2 Nisan 2012 Pazartesi

Re: [TMOZ:513773] Karmaşık Sayı.

M(-5,12) r =2 olan çemberin en uzak köşesinden orjine olan mesafeyi düşün

2 Nisan 2012 22:44 tarihinde Burak <bgulcen@gmail.com> yazdı:
|z+5-12i|=2 eşitliğini sağlayan z karmaşık sayılarından modülü en
büyük olanın modülü kaç birimdir?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513773] 2012 ygs soru yorumları

     Yeni geometri müfredatına uygun soru tarzları mevcut.Ancak öğrencilerimiz bu konuları görmedi MEB müfredatında.1 soru bile olsa haksızlıktır bence.Kolay veya zor olmasına bakılmaksızın sistemin yeni müfredata kaymasını ancak gelecek sene anlayabilirim.Bu sene böyle geometri sorularının olması yanıltıcı oldu öğrenciler için bence.
Ferdi CENGİZ
Matematik Öğretmeni
Zafer Sabancı Anadolu Lisesi
Pozantı/Adana
 
 
Herkes doğru insanı bulmak ister, yanılmamak için. Oysa kimse
uğraşmaz, doğru insan olmak için.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:513772] Karmaşık Sayı.

|z+5-12i|=2 eşitliğini sağlayan z karmaşık sayılarından modülü en
büyük olanın modülü kaç birimdir?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513771] paylaşım..Herkese iyi akşamlar

6-8-10 üçgeninin  uygulaması olmus..


 
2 Nisan 2012 22:11 tarihinde Yavuz Korkmaz <korkmaz316@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--

 Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:513770] 2012 ygs soru yorumları

Bugün özellikle 12 sınıf öğrencilerini dinlemek ve onları tekrar
sınava motive etmeye uğraşmakla geçti bütün derslerimiz. Genel kanı
türkçe sorularında çok zaman harcamaları nedeniyle diğer testlere
zaman ayıramadıkları.
Bu sınavdaki paragraf sorularının uzunluğu malum.
Ayrıca sınavda öğrencilerim geometri sorusu bulamamaktan şikayetçi :D
Bir sürü denemeye girdim kitap çözdüm bu tarz geometri sorularıyla
karşılaşmadım diyorlar.
Bana göre de sınav soruları özellikle ezberden uzak yorum gücüne
dayalı farklı tipte düşünmeye sevk eden sorulardı. Bu zamana kadar
öğrencilere hep klasik tarz sorularla sınava aldık.
Önümüzdeki sene yeni geometri müfredatı öğrencileri ilk defa sınava
girecekler onlar için ve bizim için çok farklı bir sınav olacağını
düşünüyorum.
Seneye yayın evleri geometri konusunda çok zor çözülemeyecek sorular
yerine bu tarz düşünme gücüne yönelik testlere yönelmeleri gerekir
bence.
Bu sene de türkiye matematik ortalamasının gene çok düşük düzeyde
kalacağını tahmin ediyorum
Sizin sınav ve sorular hakkındaki görüşleriniz nedir acaba
arkadaşlar ?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513769] Re: Açıortayın eğimi

Muharrem hocam geç okudum, geç yazdım ama en önemlisi, harikulade..anladım.
sağ olun hocam.

2 Nisan 2012 22:31 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Sevgili Arkadaşlarım;
Yeni matematik programının da yönlendirmesiyle
sentetik, analitik ve vektörel yaklaşımları birbirlerine 
destek verecek biçimde uygulayarak, gözümüzün
önünde duran ama, bir biçimde göremediğimiz bir çok 
bağıntıyı ortaya çıkarabileceğimize inanıyorum.
Deniz Hocamın da belirttiği gibi; yerleşik bakış açılarını
değiştirmek zor. Ama; bunu bir yapabilsek,
elimizdekilerin yeni harmanından, bir çok yeni ürün
kaldıracağız gibi görünüyor.
Güzel bakışlarınız için, her birinize ayrı ayrı
teşekkür ediyorum.
Sevgiler, saygılar. 


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513768] prizmalar için video,slayt nerden bulabilirim?

rıfat hocam elimde hiç yok,gönderirseniz sevinirim

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513767] Re: Açıortayın eğimi

Sevgili Arkadaşlarım;
Yeni matematik programının da yönlendirmesiyle
sentetik, analitik ve vektörel yaklaşımları birbirlerine 
destek verecek biçimde uygulayarak, gözümüzün
önünde duran ama, bir biçimde göremediğimiz bir çok 
bağıntıyı ortaya çıkarabileceğimize inanıyorum.
Deniz Hocamın da belirttiği gibi; yerleşik bakış açılarını
değiştirmek zor. Ama; bunu bir yapabilsek,
elimizdekilerin yeni harmanından, bir çok yeni ürün
kaldıracağız gibi görünüyor.
Güzel bakışlarınız için, her birinize ayrı ayrı
teşekkür ediyorum.
Sevgiler, saygılar. 


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513765] Trigonometri

sinüs teoremi ve orantı özelliği yardımıyla sonuç alırsınız.
sevgiler.

2 Nisan 2012 22:19 tarihinde Burak <bgulcen@gmail.com> yazdı:
Çevresi 55 birim olan bir ABC üçgeninin iç açıları A,B ve C'dir.
sinA+sinC=4.sinB old. göre, B köşesinin karşısındaki kenarın uzunluğu
kaç birimdir?(Cevap 11)

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513765] trigonometrik fonksiyonların grafiği

http://www.ies.co.jp/math/products/trig/applets/graphSinX/graphSinX.html 



kullanılabilir.


2 Nisan 2012 22:24 tarihinde Orhan GÖKÇE <orhangokce07@gmail.com> yazdı:
Trigonometrik fonksiyonların grafiğini 10. sınıflara anlatırken pratik yönteminiz veya basit ama kavratıcı yöntemleriniz falan var mı?Bir de grafik çiziminde örneğin sinx grafiğinde artan yada azalan kısımların eğrilerini kavratmak ta zorlanan oldu mu?
Sorular garip gibi ama özellikle konuyu yeni işleyenlerin derdimi anlayacağını düşünüyorum..

Matematik Bültenine ulaşabileceğiniz indirme sayfası:
1-http://orhangokce.wordpress.com/ 
2-http://www.4shared.com/dir/38540684/53625cc5/MatematikBulteniArsivi.html 
---------------------------------------------------------------------------­----------------------

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
arifler bildikleri kadar konusur..- gandalf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

1 Nisan 2012 Pazar

[TMOZ:513569] WWW.ODM.COM.TR YGS SORULARINI TARTIŞIYORUZ BEKLERİZ



--



'i' den daha reel,'pi'den daha rasyonel...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513568] Re: 2012 YGS MAT-GEO PDF

çok tşk ler..
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)


1 Nisan 2012 23:40 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:
teşekkürler.

1 Nisan 2012 23:39 tarihinde iskender tökel <iskenderhamza@gmail.com> yazdı:

Ellerinize sağlık hocam. Teşekkürler
Saygılarımla...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513567] Re: 2012 YGS MAT-GEO PDF

teşekkürler.

1 Nisan 2012 23:39 tarihinde iskender tökel <iskenderhamza@gmail.com> yazdı:
Ellerinize sağlık hocam. Teşekkürler
Saygılarımla...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513566] Re: 2012 YGS MAT-GEO PDF

Ellerinize sağlık hocam. Teşekkürler
Saygılarımla...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:513565] Re: 2012 YGS MAT-GEO PDF

Hata varsa affola..

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:513564] 2012 YGS MAT-GEO PDF


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513563] 22- 23 problem ygs çözüm ?

22. soru
 
ayrı ayrı satsa : 9.20 000 + 12.15 000 = 360 000 tl kazanırdı.
 
karıştırıp satınca :  11. (15 000 + 20 000) = 385 000 tl
 
25 000 tl kara geçti.

1 Nisan 2012 23:24 tarihinde Muhsin oğuz <matmuh03@gmail.com> yazdı:
6 = -7 (mod) 13 olarak düşündüm hocam ben. sayının 6 fazlası veya 7 eksiği 13 ün katı olmalıdır dedim. buradan yaptım



1 Nisan 2012 23:15 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:

23.soruda gruptan kasıt kişi sayısının 2 veya daha fazla olduğu anlaşılmalı ama şıklardan gidilebiliyor. Klasik çözümü var mıdır?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Beyin değirmen gibidir, buğday vermelisin ki un alabilesin yoksa değirmen taşları boşa döner.
 
                                              Edep ya HU

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513562] Re: 2012 YGS MAT-GEO PDF


http://ahmetelmas.files.wordpress.com/2010/02/kupler.pdf 
1 Nisan 2012 23:16 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:
acemice karaladım bir şeyler..:)

1 Nisan 2012 23:10 tarihinde Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com> yazdı:

SAYGILAR SAYIN HOCAM...

1 Nisan 2012 23:00 tarihinde Gokhan Kececi <gokhankececi@gmail.com> yazdı:



mühim olan o değil hocam yaparız gerekirse 4 sene önce yazdığım kitapda hemen hemen aynı sorular çıktı  öenmli olan sorular değişmiyor her ne olursa olsun :)
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Matematikçiler bize her sonucu kolayca kabul ettirebilir. (Muharrem Şahin)
 
 
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas-ahmetelmas.blogspot.com
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek ! 
!

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513560] 22- 23 problem ygs çözüm ?


cevaba 124 mü? bir sayının 6 fazlası ile 7 eksiği aynı sayıya bölünüyorsa, bu sayı 6+7=13 ün veya 13 ün bölenlerinin katı olmalı
1 Nisan 2012 23:15 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:

23.soruda gruptan kasıt kişi sayısının 2 veya daha fazla olduğu anlaşılmalı ama şıklardan gidilebiliyor. Klasik çözümü var mıdır?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Beyin değirmen gibidir, buğday vermelisin ki un alabilesin yoksa değirmen taşları boşa döner.
 
                                              Edep ya HU

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513560] 22- 23 problem ygs çözüm ?

6 = -7 (mod) 13 olarak düşündüm hocam ben. sayının 6 fazlası veya 7 eksiği 13 ün katı olmalıdır dedim. buradan yaptım



1 Nisan 2012 23:15 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:

23.soruda gruptan kasıt kişi sayısının 2 veya daha fazla olduğu anlaşılmalı ama şıklardan gidilebiliyor. Klasik çözümü var mıdır?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:513559] 22- 23 problem ygs çözüm ?

iyi akşamlar 13 ün katı sorulmuş.yani 13k-6 veya 13k+7

1 Nisan 2012 23:15 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:

23.soruda gruptan kasıt kişi sayısının 2 veya daha fazla olduğu anlaşılmalı ama şıklardan gidilebiliyor. Klasik çözümü var mıdır?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--





Ulubatlı Hasan Anadolu Lisesi  BURSA



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf