2 Mayıs 2012 Çarşamba

Re: [TMOZ:521965] Re: R^3 vektör

--AÇIKÇASI vektör sorusunda AC=6 neden? ve nasıl çizim yapıldığını tam idrak edemedim :( sanırım ben bir önyargıyla yaklaşıyorum  kafam almadı.
 bu arada 1. sorunun aslını sorayım  A(1,-2,3)  B(3,-2,-1) ve C(4,-2,5) vektörlerinin oluşturduğu üçgensel bölgenin alanı kaçtır?  

 
2 Mayıs 2012 21:48 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Yine aynısını söylemeye çalıştım.
Aynısı olmadı mı?


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:521964] Re: öğretmenlerim bir bakarmısınız soruma

Öncelikle verilen denklem düzenlenecek olursa

(ab)^2-(ba)^2-200-(ab)=76

[(ab)-(ba)][(ab)+(ba)] =276+ (ab)

(ab) iki basamaklı bir sayı olduğundan

9 (a-b) 11 (a+b)=276+(ab)

99(a^2-b^2) = 276 +(ab)

Bu eşitliğin sağ tarafının 99'un bir katı olması gerektiğinden

276+(ab) =denktir= 99*3=297 , 99*4= 396, ...

ancak (ab) iki basamaklı bir sayı olmak üzere

276+(ab)=297 olmalıdır.

oradan

(ab)=21

elde edilir ki istenen

yani a+b=2+1=3

buradan bulunmuş olunur.

On 3 Mayıs, 01:24, SEVGİSELİ <sevgiseli...@gmail.com> wrote:
> Teşekkür  ederim
>
> --
> *Herkes doğru insanı bulmak ister, yanılmamak için. Oysa kimse
> *<http://www.facebook.com/notes/dussel-avuntular/herkes-dogru-insani-bu...>
> *uğraşmaz, doğru insan olmak için.** *
>
>  basamak kavramı.jpg
> 24KGörüntüleİndir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:521963] türev.

y=a doğrusu
y=(x^3)/3-3(x^2)/2+4 eğrisini üç farklı noktada kestiğine göre a nin
kaç tane tam sayı degeri vardır ?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:521962] kare alanı

eğer bir hata yapmadıysam 150 buldum cevabı

3 Mayıs 2012 08:39 tarihinde fatih donmez <donmezfatih@gmail.com> yazdı:
karenin alanı kaçtır diye bir soru

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:521961] kare alanı

karenin alanı kaçtır diye bir soru

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:521960] Re: acil bir fonksiyon tersi

Muharrem hocam örtenlik için değer kümesinin verilmesine gerek yoktur mu ?

28 Nisan 2012 20:05 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Şöyle söyleyelim:

(x1,y1)   farklı  (x2, y2) iken
(x1+2y1, 3x1-5y1)  "farklı"  (x2+2y2, 3x2-5y2)
olduğunu göstereceğiz.

Olmayana ergi yöntemini kullanalım:
(x1+2y1, 3x1-5y1) = (x2+2y2, 3x2-5y2)  olduğunu varsayalım.
Bu durumda;
x1+2y1 = x2+2y2 ve
3x1-5y1 = 3x2-5y2  olacaktır.
Buradan x1 = x2 ve y1 = y2,
dolayısıyla,, (x1,y1) = (x2,y2) elde edilir. 

Halbuki;
(x1,y1)   farklı  (x2, y2) olarak verilmişti.
Öyleyse;
(x1+2y1, 3x1-5y1)  "farklı"  (x2+2y2, 3x2-5y2)  dir.

f bire birdir.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:521959] Re: permutasyon karekok yay

çok sağolun hocam

On 2 Mayıs, 15:20, Sezgin Öner <matematikcisez...@gmail.com> wrote:
> Kombinasyon yapilmis burda,permutasyondan istendigi icin p yazdim basinda
> zaten ayni sey yani

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:521958] Re: permutasyon acil 2

çok tesekkur ederim hocam

On 2 Mayıs, 13:16, "yasinta...@hotmail.com" <yasinta...@hotmail.com>
wrote:
> > yaş sıralamasının tekrarlı permütasyon olmasının sebebi şudur...eğer yaş
> > sıralaması olmasaydı 4 kişi 4! şekilde dizilebilirdi ama yaş sıralaması
> > şartı getirilince 4! den sadece 1 durum gerçekleşir....Yani yaşları soldan
> > sağa doğru küçükten büyüğe doğru sıralansaydı da sadece 1 durum
> > geçekleşeceğinden 4! e bölmemiz gerekiyor....Bu kişilerin yaşlarını özdeş
> > düşünmek,tekrarlı permütasyon yapmak içindir...ama tekrarlı permütasyonu
> > kullanmamızın sebebi de benim anlattığım gerekçedir...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:521957] Re:7

Several hours a day staying at home and you’re a rich!. http://cairlos.zymichost.com/cash.php?jxugoogleId=50j7

[TMOZ:521956] öğretmenlerim bir bakarmısınız soruma

Teşekkür  ederim

--
uğraşmaz, doğru insan olmak için.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:521954] Re: ANKARA'DA ÇALIŞAN MATEMATİK ÖĞRETMENİ



2 Mayıs 2012 Çarşamba 21:06:31 UTC+3 tarihinde lizgea...@gmail.com yazdı:
Merhaba... Ankara Üniversitesinde okuyan bir öğrencim üniversitedeki Mat-2 dersi için ders almak istiyor....
yardımcı olabilecek öğretmen arkadaşlarımdan haber bekliyorum..
şimdiden teşekkürler...




yardımcı olabilirim hocam
















 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:521954] asimtot

[s.a]


A line d is an asymptote of a curve C if and only if the limit of the distance from a point P of C to d is zero, if P recedes indefinitely along the curve.
We say that C has an asymptote d.


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:521953] max min

y=x^2+x+2 eğrisinin y=-x^2+2x eğrisin en yakın noktasının apsisi nedir ? cvb=1/4
Bu sorunun cvb bana  biraz mantıksız geldi gibi ama sizlerinde yorumunu bekliyorumm
herkeze şimdiden çok tşk ederim

--
ZULMÜ ALKIŞLAYAMAM
Zulmü alkışlayamam, zâlimi asla sevemem;
Gelenin keyfi için geçmişe kalkıp sövemem.
Biri ecdâdıma saldırdı mı, hattâ boğarım!.
Boğamazsın ki!
Hiç olmazsa yanımdan koğarım.
Üç buçuk soysuzun ardında zağarlık yapamam;
Hele hak nâmına haksızlığa ölsem tapamam.
Doğduğumdan beridir âşıkım istiklâle,
Bana hiç tasmalık etmiş değil altın lâle!
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum
KESİLİR belki fakat çekmeye gelmez boynum

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:521952] sonuçlar neden farklı çıkıyıor

[s.a]

"denklem çözerken karesini aldığınızda bulduğunuz değerlerin denklemi sağlayıp sağlamadığını mutlaka kontrol etmek icap ediyor" gibi bir sonuç mu çıkıyor acaba :)

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:521951] Re: Güzel Bir Özel Tanımlı Fonksiyon Sorusu

evet hocam lys için yorum gerektiren güzel bir soru. buram buram birey
kokuyor. :)

On 3 Mayıs, 00:31, Fatih KOCA <fatihkoc...@gmail.com> wrote:
> *Evet değerli öğretmenim sizde beğendiniz mi?*
>
> 3 Mayıs 2012 00:30 tarihinde ismail sulan <ismailsu...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
> > y=0 dogrusu sanırım...
>
> > On 3 Mayıs, 00:17, Fatih KOCA <fatihkoc...@gmail.com> wrote:
> > > *Hocalarım soru çok hoşuma gitti dün bir öğrencim sordu paylaşmak istedim
> > > umarım Hocalarım da beğenir...*
> > > *
> > > *
> > > [image: Satır içi resim 2]
>
> > >  image.png
> > > 39KGörüntüleİndir
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> > YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:521950] Re: Güzel Bir Özel Tanımlı Fonksiyon Sorusu

Evet değerli öğretmenim sizde beğendiniz mi?

3 Mayıs 2012 00:30 tarihinde ismail sulan <ismailsulan@gmail.com> yazdı:
y=0 dogrusu sanırım...

On 3 Mayıs, 00:17, Fatih KOCA <fatihkoc...@gmail.com> wrote:
> *Hocalarım soru çok hoşuma gitti dün bir öğrencim sordu paylaşmak istedim
> umarım Hocalarım da beğenir...*
> *
> *
> [image: Satır içi resim 2]
>
>  image.png
> 39KGörüntüleİndir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:521949] Re: Güzel Bir Özel Tanımlı Fonksiyon Sorusu

y=0 dogrusu sanırım...

On 3 Mayıs, 00:17, Fatih KOCA <fatihkoc...@gmail.com> wrote:
> *Hocalarım soru çok hoşuma gitti dün bir öğrencim sordu paylaşmak istedim
> umarım Hocalarım da beğenir...*
> *
> *
> [image: Satır içi resim 2]
>
>  image.png
> 39KGörüntüleİndir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:521948] zmax

3x1 + x2 >=6
2x1 + x2 <=6
x1 , x2 >=0
amaç fonk zmax= 5x1 + 3x2
olarak verilen ifadenin değeri?
16/15/10/8/5

Bu sorular grafik ile rahatça çözülüyor.
Grafiksiz çözüm metodu var mıdır?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:521947] Güzel Bir Özel Tanımlı Fonksiyon Sorusu

Hocalarım soru çok hoşuma gitti dün bir öğrencim sordu paylaşmak istedim umarım Hocalarım da beğenir...


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:521946] Açık Mektup - Ali Hocamın Özür Borcu.

Değerli Muharrem öğretmenim ve değerli büyüklerim,
Bir kaç gündür maillerime bakamıyordum malum kpss sürecinden dolayı. Fakat yine matematik merakı ve tmoz aşkına yenik düşüp neler var neler yok diye göz atmak istedim. Bu yüzden bu maili istenmeyen olaylar yaşandıktan sonra yazıyorum.

Muharrem öğretmenimi bilen çok iyi biliyor, söylenen yanlışa yanlış doğruya doğru demekten çekinmeyen bir kişidir. 
Sanırım yukarıda ki cümle "Muharrem Şahin'i" anlatmak için yeterli değil ama konuya açıklık getirmek için yeterlidir.

Ayrıca Celal öğretmenim Muharrem öğretmenimin bizlere olan yardımlarını ve tmoz ailesine kazandırdığı bilgileri paylaşımları anlatmakla bitiremeyiz ama ben kendi adıma ekteki çalışmasını sadece benim için gece geç saate kadar hazırlayıp benim anlatamadığım derdimi anlayıp ve ona çare bulduğunu üstelik mütevaziliğinden zerre ödün vermeden "yeter ki siz ödevinizi yetiştirin gerisi mühim değildir" diyebilen ve biz genç öğretmen adaylarına idol olacak bir büyüğümüzdür..

Bu yüzden "Muharrem Şahin'i" bilen biliyor diyerek kendisine tekrar teşekkür ediyorum şahsıma ve tmoz ailesine kazandırdıkları için...
İstemeden yanlış bir söz söylemiş isem affınıza sığınıyorum.

2 Mayıs 2012 23:48 tarihinde BAŞAK SALIK <basaksalik@gmail.com> yazdı:
ahmet amca muharrem amca rasim amca ünal abi (daha emekli olmadı oyüzden abi:) ibrahim abi :))bu insanlar muhteşemler gerçekten.. kim ne derse desin gönlümüzdeki yerleri büyük.. iyi ki varsınız ....

ubuntu: ben, biz olduğumuz için, benim...

--
Başak Salık

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:521945] Re: sekilde kac tane dikdörtgen veya kare vardır?

deniz hocam ve hakan hocam zıhnınıze saglık

2 Mayıs 2012 22:41 tarihinde hakan®öğretmen <quverty7@gmail.com> yazdı:
yani  c(3,2).c(7,2)+c(3,2).c(5,2)- c(3,2)c3(,2)

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf