28 Mart 2012 Çarşamba

Re: [TMOZ:512398] A.K.-ELİT-17

budurumda 32 olur!!!   yukarıda  hatalı yazmışız

28 Mart 2012 22:56 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
>=  <= diye algılanması    ifade  eşit    >8    <24 manasındadır

28 Mart 2012 22:55 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:

6+>1+>1=>8
6+<7+<11=<24   istenen 42 olur

28 Mart 2012 22:51 tarihinde Özlem GÖKKAYA <gokkaya2004@gmail.com> yazdı:

iLGİLENDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...
yANITI 36 BULUYORUM.
CEVAP ANAHTARI 42 OLDUĞUNU SÖYLÜYOR.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV





--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV





--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:512397] A.K.-ELİT-17


Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)


28 Mart 2012 22:56 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
>=  <= diye algılanması    ifade  eşit    >8    <24 manasındadır

28 Mart 2012 22:55 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:

6+>1+>1=>8
6+<7+<11=<24   istenen 42 olur

28 Mart 2012 22:51 tarihinde Özlem GÖKKAYA <gokkaya2004@gmail.com> yazdı:

iLGİLENDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...
yANITI 36 BULUYORUM.
CEVAP ANAHTARI 42 OLDUĞUNU SÖYLÜYOR.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV





--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:512396] fonksiyon ugur deneme sınavının sorusu

bu  cümlenin gerisi olmalı!!

28 Mart 2012 22:55 tarihinde ayhan aydın <ayhanhoca32@gmail.com> yazdı:

f bileşte g =g   her zaman saglar mı ?   saglamassa neden?     

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:512395] A.K.-ELİT-17

>=  <= diye algılanması    ifade  eşit    >8    <24 manasındadır

28 Mart 2012 22:55 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
6+>1+>1=>8
6+<7+<11=<24   istenen 42 olur

28 Mart 2012 22:51 tarihinde Özlem GÖKKAYA <gokkaya2004@gmail.com> yazdı:

iLGİLENDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...
yANITI 36 BULUYORUM.
CEVAP ANAHTARI 42 OLDUĞUNU SÖYLÜYOR.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV





--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:512394] fonksiyon ugur deneme sınavının sorusu

f bileşte g =g   her zaman saglar mı ?   saglamassa neden?     

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:512393] A.K.-ELİT-17

6+>1+>1=>8
6+<7+<11=<24   istenen 42 olur

28 Mart 2012 22:51 tarihinde Özlem GÖKKAYA <gokkaya2004@gmail.com> yazdı:
iLGİLENDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...
yANITI 36 BULUYORUM.
CEVAP ANAHTARI 42 OLDUĞUNU SÖYLÜYOR.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:512406] Bir acayip proplem.

Adamın biri hasta yatağında yatmaktadır. Hamile karısına vasiyette bulunur.
Eğer erkek doğurursan servetimin 3/4 ünü oğluma 1/4 sana der.
Eğer kız doğurursan servetimin 1/4 ünü kızıma 3/4 sana der.
Ancak iş buya doğumda kadının bir kız ve bir erkek evladı olur.
Bu durumda kadın mirasın ne kadarını alır.
 
cevap:3/13 müş.
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:512392] A.K.-ELİT-17

iLGİLENDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...
yANITI 36 BULUYORUM.
CEVAP ANAHTARI 42 OLDUĞUNU SÖYLÜYOR.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:512391] Re: Olasılık..

1- 12/12 . 11/12 . 10/12 ... 5/12

1 - herkesin farklı aylarda doğma olasılıgı

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:512390] Karekok yamuk

benim düşünce korsan çözüm olmuş.

28 Mart 2012 21:10 tarihinde Murat Çelikkaya <muratcelikkaya1975@gmail.com> yazdı:
AD  yi  ve  BC  yi yukarı doğru uzatıp kesiştikleri noktaya  " K "  diyelim.
KDC ile KAB  üçgenlerinin benzerliği  ve  ayrıca  KEH  ile  KBA  üçgenleri arasında   "alanlar  oranı benzerlik oranının karesine eşittir" ilkesini uygularsak istenen uzunluk  karekök  58  olur.  Sevgiler

28 Mart 2012 20:51 tarihinde Target <target34x@gmail.com> yazdı:








--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

27 Mart 2012 Salı

[TMOZ:512020] Re: çalışmayan öğretmenin yaptıklarının bir kısmı

Allah dan biliyoruz ogretmenligi:) Edebiyatta bu sanata ne ad
veriliyordu acep? Kesretten kinaye mi:)

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:512019] servet paylaşımı

Oran orantı yardımıyla çözün.oğluna ve karısına isim vererek yani a/b diyerek cikiyor

27 Mar 2012 23:15 tarihinde "Mustafa Erkek" <asmacardak@gmail.com> yazdı:
İLGİLENEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜRLER....
soru öğrenci kaynaklı

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:512018] servet paylaşımı


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:512017] Okul Dergisi İçin Yardım

Çok teşekkür ederim yardımlarınız için.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:512016] servet paylaşımı

İLGİLENEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜRLER....
soru öğrenci kaynaklı

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:512015] Re: çalışmayan öğretmenin yaptıklarının bir kısmı

Hocam evrak isleri internette hazır....kavga dövüş isin tadı
tuzu.sinav gozetmenligi
Ekstra para mesai zaten haftada 2.5 gün :)

On 27 Mart, 21:51, Pİ44 <hatic...@gmail.com> wrote:
> *Bir branş öğretmeninin 1 eğitim yılı içerisinde YAPMAK ZORUNDA OLDUĞU
> İŞLER *
>
> -- Dersin öğretim programını hazırlama
>
> -- Zümre öğretmenler kurulu tutanaklarını hazırlama ve bulundurma
>
> -- İş takvimi ve çalışma programı hazırlayıp bulundurma
>
> -- Her sınıf için ayrı ayrı Ünitelendirilmiş yıllık plan hazırlama ve
> bulundurma
>
> -- Ders planları hazırlama
>
> -- Deney gezi planları hazırlama
>
> -- Çevre incelemesi
>
> -- Derslerde kullanılacak materyal ve dökümanları hazırlama ve satın alma
>
> -- Öğretim görevi ile ilgili mevzuat ve dökümanları derleyip toplayıp
> dosyada bulundurmak
>
> -- Her öğrenci için not çizelgeleri hazırlayıp bulundurmak (yaklaşık 220
> öğrenci için)
>
> -- Yazılı sınav kağıtlarını bulundurmak
>
> -- Öğrenci ürün dosyalarını toplamak,
>
> -- Ölçme ve değerlendirme formları hazırlayıp doldurmak (yaklaşık 220
> öğrenci için)
>
> -- Şube rehberlik yıllık planı hazırlamak
>
> -- Rehberlik etkinlik planları hazırlamak
>
> -- Öğrenci tanıma - gözlem formları hazırlamak
>
> -- Öğrenci ödev (proje ) tercih dilekçelerinin hazırlanması dağıtımı ve
> geri toplanması
>
> -- Şube öğretmenler kurulu toplantı tutanaklarını tutmak
>
> -- Sınıf-veli toplantı tutanaklarını hazırlamak ve bulundurmak
>
> -- Uygulanacak test ,anket ve formları hazırlamak
>
> -- Klüp öğrenci listesini hazırlamak
>
> -- Klüp iç yönetmeliği (tüzük) yazıp hazırlamak ve bulundurmak
>
> -- Sosyal etkinlik yıllık çalışma programı hazırlamak (ek 3)
>
> -- Öğrenci toplum hizmeti /projesi uygulama takvimi hazırlama (ek 6)
>
> -- Danışman öğretmen değerlendirme formu hazırlamak (ek 8)
>
> -- Belirli gün ve faaliyetlere ait dökümanları hazırlamak ve kurulunda
> bulunmak
>
> -- Rehberliğini yaptığı sınıfın okuduğu kitapların mebbis te sanal
> kitaplığını oluşturup,o kitapların türünü belirleyip her öğrencinin okuduğu
> kitabı düzenli olarak sisteme girme
>
> -- Öğrenci gözlem formlarının takibi ve sisteme düzenli girişi
>
> -- Öğrenci notlarının e-okul sistemine düzenli girişi
>
> -- Öğrenci sınav tarihlerinin ve proje teslim günlerinin sisteme tanımı
>
> -- Her sınıfa ayrı yazılı hazırlanması
>
> -- Yüzlerce yazılının okunması ve not verilmesi ( 1 yılda ortalama 6
> sınıfta 150 kağıt ve 3000 soru ve puanlama)
>
> -- Ders içi performans yönergelerinin konulara göre ayrı ayrı hazırlanması
> ve öğrencilere ayrı ayrı tebliği (yaklaşık 220 öğrenci için)
>
> -- Ders içi performans ölçeklerinin konulara göre hazırlanması (yaklaşık
> 220 öğrenci için)
>
> -- Her dönem ders içi performans notlarının değerlendirilerek not verilmesi
> ve e-okul sistemine girilmesi
>
> -- 2 dönem için ayrı ayrı öğretmenler kurulu toplantısına katılmak (Mesai
> saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem için ayrı ayrı şube öğretmenler kurulu toplantısına katılmak
> (Mesai saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem için de ayrı ayrı il-ilçe Öğretim bölgesi zümre toplantılarına
> katılmak (Mesai saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem de ayrı ayrı okul içi zümre öğretmenleri toplantısına katılmak
> ve bu toplantının tutanağını tutmak. (Mesai saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem de ayrı zamanlarda en az 2 kere veli toplantısına katılmak
> (Mesai saatleri dışında)
>
> -- Sınıfta Kaynaştırma (zeka geriliği ) olan öğrencilere ayrı proğram (bep
> planı) hazırlanıp uygulanması
>
> -- ADEY (aşamalı devamsızlık yönetim planı) çerçevesinde çalışmalara
> katılmak,formları doldurmak ve öğrenci velilerine anket doldurtmak
>
> -- RİDEF formlarının doldurulması
>
> -- DYNED çerçevesinde öğrencilere şifre ve kullanıcı adı tanımlarının
> yapılması ve öğrencilere dyned te takibi,ileri ünitelerde konu açma.
>
> -- 8. sınıf için yöneltme formlarının doldurulması
>
> -- Her öğrenciye davranış notları için ölçek hazırlanarak bunlara not
> verilmesi.
>
> -- Okul gelişim yönetimi (OGY) ekiplerine ve toplantılarına katılarak proje
> geliştirme
>
> -- Toplam Kalite Yönetimi (TKY) çalışmaları ve toplantılarına katılmak
>
> -- Belirli gün ve haftalarda her öğretmene verilen bir haftada öğretmenin
> hazırlamak zorunda olduğu pano görevleri
>
> -- Pansiyonlu okullarda satın alma ve ihale komisyonlarında zorunlu görev
> ve yapılacak işlerin tümü
>
> -- Haftada 1 gün nöbet görevi (ücretsiz) ve nöbet defterinin doldurulması
>
> -- Ders dışında her gün okuma saatlerinde sınıftaki öğrencilere rehberlik
> etmek ve gözetmenlik
>
> -- Okul stratejik planı kurul çalışmalarına katılmak ve ürün çıkartmak
>
> -- Andımız ve İstiklal marşı törenlerine katılma mecburiyeti
>
> -- Okul internet yayın kurulu çalışmalarına katılma zorunluluğu
>
> -- Lisede yaz tatilinde not yükseltme ve sorumluluk sınavlarını
> hazırlama,not verme ve notların sistemlere işlenmesi
>
> -- Bazı zorunlu hizmet kurslarına katılma (Mesai saatleri dışında)
>
> -- Okul resmi gelen yazı dosyasının günlük takibi ve sorumluluğu
>
> -- "Okullar Hayat olsun projesi" Görev ve sorumlulukları
>
> -- "65 bin dev öğrenci projesi" görev ve sorumlukları (il bazında yerel
> proje)
>
> -- Bu benim eserim" projeleri" görev ve sorumlulukları
>
> -- Okulş Kooperatif sorumluluğu
>
> -- Okul aile birliği üyeliği görev ve sorumlulukları
>
> -- Stratejik plan kurulu üyeliği görev ve sorumlukları
>
> -- okul web kurulu üyeliği görev ve sorumlulukları
>
> -- Toplum hizmeti çalışma kurul üyeliği görev ve sorumlulukları
>
> -- MEB in ve diğer kurumların yaptığı sınavlara gözetmenlik görevleri
> (mesai saatleri dışında ve haftasonları )
>
> -- Her hafta yapılan belirli gün ve haftalar kutlamaları görevi ve
> sorumlulkları ( tüketici haftası , su haftası , vs Panolar hazırlanacak ve
> panolara asılan şeyler belli aralıklarla dosyalanacak
>
> -- Kavga edenler ayırt edilecek, kafası gözü yarılanlara pansuman yapılacak
>
> -- Değerlendirme testleri hazırlanacak,quizler yapılacak
>
> -- Değerlendirme testleri evde değerlendirilecek
>
> --Bilgi yarışmalarına öğrenci hazırlanacak
>
> -- Öğrencilerin evlerine gidilip hal hatırı sorulacak, (yeni genelge ile
> zorunlu)
>
> -- Saha çalışması yapıp okula gelmeyen öğrencileri toplayacak ve okula
> getirecek , (yeni genelge ile zorunlu)
>
> -- Rehberi olunan sınıftan Temizlik, spor, fotokopi, demirbaş, sabun,
> tuvalet kağıdı için para toplanılacak (Bilindiğinin aksine Eğitim
> Müdürlükleri bu işler için ödenek ayırmıyorlar)
>
> -- Taşımalı öğrencileri sabah servisten inerken sayıp kontrol edilecek
> (dosya ile karşılaştırılıp imza atılacak)
>
> -- Öğle yemeğinde listeden çağırıp sıraya koyulacak
>
> -- Okul çıkışı taşımalı öğrenciler servislerine bindirilecek.
>
> -- Okul aile birliği toplantılarına katılınıp velilerin sorunları
> dinlenecek.
>
> -- Sınıf başkanı, kitaplık görevlisi, temizlik başkanı seçilip görevlerini
> yapıp yapmadıkları günlük olarak takip edilecek.
>
> YUKARIDA Kİ TÜM "İŞ VE SORUMLULUKLAR" Genel başlıklardır. Bunların alt
> başlıkları ve ek sorumlulukları vardır. Her biri dakikalarca -saatlerce
> -günlerce alabilir. Yurtdışında bazı ülkelere gitme ve bunları inceleme
> şansım oldu. Gittiğim hiçbir ülkede konuştuğum öğretmenlerin bu kadar iş
> yükü olduğuna şahit olmadım. (bu arada yurtdışına gitmek için bile
> kurumunuza dilekçe yazıp cevabını beklemeniz gerekiyor. Ve genelde cevap
> gideceğiniz tarihten sonra geliyor )1, Pİ44 <hatic...@gmail.com> wrote:
> *Bir branş öğretmeninin 1 eğitim yılı içerisinde YAPMAK ZORUNDA OLDUĞU
> İŞLER *
>
> -- Dersin öğretim programını hazırlama
>
> -- Zümre öğretmenler kurulu tutanaklarını hazırlama ve bulundurma
>
> -- İş takvimi ve çalışma programı hazırlayıp bulundurma
>
> -- Her sınıf için ayrı ayrı Ünitelendirilmiş yıllık plan hazırlama ve
> bulundurma
>
> -- Ders planları hazırlama
>
> -- Deney gezi planları hazırlama
>
> -- Çevre incelemesi
>
> -- Derslerde kullanılacak materyal ve dökümanları hazırlama ve satın alma
>
> -- Öğretim görevi ile ilgili mevzuat ve dökümanları derleyip toplayıp
> dosyada bulundurmak
>
> -- Her öğrenci için not çizelgeleri hazırlayıp bulundurmak (yaklaşık 220
> öğrenci için)
>
> -- Yazılı sınav kağıtlarını bulundurmak
>
> -- Öğrenci ürün dosyalarını toplamak,
>
> -- Ölçme ve değerlendirme formları hazırlayıp doldurmak (yaklaşık 220
> öğrenci için)
>
> -- Şube rehberlik yıllık planı hazırlamak
>
> -- Rehberlik etkinlik planları hazırlamak
>
> -- Öğrenci tanıma - gözlem formları hazırlamak
>
> -- Öğrenci ödev (proje ) tercih dilekçelerinin hazırlanması dağıtımı ve
> geri toplanması
>
> -- Şube öğretmenler kurulu toplantı tutanaklarını tutmak
>
> -- Sınıf-veli toplantı tutanaklarını hazırlamak ve bulundurmak
>
> -- Uygulanacak test ,anket ve formları hazırlamak
>
> -- Klüp öğrenci listesini hazırlamak
>
> -- Klüp iç yönetmeliği (tüzük) yazıp hazırlamak ve bulundurmak
>
> -- Sosyal etkinlik yıllık çalışma programı hazırlamak (ek 3)
>
> -- Öğrenci toplum hizmeti /projesi uygulama takvimi hazırlama (ek 6)
>
> -- Danışman öğretmen değerlendirme formu hazırlamak (ek 8)
>
> -- Belirli gün ve faaliyetlere ait dökümanları hazırlamak ve kurulunda
> bulunmak
>
> -- Rehberliğini yaptığı sınıfın okuduğu kitapların mebbis te sanal
> kitaplığını oluşturup,o kitapların türünü belirleyip her öğrencinin okuduğu
> kitabı düzenli olarak sisteme girme
>
> -- Öğrenci gözlem formlarının takibi ve sisteme düzenli girişi
>
> -- Öğrenci notlarının e-okul sistemine düzenli girişi
>
> -- Öğrenci sınav tarihlerinin ve proje teslim günlerinin sisteme tanımı
>
> -- Her sınıfa ayrı yazılı hazırlanması
>
> -- Yüzlerce yazılının okunması ve not verilmesi ( 1 yılda ortalama 6
> sınıfta 150 kağıt ve 3000 soru ve puanlama)
>
> -- Ders içi performans yönergelerinin konulara göre ayrı ayrı hazırlanması
> ve öğrencilere ayrı ayrı tebliği (yaklaşık 220 öğrenci için)
>
> -- Ders içi performans ölçeklerinin konulara göre hazırlanması (yaklaşık
> 220 öğrenci için)
>
> -- Her dönem ders içi performans notlarının değerlendirilerek not verilmesi
> ve e-okul sistemine girilmesi
>
> -- 2 dönem için ayrı ayrı öğretmenler kurulu toplantısına katılmak (Mesai
> saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem için ayrı ayrı şube öğretmenler kurulu toplantısına katılmak
> (Mesai saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem için de ayrı ayrı il-ilçe Öğretim bölgesi zümre toplantılarına
> katılmak (Mesai saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem de ayrı ayrı okul içi zümre öğretmenleri toplantısına katılmak
> ve bu toplantının tutanağını tutmak. (Mesai saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem de ayrı zamanlarda en az 2 kere veli toplantısına katılmak
> (Mesai saatleri dışında)
>
> -- Sınıfta Kaynaştırma (zeka geriliği ) olan öğrencilere ayrı proğram (bep
> planı) hazırlanıp uygulanması
>
> -- ADEY (aşamalı devamsızlık yönetim planı) çerçevesinde çalışmalara
> katılmak,formları doldurmak ve öğrenci velilerine anket doldurtmak
>
> -- RİDEF formlarının doldurulması
>
> -- DYNED çerçevesinde öğrencilere şifre ve kullanıcı adı tanımlarının
> yapılması ve öğrencilere dyned te takibi,ileri ünitelerde konu açma.
>
> -- 8. sınıf için yöneltme formlarının doldurulması
>
> -- Her öğrenciye davranış notları için ölçek hazırlanarak bunlara not
> verilmesi.
>
> -- Okul gelişim yönetimi (OGY) ekiplerine ve toplantılarına katılarak proje
> geliştirme
>
> -- Toplam Kalite Yönetimi (TKY) çalışmaları ve toplantılarına katılmak
>
> -- Belirli gün ve haftalarda her öğretmene verilen bir haftada öğretmenin
> hazırlamak zorunda olduğu pano görevleri
>
> -- Pansiyonlu okullarda satın alma ve ihale komisyonlarında zorunlu görev
> ve yapılacak işlerin tümü
>
> -- Haftada 1 gün nöbet görevi (ücretsiz) ve nöbet defterinin doldurulması
>
> -- Ders dışında her gün okuma saatlerinde sınıftaki öğrencilere rehberlik
> etmek ve gözetmenlik
>
> -- Okul stratejik planı kurul çalışmalarına katılmak ve ürün çıkartmak
>
> -- Andımız ve İstiklal marşı törenlerine katılma mecburiyeti
>
> -- Okul internet yayın kurulu çalışmalarına katılma zorunluluğu
>
> -- Lisede yaz tatilinde not yükseltme ve sorumluluk sınavlarını
> hazırlama,not verme ve notların sistemlere işlenmesi
>
> -- Bazı zorunlu hizmet kurslarına katılma (Mesai saatleri dışında)
>
> -- Okul resmi gelen yazı dosyasının günlük takibi ve sorumluluğu
>
> -- "Okullar Hayat olsun projesi" Görev ve sorumlulukları
>
> -- "65 bin dev öğrenci projesi" görev ve sorumlukları (il bazında yerel
> proje)
>
> -- Bu benim eserim" projeleri" görev ve sorumlulukları
>
> -- Okulş Kooperatif sorumluluğu
>
> -- Okul aile birliği üyeliği görev ve sorumlulukları
>
> -- Stratejik plan kurulu üyeliği görev ve sorumlukları
>
> -- okul web kurulu üyeliği görev ve sorumlulukları
>
> -- Toplum hizmeti çalışma kurul üyeliği görev ve sorumlulukları
>
> -- MEB in ve diğer kurumların yaptığı sınavlara gözetmenlik görevleri
> (mesai saatleri dışında ve haftasonları )
>
> -- Her hafta yapılan belirli gün ve haftalar kutlamaları görevi ve
> sorumlulkları ( tüketici haftası , su haftası , vs Panolar hazırlanacak ve
> panolara asılan şeyler belli aralıklarla dosyalanacak
>
> -- Kavga edenler ayırt edilecek, kafası gözü yarılanlara pansuman yapılacak
>
> -- Değerlendirme testleri hazırlanacak,quizler yapılacak
>
> -- Değerlendirme testleri evde değerlendirilecek
>
> --Bilgi yarışmalarına öğrenci hazırlanacak
>
> -- Öğrencilerin evlerine gidilip hal hatırı sorulacak, (yeni genelge ile
> zorunlu)
>
> -- Saha çalışması yapıp okula gelmeyen öğrencileri toplayacak ve okula
> getirecek , (yeni genelge ile zorunlu)
>
> -- Rehberi olunan sınıftan Temizlik, spor, fotokopi, demirbaş, sabun,
> tuvalet kağıdı için para toplanılacak (Bilindiğinin aksine Eğitim
> Müdürlükleri bu işler için ödenek ayırmıyorlar)
>
> -- Taşımalı öğrencileri sabah servisten inerken sayıp kontrol edilecek
> (dosya ile karşılaştırılıp imza atılacak)
>
> -- Öğle yemeğinde listeden çağırıp sıraya koyulacak
>
> -- Okul çıkışı taşımalı öğrenciler servislerine bindirilecek.
>
> -- Okul aile birliği toplantılarına katılınıp velilerin sorunları
> dinlenecek.
>
> -- Sınıf başkanı, kitaplık görevlisi, temizlik başkanı seçilip görevlerini
> yapıp yapmadıkları günlük olarak takip edilecek.
>
> YUKARIDA Kİ TÜM "İŞ VE SORUMLULUKLAR" Genel başlıklardır. Bunların alt
> başlıkları ve ek sorumlulukları vardır. Her biri dakikalarca -saatlerce
> -günlerce alabilir. Yurtdışında bazı ülkelere gitme ve bunları inceleme
> şansım oldu. Gittiğim hiçbir ülkede konuştuğum öğretmenlerin bu kadar iş
> yükü olduğuna şahit olmadım. (bu arada yurtdışına gitmek için bile
> kurumunuza dilekçe yazıp cevabını beklemeniz gerekiyor. Ve genelde cevap
> gideceğiniz tarihten sonra geliyor )

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:512010] ÇEMBER(AYDIN YAYINLARI)

hocam sadece  B O E nin doğrusallığına takıldım...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:512009] Re: ÖĞRETMENE EK ÖDEME

verdiklerini almasınlar yeter...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:512008] ÇEMBER(AYDIN YAYINLARI)



27 Mart 2012 22:51 tarihinde Özgür ÖZGÜRLÜK (Öğretmen) <ozgurozgurluk@gmail.com> yazdı:
CEVAP B
TEŞEKKÜRLER...

--
Yaşamak Direnmektir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:512006] Re: çalışmayan öğretmenin yaptıklarının bir kısmı

Hocam evrak isleri internette hazır....kavga dövüş isin tadı
tuzu.sinav gozetmenligi
Ekstra para mesai zaten haftada 2.5 gün :)

On 27 Mart, 21:51, Pİ44 <hatic...@gmail.com> wrote:
> *Bir branş öğretmeninin 1 eğitim yılı içerisinde YAPMAK ZORUNDA OLDUĞU
> İŞLER *
>
> -- Dersin öğretim programını hazırlama
>
> -- Zümre öğretmenler kurulu tutanaklarını hazırlama ve bulundurma
>
> -- İş takvimi ve çalışma programı hazırlayıp bulundurma
>
> -- Her sınıf için ayrı ayrı Ünitelendirilmiş yıllık plan hazırlama ve
> bulundurma
>
> -- Ders planları hazırlama
>
> -- Deney gezi planları hazırlama
>
> -- Çevre incelemesi
>
> -- Derslerde kullanılacak materyal ve dökümanları hazırlama ve satın alma
>
> -- Öğretim görevi ile ilgili mevzuat ve dökümanları derleyip toplayıp
> dosyada bulundurmak
>
> -- Her öğrenci için not çizelgeleri hazırlayıp bulundurmak (yaklaşık 220
> öğrenci için)
>
> -- Yazılı sınav kağıtlarını bulundurmak
>
> -- Öğrenci ürün dosyalarını toplamak,
>
> -- Ölçme ve değerlendirme formları hazırlayıp doldurmak (yaklaşık 220
> öğrenci için)
>
> -- Şube rehberlik yıllık planı hazırlamak
>
> -- Rehberlik etkinlik planları hazırlamak
>
> -- Öğrenci tanıma - gözlem formları hazırlamak
>
> -- Öğrenci ödev (proje ) tercih dilekçelerinin hazırlanması dağıtımı ve
> geri toplanması
>
> -- Şube öğretmenler kurulu toplantı tutanaklarını tutmak
>
> -- Sınıf-veli toplantı tutanaklarını hazırlamak ve bulundurmak
>
> -- Uygulanacak test ,anket ve formları hazırlamak
>
> -- Klüp öğrenci listesini hazırlamak
>
> -- Klüp iç yönetmeliği (tüzük) yazıp hazırlamak ve bulundurmak
>
> -- Sosyal etkinlik yıllık çalışma programı hazırlamak (ek 3)
>
> -- Öğrenci toplum hizmeti /projesi uygulama takvimi hazırlama (ek 6)
>
> -- Danışman öğretmen değerlendirme formu hazırlamak (ek 8)
>
> -- Belirli gün ve faaliyetlere ait dökümanları hazırlamak ve kurulunda
> bulunmak
>
> -- Rehberliğini yaptığı sınıfın okuduğu kitapların mebbis te sanal
> kitaplığını oluşturup,o kitapların türünü belirleyip her öğrencinin okuduğu
> kitabı düzenli olarak sisteme girme
>
> -- Öğrenci gözlem formlarının takibi ve sisteme düzenli girişi
>
> -- Öğrenci notlarının e-okul sistemine düzenli girişi
>
> -- Öğrenci sınav tarihlerinin ve proje teslim günlerinin sisteme tanımı
>
> -- Her sınıfa ayrı yazılı hazırlanması
>
> -- Yüzlerce yazılının okunması ve not verilmesi ( 1 yılda ortalama 6
> sınıfta 150 kağıt ve 3000 soru ve puanlama)
>
> -- Ders içi performans yönergelerinin konulara göre ayrı ayrı hazırlanması
> ve öğrencilere ayrı ayrı tebliği (yaklaşık 220 öğrenci için)
>
> -- Ders içi performans ölçeklerinin konulara göre hazırlanması (yaklaşık
> 220 öğrenci için)
>
> -- Her dönem ders içi performans notlarının değerlendirilerek not verilmesi
> ve e-okul sistemine girilmesi
>
> -- 2 dönem için ayrı ayrı öğretmenler kurulu toplantısına katılmak (Mesai
> saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem için ayrı ayrı şube öğretmenler kurulu toplantısına katılmak
> (Mesai saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem için de ayrı ayrı il-ilçe Öğretim bölgesi zümre toplantılarına
> katılmak (Mesai saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem de ayrı ayrı okul içi zümre öğretmenleri toplantısına katılmak
> ve bu toplantının tutanağını tutmak. (Mesai saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem de ayrı zamanlarda en az 2 kere veli toplantısına katılmak
> (Mesai saatleri dışında)
>
> -- Sınıfta Kaynaştırma (zeka geriliği ) olan öğrencilere ayrı proğram (bep
> planı) hazırlanıp uygulanması
>
> -- ADEY (aşamalı devamsızlık yönetim planı) çerçevesinde çalışmalara
> katılmak,formları doldurmak ve öğrenci velilerine anket doldurtmak
>
> -- RİDEF formlarının doldurulması
>
> -- DYNED çerçevesinde öğrencilere şifre ve kullanıcı adı tanımlarının
> yapılması ve öğrencilere dyned te takibi,ileri ünitelerde konu açma.
>
> -- 8. sınıf için yöneltme formlarının doldurulması
>
> -- Her öğrenciye davranış notları için ölçek hazırlanarak bunlara not
> verilmesi.
>
> -- Okul gelişim yönetimi (OGY) ekiplerine ve toplantılarına katılarak proje
> geliştirme
>
> -- Toplam Kalite Yönetimi (TKY) çalışmaları ve toplantılarına katılmak
>
> -- Belirli gün ve haftalarda her öğretmene verilen bir haftada öğretmenin
> hazırlamak zorunda olduğu pano görevleri
>
> -- Pansiyonlu okullarda satın alma ve ihale komisyonlarında zorunlu görev
> ve yapılacak işlerin tümü
>
> -- Haftada 1 gün nöbet görevi (ücretsiz) ve nöbet defterinin doldurulması
>
> -- Ders dışında her gün okuma saatlerinde sınıftaki öğrencilere rehberlik
> etmek ve gözetmenlik
>
> -- Okul stratejik planı kurul çalışmalarına katılmak ve ürün çıkartmak
>
> -- Andımız ve İstiklal marşı törenlerine katılma mecburiyeti
>
> -- Okul internet yayın kurulu çalışmalarına katılma zorunluluğu
>
> -- Lisede yaz tatilinde not yükseltme ve sorumluluk sınavlarını
> hazırlama,not verme ve notların sistemlere işlenmesi
>
> -- Bazı zorunlu hizmet kurslarına katılma (Mesai saatleri dışında)
>
> -- Okul resmi gelen yazı dosyasının günlük takibi ve sorumluluğu
>
> -- "Okullar Hayat olsun projesi" Görev ve sorumlulukları
>
> -- "65 bin dev öğrenci projesi" görev ve sorumlukları (il bazında yerel
> proje)
>
> -- Bu benim eserim" projeleri" görev ve sorumlulukları
>
> -- Okulş Kooperatif sorumluluğu
>
> -- Okul aile birliği üyeliği görev ve sorumlulukları
>
> -- Stratejik plan kurulu üyeliği görev ve sorumlukları
>
> -- okul web kurulu üyeliği görev ve sorumlulukları
>
> -- Toplum hizmeti çalışma kurul üyeliği görev ve sorumlulukları
>
> -- MEB in ve diğer kurumların yaptığı sınavlara gözetmenlik görevleri
> (mesai saatleri dışında ve haftasonları )
>
> -- Her hafta yapılan belirli gün ve haftalar kutlamaları görevi ve
> sorumlulkları ( tüketici haftası , su haftası , vs Panolar hazırlanacak ve
> panolara asılan şeyler belli aralıklarla dosyalanacak
>
> -- Kavga edenler ayırt edilecek, kafası gözü yarılanlara pansuman yapılacak
>
> -- Değerlendirme testleri hazırlanacak,quizler yapılacak
>
> -- Değerlendirme testleri evde değerlendirilecek
>
> --Bilgi yarışmalarına öğrenci hazırlanacak
>
> -- Öğrencilerin evlerine gidilip hal hatırı sorulacak, (yeni genelge ile
> zorunlu)
>
> -- Saha çalışması yapıp okula gelmeyen öğrencileri toplayacak ve okula
> getirecek , (yeni genelge ile zorunlu)
>
> -- Rehberi olunan sınıftan Temizlik, spor, fotokopi, demirbaş, sabun,
> tuvalet kağıdı için para toplanılacak (Bilindiğinin aksine Eğitim
> Müdürlükleri bu işler için ödenek ayırmıyorlar)
>
> -- Taşımalı öğrencileri sabah servisten inerken sayıp kontrol edilecek
> (dosya ile karşılaştırılıp imza atılacak)
>
> -- Öğle yemeğinde listeden çağırıp sıraya koyulacak
>
> -- Okul çıkışı taşımalı öğrenciler servislerine bindirilecek.
>
> -- Okul aile birliği toplantılarına katılınıp velilerin sorunları
> dinlenecek.
>
> -- Sınıf başkanı, kitaplık görevlisi, temizlik başkanı seçilip görevlerini
> yapıp yapmadıkları günlük olarak takip edilecek.
>
> YUKARIDA Kİ TÜM "İŞ VE SORUMLULUKLAR" Genel başlıklardır. Bunların alt
> başlıkları ve ek sorumlulukları vardır. Her biri dakikalarca -saatlerce
> -günlerce alabilir. Yurtdışında bazı ülkelere gitme ve bunları inceleme
> şansım oldu. Gittiğim hiçbir ülkede konuştuğum öğretmenlerin bu kadar iş
> yükü olduğuna şahit olmadım. (bu arada yurtdışına gitmek için bile
> kurumunuza dilekçe yazıp cevabını beklemeniz gerekiyor. Ve genelde cevap
> gideceğiniz tarihten sonra geliyor )

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:512006] Re: çalışmayan öğretmenin yaptıklarının bir kısmı

Hocam evrak isleri internette hazır....kavga dövüş isin tadı
tuzu.sinav gozetmenligi
Ekstra para mesai zaten haftada 2.5 gün :)

On 27 Mart, 21:51, Pİ44 <hatic...@gmail.com> wrote:
> *Bir branş öğretmeninin 1 eğitim yılı içerisinde YAPMAK ZORUNDA OLDUĞU
> İŞLER *
>
> -- Dersin öğretim programını hazırlama
>
> -- Zümre öğretmenler kurulu tutanaklarını hazırlama ve bulundurma
>
> -- İş takvimi ve çalışma programı hazırlayıp bulundurma
>
> -- Her sınıf için ayrı ayrı Ünitelendirilmiş yıllık plan hazırlama ve
> bulundurma
>
> -- Ders planları hazırlama
>
> -- Deney gezi planları hazırlama
>
> -- Çevre incelemesi
>
> -- Derslerde kullanılacak materyal ve dökümanları hazırlama ve satın alma
>
> -- Öğretim görevi ile ilgili mevzuat ve dökümanları derleyip toplayıp
> dosyada bulundurmak
>
> -- Her öğrenci için not çizelgeleri hazırlayıp bulundurmak (yaklaşık 220
> öğrenci için)
>
> -- Yazılı sınav kağıtlarını bulundurmak
>
> -- Öğrenci ürün dosyalarını toplamak,
>
> -- Ölçme ve değerlendirme formları hazırlayıp doldurmak (yaklaşık 220
> öğrenci için)
>
> -- Şube rehberlik yıllık planı hazırlamak
>
> -- Rehberlik etkinlik planları hazırlamak
>
> -- Öğrenci tanıma - gözlem formları hazırlamak
>
> -- Öğrenci ödev (proje ) tercih dilekçelerinin hazırlanması dağıtımı ve
> geri toplanması
>
> -- Şube öğretmenler kurulu toplantı tutanaklarını tutmak
>
> -- Sınıf-veli toplantı tutanaklarını hazırlamak ve bulundurmak
>
> -- Uygulanacak test ,anket ve formları hazırlamak
>
> -- Klüp öğrenci listesini hazırlamak
>
> -- Klüp iç yönetmeliği (tüzük) yazıp hazırlamak ve bulundurmak
>
> -- Sosyal etkinlik yıllık çalışma programı hazırlamak (ek 3)
>
> -- Öğrenci toplum hizmeti /projesi uygulama takvimi hazırlama (ek 6)
>
> -- Danışman öğretmen değerlendirme formu hazırlamak (ek 8)
>
> -- Belirli gün ve faaliyetlere ait dökümanları hazırlamak ve kurulunda
> bulunmak
>
> -- Rehberliğini yaptığı sınıfın okuduğu kitapların mebbis te sanal
> kitaplığını oluşturup,o kitapların türünü belirleyip her öğrencinin okuduğu
> kitabı düzenli olarak sisteme girme
>
> -- Öğrenci gözlem formlarının takibi ve sisteme düzenli girişi
>
> -- Öğrenci notlarının e-okul sistemine düzenli girişi
>
> -- Öğrenci sınav tarihlerinin ve proje teslim günlerinin sisteme tanımı
>
> -- Her sınıfa ayrı yazılı hazırlanması
>
> -- Yüzlerce yazılının okunması ve not verilmesi ( 1 yılda ortalama 6
> sınıfta 150 kağıt ve 3000 soru ve puanlama)
>
> -- Ders içi performans yönergelerinin konulara göre ayrı ayrı hazırlanması
> ve öğrencilere ayrı ayrı tebliği (yaklaşık 220 öğrenci için)
>
> -- Ders içi performans ölçeklerinin konulara göre hazırlanması (yaklaşık
> 220 öğrenci için)
>
> -- Her dönem ders içi performans notlarının değerlendirilerek not verilmesi
> ve e-okul sistemine girilmesi
>
> -- 2 dönem için ayrı ayrı öğretmenler kurulu toplantısına katılmak (Mesai
> saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem için ayrı ayrı şube öğretmenler kurulu toplantısına katılmak
> (Mesai saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem için de ayrı ayrı il-ilçe Öğretim bölgesi zümre toplantılarına
> katılmak (Mesai saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem de ayrı ayrı okul içi zümre öğretmenleri toplantısına katılmak
> ve bu toplantının tutanağını tutmak. (Mesai saatleri dışında)
>
> -- 2 dönem de ayrı zamanlarda en az 2 kere veli toplantısına katılmak
> (Mesai saatleri dışında)
>
> -- Sınıfta Kaynaştırma (zeka geriliği ) olan öğrencilere ayrı proğram (bep
> planı) hazırlanıp uygulanması
>
> -- ADEY (aşamalı devamsızlık yönetim planı) çerçevesinde çalışmalara
> katılmak,formları doldurmak ve öğrenci velilerine anket doldurtmak
>
> -- RİDEF formlarının doldurulması
>
> -- DYNED çerçevesinde öğrencilere şifre ve kullanıcı adı tanımlarının
> yapılması ve öğrencilere dyned te takibi,ileri ünitelerde konu açma.
>
> -- 8. sınıf için yöneltme formlarının doldurulması
>
> -- Her öğrenciye davranış notları için ölçek hazırlanarak bunlara not
> verilmesi.
>
> -- Okul gelişim yönetimi (OGY) ekiplerine ve toplantılarına katılarak proje
> geliştirme
>
> -- Toplam Kalite Yönetimi (TKY) çalışmaları ve toplantılarına katılmak
>
> -- Belirli gün ve haftalarda her öğretmene verilen bir haftada öğretmenin
> hazırlamak zorunda olduğu pano görevleri
>
> -- Pansiyonlu okullarda satın alma ve ihale komisyonlarında zorunlu görev
> ve yapılacak işlerin tümü
>
> -- Haftada 1 gün nöbet görevi (ücretsiz) ve nöbet defterinin doldurulması
>
> -- Ders dışında her gün okuma saatlerinde sınıftaki öğrencilere rehberlik
> etmek ve gözetmenlik
>
> -- Okul stratejik planı kurul çalışmalarına katılmak ve ürün çıkartmak
>
> -- Andımız ve İstiklal marşı törenlerine katılma mecburiyeti
>
> -- Okul internet yayın kurulu çalışmalarına katılma zorunluluğu
>
> -- Lisede yaz tatilinde not yükseltme ve sorumluluk sınavlarını
> hazırlama,not verme ve notların sistemlere işlenmesi
>
> -- Bazı zorunlu hizmet kurslarına katılma (Mesai saatleri dışında)
>
> -- Okul resmi gelen yazı dosyasının günlük takibi ve sorumluluğu
>
> -- "Okullar Hayat olsun projesi" Görev ve sorumlulukları
>
> -- "65 bin dev öğrenci projesi" görev ve sorumlukları (il bazında yerel
> proje)
>
> -- Bu benim eserim" projeleri" görev ve sorumlulukları
>
> -- Okulş Kooperatif sorumluluğu
>
> -- Okul aile birliği üyeliği görev ve sorumlulukları
>
> -- Stratejik plan kurulu üyeliği görev ve sorumlukları
>
> -- okul web kurulu üyeliği görev ve sorumlulukları
>
> -- Toplum hizmeti çalışma kurul üyeliği görev ve sorumlulukları
>
> -- MEB in ve diğer kurumların yaptığı sınavlara gözetmenlik görevleri
> (mesai saatleri dışında ve haftasonları )
>
> -- Her hafta yapılan belirli gün ve haftalar kutlamaları görevi ve
> sorumlulkları ( tüketici haftası , su haftası , vs Panolar hazırlanacak ve
> panolara asılan şeyler belli aralıklarla dosyalanacak
>
> -- Kavga edenler ayırt edilecek, kafası gözü yarılanlara pansuman yapılacak
>
> -- Değerlendirme testleri hazırlanacak,quizler yapılacak
>
> -- Değerlendirme testleri evde değerlendirilecek
>
> --Bilgi yarışmalarına öğrenci hazırlanacak
>
> -- Öğrencilerin evlerine gidilip hal hatırı sorulacak, (yeni genelge ile
> zorunlu)
>
> -- Saha çalışması yapıp okula gelmeyen öğrencileri toplayacak ve okula
> getirecek , (yeni genelge ile zorunlu)
>
> -- Rehberi olunan sınıftan Temizlik, spor, fotokopi, demirbaş, sabun,
> tuvalet kağıdı için para toplanılacak (Bilindiğinin aksine Eğitim
> Müdürlükleri bu işler için ödenek ayırmıyorlar)
>
> -- Taşımalı öğrencileri sabah servisten inerken sayıp kontrol edilecek
> (dosya ile karşılaştırılıp imza atılacak)
>
> -- Öğle yemeğinde listeden çağırıp sıraya koyulacak
>
> -- Okul çıkışı taşımalı öğrenciler servislerine bindirilecek.
>
> -- Okul aile birliği toplantılarına katılınıp velilerin sorunları
> dinlenecek.
>
> -- Sınıf başkanı, kitaplık görevlisi, temizlik başkanı seçilip görevlerini
> yapıp yapmadıkları günlük olarak takip edilecek.
>
> YUKARIDA Kİ TÜM "İŞ VE SORUMLULUKLAR" Genel başlıklardır. Bunların alt
> başlıkları ve ek sorumlulukları vardır. Her biri dakikalarca -saatlerce
> -günlerce alabilir. Yurtdışında bazı ülkelere gitme ve bunları inceleme
> şansım oldu. Gittiğim hiçbir ülkede konuştuğum öğretmenlerin bu kadar iş
> yükü olduğuna şahit olmadım. (bu arada yurtdışına gitmek için bile
> kurumunuza dilekçe yazıp cevabını beklemeniz gerekiyor. Ve genelde cevap
> gideceğiniz tarihten sonra geliyor )

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:512005] Re: ÇEMBERDE KİRİŞ KESEN TEĞET(AYDIN YAYINLARI)

ilgilenen herkese teşekkürler...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:512004] Re: ÖĞRETMENE EK ÖDEME

eğer bu hükümetin öğretmene zam yapacağını bekliyorsanız
daha çok bekleriz biz meydanlara inmedikçe yakında asgari ücretle
yarışacağız
hizmetli bile bizden çok almaya başladı
hak verilmez ALINIR

On 27 Mart, 21:46, Pİ44 <hatic...@gmail.com> wrote:
> Bora hocam işallah.....ama bir başka haber
>
> Polisten Sonra Askere Zam Öğretmene Yine YokMilli Eğitim Bakanlığı
> öğretmenlerinin yeni ek ders yönetmeliğini bile Maliye Bakanlığından
> geçiremezken, İçişleri Bakanlığından sonra Milli Savunma Bakanlığı da
> personeline zam için düğmeye bastı... Acıyan Allah öğretmenlere acısın...
> Asker ve polislerimiz hakettiği ücreti elbette almalıdırlar. Ancak
> öğretmenler zurnanın son deliği olmamalıdır...
>
> 27 Mart 2012 21:29 tarihinde bora. <boram...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
> > ben öğretmene ek ödeme olacagını düşünüyorum
>
> > ama 150-200 tl arası olur
>
> > maaş karşılıgı dersi 21 yaparlar onu da geri almış olurlar):
>
> > yoksa memursen defalarca sokaga cıkacagını söyldi
>
> > sonra da bunu bir kazanım gibi sunacaklar
>
> >>  --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> > YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:512003] Re: ÇEMBERDE KİRİŞ KESEN TEĞET(AYDIN YAYINLARI)

Benzeri

27 Mart 2012 22:58 tarihinde Ramazan ÇEVİK <gezgin434343@gmail.com> yazdı:
NM^2=KN.NL  den cevap gelir.biraz uzun bir ispatı var.tarif edyim. BN ve NC doğru parçaları oluştur.oluşan dik  üçgenlerden ikişer tanesi birbirne benzer.oradan geliyor umarım anlatabilmişimdir.

27 Mart 2012 Salı 22:45:43 UTC+3 tarihinde ÖZGÜR ÖZGÜRLÜK yazdı:
CEVAP B
TEŞEKKÜRLER...

--
Yaşamak Direnmektir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:512002] Kar-zarar prblmi



27 Mart 2012 22:54 tarihinde Ahmet TAÇ <ahmettac00@gmail.com> yazdı:


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:512001] Re: Düzlemde Dönme Dönüşümü

Arkadaşlar yardımlarınız için çok teşekkür ederim farklı açılardan
olaya yorum getirmişsiniz ama;
deniz hocam olayı karmaşık sayılardan açıklamış ( 11 matematik
konusu ) öğrenciler 10. sınıf
kemal hocam olayı trigonometrik olarak toplam fark formülleriyle
açıklamış. 10 sınıf matematiğine de giriyorum konu olarak daha toplam
fark kısmına gelemedim bölgelere göre açıların değerlerini
anlatıyorum.
Kadir hocam olayı matrislerden açıklamış aynı deniz hocam gibi 11
sınıf konusun ama öğrenciler daha matris görmedi :(
enazından ben olayın mantığını çözmüş oldum.
Müfredat hazırlayan kurul konuların öğrencilerin öğreniş düzey ve
sıralamasını göz önünde bulundurduğunu sanmıyorum. Özellikle 10
geometri bir felaket...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:512000] Re: Öğretmenler Beş Yılda Bir Sınava Tabi Tutulacaklar

artık hiç bir şey duymak istemiyorum

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:512000] Re: ÇEMBERDE KİRİŞ KESEN TEĞET(AYDIN YAYINLARI)

NM^2=KN.NL  den cevap gelir.biraz uzun bir ispatı var.tarif edyim. BN ve NC doğru parçaları oluştur.oluşan dik  üçgenlerden ikişer tanesi birbirne benzer.oradan geliyor umarım anlatabilmişimdir.

27 Mart 2012 Salı 22:45:43 UTC+3 tarihinde ÖZGÜR ÖZGÜRLÜK yazdı:
CEVAP B
TEŞEKKÜRLER...

--
Yaşamak Direnmektir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:511998] ortak kok sorusu

Olsun tabi Sinan hocam güzel de oldu. Yeni birşey öğrenmiş oldum sayende. Saygılar.

27 Mart 2012 22:21 tarihinde sinan aşık <sinan.asik.s.a@gmail.com> yazdı:
[s.a]

Serhat hocamın çözümü daha kısa tabiki, farklı bir yol olsun diye.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:511997] Re: islem sorusu(:)

hocam çok teşekkürler. o kadar güzel anlatmışsınız ki ne desek az.
saygılar ve sevgiler Muharrem hocam...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:511996] ÇEMBERDE KİRİŞ KESEN TEĞET(AYDIN YAYINLARI)

İspatını atayım birazdan gönderen olmazsa

27 Mart 2012 22:55 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:
MN^2=1.4

27 Mart 2012 22:45 tarihinde Özgür ÖZGÜRLÜK (Öğretmen) <ozgurozgurluk@gmail.com> yazdı:

CEVAP B
TEŞEKKÜRLER...

--
Yaşamak Direnmektir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:511995] ÇEMBERDE KİRİŞ KESEN TEĞET(AYDIN YAYINLARI)

MN^2=1.4

27 Mart 2012 22:45 tarihinde Özgür ÖZGÜRLÜK (Öğretmen) <ozgurozgurluk@gmail.com> yazdı:
CEVAP B
TEŞEKKÜRLER...

--
Yaşamak Direnmektir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:511993] geometri sorularım 3

son soruda B ile E noktasını birleştirin  FEB  üçgeninin içindeki açıları isimlendirin benzer üçgenleri fark edin.
sondan bir önceki
IDEI=IADI=5  (açıortaya açı ismi verin parallelikten farkedin)
5-5-6 üçgeninin  içinde gizlenen  3-4-5  üçgenini  fark edin buradan  alanı paralelkenara dağıtın.(üç kenarı bilinen üçgen alanını kullanın maksat zihin eksersizi ..:)
sondan 2  öncekinin verilerini sevmedim..:)
baştan 2.  için 
E  den  [CF]  ye  [KB]  ye  paralel çizin yandaki verileri şekle aktarın tabanlar oranından alan  dağılımını yapın
1.  soruda  EF ile  AB  nin  kesim  noktası   K  olsun
BHK benzer BCA  dan  HK  yı  bulun.
CFH ile HBK  benzerliğinden büyük  dikdörtgenin kısa kenarını bulun köşegen belli diğer kenarı da böylelikle bulursunuz.



27 Mart 2012 21:13 tarihinde seref ar <drserefar@gmail.com> yazdı:
herkese tesekkürler saolun

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--

YORUMLAMADAN YORMAYALIM

KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:511993] Kar-zarar prblmi

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:511992] ÇEMBER(AYDIN YAYINLARI)

CEVAP B
TEŞEKKÜRLER...

--
Yaşamak Direnmektir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf