2 Ocak 2012 Pazartesi

Re: [TMOZ:483229] Re: Analitik Geometri



29 Aralık 2011 11:42 tarihinde ahmet elmas <ahmetelmas2011@gmail.com> yazdı:


29 Aralık 2011 11:37 tarihinde ahmet elmas <ahmetelmas2011@gmail.com> yazdı:


 

                                                                                                            B noktası için   3x/8=y/v   den  v=32


7 Aralık 2011 11:26 tarihinde ferdi cengiz <ferdicengiz44@gmail.com> yazdı:


Teşekkür ederim Ahmet Hocam
Ferdi CENGİZ
Matematik Öğretmeni
Zafer Sabancı Anadolu Lisesi
Pozantı/Adana
 
 
Herkes doğru insanı bulmak ister, yanılmamak için. Oysa kimse
uğraşmaz, doğru insan olmak için.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!




--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!




--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:483227] esenden doğrunun analitiği

1. y=3x+n ve y= -2x+6 doğruları ikinci açıortay doğrusu üzerinde
kesiştiklerine göre n kaçtır

2. y=(-kök3-2)x ile y=ax doğrularının arasındaki açı 60 derecedir.
buna göre a kaçtır.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483227] öğretmenlerim yardım:işlem becerisi

hocam halıl ıbrahım hocamzın matematık kıtabı var gercekten tam aradıgınız sey o ısteyenlere gonderıyordu

2 Ocak 2012 16:24 tarihinde murat çelik <baranmurat72@gmail.com> yazdı:
slm öğretmenlerim,
 öğrencilere uyguladığınız işlem becerisi ile ilgili dökümanlarınız varsa paylaşabilirmisiniz.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
www.superuclu.com

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:483225] değerli öğretmen arkadaşlar yardım.

slm,
bir sınıfımda sorun yaşadım. veli kızını Einstein'ın torunu olarak görüyor. kızın işlem becerisi ile ilgili sıkıntısı olduğunu veliye göstermem lazım. 
 elinde işlem becerisi ile ilgili dökümanları olan varsa paylaşabilir mi? Lütfen herkesten yardım bekliyorum.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:483225] Re: test hazırlama programııı full

ALLAH acil şifalar versin.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483224] test hazırlama programı hakkında bilgi

olmuyor gen sorun veriyor


2 Ocak 2012 17:35 tarihinde keybet bas <keybet10@gmail.com> yazdı:
manuel olarak nasıl olusturabiliriz izah edebilirmisiniz


2 Ocak 2012 15:09 tarihinde fahrettin gölçek <fgolcek@gmail.com> yazdı:

piramit şeklinde olan exe dosyasını masaüstünde veya testprogramı dışında tutun. gene de
sorun oluyorsa LİSANS klasörü içinde lisans.txt adında bir dosya oluşmamıştır.
Manuel olarak bu dosyayı oluşturunuz.
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483223] test hazırlama programı hakkında bilgi

manuel olarak nasıl olusturabiliriz izah edebilirmisiniz


2 Ocak 2012 15:09 tarihinde fahrettin gölçek <fgolcek@gmail.com> yazdı:
piramit şeklinde olan exe dosyasını masaüstünde veya testprogramı dışında tutun. gene de
sorun oluyorsa LİSANS klasörü içinde lisans.txt adında bir dosya oluşmamıştır.
Manuel olarak bu dosyayı oluşturunuz.
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483221] türev

Ahmet Hocam;
Birimizin cevabı hatalı.
Sevgiler, saygılar.  

A(1,1) noktasındaki teğet y eksenini P'de kessin.
Merkez M olsun.
Teğetin eğimi y'(1) = 2;
normalin eğimi  -1/2;
teğetin denklemi y = 2x-1;
normalin denklemi y = -1/2 x +3/2;
P(0,-1);
IAPI = IBPI = kök5;
BM'nin denklemi  y = kök5 -1;
yarıçap uzunluğu BM ile normalin
kesim noktasının apsisi kadar olur.
r = 5 - 2.kök5 bulunur.




2 Ocak 2012 16:55 tarihinde ahmet elmas <ahmetelmas2011@gmail.com> yazdı:
(x-r)^2+(y-b)^'=r^2
(1,1) den geçer
b^2-2b-2r+2=0   da   delta sıfırlanırsa 
 r=1/2  bulunur.


2012/1/2 taşkın taşkın <arua1976@gmail.com>

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483220] permütasyon ustalarına 3

Hocam bayağı uğraşmıştım kural elde etmek için bu iyi oldu:)

2 Ocak 2012 17:23 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
ilk soru için  veya  dersek   A^2 için  13.7=91  bunlardan

(91-1)/2 tanesi =45  istenen  şartları  sağlar(herzaman)

2 Ocak 2012 15:01 tarihinde ibrahim hakkı aktaş <haktas1985@gmail.com> yazdı:

3.soru için
5 basamağı çift olanlar,3 basamağı çift 2 basamağı tek olanlar,1 basamağı çift 4 basamağı tek olan sayılar incelenip sonuca gidilebilir

2 Ocak 2012 14:57 tarihinde ibrahim hakkı aktaş <haktas1985@gmail.com> yazdı:

2.soru
1 ,2,3,4 basamaklı sayılar 1 ,2,3,4 basamağı 5 olacak şekilde  incelenerek 4000 sayısına ulaşılabilir
işlem biraz uzun olduğu için yazmadım:)

2 Ocak 2012 14:34 tarihinde ibrahim hakkı aktaş <haktas1985@gmail.com> yazdı:

1. soru
A=2^6.3^3
A^2=2^12.3^6
2^7.3^6 7 tane
2^8.3^6 7 tane
...............
2^12 7 tane
Toplamda 6.7=42
2^6.3^4
2^6.3^5
2^6.3^6
..........
42+3=45

2 Ocak 2012 13:05 tarihinde iirm <mgirem@gmail.com> yazdı:

çözüm gönderenlere tesekürler

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483221] Zambak-çemberin analitiği1


-12n+32=2(n+4)
n=12/7

2 Ocak 2012 16:55 tarihinde Yavuz Korkmaz <korkmaz316@gmail.com> yazdı:


 

2 Ocak 2012 16:24 tarihinde Ali Oz <target34x@gmail.com> yazdı:






Yeryuzunden selamlar
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483219] permütasyon ustalarına 3

ilk soru için  veya  dersek   A^2 için  13.7=91  bunlardan

(91-1)/2 tanesi =45  istenen  şartları  sağlar(herzaman)

2 Ocak 2012 15:01 tarihinde ibrahim hakkı aktaş <haktas1985@gmail.com> yazdı:
3.soru için
5 basamağı çift olanlar,3 basamağı çift 2 basamağı tek olanlar,1 basamağı çift 4 basamağı tek olan sayılar incelenip sonuca gidilebilir

2 Ocak 2012 14:57 tarihinde ibrahim hakkı aktaş <haktas1985@gmail.com> yazdı:

2.soru
1 ,2,3,4 basamaklı sayılar 1 ,2,3,4 basamağı 5 olacak şekilde  incelenerek 4000 sayısına ulaşılabilir
işlem biraz uzun olduğu için yazmadım:)

2 Ocak 2012 14:34 tarihinde ibrahim hakkı aktaş <haktas1985@gmail.com> yazdı:

1. soru
A=2^6.3^3
A^2=2^12.3^6
2^7.3^6 7 tane
2^8.3^6 7 tane
...............
2^12 7 tane
Toplamda 6.7=42
2^6.3^4
2^6.3^5
2^6.3^6
..........
42+3=45

2 Ocak 2012 13:05 tarihinde iirm <mgirem@gmail.com> yazdı:

çözüm gönderenlere tesekürler

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:483218] Logaritma Fonksiyonun Grafiği

soruların çözümlerini grafikle anlatır mısınız :D çok önemlidir... 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:483217] en büyük değer bulma

şimdiden teşekkürler

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483216] Zambak-Çemberin analitiği1

çemberın merkezi (1,0) ve yarıçapıda 2 br gelecektır.verılen ıfadeyı şekle doktugumuzde merkezden degme noktalarına ındırılen dıkmeler kare getırecektır..karenın kosegenı yarıcaptan 2kok 2 br dır..ıkı nokta arası uzaklıktan merkez ıle p arası 2kok2 br oldugundan k degerlerı buluunur.
2 Ocak 2012 16:25 tarihinde Ali Oz <target34x@gmail.com> yazdı:






Yeryuzunden selamlar
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:483215] GEÇEN YILIN TÜRKİYE GENELİ DENEMELERİ OLAN ARKADAŞLAR:((

RİCA ETSEM GÖNDEREBİLİRMİSİNİZ?

TÖDER
ÖZDEBİR
GÜVENDER
KONSEPTDER

ELİNİZDE VAR İSE...
teşekkürler....

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483214] türev

(x-r)^2+(y-b)^'=r^2
(1,1) den geçer
b^2-2b-2r+2=0   da   delta sıfırlanırsa 
 r=1/2  bulunur.

2012/1/2 taşkın taşkın <arua1976@gmail.com>

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483213] Zambak-çemberin analitiği1


 

2 Ocak 2012 16:24 tarihinde Ali Oz <target34x@gmail.com> yazdı:






Yeryuzunden selamlar
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483212] analitik geo-ÖĞRETEN TESTLER



1 Ocak 2012 12:55 tarihinde ahmet elmas <ahmetelmas2011@gmail.com> yazdı:
n doğal sayıları için:
(n - 2)^2+(n -1)^2+n^2 + (n + 1)^2 + (n + 2)^2 = 5n^2 + 10 = 5(n^2 + 2):

31 Aralık 2011 18:13 tarihinde ahmet elmas <ahmetelmas2011@gmail.com> yazdı:


Paylaşım...
30 Aralık 2011 15:49 tarihinde alimm <gulum04@gmail.com> yazdı:

ben  AE sitede hiç bir test filan açamıyorum

30 Aralık 2011 14:48 tarihinde Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com> yazdı:

çalışmalarınızdan faydalanıyorum hocam...emekleriniz ve paylaşımlarınız için teşekkürler...

30 Aralık 2011 12:16 tarihinde ahmet elmas <ahmetelmas2011@gmail.com> yazdı:


29 Aralık 2011 12:27 tarihinde ahmet elmas <ahmetelmas2011@gmail.com> yazdı:



28 Aralık 2011 10:12 tarihinde umut Esss <myhopees@gmail.com> yazdı:

hocam meb engellemiş senide:)

22 Aralık 2011 13:42 tarihinde ahmet elmas <ahmetelmas2011@gmail.com> yazdı:

Düzlemde ANALİTİK GEO-ÇEMBER-ELİPS-PARABOL-GEOMETRİK YER
ÖĞRETEN TESTLER
Yardımcı olması umudu ile...
Saygılarımla

Konu anlatımları ve değişik örnekler...
--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!




--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!




--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!




--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483211] Re: Ağırlık merkezi

işinize yarar umarım

2 Ocak 2012 15:29 tarihinde Sercan KOÇAK <sercankocak@gmail.com> yazdı:
Belki bu işinize yarar. Bir cismin değil bir şeklin ağırlık merkezi olacaktı başlığı...

--
Sercan KOÇAK

"Math is not a lifestyle, it's my life"
"Nothing is as easy as it seems"



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:483210] Zambak-Çemberin analitiği1

[TMOZ:483209] Zambak-çemberin analitiği1

[TMOZ:483208] öğretmenlerim yardım:işlem becerisi

slm öğretmenlerim,
 öğrencilere uyguladığınız işlem becerisi ile ilgili dökümanlarınız varsa paylaşabilirmisiniz.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:483207] Re: test hazırlama programııı full

Allah şifa versin hocam.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483206] yardım lütfen işlem becerisi

hocam süpersiniz. allah razı olsun sizde

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:483205] yardım lütfen işlem becerisi

allah razı olsun

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

1 Ocak 2012 Pazar

Re: [TMOZ:482858] n kenarlı bir düzgün çokgenin en çok kaç açısı geniştir?

bir çokgenin dış açıları toplamı 360 derece olduğundan en çok 3 tanesi geniş açı olabilir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:482857] n kenarlı bir düzgün çokgenin en çok kaç açısı geniştir?

bunun ile ilgili bir formül vardı hatırlayamadım yarmımcı olurmusunuz arkadaşlar

Re: [TMOZ:482856] fem den 2 adet trigonometri sorusu.

vaktim olmadığından (çözerken stres atmak için çözüyorum..:) bu çözümle idare  edin  veya bekleyin daha estetik çözümler mutlaka gelir.

1 Ocak 2012 17:13 tarihinde M.Şah EKİN <msekin21@gmail.com> yazdı:
kolay olanı benden..:)

1 Ocak 2012 16:35 tarihinde Emre T <etetiker@gmail.com> yazdı:


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--



KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...






--



KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:482855] YAPAMADIĞIM SORULAR ACİL YARDIM TŞK.

ikinci soruyu da anlayamadım hocam... e nerden çıktı?

1 Ocak 2012 17:20 tarihinde Bilgesu Öztürk <bilgesuozturk@gmail.com> yazdı:
hocam ilk soruda nasıl şunu buldunuz ? kök içinde kök3 - 1 / 2 ye nasıl ulaştınız?

1 Ocak 2012 17:13 tarihinde mahir şahin <mahirsahin2@gmail.com> yazdı:

doğrular parelel olmalı yani a^2bölü4 eşittir -2bölü a buradan a -2 olur.determinanta girmeden böylede olabilir

1 Ocak 2012 17:00 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:

C ler farklı olduğu için katsayılar determinantı 0 dedim.

1 Ocak 2012 16:55 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:

denklem sisteminin çözüm kümesi olmadığına göre katsayılar determinantı 0 dır.
a^2.a-4.(-2)=0
a^3=-8
a=-2

1 Ocak 2012 16:52 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:49 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:46 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:23 tarihinde Bilgesu Öztürk <bilgesuozturk@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:482854] YAPAMADIĞIM SORULAR ACİL YARDIM TŞK.

hocam ilk soruda nasıl şunu buldunuz ? kök içinde kök3 - 1 / 2 ye nasıl ulaştınız?

1 Ocak 2012 17:13 tarihinde mahir şahin <mahirsahin2@gmail.com> yazdı:
doğrular parelel olmalı yani a^2bölü4 eşittir -2bölü a buradan a -2 olur.determinanta girmeden böylede olabilir

1 Ocak 2012 17:00 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:

C ler farklı olduğu için katsayılar determinantı 0 dedim.

1 Ocak 2012 16:55 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:

denklem sisteminin çözüm kümesi olmadığına göre katsayılar determinantı 0 dır.
a^2.a-4.(-2)=0
a^3=-8
a=-2

1 Ocak 2012 16:52 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:49 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:46 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:23 tarihinde Bilgesu Öztürk <bilgesuozturk@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:482854] problemler konu

problemlerle ilgili güzel soruların olduğu kaynağı olan var mı :)

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:482853] problem

problemlerle ilgili güzel soruların olduğu bir kaynağınız varmı :)

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:482851] fem den 2 adet trigonometri sorusu.

kolay olanı benden..:)

1 Ocak 2012 16:35 tarihinde Emre T <etetiker@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--



KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:482851] YAPAMADIĞIM SORULAR ACİL YARDIM TŞK.

doğrular parelel olmalı yani a^2bölü4 eşittir -2bölü a buradan a -2 olur.determinanta girmeden böylede olabilir

1 Ocak 2012 17:00 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:
C ler farklı olduğu için katsayılar determinantı 0 dedim.

1 Ocak 2012 16:55 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:

denklem sisteminin çözüm kümesi olmadığına göre katsayılar determinantı 0 dır.
a^2.a-4.(-2)=0
a^3=-8
a=-2

1 Ocak 2012 16:52 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:49 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:46 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:23 tarihinde Bilgesu Öztürk <bilgesuozturk@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:482850] parabol - ege yayıncılık


cevap E diyor.

en kısa mesafe x olmak üzere kosinüs teoremiyle : x^2 = (30.t)^2 +(1200kök2 - 30kök2.t)^2 - 30.t.(1200kök2 - 30kök2.t).kök2  şeklinde düşündüm.. 
ancak daha hoş bir çözün olsa gerek.. yorumlarınızı bekliyorum..

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:482849] YAPAMADIĞIM SORULAR ACİL YARDIM TŞK.

C ler farklı olduğu için katsayılar determinantı 0 dedim.

1 Ocak 2012 16:55 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:
denklem sisteminin çözüm kümesi olmadığına göre katsayılar determinantı 0 dır.
a^2.a-4.(-2)=0
a^3=-8
a=-2

1 Ocak 2012 16:52 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:49 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:46 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:23 tarihinde Bilgesu Öztürk <bilgesuozturk@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:482848] YAPAMADIĞIM SORULAR ACİL YARDIM TŞK.



1 Ocak 2012 16:55 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:
denklem sisteminin çözüm kümesi olmadığına göre katsayılar determinantı 0 dır.
a^2.a-4.(-2)=0
a^3=-8
a=-2

1 Ocak 2012 16:52 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:49 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:46 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:



1 Ocak 2012 16:23 tarihinde Bilgesu Öztürk <bilgesuozturk@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:482847] Maksimum-Minimum Prob.

ben  soruya  farklı bi açıdan  bakarak, siznle  paylaşımda  bulunmak istiyorum
düşüncem  şü   bizim  fonksiyonumuzun  kordinatları

(x,-x^2-5x+2) ve  bu  nokta nın kordinatlarını toplayalım:)  ama  türev  almadan işimize  devam  edelim

-x^2-5x+2  ben  bu ifadeyi   tamkare  yapmak için  -25/4+25/4 ekleyip çıkardım

ve  devamında   -(x+5/2)^2 +33/4    durumuna  geldi    ben  bu toplamın  maksimum olmasını istiyorsam  ifadem de  azalma  olmasını  istemem  bu durumda  x=-5/2 için  istediğim toplamı 33/4 ü  bulmuş olurum  ki  buda  en büyük   toplam  olur

saygılar

1 Ocak 2012 16:33 tarihinde mahir şahin <mahirsahin2@gmail.com> yazdı:
ewet kemal hocam koordinatlarının toplamı olacaktı..

1 Ocak 2012 16:30 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:

hatanız  yok :)  benim hatam  var:)  kordinatları  toplamı na  göre türev yapacaktım

1 Ocak 2012 16:27 tarihinde Muhsin oğuz <matmuh03@gmail.com> yazdı:

hatam yoktur umarım

1 Ocak 2012 16:22 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
(-3,11)  toplamı  8 olsa  gerek

1 Ocak 2012 16:13 tarihinde Burak <bgulcen@gmail.com> yazdı:

y= -x²-6x+2 fonksiyonunun grafiği üzerinde bir nokta alınıyor. Bu
noktanın koordinatları toplamı en çok kaç olabilir?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf