2 Temmuz 2011 Cumartesi

Re: [tmoz:433872] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı

Estağfurullah Muharrem hocam. Allah tüm samimi kullarından razı olsun, katkımız olduysa ne mutlu. Özel veya MEBdeki tüm arkadaşlarımdan; vicdanlarının sesini dinleyenlerin ÖĞRETMENLİK, salt cüzdanları ve medyatik veya siyasi demogojilere-sorgulara kulak verenlerin ise başka bir iş yaptıklarını düşünüyorum. Ama elbette onlar da kendilerine göre haklıdır. Herkes kıymet verdiği kadarıyla mesleğini tanır ve çalışır, ona görede değerlendirmeye tabi tutulabilir, eleştirilebilir. Ama yargısız infaz da, herkesi aynı kefeye koymak da bize yakışmaz illaki.

TMOZu seviyor ve saygı duyuyorum...
Saygı ve hürmetle...

--- 01/07/11 Cum tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> şöyle yazıyor:

Kimden: Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com>
Konu: Re: [tmoz:433820] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
Kime: tmoz@googlegroups.com
Tarihi: 1 Temmuz 2011 Cuma, 5:25

Yasin Hocam;
Sizi hiç tanımam.
Hangi fikrin adamısınız bilmem.
Üzerinde tartışılan konu da tamamen benim dışımda.
Ama; yazınızı okuyunca içimin rahatladığını 
bilmenizi istedim.
Grubumuzda hiç de az sayıda olmadığına 
inandığım, sağduyulu seslerden birini
duyduğuma sevindim.
Yolunuz açık olsun.
Sevgiler, saygılar. 

01 Temmuz 2011 14:43 tarihinde yasin eren <yasinmat@yahoo.com> yazdı:
Herkes kendine göre çok çalışıyor ve hemen herkese göre de başkalarının işi daha rahat, daha az..
Ben de MEB deyim ve kendine göre çalışan ve yorulan bir öğretmenim, mebde yatan da var, çay içemeyen, öğleyin bile nefes alamayan, akşamları ya da hafta sonu veli ziyareti-öğrenci programları vs ile koşturanda. 'Yüzde kaçtır' sorusu çok saçma. Yapan var mıdır? Vardır ve azımsanmayacak ölçüde de çoktur.
Özelde kendi isteği dışında veya zaruretten yoğun çalışan ya da ortak, geniş fıtrata sahip olup, paraya daha az ihtiyacı olup daha az çalışan, üç-beş kat fazla kazanıp yarı işi yapanda vardır.
Bence boş bir tartışma olmuş.
Beyin gücü ve yoğunluğuyla çalışan öğretmenin zihni yenilenmesi ve toparlanması adına 2 ay tatil çok değildir. Doktor da 1 gün nöbet tutup 3 gün yatabilir, asker de, poliste, laborant veya röntgen teknisyeni de...
Diğer bir çok mesleğin boş zamanlarını toplasanız belkide 5 aya tekabül edebilir, bunu da ölçemezsiniz elbet.
Verilen özlük hakkıdır ve BAKANLIĞIN bunu salt art niyetli-tek taraflı değerlendirmesi, gaza gelmesi, herkesi aynı kefeye koyması, kötüyü emsal olarak alması kesinlikle doğru değildir.
Öğretmenlik bu kadar ucuz anlatılacak, yargılanacak veya ahkam kesilecek bir hadise değildir, bilmeyen-yaşamayan en azından dil uzatmasın ya da bilene sorsun.
Günümüz şartarı ve bilincinde; VİCDANLI çalışan ve Allah korkusuyla iş yapan, rızkını helal ettirmeye çalışan için ÖZEL-MEB ayrımı kalmamıştır...


--- 01/07/11 Cum tarihinde bora. <boramat1@gmail.com> şöyle yazıyor:

Kimden: bora. <boramat1@gmail.com>
Konu: Ynt: Re: [tmoz:433816] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
Kime: tmoz@googlegroups.com
Tarihi: 1 Temmuz 2011 Cuma, 3:21

güzel kardeşlerim bu başlık devletteki öğretmenlerin bir özlük hakkının yenmemesi ile ilgili bir başlık, yaptıgınız alakasız yorumlara bir bakın, tas atmalara;
 ben eve 8 de galiyorum yok bir günüm boş şöyleyim böyleyim gibi komik imalara bir bakın, bu imalar ben böyleyim bakın süper çalışkanım ama develttekiler yatıyor anlamına gelmiyor mu? gelmiyor ise bu konuda bu imaların ne isi var??? asıl hakaret bu imalardır ve ben bu konuda bu yaklaşımın normal bir davranış oldugunu düşünmüyorum, devletteki öğretmenler ya efendiliklerinden susuyorlar ya da kaale almayıp cevap vermiyorlar diye düşünüyorum

bence bir konuya alaksız taşlar atmak,saçma sapan imalarda bulunmak normal bir davranış olamaz, kıskanma, çekememe gibi duyguları da içeren hastalıklı  bir bakış açısı olur , ha herkeste bir hastalık var zaten hepimizin psikolojsi az cok bozuk

ben inandıgım her ortamda fikirlerimi savunurum, benim tartıştıgım ortamlara girmemeyi secebilrsiniz cunku verdigim cevaplar sert olabilir ama hepsinin de dogru olduguna sonuna dek inanırım

konuya dönersek "dürüst insanlar da en az dürüst olmayıp nabza göre şerbet verenler kadar cesur olmak zorundadır"  bu sorunlar ancak böyle çözülür, yoksa sesini çıkaranlar don kişot gibi ortada kalıyor



--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433870] Amerika

hi...a happy holiday. :)

2011/7/2 ibrahim Kuscuoglu(ogretmen) <ikus1961@gmail.com>
Amerikadan selamlar.

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433870] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı

Hüdai bey bu bahsettikleriniz (en azından çoğu) elbetteki önemli sorunlardır. Ama tüm bu sorunları çözebilecek bir merci veya sistim ya da siyasi muhatap aramak abesle iştigal olmakla birlikte, tamamı çözülsede asıl sıkıntı vicdani ölçütlerde ve yeterince fedakarlık sergile(me)me sonucuyla ortada duracaktır bence.
Öğretmenlikte sorun aha mesleği seçim kriterlerinden başlamakta ve buna bağlı olarak misliyle artarak devam etmektedir...


--- 01/07/11 Cum tarihinde Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com> şöyle yazıyor:

Kimden: Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com>
Konu: Re: [tmoz:433825] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
Kime: tmoz@googlegroups.com
Tarihi: 1 Temmuz 2011 Cuma, 6:32

Aşağıdaki sorunları konuşuyor olsaydınız ücret ve emek adaletsizliğinin giderilmesi için bir adım atmış olurdunuz...Bu sıkıntılar giderilseydi,seneye hangi dersanede çalışacağım korkunuz olmazdı...Ya da her tayin döneminde şaibe var mı yok mu diye sormazdık...
 
1. Öğretmenlik mesleğinin geliri düşüktür.
2. Hizmet içi eğitimi yetersizdir.
3. Siyasi baskılara maruz bırakılarak korkaklaştırılmışlardır..
4. Örgütlenememekte ve siyasal hayata katılamamaktadır.
5. Sağlık sorunları vardır. Tebeşir tozundan akciğer hastalıkları, uzun süre ayakta kalmaktan varis, yüksek ses kullanmaktan farenjit ve üst solunum yolu hastalıkları, kalabalık sınıflar ve çocuk zihnine hitaptan kaynaklanan psikolojik ve sinirsel rahatsızlıklar...vs
6. Yönetim, müfredat, atamalar gibi idari konuların plansızlığı öğretmeni olumsuz etkilemektedir...
7. Köy öğretmenlerinin sorunları desem yeterli olur sanırım..(ulaşım, beslenme, yakıt...vs)
8. Sık sık değişen eğitim politikaları öğretmeni niteliksiz hale getirmiştir.
9. Öğretmenler eğitimini almadığı alanda çalıştırılmaktalar...
10. Özel sektörde çalışan eğitimcilerin iş sürekliliği tereddüt içindedir...


--
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:433868] 11.sınıf geo müfredatı....

arkadaşlar merhabalar yeni 11.sınıf geometri müfredatı hakkında bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsanız sevinirim.....

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:433865] kombinasyon

Çok Değerli Muharrem Hocam için...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:433865] Amerika

Amerikadan selamlar.

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433865] Ynt: serial number

tesekkurler kizim istemisti halletmis ilginize tesekkurler.

2011/7/1 bora. <boramat1@gmail.com>
ibrahim hocam sunları bir deneyiver

1160-4301-7977-0221-2925-0568 1160-4118-3876-8976-5891-8483 1160-4972-3261-7212-9505-9568 1160-4171-5882-8237-3696-5104 1160-4178-0211-4118-4334-0151

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433865] yardım

evet hocam aynen öyle ... bana da sorulan bir soru bu şekilde geldi başka bir şey verilmemiş o kadar hepsi hocam...


02 Temmuz 2011 13:59 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Hocam;
Yazdığınız biçimiyle şöyle anlaşılıyor:
"abc pozitif bir sayı. a.b+b.c = x
eşitliğinde x çift.
a.b.c nin en büyük değeri nedir?"
Noktası, virgülü ile soruyu tam yazarsanız
yanlış anlaşılmaz.


02 Temmuz 2011 12:38 tarihinde mehmet demir <mehmetcandemir63@gmail.com> yazdı:
> hocam sonuç x bağlı çıkıyor hatta cevap x/2 verilmiş ..
>
> 02 Temmuz 2011 12:04 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
>>
>> Soruyu yanlış anlamadıysam;
>> a=b=c=9 alınabilir.
>>
>> 02 Temmuz 2011 11:11 tarihinde aztec <mehmetcandemir63@gmail.com> yazdı:
>> > x cift tam sayı olmak üzere a.b+b.c=x olduguna gore a.b.c çarpımının
>> > en buyuk degeri kaçtır
>> >
>> > --
>> > http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>> >
>>
>> --
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:433865] Ynt: problemler

%42 si 84 kişi ise %100 ü 200 kişi
42+78=120 ise en az %20 ortak

200 ün %20 si 40

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:433864] kare metod y.

çözüm gönderenlere tesekürler

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433864] problemler

42x=84  x=2

DnG=20x=20.2=40

02 Temmuz 2011 13:36 tarihinde zikri <zikrics@windowslive.com> yazdı:
Bir topluluğun %42 si dergi,%78 i gazete okuyor.
Bu tolulukta dergi okuyanların sayısı 84 ise,hem gazete hem dergi
okuyan en az kaç kişi vardır?
cevap:40

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433863] yardım

Hocam;
Yazdığınız biçimiyle şöyle anlaşılıyor:
"abc pozitif bir sayı. a.b+b.c = x
eşitliğinde x çift.
a.b.c nin en büyük değeri nedir?"
Noktası, virgülü ile soruyu tam yazarsanız
yanlış anlaşılmaz.


02 Temmuz 2011 12:38 tarihinde mehmet demir <mehmetcandemir63@gmail.com> yazdı:
> hocam sonuç x bağlı çıkıyor hatta cevap x/2 verilmiş ..
>
> 02 Temmuz 2011 12:04 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
>>
>> Soruyu yanlış anlamadıysam;
>> a=b=c=9 alınabilir.
>>
>> 02 Temmuz 2011 11:11 tarihinde aztec <mehmetcandemir63@gmail.com> yazdı:
>> > x cift tam sayı olmak üzere a.b+b.c=x olduguna gore a.b.c çarpımının
>> > en buyuk degeri kaçtır
>> >
>> > --
>> > http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>> >
>>
>> --
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:433862] problemler

Bir topluluğun %42 si dergi,%78 i gazete okuyor.
Bu tolulukta dergi okuyanların sayısı 84 ise,hem gazete hem dergi
okuyan en az kaç kişi vardır?
cevap:40

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433861] yardım

hocam sonuç x bağlı çıkıyor hatta cevap x/2 verilmiş ..


02 Temmuz 2011 12:04 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Soruyu yanlış anlamadıysam;
a=b=c=9 alınabilir.

02 Temmuz 2011 11:11 tarihinde aztec <mehmetcandemir63@gmail.com> yazdı:
> x cift tam sayı olmak üzere a.b+b.c=x olduguna gore a.b.c çarpımının
> en buyuk degeri kaçtır
>
> --
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:433860] matematica

matematica da çift katlı bir integralin sonucunu bulmaya çalışıyorum. belirli integral....fakat sonucu elde edemiyorum. değişkenler yerine sınırları yazmadan sonuç veriyor..bu programı kullanmayı bilen birileri var mi..varsa bana özelden ulaşabilir mi :(( maple programıda olur. bulmaya çalıştığım bir  integral örneğini ekte yolladım.

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433859] kombinasyon

Sevgili Ahmet Hocam;
Sizi yeniden aramızda görmek çok güzel.
Yokluğunuz, ev sahibinin yokluğu gibi geliyordu.

Sizi yormamak için çözümünüzü anlamaya
çalıştım; anlayamadım.
Ben bir çözüm yaptım; sonucu 4234 buldum.
Çok uzun olduğu için paylaşmayacağım.
Sizin çözümünüz de 4096 veriyor.
Ben fazla saymış olabilirim.
Lütfen açıklar mısınız.
Sevgiler, saygılar.


> Günler sonra izninizle...
> Tüm dostlara selam ve sevgiler
>
> 1.Soru:
> birer kırmızı verdikten sonra: 2^4.2^6=2^10 dağıtım
> birer mavi verdikten sonra: 2^4.2^6=2^10 dağıtım
> bir kırmızı ve bir mavi verdikten sonra: 2.2^5.2^5=2^11 dağıtım
> TOPLAM: 2^12
>  Saygılar.....
> 01 Temmuz 2011 22:17 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
>>
>> Fatih Hocam;
>> 1. sorunun çözümünde bir hata yaptım, sanıyorum.
>> Sıralamaları 5'e ayırdım.
>> Bu ayırımlar, tekrar eden durumları farklı durumlar
>> gibi saymama sebep olur.
>> Yanılttığım için bağışla.
>> Biraz daha düşünmeliyim.
>> Farkına varan arkadaşlarım da düşünürse sevinirim.
>> Sevgiler.
>>
>> 01 Temmuz 2011 10:53 tarihinde fatih çelik <fatihprof@gmail.com> yazdı:
>> > teşekkürler sayın hocam
>> >
>> > 01 Temmuz 2011 10:33 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com>
>> > yazdı:
>> >>
>> >> 1.
>> >> 5 k. ve 5 m. şeker yan yana 10!/(5!.5!) = 252
>> >> değişik biçimde dizilebilir.
>> >> Her bir dizilişte oluşan 9 aralığın 4'ü C(9,4) = 126
>> >> değişik biçimde seçilebilir.
>> >> 252.126 değişik dağıtım mümkündür.
>> >>
>> >> 2.
>> >> 3 özdeşli 1 biçimde;
>> >> 2 özdeşli 1 farklı C(4,1) = 4 biçimde;
>> >> 1 özdeşli 2 farklı C(4,2) = 6 biçimde;
>> >>              3 farklı C(4,3) = 4 biçimde
>> >> olmak üzere 15 farklı üçlü seçilebilir.
>> >>
>> >>
>> >> 2011/6/30 fatih çelik <fatihprof@gmail.com>:
>> >> > çözüm nasıl olmalı?
>> >> >
>> >> > --
>> >> > http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>> >> >
>> >>
>> >> --
>> >> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>> >
>> > --
>> > http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>> >
>>
>> --
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
>
>
> --
> http://ahmetelmas.wordpress.com/
>
> ahmetelmas.blogspot.com
> matematikdefteri.blogspot.com
> http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/
>
> Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
>                           Jean-Luc Godart
>
> Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
> Bilmek yetmez, öğretmek gerek !
>
> --
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433858] yardım

Soruyu yanlış anlamadıysam;
a=b=c=9 alınabilir.

02 Temmuz 2011 11:11 tarihinde aztec <mehmetcandemir63@gmail.com> yazdı:
> x cift tam sayı olmak üzere a.b+b.c=x olduguna gore a.b.c çarpımının
> en buyuk degeri kaçtır
>
> --
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:433857] yardım

x cift tam sayı olmak üzere a.b+b.c=x olduguna gore a.b.c çarpımının
en buyuk degeri kaçtır

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433856] araç rehin kaldırma

Bora hocan sizden rica etsem gönderdiğiniz mail nasıldı? Ya da örneği varsa elinzde paylaşabilirmisin?


 
07 Haziran 2011 20:28 tarihinde Rıdvan Titiz <ridvantitiz2@gmail.com> yazdı:
:)))  

07 Haziran 2011 20:25 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:

Sen küheylanı değiştirdin mi ya?


2011/6/7 Rıdvan Titiz <ridvantitiz2@gmail.com>
çok teşekkürler hocam.. önümüzdeki ay ykb'ye son taksidim var.. deneyiminizi paylaşmanız çok güzel oldu.. bahsettiğiniz dilekçeyi fax yolundan başka genel merkez e-posta adresine mi gönderdiniz?

07 Haziran 2011 16:16 tarihinde bora . <boramat1@gmail.com> yazdı:

yapı kredi genel merkezine gönderdiğim mail ile (daha önce burada paylaşmıştım)
bakanın ödemeni bittiğine dair belgeyi tescil merkezine göndermesini sagladım ve 5 kurus para ödemeden araç rehinini kaldırttım

normalde önce bankaya git 150 civarı para öde rehin kaldırma yazısı al
sonra notere git onaylat 80 lira öde 
sonra da git tescilde kuyruga gir

bunlardan kurtuldum

benzer durumu olan var ise bankası ile iletişime geçip rehin yazısını direk tescile göndertirse rehinde kurtulabilir

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi



--
Yurtta Sulh,Cihanda Sulh...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:433855] yardım

abc pozitif x cift tam sayı olmak üzere a.b+b.c=x olduguna gore a.b.c çarpımının en buyuk degeri kaçtır 

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:433854] Re: GEOMETRİ 9-10- DEĞERLENDİRMESİ-11 GEOMETRİ

10 11 12 sınıflarda bizim derslerimiz seçmeli sayın hocamm
ne olaçak bakalım ne yapmaya çalışıyorlar anlamadık

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf