5 Ekim 2011 Çarşamba

[TMOZ:450700] karmaşık sayı sorusu

z üzeri 9=1 denkleminin z 1 den farklı olmak üzere; diğer 8 kökünün
(1,0) noktasına olan uzaklıklarının çarpımı kaçtır ?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:450700] 8.SINIF MATEMATİK ARŞİVİM

http://hotfile.com/dl/131461889/5a77e5d/8mat1.zip.html
http://hotfile.com/dl/131462187/beebd3d/8mat2.zip.html
http://hotfile.com/dl/131462107/b040126/8mat3.zip.html
http://hotfile.com/dl/131462192/aec2df3/8mat4.zip.html
http://hotfile.com/dl/131466584/bbb33ff/8mat5.zip.html
http://hotfile.com/dl/131466524/48df81a/8mat6.zip.html
http://hotfile.com/dl/131466588/4fa3e69/8mat7.zip.html
http://hotfile.com/dl/131467056/99a5017/8mat8.zip.html

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:450699] karmaşık sayı sorusu

z üzeri 9=1 denkleminin z 1 den farklı olmak üzere; diğer 8 kökünün
(1,0) noktasına olan uzaklıklarının çarpımı kaçtır ?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:450697] Re: asal sayı

223 sayısına en yakın tam kare sayı 196 dır.196 nın karekökü de 14
olduğu için 14 den küçük asallar kaç taneyse en az o kadar bölme ile
asal olup olmadığı belirlenebilir.Buna göre 2,3,5,7,11,13 sayılarına
bölünüp bölünmediğine bakarak asal ya da değil diyebiliriz.Yani en az
6 bölme işlemine ihtiyaç vardır.

On 28 Eylül, 10:14, mehmet bal <mehmetbal3...@gmail.com> wrote:
> 223 sayısının asal olup olmadığını anlamak için bu sayıyı en az kaç
> tane asal sayıya bölmek gerekir?
>
> --
> DEVELİ ANADOLU LİSESİ

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

RE: [TMOZ:450698] mantık

p ancak ve ancak q
 

Date: Wed, 5 Oct 2011 00:26:29 +0300
Subject: [TMOZ:450672] mantık
From: mustafasapmaz01@gmail.com
To: tmoz@googlegroups.com


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:450696]

cot20-cosec70=tanx denklemini saglayan en kücük dar açı?
 
 
kısa bir çözüm yolu var mı?
gönderirseniz sevinirim

[TMOZ:450695] mantık

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

4 Ekim 2011 Salı

[TMOZ:450694] Re: Üslü sayı ve karmaşık sayı kafa karışıklığı. Yardım lütfen

0^(-n) ifadesi tanımsız değil mi?

On 4 Ekim, 22:26, "apollonius ." <apolloniu...@gmail.com> wrote:
> 1. sorunuz sonsuz
>
> 04 Ekim 2011 22:23 tarihinde apollonius . <apolloniu...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
> > 04 Ekim 2011 22:18 tarihinde Kürşat Güner <kursatgu...@gmail.com> yazdı:
>
> > 1.     (0)^(-n)    n eleman pozitif doğal sayı     için ne dersiniz?
> >> 2.     z=1+cis200 karmaşık sayısının esas argümenti nedir? (Vektörel
> >> çözüm?)
> >> Teşekkürler.
>
> >> --
> >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
> > Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni
>
> --
> Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:450693] salyangoz

1 cm uzunluğundaki AB çubuğuA kontasından sabitlenerek bu nokta etrafında tam 1 tur atarken aynı zamanda düzenli olarak uzamaktadır. bir turunu tamamlayınca boyu 11 cm olduğuna göre B noktasının aldığı yol kaç cm: AB çubuğunun taradığı alan kaç cm.dir

--
Başak Salık

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:450692] Küp deki alan degişimleri..Videolu sunu teşekkürler...

http://www.ezberbozan.net/makale/kup-3-nilufer-cinar-corlulu

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:450691] PC yada Labtopları Tablete çeviren Kablosuz Digital Kalem

1-2 sene önce yurt dışından getirttiğimiz ancak inceleme fırsatı bulamadığımız bu ürünü raftan indirdik ve inceledik. Labtopun ekranının üst veya yan kısımlarına bağlanabilen bu aparat sayesinde direk ekran üzerine yazıp çizmeniz mümkün. Değiştirilebilir ucu sayesinde ister ekrana ister kağıt üzerine bu özelliği verebiliyorsunuz.

Kullanacağınız alanın kalibrasyonunu yaparak belirliyorsunuz.

Daha sonra bu ürünün Türkiyede dispritörünün olduğunu öğrendim ve bundan da bayilik aldım. Fiyatı biraz yüksek. 119 USD artı KDV

http://www.mobissoft.com/akilli-tahta-sistemleri/156-duo-pen-interaktif-akili-kalem.html



Henüz siteme eklemedim. Testlerimiz devam ediyor. Randımanlı kullanabilirsek gruba video çekip göndereceğim.


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:450690] Re: BÖLME-KALAN

Hasan hocam soru bir başlıkta daha vardı.. orda KL nin iki basamaklı olduğundan bahsedilmiyordu.. ben bu beseple 4,8 ... şeklinde ilerlemiştim..
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)


05 Ekim 2011 01:19 tarihinde Hasan Günveren (Öğretmen) <hasangunveren@gmail.com> yazdı:
Hocam kalan 4 ün katı olmalı  KL = 12 ,16 , ......., 68 olmak üzere 15 değer alır...

04 Ekim 2011 20:27 tarihinde khan <hknsen55@gmail.com> yazdı:


AYNI SORUYU BİZİM ÖĞRENCİLERDE SORDU. DERSANEDE ÖĞRETMENLERİ BENZER BU
SORU ÇÖZMÜŞ. ANLATABİLDİKLERİ KADAR 72 24 ÜN KATI OLDUĞUNDAN DEYİP
GERİSİNİ GETİREMEDİLER. BİZDE MANTIKLI BİR YOL TÜRETEMEDİK. BU KURALI
BİZE AÇIKLAYABİLEN OLURSA MEMNUN OLUCAZ

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:450689] Re: FONKSİYONLAR

teşekkürler

On 4 Ekim, 23:27, ibrahim Kuscuoglu <ikus1...@gmail.com> wrote:
> O zaman iş değişir a 1 dir.   kök(x^2-a^2)   de x^2-a^2>=0  olmalıdır.
> yani x^2<-a^2<0  eşitsizliği IR den atılmalıdır. Bu durumda -a<x<a  olamaz.
> Atılan aralık (-1,1) olduğundan a=1 dir.
>
> 04 Ekim 2011 23:10 tarihinde gülnihal turgut <nihal...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
> > pardon bir de bu fonksiyonun en geniş tanım aralığı R-{-1,1}verilmiş
>
> > On 4 Ekim, 23:03, bluace bluace <huseyinseno...@gmail.com> wrote:
> > > f(a) mı soruluyor..
>
> > > 04 Ekim 2011 22:58 tarihinde gülnihal turgut <nihal...@gmail.com> yazdı:
>
> > > > a pozitif bir sayı olmak üzere f(x)=karekök içinde x kare-a kare ise a
> > > > =?
> > > > umarım soru anlaşılmıştır. programla yazamadım
>
> > > > --
> > > > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > > >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:450688] Re: asal sayı

nx+ny=xy ise 0=xy-nx-ny=(x-n)(y-n)-(n^2) (n^2)=(x-n).(y-n) olup
n asal olduğundan (n^2) nin çarpanları 1.(n^2) n.n (n^2).1 veya
bunların zıt işaretlileri olacağından 6 tanedir.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:450687] Re: [tmoz:448489] asal sayı

katılıyorum:)

28 Eylül 2011 10:17 tarihinde rıfat görgün <rgorgun79@gmail.com> yazdı:
223 ün karekökünden küçük tüm asallara bakılmalı....2,3,5,7,11,13     6 tane

Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)


28 Eylül 2011 10:16 tarihinde rıfat görgün <rgorgun79@gmail.com> yazdı:

6?
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)


28 Eylül 2011 10:14 tarihinde mehmet bal <mehmetbal3858@gmail.com> yazdı:

223 sayısının asal olup olmadığını anlamak için bu sayıyı en az kaç
tane asal sayıya bölmek gerekir?

--
DEVELİ ANADOLU LİSESİ

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:450686] Re: BÖLME-KALAN

Hocam kalan 4 ün katı olmalı  KL = 12 ,16 , ......., 68 olmak üzere 15 değer alır...

04 Ekim 2011 20:27 tarihinde khan <hknsen55@gmail.com> yazdı:

AYNI SORUYU BİZİM ÖĞRENCİLERDE SORDU. DERSANEDE ÖĞRETMENLERİ BENZER BU
SORU ÇÖZMÜŞ. ANLATABİLDİKLERİ KADAR 72 24 ÜN KATI OLDUĞUNDAN DEYİP
GERİSİNİ GETİREMEDİLER. BİZDE MANTIKLI BİR YOL TÜRETEMEDİK. BU KURALI
BİZE AÇIKLAYABİLEN OLURSA MEMNUN OLUCAZ

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:450685] 10.SINIF GEOMETRİ DERS NOTU vektörler

sanırım işinize yarar

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:450684] dik üçgen



Yaşar ve Hasan hocam ben ilk defa karşılaştım soruyla :((  grupta tartışıldığını kaçırmışım bende bir sıkıntı olduğunu düşündüm ama tam emin olamadım (bugun zor bir gundu benim için) o yüzden sizlere danışmak istedim.ilgilendiğiniz için teşekkürler...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:450683] dik üçgen

:) selam saygı benden Hasan hocam..

2011/10/5 Hasan Günveren (Öğretmen) <hasangunveren@gmail.com>
Yaşar Hocam yazmış gerçi selamlar  Yaşar Hocam....

05 Ekim 2011 00:58 tarihinde Hasan Günveren (Öğretmen) <hasangunveren@gmail.com> yazdı:

Orhan Hocam I DEI =5  verilmeliydi sanki ....Grupta tartışılmıştı öyle  hatırlıyorum  acaba yanılıyormuyum...Selamlar  saygılar....

05 Ekim 2011 00:54 tarihinde Orhan DEVELİ <orhandeveli@gmail.com> yazdı:


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:450682]

P(x)=a.(x+1).(x+2).(x-3)-12  olmalı

p(2)=-12a-12=0    a=-1

yerine  yazılırsa  p(1)=0  olur


04 Ekim 2011 20:00 tarihinde maksim_us(ÖĞRETMEN) <petekkaya21@gmail.com> yazdı:

Kısa yolu var mı acaba? Şimdiden teşekkürler..

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:450681] dik üçgen

Yaşar Hocam yazmış gerçi selamlar  Yaşar Hocam....

05 Ekim 2011 00:58 tarihinde Hasan Günveren (Öğretmen) <hasangunveren@gmail.com> yazdı:
Orhan Hocam I DEI =5  verilmeliydi sanki ....Grupta tartışılmıştı öyle  hatırlıyorum  acaba yanılıyormuyum...Selamlar  saygılar....

05 Ekim 2011 00:54 tarihinde Orhan DEVELİ <orhandeveli@gmail.com> yazdı:


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf