31 Ekim 2011 Pazartesi

Re: [TMOZ:462230] eğik prizma

bulunur fakat eğer verilmemiş ise önce tabana ait yükseklik hesaplanmalı...
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)


1 Kasım 2011 00:46 tarihinde selim eren <terakki41@gmail.com> yazdı:
arkadaşlar eğik prizmada bildiğimiz gibi yanal alan = dik kesit
çevresi x yanal ayrıt ile bulunuyor. peki aynı yanal için  taban
çevresi  x yukseklik ile bulunur mu yoksa bu bulduğumuz yalan alan
olmaz mı?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462229] Re: Limit turevsiz teşekkür

saygıdeğer hocam Saygın Dinçer e birkez daha teşekkürler.. zihininze sağlık  hocam
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)


1 Kasım 2011 00:23 tarihinde Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com> yazdı:
evet sayın hocam...mailin baş tarafını silmişim...pardon...

1 Kasım 2011 00:21 tarihinde Saygın Dinçer <dincersaygin@gmail.com> yazdı:

Hüdai hocam ben x->0 iken (1/x)^sinx nereye yaklaşır sorusuna cevap
verdim. Bir karışıklık mı oldu acaba?

On 1 Kasım, 00:01, Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen)
<hburak2...@gmail.com> wrote:
> Saygın hocam nasıl ?
>
> 31 Ekim 2011 23:33 tarihinde Saygın Dinçer <dincersay...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > 1 dir Rıfat Hocam :))
>
> > On 31 Ekim, 14:06, RIFAT GÖRGÜN <rgorgu...@gmail.com> wrote:
> > > dinçer teoremi ile 1 değilmi?
> > > *Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)*
>
> > > 2011/10/31 Yilmaz Uçan <yuca...@hotmail.com>
>
> > > > iPhone'umdan gönderildi
> > > > --
> > > > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > > > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > > >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
>
> Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462228] geometri gn tekr test 5-1

CE açıortay ve 9/18=1/2 oranından dolayı..
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)


31 Ekim 2011 22:45 tarihinde mathadorum matha <mathadorum@gmail.com> yazdı:
hocam BE nasıl BC nin yarısı oluyor?


2011/10/31 RIFAT GÖRGÜN <rgorgun79@gmail.com>

Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)


31 Ekim 2011 21:42 tarihinde mathadorum matha <mathadorum@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:462227] Re: Mef YGS soru bankasından bir kaç soru

Bu arada teşekkür etmeyi unutmuşum.. şimdiden teşekkürler...

On 1 Kasım, 01:55, Erdem <erdemathemat...@gmail.com> wrote:
> 1.   (ABCD) ve (DCBA) dört basamaklı sayılardır. (ABCD)=4.(DCBA)
> olduğuna göre,
> A+B+C+D=?
>
> A) 22   B)21    C)20    D)19    E) 18
>
> (ABCD den DCBA yi yani tersten yazılışını çıkardığımızda 9 un katı
> gelir şıklardan direkt 18 dir diyebilirmiyiz? çözümleyerek uzun uzun
> mu yapıcaz acaba?)
>
> 2. A=111...1 (20 basamaklı),
>     B=333...3 (10 basamaklı) ve
>     C=10000000001 (11 basamaklı) sayılar olduğuna göre,
>
>    1/3A - 1/3B + 1/C = ?
>
> A) 1 /(10^10+1)    B)  1/(10^10-1)
> C) 1/ (10^20-1)     D)  3/(10^20-1)
> E) 2/ (10^20+1)
>                                                              (cevap :
> c)
>
> 3. a/b=91/65 ve OKEK(a,b)-OBEB(a,b)=272 olduğuna göre,
>     a+b=?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:462226] Re: LaTeX le ilgili

Hocam dediğinizde haklısınız geometri değil cebir sorularını yazıcam
zaten. ancak şunu söyliyim bir kaç saatinizi ayırın gerisi çok rahat
geliyor. Mustafa Hocam çok teşekkürler tam istediğim döküman.
Saygılar...

On 22 Ekim, 00:32, "Must@f@" <mustafacak...@gmail.com> wrote:
> multicols paketini kullanabilirsin.
> Aşağıdaki yazı işini görebilir...http://www.tex.ac.uk/CTAN/macros/latex/required/tools/multicol.pdf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:462225] Mef YGS soru bankasından bir kaç soru

1. (ABCD) ve (DCBA) dört basamaklı sayılardır. (ABCD)=4.(DCBA)
olduğuna göre,
A+B+C+D=?

A) 22 B)21 C)20 D)19 E) 18

(ABCD den DCBA yi yani tersten yazılışını çıkardığımızda 9 un katı
gelir şıklardan direkt 18 dir diyebilirmiyiz? çözümleyerek uzun uzun
mu yapıcaz acaba?)

2. A=111...1 (20 basamaklı),
B=333...3 (10 basamaklı) ve
C=10000000001 (11 basamaklı) sayılar olduğuna göre,

1/3A - 1/3B + 1/C = ?

A) 1 /(10^10+1) B) 1/(10^10-1)
C) 1/ (10^20-1) D) 3/(10^20-1)
E) 2/ (10^20+1)
(cevap :
c)

3. a/b=91/65 ve OKEK(a,b)-OBEB(a,b)=272 olduğuna göre,
a+b=?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:462224] Re: KOMİK ÖĞRENCİ HATALARINI PAYLAŞIR MISINIZ?

daha önce anlatmıştım....
bunu söyleyen bir üniversite öğrencisi..
üniversitede öğrenci elimde kurum taskdikli diplomamı gördü üstünde
"ASLI GİBİDİR" YAZIYOR.
kız atladı: hocam bu kadının adı benim diplomamda da yazıyor buraya mı
gelmiş?
!!!?.......

On Oct 31, 9:01 pm, murat güner <murad29gu...@gmail.com> wrote:
> MAİL DE ARATTIM AMA BULAMADIM.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462223] KOMİK ÖĞRENCİ HATALARINI PAYLAŞIR MISINIZ?

Eml 9. sınıf: kümeler konusunda basit basit problemler çözüyorum. tahtaya bir soru yazdım.. arkasından aynı soru tarzı sadece sayıları değiştirdim. arkasından bu şekilde birkaç benzer soru. sınıfı gezerken birkaç öğrencinin defterinde sadece bir soru ama birkaç tyane cevap gördüm. Oğlum sorular nerde..Hocam siz sildiniz ya bende silip değiştirdim :((((((((((( tahtada sayıları değiştirdikçe o akıllılarda defterlerinde silip değiştirmişler :((

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462222] özel tanımlı fonksiyonlar esen lys den

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:462221] eğik prizma

arkadaşlar eğik prizmada bildiğimiz gibi yanal alan = dik kesit
çevresi x yanal ayrıt ile bulunuyor. peki aynı yanal için taban
çevresi x yukseklik ile bulunur mu yoksa bu bulduğumuz yalan alan
olmaz mı?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462220] özel tanımlı fonksiyonlar esen lys den

-3 te var sanırım hocam.


1 Kasım 2011 00:34 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:
> x.f(x)<0 ise
> x>0; f(x)<0
> x<0; f(x)>0 olduğu yerlere bakmak yeterli..
> -2,-1,3,4 bu şartları sağlar...
>
> 2011/11/1 µ∑√∟αηα © <xmatematix@gmail.com>
>>
>>
>> --
>> "İnsanoğlunun değeri bir kesirle ifade edilecek olursa; payı
>> gerçek kişiliğini gösterir, paydası da kendisini ne zannettiğini,
>> payda büyüdükçe kesrin değeri küçülür."...Tolstoy
>> µ ©
>>
>> --
>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
>> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>>
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
>
>
> --
> Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
>
>
>
>
> --
> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462220] lineer bagımsızlık

est hocam hepimiz her zaman karıştırabiliyoruz :)

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462217] özel tanımlı fonksiyonlar esen lys den

x.f(x)<0 ise
x>0; f(x)<0
x<0; f(x)>0 olduğu yerlere bakmak yeterli..
-2,-1,3,4 bu şartları sağlar...


2011/11/1 µ∑√∟αηα © <xmatematix@gmail.com>


--
"İnsanoğlunun değeri bir kesirle ifade edilecek olursa; payı
gerçek kişiliğini gösterir, paydası da kendisini ne zannettiğini,
payda büyüdükçe kesrin değeri küçülür."...Tolstoy

µ ©

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:462217] Re: uzay geo ile ilgili projeksiyonda konu anlatım ve soru çözümü

tamam hocam

On 31 Ekim, 23:56, Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen)
<hburak2...@gmail.com> wrote:
> yok maalesef....
>
> 31 Ekim 2011 23:38 tarihinde selim eren <terakk...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > HÜDAİ hocam zümre ve körfez yay. cevapları var mı acaba ?
>
> > On 30 Ekim, 19:51, Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen)
> > <hburak2...@gmail.com> wrote:
> > > 30 Ekim 2011 19:49 tarihinde özgür yıldıran <yildira...@gmail.com>
> > yazdı:
>
> > > > olur selim hocam.teşekkürler şimdiden.diğer arkadaşlarında elinde konu
> > > > anlatımı özetli ve alıştırmalı varsa bekliyorum.
>
> > > > 30 Ekim 2011 19:47 tarihinde selim eren <terakk...@gmail.com> yazdı:
>
> > > > hocam benim sınıflarda projeksiyon yok o yuzden tahtada çözüm
> > > >> yapıyorum  ama bende karekök ve bireyin pdf leri var isterseniz
> > > >> gönderiyim
>
> > > >> On 30 Ekim, 19:36, özgür yıldıran <yildira...@gmail.com> wrote:
> > > >> > 30 Ekim 2011 17:23 tarihinde özgür yıldıran <yildira...@gmail.com>
> > > >> yazdı:
>
> > > >> > > sevgili arkadaşlar bununla ilgili dökümanları olanlar varsa
> > > >> > > sevinirim.birde bu konuyu projeksiyonda anlatanlar
> > grafiktabletlerini
> > > >> > > kullanarakmı soruları çözüyolar yada beyaz tahtaya yansıtıp onun
> > > >> üzerindemi
> > > >> > > çözüyorlar.uzay geometride artık elle tahtayı kullanmak
> > istemiyorum:)
>
> > > >> > > --
>
> > > >> > > Ulubatlı Hasan A.L  BURSA
>
> > > >> > --
>
> > > >> > Ulubatlı Hasan A.L  BURSA
>
> > > >> --
> > > >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > > >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > > >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > > > --
>
> > > > Ulubatlı Hasan A.L  BURSA
>
> > > > --
> > > > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > > > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > > >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > > --
> > > Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem
> > Şahin)
>
> > > Dünyayı Güzellik Kurtaracak...
>
> > >  DİK İZDÜŞÜM (ZÜMRE YAY).pdf
> > > 731KGörüntüleİndir
>
> > >  DİK İZDÜŞÜM (KÖRFEZ YAY).pdf
> > > 454KGörüntüleİndir
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
>
> Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462216] lineer bagımsızlık

sınav çalışıyodum bi bakıyım dedim anlaşılan bakmamam lazımmış :)) karıştırmışım hocam

1 Kasım 2011 00:26 tarihinde bora. <boramat1@gmail.com> yazdı:
halil hocam katsayıalr sıfırdan farklı oldugunda lineer bagımlı olur

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:462214] özel tanımlı fonksiyonlar esen lys den



--
"İnsanoğlunun değeri bir kesirle ifade edilecek olursa; payı
gerçek kişiliğini gösterir, paydası da kendisini ne zannettiğini,
payda büyüdükçe kesrin değeri küçülür."...Tolstoy

µ ©

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462214] Fwd: Çarpanlara ayırma özel testten sorular...



 

30 Ekim 2011 15:20 tarihinde apollonius <apollonius03@gmail.com> yazdı:



---------- Forwarded message ----------
From: gökmen varol <gokmenva...@gmail.com>
Date: 30 Ekim, 13:38
Subject: Çarpanlara ayırma özel testten sorular...
To: TMOZ


Şimdiden teşekkürler....

 soru.JPG
61KGörüntüleİndir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462213] lineer bagımsızlık

göndermemiş sayın :))

1 Kasım 2011 00:20 tarihinde halil ayana <halil.ayana@gmail.com> yazdı:
böyle yapsak nasıl olur

31 Ekim 2011 22:21 tarihinde bora. <boramat1@gmail.com> yazdı:

soru: sinx ve cosx fonksiyonlarının lineer bagımsız oldugunu gösteriniz

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462213] lineer bagımsızlık

halil hocam katsayıalr sıfırdan farklı oldugunda lineer bagımlı olur

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462211] Re: Limit turevsiz teşekkür

evet sayın hocam...mailin baş tarafını silmişim...pardon...

1 Kasım 2011 00:21 tarihinde Saygın Dinçer <dincersaygin@gmail.com> yazdı:
Hüdai hocam ben x->0 iken (1/x)^sinx nereye yaklaşır sorusuna cevap
verdim. Bir karışıklık mı oldu acaba?

On 1 Kasım, 00:01, Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen)
<hburak2...@gmail.com> wrote:
> Saygın hocam nasıl ?
>
> 31 Ekim 2011 23:33 tarihinde Saygın Dinçer <dincersay...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > 1 dir Rıfat Hocam :))
>
> > On 31 Ekim, 14:06, RIFAT GÖRGÜN <rgorgu...@gmail.com> wrote:
> > > dinçer teoremi ile 1 değilmi?
> > > *Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)*
>
> > > 2011/10/31 Yilmaz Uçan <yuca...@hotmail.com>
>
> > > > iPhone'umdan gönderildi
> > > > --
> > > > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > > > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > > >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
>
> Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:462209] KOMİK ÖĞRENCİ HATALARINI PAYLAŞIR MISINIZ?


benimde başımdan geçen bir olay
öğrenciye 8 ile 5 i topla dedim toplayamadı
oğlum parmak hesabı yap dedim bilmiyor musun dedim
cevap:çok sert bir tavırla herhalde biliyoruz hocam parmak yetmiyor...

 
1 Kasım 2011 00:03 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:
tüm zamanların rekoru kırılmış sanırım...

1 Kasım 2011 00:01 tarihinde Umut GÜNDÜZ <ygtr34@gmail.com> yazdı:
Sane başında 11- F sınfında yaşadığım bir olay
sorunun son kısmını
3x=9
x=11
olarak yazdım. 3-4 ğrenci itira edecek oldu onları sesizce susturdum. sınıfı dolaştığımda geriye kalanların tamamı tahtadakini olduğu gibi yazdığını gördüm.
gülermisin ağlarmısın.
 
-----------------------------------------
bir edebiyat öğremeni
''yazılı sorusu hazırlayacağım zaman iki tane matematik öğretmeni cağırırım. birer bardak çay söylerim. onlar kendi aralarında sohet ederken ben gereğinden fazla anlatım bozukluğu soru hazırlarım''  demiş.
--------------------------------------------
bu arada rekorda son durum nedir?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf