1 Mayıs 2011 Pazar

[tmoz:422232] koşullu olasılık

İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
I. kutuda2 kırmızı 1 beyaz;II.kutuda 3 beyaz, 1 kırmızı top
vardır.Bir madeni para havaya atılıyor yazı gelirse I.den tura gelirse
II.den bir top çekiliyor.Çekilen topun kırmızı olduğu bilindiğine göre
paranın yazı gelmiş olma olasılığı nedir?

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:422231] test grup 10.sınıf açıortay ve fem simetriden sıralama sorusu

1.soruda 1 ile başlayan 1.6.6.6=216  2 ile başlayan 1.6.6.6=216  ve 30 la başlayan 1.1.6.6=36   31 le 1.1.6.6=36  toplam 504. 320 ile başlayan 6 tane vardır ve 6.3205 tir.504+6=510

01 Mayıs 2011 21:51 tarihinde özgür yıldıran <yildiran62@gmail.com> yazdı:
2.soruda açıları yazarsanız AF=AE dir.açıortaydan AB=5k ise  DB=3k dır ve ABD de pisagordan sonuç 6 gelir

01 Mayıs 2011 21:43 tarihinde YALÇIN GÜNAY <gunayyalcin@gmail.com> yazdı:

ilgilenenlere peşinen teşekkür ederim

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--

Ulubatlı Hasan A.L  BURSA



--

Ulubatlı Hasan A.L  BURSA

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:422230] mantık

6÷(2(1+2)) böyle olursa 1

6÷2(1+2) böyle olursa 9 çıkar ilginç değil mi çoğu kişi bilmedğine
eminim

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:422229] test grup 10.sınıf açıortay ve fem simetriden sıralama sorusu

2.soruda açıları yazarsanız AF=AE dir.açıortaydan AB=5k ise  DB=3k dır ve ABD de pisagordan sonuç 6 gelir

01 Mayıs 2011 21:43 tarihinde YALÇIN GÜNAY <gunayyalcin@gmail.com> yazdı:
ilgilenenlere peşinen teşekkür ederim

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--

Ulubatlı Hasan A.L  BURSA

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:422228] sayılarla ilgili bir görüş

6÷2(1+2)
işleminin sonucu için fikirlerinizi öğrenmek istiyorum.
 

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:422227] İNTEGRAL

pay ve paydayı cosecx-cotx ile çarpıp bölün.cosecx-cotx=u deyin türevi yukarıyı verecek yaniintegral du/u=ln|u| +c.u yu yerine yazarsanız sonuç gelecektir




--

Ulubatlı Hasan A.L  BURSA

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:422240] EĞİK SİLİNDİRİN İZ DÜŞÜMÜ

BU KONUDA AÇIKLAYICI BİR ÇÖZÜM YOLLAYAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN SONSUZ TEŞEKKÜR EDERİM..

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:422240] İNTEGRAL

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:422226] küp açılımı soruları

arkadaşlar açılmış kübün toplanmış hali sorularında özel pratik bir
çözüm yöntemi var mıdır acaba ?

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:422225] test grup 10.sınıf açıortay ve fem simetriden sıralama sorusu

ilgilenenlere peşinen teşekkür ederim

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:422224] körfez trigonometri soruları

[tmoz:422220] Re: 0/0 pürüzünün açıklanması

Muharrem Hocam Selamlar,

İyi olmanızı dilerim. Yazdıklarınızdan ve tatlı sohbetlerimizden
öğrendiklerim bana kar olarak kaldı :)

0/0 diye bir oran kabul edersek oranlar kümesini denklik sınıfına
ayıramıyoruz. Bu da 0/0 ın neden oran olarak görülemeyeceğinin en
sağlam gerekçesi. Bu yüzden R² nin (0,0) dan farklı
elemanları(oranları) ile orantı tanımlanıyor. Sizin yazdıklarınızdan
ise anladığım şu (hatam varsa bağışlayın) :



0/0 olunca madem oranlar kümesi denklik sınıflarına ayırılmıyor ben de
0/0 gibi "ayrıcalıklı bir eleman" tanımlarım.

Bu ayrıcalıklı elemanı niye tanımlıyorum? Çünkü uygulamalarda daha
esnek olabildiğimizi gördüm.

İyi de ayrıcalıklı elemanı her isteyen kafasına göre tanımlarsa işin
içinden nasıl çıkılır?
Ben kafama göre tanımlamıyorum ki matematikte zaten bunun yapıldığı
yerler var. Örneğin, C - {0 + 0i} kümesinde tanımlı ­z1 ß z2 ↔ Arg(z1)
= Arg(z2) bağıntısı denklik bağıntısıdır. Burada 0 + 0i elemanı
ayrıcalıklı elemandır ve esas argümenti [0°, 360°) aralığındaki her
değerdir. Aynı mantıkla 0/0 gibi ayrıcalıklı bir eleman tanımlayıp
uygulamalarda bazı kolaylıklar elde ediyorum.


Muharrem hocam ilk başta belirttiğim gerekçeden dolayı (0,0) ikilisini
oran olarak kabul edemiyorum. Bununla birlikte (0, 0) gibi ayrıcalıklı
bir eleman tanımlayıp , bu elemanı işlemlerde kolaylık sağlayabilecek
şekilde kullanabiliyor olmakta da ben kendi adıma bir sorun
görmüyorum.

Saygılarımla,
Saygın

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:422222] geometri

....yeni üyelik

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:422219] Re: katı cisim resitali

hocam bu sorunun çözümünü nasıl yaptınız ? formulu nereden geldi ?

On 30 Nisan, 19:03, "apollonius ." <apolloniu...@gmail.com> wrote:
> 30 Nisan 2011 15:12 tarihinde selim eren <terakk...@gmail.com> yazdı:
>
> >  --
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni
>
>  torr.JPG
> 61KGörüntüleİndir

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:422218] 6-8-10 Üçgeni

:)

01 Mayıs 2011 18:01 tarihinde Temel Gökçe <temelgokce@gmail.com> yazdı:
yarıldım gülmekten :)))

01 Mayıs 2011 17:58 tarihinde ilderistezcan2009 <ibrahimkonak77@gmail.com> yazdı:



--
Adapla gelen,hürmetle gider...



--
arifler bildikleri kadar konusur..- gandalf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:422217] istek-10.sınıf çember-daire

ARKADAŞLAR 10.SINIF ÇEMBER-DAİRE SUNUSUNA İHTİYACIM VAR ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.................

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:422216] Re: 9, 10, 11 ve 12. sınıf matematik programı hakkında

bu bence yanlış bir anlayış, nasıl bir öğretmen gelene gidene bakmam diyebilir ki?

az ilerimde engelliler okulu var ve kapısında "eğitimde feda edilecek birey yoktur" yazıyor.

19 Mart 2011 01:08 tarihinde BayR ARSLA <berketugay@gmail.com> yazdı:
hocam ben gelen gidene  bakmam
benim için eğitim öğretimi bundan sonraki sınıflarda  nasıl iyi gecireceğim dir



--
arifler bildikleri kadar konusur..- gandalf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:422215] 1 mayıs

BEN DE SİZİN VE TÜM EMEKÇİLERİN BAYRAMINI KUTLARIM.

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:422222] İNTEGRAL

TEŞEKKÜRLER

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:422221] Re: trigonometrik değerlerde sılama

nursel hocam email olarak size göderdim istediğnizi...

On 30 Nisan, 21:52, Nursel Çavuşoğlu <nursel...@gmail.com> wrote:
> Trigonometrik değerlerde sılama ile ilgili bol soru arıyorum. Yardımcı
> olursanız sevinirim

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf