30 Ekim 2011 Pazar

Re: [TMOZ:461574] Re: formül yayınları limit

 Alican hocam sanırım limiti paranteze dağıtmasında kısmında
bir kısmına limit uygulamışsınız birkısmına uygulmayıp işleme devam etmişsiniz gibi geldi bana

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:461573] Re: formül yayınları limit

olabilir...-1 bulduğunuz çözümü anlayamadım.

31 Ekim 2011 00:00 tarihinde zaferfire <zaferfire@gmail.com> yazdı:
hocam türevden önce sormş soruyu nasıl iş anlamadım lospitalsız olmaz
mı?


On 30 Ekim, 23:52, barbaros gur <bhgu...@gmail.com> wrote:
> ters işaretlisi
>
> 30 Ekim 2011 23:51 tarihinde acg <alicangull...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
> > ben nereyi kaçırmışım acaba hocam
>
> > 30 Ekim 2011 23:50 tarihinde barbaros gur <bhgu...@gmail.com> yazdı:
>
> > 2/3 olsa gerek. çözüm birazdan arşivden gelir.
>
> >> 30 Ekim 2011 23:48 tarihinde acg <alicangull...@gmail.com> yazdı:
>
> >> böyle düşündüm
>
> >>> 30 Ekim 2011 23:47 tarihinde zaferfire <zaferf...@gmail.com> yazdı:
>
> >>> yanıt ya 2/3  ya da -2/3 tü hocam
>
> >>>> On 30 Ekim, 23:45, acg <alicangull...@gmail.com> wrote:
> >>>> > -1 mi hocam
>
> >>>> > 30 Ekim 2011 23:37 tarihinde zafer fire <zaferf...@gmail.com> yazdı:
>
> >>>> > > ii geceler
>
> >>>> > > --
> >>>> > > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >>>> > > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >>>> > >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> >>>> > --
> >>>> > yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü
>
> >>>> --
> >>>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >>>> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >>>>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> >>> --
> >>> yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü
>
> >>> --
> >>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >>> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >>>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> >> --
> >> İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
>
> >> --
> >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
> > yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
>
>  limittelrsz.GIF
> 8KGörüntüleİndir- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:461572] Re: formül yayınları limit

hocam türevden önce sormş soruyu nasıl iş anlamadım lospitalsız olmaz
mı?


On 30 Ekim, 23:52, barbaros gur <bhgu...@gmail.com> wrote:
> ters işaretlisi
>
> 30 Ekim 2011 23:51 tarihinde acg <alicangull...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
> > ben nereyi kaçırmışım acaba hocam
>
> > 30 Ekim 2011 23:50 tarihinde barbaros gur <bhgu...@gmail.com> yazdı:
>
> > 2/3 olsa gerek. çözüm birazdan arşivden gelir.
>
> >> 30 Ekim 2011 23:48 tarihinde acg <alicangull...@gmail.com> yazdı:
>
> >> böyle düşündüm
>
> >>> 30 Ekim 2011 23:47 tarihinde zaferfire <zaferf...@gmail.com> yazdı:
>
> >>> yanıt ya 2/3  ya da -2/3 tü hocam
>
> >>>> On 30 Ekim, 23:45, acg <alicangull...@gmail.com> wrote:
> >>>> > -1 mi hocam
>
> >>>> > 30 Ekim 2011 23:37 tarihinde zafer fire <zaferf...@gmail.com> yazdı:
>
> >>>> > > ii geceler
>
> >>>> > > --
> >>>> > > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >>>> > > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >>>> > >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> >>>> > --
> >>>> > yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü
>
> >>>> --
> >>>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >>>> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >>>>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> >>> --
> >>> yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü
>
> >>> --
> >>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >>> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >>>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> >> --
> >> İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
>
> >> --
> >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
> > yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
>
>  limittelrsz.GIF
> 8KGörüntüleİndir- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:461570] Limit Konu Testleri (9 adet test tek dosya) den 2 soru

bakarsanız sevinirim

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:461569] Re: formül yayınları limit

barbaros hocam bende alican hocam gibi cözüm yapmıstım bu soruda..
nerede hata var acaba?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:461569] bilim ve teknik geo sorusu

bende o ne demek diye düşünüyordum:)

30 Ekim 2011 23:56 tarihinde Serkan Yaman <dogaguzeldir@gmail.com> yazdı:
eksik değil hocam işte o yüzden up to ayzomorfizm yazdım yani eşyapılıları saymazsak... yani tüm 30-60-90 ucgenlerını bir kez sayıyoruz... mesela 1-1-178 ile 1-178-1 de aynı ucgen anlamında...

30 Ekim 2011 23:51 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:

soru eksikdeğil mi hocam böylemi acaba
çünkü
açıları 30-60-90 olan ama kenar uzunlukları farklı olan sonsuz tane farklı üçgen vardır

30 Ekim 2011 23:47 tarihinde Serkan Yaman <dogaguzeldir@gmail.com> yazdı:
yıllar önce bilim ve teknikte rastladığım bir soruyu paylaşıyorum.
 
tüm açıları tamsayı olan kaç tane üçgen vardır? (up to ayzomorfizm)

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:461567] Re: Kartezyen soru bankaları

SAMSUN da kitapçım, tedarikinde sıkıntı olduğunu, çok
bekleyebileceğimi söledi. ilk tercihimdi ama bunu duyunca vaz geçtim.

On 30 Ekim, 23:53, Serkan Yaman <dogaguzel...@gmail.com> wrote:
> Sayın hocalarım ve değerli öğrenciler,
>
> Kartezyen soru bankaları hakkındaki görüşleriniz nedir?
>
> konu anlatım sıralı ve oldukça başarılı. kitabın yazarlarının kitaba 2
> milyon doların üzerinde bir yatırım yaptığını duydum.
> bence şu anda piyasadaki en iyi soru bankaları kartezyenler. kitap yazan
> hocalarımız kusura bakmasın ama hemen hemen tüm yayınları inceledim ve soru
> bankası anlamında daha iyisini bulamadım. bir yıla kalmaz piyasadaki en
> meşhur soru bankası olarak herkes tarafından kabul edilecektir. şu an
> peynir ekmek gibi satıyor. tüm hocalarımız edinmeli... kasım gibi kırmızı F
> serisi çıkacak olimpiyada yönelik...
>  http://www.kartezyen.com.tr/

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:461567] Re: "cevre_devir"

ben bazen şöyle anlatıyorum çok seviyor çocuklar
mesela küçük 10 büyük 20 olsa
1000/20=50 ve 1000/10=100
yani 50 fark var.
ama bizden 400 olmasını istiyor yani 8 katı o zaman verdiğimiz değerleri 8 e böleceğiz.
2,5 ve 1,25

30 Ekim 2011 23:55 tarihinde Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com> yazdı:
Sinan Hocam daha sade olabilir....
 
Bir tekerlek bir devirde çevresi kadar yol alır...
 
küçüğün çevresi x ise  büyüğün çevresi  2x tir...
 
1000 / x : küçüğün devir sayısı
 
1000 / 2x : büyüğün devir sayısı

1000 / x = 1000 / 2x  + 400 den  x = 1,25...nacizane...
 

 
30 Ekim 2011 23:48 tarihinde sinan aşık <sinan.asik.s.a@gmail.com> yazdı:
[s.a]


Küçüğün çevresi 1,25 çıkıyor. Sözelciye anlatımla ekteki gibi olur mu? soruda büyüğün çevresi sorulmalıydı bu anlamda hatalı demekki.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:461566] Re: "cevre_devir"

evet böylesi daha uygun gibi

30 Ekim 2011 23:55 tarihinde Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com> yazdı:
Sinan Hocam daha sade olabilir....
 
Bir tekerlek bir devirde çevresi kadar yol alır...
 
küçüğün çevresi x ise  büyüğün çevresi  2x tir...
 
1000 / x : küçüğün devir sayısı
 
1000 / 2x : büyüğün devir sayısı

1000 / x = 1000 / 2x  + 400 den  x = 1,25...nacizane...
 

 
30 Ekim 2011 23:48 tarihinde sinan aşık <sinan.asik.s.a@gmail.com> yazdı:
[s.a]


Küçüğün çevresi 1,25 çıkıyor. Sözelciye anlatımla ekteki gibi olur mu? soruda büyüğün çevresi sorulmalıydı bu anlamda hatalı demekki.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:461564] Karmaşık Sayılar

başladığımız yerde bitirdik yani Muharrem hocam...:)

30 Ekim 2011 23:53 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Arg(z-2) = Arg(z+i) ise
z-2 = k(z+i) ,  k>0  ve z = x+yi ise

x-2 = kx  ve
y = k(y+1)

x-2y = 2

Yine; (0,-1) ve (2,0) noktaları arasındaki
z değerleri için (z+i) ve (z-2) vektörleri
zıt yönlü olur.

Ben kağıda yaptığım işlemde hata yaptığım
için Fatih Hocamın yanlış genelleme 
yaptığını sandım.
Çok doğru söylüyormuş.
Bağışla Fatihciğim.
Sen benden önce doğru açıklamayı bulmuşsun.
Sonuçta birleşiyoruz böylece.







30 Ekim 2011 23:32 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

evet, doğrultuları aynı da yönlere dikkat çekemedik demek ki bunuda aynen yazmış idim.Hayırlısı..

30 Ekim 2011 23:30 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

hocam argümentler eşit değilmi
Arg(z-2) =Arg(z+i) ise
Arg(z-2) =a
Arg(z+i) =a     alamayızmıı
buda ışınların doğrultuları ve yönlerinin aynı olması olmazmı
tana=tan180+a=1/2 olmazmı cebirsel


 
30 Ekim 2011 23:25 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

üstte sorduklarım daha az saçma ise onlara cevap yazın değerli hocam?
anlamaktan başka derdimiz yok, alınganlığımız kırılganlığımızda yok çok şükür.
 
gözünüzden kaçmış olabilir tekrar sorayım,
Fatih hocam argümentlerin eşitliği nerde?..a ve 180+a tanjantlarının eşitliğini gösterir.
Anlayamıyorum..Vektörel izah peşinde oluşum bundan, çünkü yönle ilgili sıkıntı var. (konum vektörleri olarak düşünülürse)
inşallah çok basit dalgınlık yapıyorumdur.
 peki diyip sıyrılmak yok değerli öğretmenim..:):)
 
demişim.

30 Ekim 2011 23:22 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

bu ne demek şimdi Birisi cebirsel çözüme soru uydurmuş.


 
30 Ekim 2011 23:19 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

teşekkürler Muharrem hocam.
 
sorunun yerleşik hatalı çözümü, düzeltilmiş çözümü, hepsinden hep beraber haberdarız şükür.
konu başlığına son sözüm şu olsun, bence bu soru manasız.Birisi cebirsel çözüme soru uydurmuş.
 
iyi geceler sevgili tmoz.

30 Ekim 2011 23:15 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Arg(u) = Arg(v) ise  k>0 olmak üzere
u = k.v demektir.
İki soruyu da bu yaklaşımla çözeyim.

30 Ekim 2011 23:11 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

valla hocam bende uyuyor ama

30 Ekim 2011 23:11 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

:):):):)   Muharrem hocam en iyisi  ve en sade haliyle ''Arg(u)=Arg(v) ''nedir?  türkçe karşılığını sizden alalım.

30 Ekim 2011 23:09 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Fatihciğim;
Kafaları iyice karıştıracağız bu gidişle.:))
Verilen sorunun senin şekline uyması
senin de kafanı karıştırdı.:)
Son gönderdiğim sorunun çözümüne uyuyormu
yaptığın genelleme?
Bu sorunu bu gece çözmeliyiz.:)

30 Ekim 2011 23:02 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

peki  barboros hocam ii çalışmalar geometriden matematiğe

30 Ekim 2011 22:58 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Şunu da çözelim:
"Arg(z-2) = Arg(z+i)
eşitliğini sağlayan z sayılarına karmaşık düzlemde 
karşılık gelen noktaların geometrik yerini bulunuz."


30 Ekim 2011 22:52 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

elinize sağlık, ancak değişik bir izahınız olabilir mi düşüncesiyle ''neden'' demiştim,..:):)
üstten aşağıya hemen herkesin dediği bu zaten,
tekrar sağ olun.
30 Ekim 2011 22:46 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:



30 Ekim 2011 22:38 tarihinde fatih çelik <fatihprof@gmail.com> yazdı:

z1 ve z3 için
ARG(z+2)=ARG(z+i)=ARCtan(-1/2)
ama
z2 için
Arg(z+2)=Arg(z+i)+180
olmuyormu?

30 Ekim 2011 22:35 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

neden Fatih hocam?


 
30 Ekim 2011 22:32 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

olay budur hocammmmmm :))))))9


 
30 Ekim 2011 22:28 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

saygıdeğer öğretmenim,
tanımda sıkıntı var mı?..eğer varsa önce onu düzeltelim,..''doğru'' çelişkisine dikkat çekemedim demek ki.

30 Ekim 2011 22:25 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Barbaros Hocam;
Söylediğini,
Arg(z-2) = Arg(z+i)
eşitliğine nasıl uyguluyorsun?



30 Ekim 2011 22:12 tarihinde Murat ÖZTÜRK <muratozturk07@gmail.com> yazdı:

ben de bu testi göndereyim Ali  hocam

29 Ekim 2011 19:01 tarihinde Ali Osman Uslu <aliosmanus@gmail.com> yazdı:
merhaba sevgili hocalarım. çok zor 10 tane karmaşık sayı sorusu istiyorum sizden. bir tane 11. sınıf var, öğrenciler iyiler aslında. bunlarla yaptığımızz anlaşmaya uymadılar, bazı derslerde gereken öenemi vermediler, hassasiyet göstermediler, gürültü yaptılar, vs... ben de kızıp sınava çok iyi çalışın , çok zor soracağım dedim. aslında amacım onlara blöf yapmak. çok zor sorular sorup kalem bile oynatamasınlar istiyorum, 2 gün sonrada hatalarını farkettikleri zaman, hadi size acıdım deyip bu sınavı iptal edecğim. ve normal zorluk seviyesinde sınav yapacağım. dediğm gibi sadece blöf... tabi onlar bilmeyecek... şimdiden teşekkürler...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Murat ÖZTÜRK

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:461564] bilim ve teknik geo sorusu

eksik değil hocam işte o yüzden up to ayzomorfizm yazdım yani eşyapılıları saymazsak... yani tüm 30-60-90 ucgenlerını bir kez sayıyoruz... mesela 1-1-178 ile 1-178-1 de aynı ucgen anlamında...

30 Ekim 2011 23:51 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:
soru eksikdeğil mi hocam böylemi acaba
çünkü
açıları 30-60-90 olan ama kenar uzunlukları farklı olan sonsuz tane farklı üçgen vardır

30 Ekim 2011 23:47 tarihinde Serkan Yaman <dogaguzeldir@gmail.com> yazdı:
yıllar önce bilim ve teknikte rastladığım bir soruyu paylaşıyorum.
 
tüm açıları tamsayı olan kaç tane üçgen vardır? (up to ayzomorfizm)

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:461563] Re: "cevre_devir"

Sinan Hocam daha sade olabilir....
 
Bir tekerlek bir devirde çevresi kadar yol alır...
 
küçüğün çevresi x ise  büyüğün çevresi  2x tir...
 
1000 / x : küçüğün devir sayısı
 
1000 / 2x : büyüğün devir sayısı

1000 / x = 1000 / 2x  + 400 den  x = 1,25...nacizane...
 

 
30 Ekim 2011 23:48 tarihinde sinan aşık <sinan.asik.s.a@gmail.com> yazdı:
[s.a]

Küçüğün çevresi 1,25 çıkıyor. Sözelciye anlatımla ekteki gibi olur mu? soruda büyüğün çevresi sorulmalıydı bu anlamda hatalı demekki.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:461562] Re: "cevre_devir"

hocam yanlış anlamayın lütfen ama sözelci arkadaşlara yarı çapı hiç işin içine katmadan daha iyi olmaz mı sanki orda fazlalık gibi direk çevre ,devir sayısı ve alınan yolla yapılan basit bir analtım yeter gibi

30 Ekim 2011 23:48 tarihinde sinan aşık <sinan.asik.s.a@gmail.com> yazdı:
[s.a]

Küçüğün çevresi 1,25 çıkıyor. Sözelciye anlatımla ekteki gibi olur mu? soruda büyüğün çevresi sorulmalıydı bu anlamda hatalı demekki.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:461561] işlem

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:461559] Karmaşık Sayılar

Arg(z-2) = Arg(z+i) ise
z-2 = k(z+i) ,  k>0  ve z = x+yi ise

x-2 = kx  ve
y = k(y+1)

x-2y = 2

Yine; (0,-1) ve (2,0) noktaları arasındaki
z değerleri için (z+i) ve (z-2) vektörleri
zıt yönlü olur.

Ben kağıda yaptığım işlemde hata yaptığım
için Fatih Hocamın yanlış genelleme 
yaptığını sandım.
Çok doğru söylüyormuş.
Bağışla Fatihciğim.
Sen benden önce doğru açıklamayı bulmuşsun.
Sonuçta birleşiyoruz böylece.







30 Ekim 2011 23:32 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:
evet, doğrultuları aynı da yönlere dikkat çekemedik demek ki bunuda aynen yazmış idim.Hayırlısı..

30 Ekim 2011 23:30 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

hocam argümentler eşit değilmi
Arg(z-2) =Arg(z+i) ise
Arg(z-2) =a
Arg(z+i) =a     alamayızmıı
buda ışınların doğrultuları ve yönlerinin aynı olması olmazmı
tana=tan180+a=1/2 olmazmı cebirsel


 
30 Ekim 2011 23:25 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

üstte sorduklarım daha az saçma ise onlara cevap yazın değerli hocam?
anlamaktan başka derdimiz yok, alınganlığımız kırılganlığımızda yok çok şükür.
 
gözünüzden kaçmış olabilir tekrar sorayım,
Fatih hocam argümentlerin eşitliği nerde?..a ve 180+a tanjantlarının eşitliğini gösterir.
Anlayamıyorum..Vektörel izah peşinde oluşum bundan, çünkü yönle ilgili sıkıntı var. (konum vektörleri olarak düşünülürse)
inşallah çok basit dalgınlık yapıyorumdur.
 peki diyip sıyrılmak yok değerli öğretmenim..:):)
 
demişim.

30 Ekim 2011 23:22 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

bu ne demek şimdi Birisi cebirsel çözüme soru uydurmuş.


 
30 Ekim 2011 23:19 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

teşekkürler Muharrem hocam.
 
sorunun yerleşik hatalı çözümü, düzeltilmiş çözümü, hepsinden hep beraber haberdarız şükür.
konu başlığına son sözüm şu olsun, bence bu soru manasız.Birisi cebirsel çözüme soru uydurmuş.
 
iyi geceler sevgili tmoz.

30 Ekim 2011 23:15 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Arg(u) = Arg(v) ise  k>0 olmak üzere
u = k.v demektir.
İki soruyu da bu yaklaşımla çözeyim.

30 Ekim 2011 23:11 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

valla hocam bende uyuyor ama

30 Ekim 2011 23:11 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

:):):):)   Muharrem hocam en iyisi  ve en sade haliyle ''Arg(u)=Arg(v) ''nedir?  türkçe karşılığını sizden alalım.

30 Ekim 2011 23:09 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Fatihciğim;
Kafaları iyice karıştıracağız bu gidişle.:))
Verilen sorunun senin şekline uyması
senin de kafanı karıştırdı.:)
Son gönderdiğim sorunun çözümüne uyuyormu
yaptığın genelleme?
Bu sorunu bu gece çözmeliyiz.:)

30 Ekim 2011 23:02 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

peki  barboros hocam ii çalışmalar geometriden matematiğe

30 Ekim 2011 22:58 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Şunu da çözelim:
"Arg(z-2) = Arg(z+i)
eşitliğini sağlayan z sayılarına karmaşık düzlemde 
karşılık gelen noktaların geometrik yerini bulunuz."


30 Ekim 2011 22:52 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

elinize sağlık, ancak değişik bir izahınız olabilir mi düşüncesiyle ''neden'' demiştim,..:):)
üstten aşağıya hemen herkesin dediği bu zaten,
tekrar sağ olun.
30 Ekim 2011 22:46 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:



30 Ekim 2011 22:38 tarihinde fatih çelik <fatihprof@gmail.com> yazdı:

z1 ve z3 için
ARG(z+2)=ARG(z+i)=ARCtan(-1/2)
ama
z2 için
Arg(z+2)=Arg(z+i)+180
olmuyormu?

30 Ekim 2011 22:35 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

neden Fatih hocam?


 
30 Ekim 2011 22:32 tarihinde fatih sağlam <mtax1453@gmail.com> yazdı:

olay budur hocammmmmm :))))))9


 
30 Ekim 2011 22:28 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

saygıdeğer öğretmenim,
tanımda sıkıntı var mı?..eğer varsa önce onu düzeltelim,..''doğru'' çelişkisine dikkat çekemedim demek ki.

30 Ekim 2011 22:25 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Barbaros Hocam;
Söylediğini,
Arg(z-2) = Arg(z+i)
eşitliğine nasıl uyguluyorsun?



30 Ekim 2011 22:12 tarihinde Murat ÖZTÜRK <muratozturk07@gmail.com> yazdı:

ben de bu testi göndereyim Ali  hocam

29 Ekim 2011 19:01 tarihinde Ali Osman Uslu <aliosmanus@gmail.com> yazdı:
merhaba sevgili hocalarım. çok zor 10 tane karmaşık sayı sorusu istiyorum sizden. bir tane 11. sınıf var, öğrenciler iyiler aslında. bunlarla yaptığımızz anlaşmaya uymadılar, bazı derslerde gereken öenemi vermediler, hassasiyet göstermediler, gürültü yaptılar, vs... ben de kızıp sınava çok iyi çalışın , çok zor soracağım dedim. aslında amacım onlara blöf yapmak. çok zor sorular sorup kalem bile oynatamasınlar istiyorum, 2 gün sonrada hatalarını farkettikleri zaman, hadi size acıdım deyip bu sınavı iptal edecğim. ve normal zorluk seviyesinde sınav yapacağım. dediğm gibi sadece blöf... tabi onlar bilmeyecek... şimdiden teşekkürler...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Murat ÖZTÜRK

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:461559] Kartezyen soru bankaları

Sayın hocalarım ve değerli öğrenciler,
 
Kartezyen soru bankaları hakkındaki görüşleriniz nedir?
 
konu anlatım sıralı ve oldukça başarılı. kitabın yazarlarının kitaba 2 milyon doların üzerinde bir yatırım yaptığını duydum.
bence şu anda piyasadaki en iyi soru bankaları kartezyenler. kitap yazan hocalarımız kusura bakmasın ama hemen hemen tüm yayınları inceledim ve soru bankası anlamında daha iyisini bulamadım. bir yıla kalmaz piyasadaki en meşhur soru bankası olarak herkes tarafından kabul edilecektir. şu an peynir ekmek gibi satıyor. tüm hocalarımız edinmeli... kasım gibi kırmızı F serisi çıkacak olimpiyada yönelik...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:461557] Re: formül yayınları limit

ters işaretlisi

30 Ekim 2011 23:51 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:
ben nereyi kaçırmışım acaba hocam

30 Ekim 2011 23:50 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

2/3 olsa gerek. çözüm birazdan arşivden gelir.

30 Ekim 2011 23:48 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:

böyle düşündüm

30 Ekim 2011 23:47 tarihinde zaferfire <zaferfire@gmail.com> yazdı:

yanıt ya 2/3  ya da -2/3 tü hocam

On 30 Ekim, 23:45, acg <alicangull...@gmail.com> wrote:
> -1 mi hocam
>
> 30 Ekim 2011 23:37 tarihinde zafer fire <zaferf...@gmail.com> yazdı:
>
> > ii geceler
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:461557] Re: "cevre_devir"

[s.a]

Yorum yapan tüm hocalarıma teşekkürler.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:461556] Re: formül yayınları limit

ben nereyi kaçırmışım acaba hocam

30 Ekim 2011 23:50 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:
2/3 olsa gerek. çözüm birazdan arşivden gelir.

30 Ekim 2011 23:48 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:

böyle düşündüm

30 Ekim 2011 23:47 tarihinde zaferfire <zaferfire@gmail.com> yazdı:

yanıt ya 2/3  ya da -2/3 tü hocam

On 30 Ekim, 23:45, acg <alicangull...@gmail.com> wrote:
> -1 mi hocam
>
> 30 Ekim 2011 23:37 tarihinde zafer fire <zaferf...@gmail.com> yazdı:
>
> > ii geceler
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:461554] işlem sorusu

teşekkürler hocam bir orum daha var hazırlayıp göndereceğim.size zahmet bakıverin

30 Ekim 2011 23:33 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:
parantez olmayınsa sağdan mı soldn mı başlayayım diye tereddüt ettim

30 Ekim 2011 23:31 tarihinde Gokhan Kececi <gokhankececi@gmail.com> yazdı:


x.y=(x+y+1)o3=x+y+1+3+1=x+y+5 i tanımlayıp birim elemanı -5 bulup ters elemanı -12 bulabilirsiniz
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:461553] bilim ve teknik geo sorusu

soru eksikdeğil mi hocam böylemi acaba
çünkü
açıları 30-60-90 olan ama kenar uzunlukları farklı olan sonsuz tane farklı üçgen vardır

30 Ekim 2011 23:47 tarihinde Serkan Yaman <dogaguzeldir@gmail.com> yazdı:
yıllar önce bilim ve teknikte rastladığım bir soruyu paylaşıyorum.
 
tüm açıları tamsayı olan kaç tane üçgen vardır? (up to ayzomorfizm)

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf