfında yaşadığım bir olay
sorunun son kısmını
3x=9
x=11
olarak yazdım. 3-4 ğrenci itira edecek oldu onları sesizce susturdum. sınıfı dolaştığımda geriye kalanların tamamı tahtadakini olduğu gibi yazdığını gördüm.
gülermisin ağlarmısın.
 
-----------------------------------------
bir edebiyat öğremeni
''yazılı sorusu hazırlayacağım zaman iki tane matematik öğretmeni cağırırım. birer bardak çay söylerim. onlar kendi aralarında sohet ederken ben gereğinden fazla anlatım bozukluğu soru hazırlarım''  demiş.
--------------------------------------------
bu arada rekorda son durum nedir?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462198] KOMİK ÖĞRENCİ HATALARINI PAYLAŞIR MISINIZ?

elimizden geleni yapıyoruz ...))

1 Kasım 2011 00:01 tarihinde Umut GÜNDÜZ <ygtr34@gmail.com> yazdı:
Sane başında 11- F sınfında yaşadığım bir olay
sorunun son kısmını
3x=9
x=11
olarak yazdım. 3-4 ğrenci itira edecek oldu onları sesizce susturdum. sınıfı dolaştığımda geriye kalanların tamamı tahtadakini olduğu gibi yazdığını gördüm.
gülermisin ağlarmısın.
 
-----------------------------------------
bir edebiyat öğremeni
''yazılı sorusu hazırlayacağım zaman iki tane matematik öğretmeni cağırırım. birer bardak çay söylerim. onlar kendi aralarında sohet ederken ben gereğinden fazla anlatım bozukluğu soru hazırlarım''  demiş.
--------------------------------------------
bu arada rekorda son durum nedir?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462196] KOMİK ÖĞRENCİ HATALARINI PAYLAŞIR MISINIZ?

Sane başında 11- F sınfında yaşadığım bir olay
sorunun son kısmını
3x=9
x=11
olarak yazdım. 3-4 ğrenci itira edecek oldu onları sesizce susturdum. sınıfı dolaştığımda geriye kalanların tamamı tahtadakini olduğu gibi yazdığını gördüm.
gülermisin ağlarmısın.
 
-----------------------------------------
bir edebiyat öğremeni
''yazılı sorusu hazırlayacağım zaman iki tane matematik öğretmeni cağırırım. birer bardak çay söylerim. onlar kendi aralarında sohet ederken ben gereğinden fazla anlatım bozukluğu soru hazırlarım''  demiş.
--------------------------------------------
bu arada rekorda son durum nedir?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462196] Re: Limit turevsiz teşekkür

Saygın hocam nasıl ?

31 Ekim 2011 23:33 tarihinde Saygın Dinçer <dincersaygin@gmail.com> yazdı:
1 dir Rıfat Hocam :))

On 31 Ekim, 14:06, RIFAT GÖRGÜN <rgorgu...@gmail.com> wrote:
> dinçer teoremi ile 1 değilmi?
> *Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)*
>
> 2011/10/31 Yilmaz Uçan <yuca...@hotmail.com>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > iPhone'umdan gönderildi
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462195] acil bir karmaşık sayı açıklamalı yardım lütfen

şekli çizerseniz. kenarları 4 ve 6, aradaki açı 120 derece olur. gerisi cos teoremi.saygılar

31 Ekim 2011 23:55 tarihinde defne oktay <defneoktay@gmail.com> yazdı:
z1 = 4cis40
z2=  6cis160  ise    z1 - z2  nin modülü kaçtır ???
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462194] Re: soru

:))) sizinde hocam....

31 Ekim 2011 23:55 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Hüdai Burak Hocam;
Bunları gençliğimde ben de yapardım.:))
Zihnine sağlık Hocam.

2011/10/31 Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com>


31 Ekim 2011 22:09 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

İncilay Hocam;
Ben çoğu arkadaşımın yapabildiği,
çarpanlara ayırma cambazlıklarını beceremiyorum.
kökx = (kök61 -1)/2;
x = (31-kök61)/2;
15/(kökx) = (kök61 +1)/2;
Sonuç 16

31 Ekim 2011 21:40 tarihinde incilay yorgancı <incilay006@gmail.com> yazdı:

Mücahid Bey
çözüm gönderebilir misiniz. teşekkürler.

31 Ekim 2011 21:33 tarihinde Mücahid <muco38@gmail.com> yazdı:

EKSİKLİK YOK HOCAM,BU KALIP BİR SORU ASLINDA,CEVAP SORUDA YAZAN
SAYININ 1 FAZLASIDIR ASLINDA,KOLAY GELSİN

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462193] Grubumuz

İyi ki var TMOZ, ne güzel yazmışşın ağzına ve eline sağlık Muharrem hocam...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462192] Re: uzay geo ile ilgili projeksiyonda konu anlatım ve soru çözümü

yok maalesef....

31 Ekim 2011 23:38 tarihinde selim eren <terakki41@gmail.com> yazdı:
HÜDAİ hocam zümre ve körfez yay. cevapları var mı acaba ?

On 30 Ekim, 19:51, Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen)
<hburak2...@gmail.com> wrote:
> 30 Ekim 2011 19:49 tarihinde özgür yıldıran <yildira...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > olur selim hocam.teşekkürler şimdiden.diğer arkadaşlarında elinde konu
> > anlatımı özetli ve alıştırmalı varsa bekliyorum.
>
> > 30 Ekim 2011 19:47 tarihinde selim eren <terakk...@gmail.com> yazdı:
>
> > hocam benim sınıflarda projeksiyon yok o yuzden tahtada çözüm
> >> yapıyorum  ama bende karekök ve bireyin pdf leri var isterseniz
> >> gönderiyim
>
> >> On 30 Ekim, 19:36, özgür yıldıran <yildira...@gmail.com> wrote:
> >> > 30 Ekim 2011 17:23 tarihinde özgür yıldıran <yildira...@gmail.com>
> >> yazdı:
>
> >> > > sevgili arkadaşlar bununla ilgili dökümanları olanlar varsa
> >> > > sevinirim.birde bu konuyu projeksiyonda anlatanlar grafiktabletlerini
> >> > > kullanarakmı soruları çözüyolar yada beyaz tahtaya yansıtıp onun
> >> üzerindemi
> >> > > çözüyorlar.uzay geometride artık elle tahtayı kullanmak istemiyorum:)
>
> >> > > --
>
> >> > > Ulubatlı Hasan A.L  BURSA
>
> >> > --
>
> >> > Ulubatlı Hasan A.L  BURSA
>
> >> --
> >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
>
> > Ulubatlı Hasan A.L  BURSA
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
>
> Dünyayı Güzellik Kurtaracak...
>
>  DİK İZDÜŞÜM (ZÜMRE YAY).pdf
> 731KGörüntüleİndir
>
>  DİK İZDÜŞÜM (KÖRFEZ YAY).pdf
> 454KGörüntüleİndir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462191] Grubumuz

Öğrenecek ne çok şey varmış...neyse ki tmoz öğretmenleri çoğunu biliyor....

31 Ekim 2011 23:53 tarihinde Muhsin oğuz <matmuh03@gmail.com> yazdı:
+1

31 Ekim 2011 23:47 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Sevgili Arkadaşlarım;
Bu akşam, Serkan Yaman Hocamın yazılarına ilk
yanıtları verdikten sonra, internet bağlantım kesildi.
Ardından misafirlerim geldi.
Yazışmaları, anında izleyemedim.
Ama; sonradan hepsini okudum.
Ne kadar güzel bir grup olduğumuzu, sözlerinizden
bir kere daha tattım. ("Tatmak" Sevgili Saygın Hocamdan.)
Bu yazımla birilerini yanıtlamak gibi bir amacım yok.
Birileri, ne zamandır söylemek istediklerimi söylemem
için vesile oldu sadece.
Serkan Hocam bazı doğruları çok çirkince söylemiş.
Bizim az bildiğimiz, hele benim çok az bildiğim doğrudur.
Ama, hepimizin gururla söylediği bir şey var:
Biz bu güzel okulun birer öğrencisiyiz.
Birlikte, keyifle öğreniyoruz.
Düşünmenin tadına varıyoruz.
Düşünürken, konular sadece araçtır.
En üst düzey kavramlar üzerinde bilgelik atışmaları 
yapmak gerekmez.
Ayrıca; zamanımız var. Sıra o üst düzey kavramlara da
gelecek. Birlikte oralara da ulaşacağız inşallah.
Ben, gruba girdiğim zamandaki durumumdan çok ilerideyim.
Ortamımızda çok yüksek eğitimli insanlarımız varmış.
Ne güzel. Hata yaptığımızda bizi uyarırlar.
Sık sık ortaya çıksalar da daha hızlı öğrensek.
Ben bu ortamda haddini bilmeyen birine rastlamadım.
Ama; Serkan Hocam bize haddimizi bildirmeye
kalkışarak haddini çok aştı. Bir grubun karşısına geçip
"Herkes haddini bilecek." demek; çirkinliğin, haddini
bilmezliğin tam kendisidir.
Onu bu kadar coşturan asıl neden; birbirimize içimizden
gelerek söylediğimiz, sevgi temelli övgü sözleri olmalı.
Bunlardan normal, dengeli bir insan niye rahatsız olur.
Biz haza insanız. Güzel sözden anlarız. Böyle sözlerle
sinerji yaratırız. Daha güzel üretimler yaparız.
Olumsuzlukları vurgulayan sözler ve davranışlar insanların 
enerjisini törpüler. Öyle ortamlarda herkes birbirine saldırır durur.
Güzellik adına hiçbir şey üretilmez.
Bizler el ele vererek ne kadar güçlü ve mutlu olabileceğimizin
farkına varmış insanların grubuyuz.
Serkan Hocamın da bunun farkına vararak elimizi
sevgiyle tutmasını diliyorum.
Sevgiler, saygılar.






 


















--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462191] Re: lineer bagımsızlık

ilgilenen tüm arkadşalarıma teşekkürler

notlar da iyi oldu kadir hocam

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:462188] acil bir karmaşık sayı açıklamalı yardım lütfen

z1 = 4cis40
z2=  6cis160  ise    z1 - z2  nin modülü kaçtır ???
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:462187] Re: Grubumuz

Teşekkürler Muharrem hocam...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462187] Re: soru

Hüdai Burak Hocam;
Bunları gençliğimde ben de yapardım.:))
Zihnine sağlık Hocam.

2011/10/31 Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com>


31 Ekim 2011 22:09 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

İncilay Hocam;
Ben çoğu arkadaşımın yapabildiği,
çarpanlara ayırma cambazlıklarını beceremiyorum.
kökx = (kök61 -1)/2;
x = (31-kök61)/2;
15/(kökx) = (kök61 +1)/2;
Sonuç 16

31 Ekim 2011 21:40 tarihinde incilay yorgancı <incilay006@gmail.com> yazdı:

Mücahid Bey
çözüm gönderebilir misiniz. teşekkürler.

31 Ekim 2011 21:33 tarihinde Mücahid <muco38@gmail.com> yazdı:

EKSİKLİK YOK HOCAM,BU KALIP BİR SORU ASLINDA,CEVAP SORUDA YAZAN
SAYININ 1 FAZLASIDIR ASLINDA,KOLAY GELSİN

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462186] Grubumuz

+1

31 Ekim 2011 23:47 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Sevgili Arkadaşlarım;
Bu akşam, Serkan Yaman Hocamın yazılarına ilk
yanıtları verdikten sonra, internet bağlantım kesildi.
Ardından misafirlerim geldi.
Yazışmaları, anında izleyemedim.
Ama; sonradan hepsini okudum.
Ne kadar güzel bir grup olduğumuzu, sözlerinizden
bir kere daha tattım. ("Tatmak" Sevgili Saygın Hocamdan.)
Bu yazımla birilerini yanıtlamak gibi bir amacım yok.
Birileri, ne zamandır söylemek istediklerimi söylemem
için vesile oldu sadece.
Serkan Hocam bazı doğruları çok çirkince söylemiş.
Bizim az bildiğimiz, hele benim çok az bildiğim doğrudur.
Ama, hepimizin gururla söylediği bir şey var:
Biz bu güzel okulun birer öğrencisiyiz.
Birlikte, keyifle öğreniyoruz.
Düşünmenin tadına varıyoruz.
Düşünürken, konular sadece araçtır.
En üst düzey kavramlar üzerinde bilgelik atışmaları 
yapmak gerekmez.
Ayrıca; zamanımız var. Sıra o üst düzey kavramlara da
gelecek. Birlikte oralara da ulaşacağız inşallah.
Ben, gruba girdiğim zamandaki durumumdan çok ilerideyim.
Ortamımızda çok yüksek eğitimli insanlarımız varmış.
Ne güzel. Hata yaptığımızda bizi uyarırlar.
Sık sık ortaya çıksalar da daha hızlı öğrensek.
Ben bu ortamda haddini bilmeyen birine rastlamadım.
Ama; Serkan Hocam bize haddimizi bildirmeye
kalkışarak haddini çok aştı. Bir grubun karşısına geçip
"Herkes haddini bilecek." demek; çirkinliğin, haddini
bilmezliğin tam kendisidir.
Onu bu kadar coşturan asıl neden; birbirimize içimizden
gelerek söylediğimiz, sevgi temelli övgü sözleri olmalı.
Bunlardan normal, dengeli bir insan niye rahatsız olur.
Biz haza insanız. Güzel sözden anlarız. Böyle sözlerle
sinerji yaratırız. Daha güzel üretimler yaparız.
Olumsuzlukları vurgulayan sözler ve davranışlar insanların 
enerjisini törpüler. Öyle ortamlarda herkes birbirine saldırır durur.
Güzellik adına hiçbir şey üretilmez.
Bizler el ele vererek ne kadar güçlü ve mutlu olabileceğimizin
farkına varmış insanların grubuyuz.
Serkan Hocamın da bunun farkına vararak elimizi
sevgiyle tutmasını diliyorum.
Sevgiler, saygılar.






 


















--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462185] Grubumuz


Muharrem Hocam bu hoşgörülü yazınızdan dolayı sizi alkışlıyorum ve olumsuzlukların, sizin gruba olan katkınızı azaltmayacağını aksine artıracağını ümit ederek hürmetlerimi sunuyorum.

--
mokur(öğretmen)

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462183] Grubumuz

alkış

--
Başak Salık

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462183] Re: lineer bagımsızlık



31 Ekim 2011 23:27 tarihinde bora. <boramat1@gmail.com> yazdı:
Wronskian  anlatılmadan verilen bir ödev oldugundan kullanamıyoruz
bu arada kadir hocamın paylaştıgı da olabilir tabi sonucta saglamayan bir değer bile yeterli olur

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

30 Ekim 2011 Pazar

Re: [TMOZ:461599] Karmaşık Sayılar

Barbaros Hocam;
Ben senin şu andaki sorununu gerçekten anlayamıyorum.
Sen baştan, işlem olarak doğru yapıyormuşsun.
Yaptığın da; aynen Fatih Hocamınki gibi.
Ben de öyle yapıyordum ama; neden o aralığı
almadığımı kendime tam açıklayamıyordum.
Sen de aynı açıklamayı istiyordun.
Arg(u) = Arg(v) ve k > 0 ise u = k.v
açıklaması beni rahatlattı.
Bu seni rahatlatmadıysa, bir yer anlaşılmadı demektir.
Orasını yine konuşuruz.
Sevgiler.

31 Ekim 2011 00:09 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:
:):) basit bir işlem hatasıyla mı hocam,.. ki hemen her bakımdan özelden veya grupta  üzerinde konuşmaya çalıştığımız halde,..
sadece tanımlardan hareketle esasen dediğiniz gibi, başladığım yerdeyim. (üstad İK nun vurgularına tekrar gözatarsanız belki daha iyi anlaşılırım)
argüment tanımı dahil gözden geçirdim benim için şimdi tek sorun iki ışının eşitliği ne demektir bu kaldı.
Tekrar teşekkürler canım öğretmenim.
 
 
derin saygılarımla
31 Ekim 2011 00:03 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Barbaros Hocam;
Sen baştan da orada isen senin için
açıklama sorunu yokmuş zaten.
Ben u = kv diyerek, problemi en azından
kendim için daha anlaşılır duruma getirdim.
Ben daha iyi bir yerdeyim şimdi.:))


30 Ekim 2011 23:56 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

başladığımız yerde bitirdik yani Muharrem hocam...:)

30 Ekim 2011 23:53 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Arg(z-2) = Arg(z+i) ise
z-2 = k(z+i) ,  k>0  ve z = x+yi ise

x-2 = kx  ve
y = k(y+1)

x-2y = 2

Yine; (0,-1) ve (2,0) noktaları arasındaki
z değerleri için (z+i) ve (z-2) vektörleri
zıt yönlü olur.

Ben kağıda yaptığım işlemde hata yaptığım
için Fatih Hocamın yanlış genelleme 
yaptığını sandım.
Çok doğru söylüyormuş.
Bağışla Fatihciğim.
Sen benden önce doğru açıklamayı bulmuşsun.
Sonuçta birleşiyoruz böylece.







30 Ekim 2011 23:32 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

evet, doğrultuları aynı da yönlere dikkat çekemedik demek ki bunuda aynen yazmış idim.Hayırlısı..

30 Ekim 2011 23:30 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

hocam argümentler eşit değilmi
Arg(z-2) =Arg(z+i) ise
Arg(z-2) =a
Arg(z+i) =a     alamayızmıı
buda ışınların doğrultuları ve yönlerinin aynı olması olmazmı
tana=tan180+a=1/2 olmazmı cebirsel


 
30 Ekim 2011 23:25 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

üstte sorduklarım daha az saçma ise onlara cevap yazın değerli hocam?
anlamaktan başka derdimiz yok, alınganlığımız kırılganlığımızda yok çok şükür.
 
gözünüzden kaçmış olabilir tekrar sorayım,
Fatih hocam argümentlerin eşitliği nerde?..a ve 180+a tanjantlarının eşitliğini gösterir.
Anlayamıyorum..Vektörel izah peşinde oluşum bundan, çünkü yönle ilgili sıkıntı var. (konum vektörleri olarak düşünülürse)
inşallah çok basit dalgınlık yapıyorumdur.
 peki diyip sıyrılmak yok değerli öğretmenim..:):)
 
demişim.

30 Ekim 2011 23:22 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

bu ne demek şimdi Birisi cebirsel çözüme soru uydurmuş.


 
30 Ekim 2011 23:19 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

teşekkürler Muharrem hocam.
 
sorunun yerleşik hatalı çözümü, düzeltilmiş çözümü, hepsinden hep beraber haberdarız şükür.
konu başlığına son sözüm şu olsun, bence bu soru manasız.Birisi cebirsel çözüme soru uydurmuş.
 
iyi geceler sevgili tmoz.

30 Ekim 2011 23:15 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Arg(u) = Arg(v) ise  k>0 olmak üzere
u = k.v demektir.
İki soruyu da bu yaklaşımla çözeyim.

30 Ekim 2011 23:11 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

valla hocam bende uyuyor ama

30 Ekim 2011 23:11 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

:):):):)   Muharrem hocam en iyisi  ve en sade haliyle ''Arg(u)=Arg(v) ''nedir?  türkçe karşılığını sizden alalım.

30 Ekim 2011 23:09 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Fatihciğim;
Kafaları iyice karıştıracağız bu gidişle.:))
Verilen sorunun senin şekline uyması
senin de kafanı karıştırdı.:)
Son gönderdiğim sorunun çözümüne uyuyormu
yaptığın genelleme?
Bu sorunu bu gece çözmeliyiz.:)

30 Ekim 2011 23:02 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

peki  barboros hocam ii çalışmalar geometriden matematiğe

30 Ekim 2011 22:58 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Şunu da çözelim:
"Arg(z-2) = Arg(z+i)
eşitliğini sağlayan z sayılarına karmaşık düzlemde 
karşılık gelen noktaların geometrik yerini bulunuz."


30 Ekim 2011 22:52 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

elinize sağlık, ancak değişik bir izahınız olabilir mi düşüncesiyle ''neden'' demiştim,..:):)
üstten aşağıya hemen herkesin dediği bu zaten,
tekrar sağ olun.
30 Ekim 2011 22:46 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:



30 Ekim 2011 22:38 tarihinde fatih çelik <fatihprof@gmail.com> yazdı:

z1 ve z3 için
ARG(z+2)=ARG(z+i)=ARCtan(-1/2)
ama
z2 için
Arg(z+2)=Arg(z+i)+180
olmuyormu?

30 Ekim 2011 22:35 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

neden Fatih hocam?


 
30 Ekim 2011 22:32 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

olay budur hocammmmmm :))))))9


 
30 Ekim 2011 22:28 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

saygıdeğer öğretmenim,
tanımda sıkıntı var mı?..eğer varsa önce onu düzeltelim,..''doğru'' çelişkisine dikkat çekemedim demek ki.

30 Ekim 2011 22:25 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Barbaros Hocam;
Söylediğini,
Arg(z-2) = Arg(z+i)
eşitliğine nasıl uyguluyorsun?



30 Ekim 2011 22:12 tarihinde Murat ÖZTÜRK <muratozturk07@gmail.com> yazdı:

ben de bu testi göndereyim Ali  hocam

29 Ekim 2011 19:01 tarihinde Ali Osman Uslu <aliosmanus@gmail.com> yazdı:
merhaba sevgili hocalarım. çok zor 10 tane karmaşık sayı sorusu istiyorum sizden. bir tane 11. sınıf var, öğrenciler iyiler aslında. bunlarla yaptığımızz anlaşmaya uymadılar, bazı derslerde gereken öenemi vermediler, hassasiyet göstermediler, gürültü yaptılar, vs... ben de kızıp sınava çok iyi çalışın , çok zor soracağım dedim. aslında amacım onlara blöf yapmak. çok zor sorular sorup kalem bile oynatamasınlar istiyorum, 2 gün sonrada hatalarını farkettikleri zaman, hadi size acıdım deyip bu sınavı iptal edecğim. ve normal zorluk seviyesinde sınav yapacağım. dediğm gibi sadece blöf... tabi onlar bilmeyecek... şimdiden teşekkürler...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Murat ÖZTÜRK

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf