TmozArsiv
30 Eylül 2016 Cuma
Re: [TMOZ:1000155] Re: Bölünebilme(pratik)
›
Paylaşımlarınız için çok teşekkür ediyorum Ayhan hocam. 30 Eyl 2016 10:58 tarihinde "Ayhan Yanağlıbaş" < ayhanneva@gmail.com ...
[TMOZ:1000154] Sınıfta ders nasıl anlatılmalı?
›
Sınıfta ders nasıl anlatılmalı? -- sıfırdan matematik kitabı ile matematik öğrenmek çok kolay https://www.facebook.com/bora.arslanturk www.t...
Re: [TMOZ:1000153] ahmet demir calışma kitabı
›
Ellerinize sağlık Ahmet hocam 29 Eylül 2016 Perşembe tarihinde, Uğur Kaba < ugurkaba@gmail.com > yazdı: Ahmet hocam kitabınız dün elim...
YNT: Re: [TMOZ:1000149] Sayma kuralları.............
›
Teşekkür ederim Ayhan Hocam. Samsung Galaxy akıllı telefonumdan gönderildi. -------- Orijinal mesaj -------- Başlangıç tarihi: Ayhan Yanağl...
Re: [TMOZ:1000150] Re: Sayma
›
Ben de teşekkür ederim hocam saygılar -- http://www.facebook.com/groups/358210690921074/ Matematik geometri bilgi paylaşım p...
YNT: Re: [TMOZ:1000149] Olasılık sorusu............
›
Teşekkür ederim Ayhan Hocam. Samsung Galaxy akıllı telefonumdan gönderildi. -------- Orijinal mesaj -------- Başlangıç tarihi: Ayhan Yanağ...
Re: [TMOZ:1000149] Karekok kume
›
246 cevabının bulunabilmesi için AnB kümesinin değişken olduğunu varsaymak gerekir. Bu verilmemiş. Sorunun ifadesinden şu anlaşılabilir: AuB...
Re: [TMOZ:1000148] 3 Problem Sorusu
›
Problem olmayan soru benden olsun -- http://www.facebook.com/groups/358210690921074/ Matematik geometri bilgi paylaşım pla...
Re: [TMOZ:1000147] Re: Sayma
›
Ayhan Hocam, matematiğin güzelini yapmış. Teşekkürler Hocam. 30 Eylül 2016 12:43 tarihinde Ayhan Yanağlıbaş < ayhanneva@gmail.com > y...
[TMOZ:1000147] 3 Problem Sorusu
›
Şimdiden teşekkürler -- http://www.facebook.com/groups/358210690921074/ Matematik geometri bilgi paylaşım platformu. Mesaj...
Re: [TMOZ:1000145] Re: Sayma
›
aynı mantık ile ekteki akla gelebilir -- http://www.facebook.com/groups/358210690921074/ Matematik geometri bilgi paylaşım...
[TMOZ:1000158] ÜÇGENDE AÇILAR
›
Lütfen yardımcı olabilirmisiniz -- http://www.facebook.com/groups/358210690921074/ Matematik geometri bilgi paylaşım platfor...
[TMOZ:1000158] Z kitap
›
Hocalarım, z kitabi PDF ye çeviren bir program var mi acaba? -- http://www.facebook.com/groups/358210690921074/ Matematik geometri ...
[TMOZ:1000158] Üçgen
›
-- http://www.facebook.com/groups/358210690921074/ Matematik geometri bilgi paylaşım platformu. Mesajlarınıza "KONU B...
[TMOZ:1000158] Matematik öğretmeni
›
Günaydın değerli arkadaşlar İzmir'de özel öğretim kursunda derse girecek dersane deneyimli öğretmenler alınacaktır ( MEB öğretmenide ola...
29 Eylül 2016 Perşembe
Re: [TMOZ:999993] Bölünebilme2
›
31 29 Eylül 2016 08:50 tarihinde Gökhan ylmz < gokhnylmz1@gmail.com > yazdı: Yardımcı olur musunuz? -- http://www.facebook....
Re: [TMOZ:999992] sayı basamakları
›
1. soru 2. çarpanın 26 olacağı görülür. 2. soru a < b < c a+b+c = 161 b'nin en küçük değeri 13 olur. (a = 11 iken) b'nin en b...
Re: [TMOZ:999991] Carpanlaraayirma89
›
İstenendeki 8 yerine x + kökx konulur. 29 Eylül 2016 16:11 tarihinde Gökhan ylmz < gokhnylmz1@gmail.com > yazdı: Yardımcı olur musu...
Re: [TMOZ:999990] Sayma
›
Daha önce 2. Derece olan eşitsizlikler tartışılmıştı. Ondan çözüm hatalı demiştim. Ancak burada bir çözüm üretemedim. grafiginden gör...
Re: [TMOZ:999989] YeniBelge 18 - Sayfa 1
›
3A/10=xy(iki basamaklı doğal sayı) Amin=40 A max=330 (40,50,60,,,,300)=(300-40)/10+1=27 ayrıca 310,320,330 danda 3 tane toplam:27+3=30 Bi...
Re: [TMOZ:999988] Sayılar
›
2. soru a, b, c asal. c = a^3 - b^3 => c = (a-b).(a^2+ab+b^2) => a-b = 1 ve c = a^2+ab+b^2 b = a-1 c = a^2 + a.(a-1) + (a-1)^2 29 Ey...
‹
›
Ana Sayfa
Web sürümünü görüntüle