3 Mart 2012 Cumartesi

Re: [TMOZ:503701] Re: üçgen uzunlukkk



ben  bu yolla buldum

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:503701] slm mesaj

slm

benim mesaj gönderimlerinde sorun çıkıyor, bilginize

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:503701] arkadaşlar bakabilirmiisiniz



--

Ne Mutlu Türküm Diyene..!


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503701] kare ve çember



3 Mart 2012 19:10 tarihinde Rifat GÖRGÜN <rgorgun79@gmail.com> yazdı:

Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)


3 Mart 2012 19:05 tarihinde esra uçar <esraucar.85@gmail.com> yazdı:

iyi akşamlar

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

2 Mart 2012 Cuma

Re: [TMOZ:503427] Re: Pozitif Tam Bölen Sayısı

şpelenmedim desem yalan olur..:)..alt yapınız her yönyle gerçekten sağlam..siz bilirsiniz..:)

2 Mart 2012 21:47 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:

Yok hocam sessiz kalanlar hep bir kitapla dönüyorlar ondan sordunuz değil mi Erdal Hocam:)

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Milli varlığımızın temelini;milli şuurda ve milli birlikte görmekteyiz.
Mustafa Kemal ATATÜRK



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503426] Re: sorularım

Murat Hocam;
Senin hatırını kırmak zoruma gitse de
burada direneceğim.
Çünkü; doğruyu savunduğumu düşünüyorum.
Veriler çelişmiyorsa, hangisini kullanırsak
kullanalım, doğru sonucu etkilemez.
Ayrıca; en etkili veriyi seçmek de 
problemin bir parçasıdır.


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503425] Re: sorularım

Muharrem hocam bana göre de sorunun güzeli hiçbir şey vermeyen ama çok şey isteyendir:) Murat hocamında dediği gibi
çözüme ulaştıracak minimum düzeyde veri olmalı ve bence de fazlası kırpılmalıdır :)

2 Mart 2012 21:34 tarihinde murat yalcin <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:
muharrem abi fazla veri geometriyi sakat kılar orayı 8 alarak çözersek ozele indirgemiş oluruz kı bu bize bazen hakıkı çözumu vermeye bilir d,iyorum dolayısıyla fazla veri göz çıkartır..:) derim

2 Mart 2012 21:31 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Evet.
Erhan Hocam;
Ben, buradaki gibi, çelişkili olmayan
fazla verileri, sorunun bir başka yönü
olarak görüyorum. 
Soruyu çözecek olan, eldeki verilerden
işine yarayanı seçmeli ve kullanmalı, diyorum.
Ne dersiniz?   


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--

 Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503423] Re: sorularım

en iyisi bu soruyu göndermemiş olayım.soruyu değiştirelim.sizide yorduk kusura bakmayın?

2 Mart 2012 21:45 tarihinde murat yalcin <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:
:) ben sonuca ulastırmaz demiyorum ama aldıgınız verilerin durumuna göre ...
1) 2 sini alırsanız kesinlikle özele indirgeme olur...(asıl çözume uluastırmaya blir)
2) eğer birini alacaksam hangisini alırsanız 2 çözum yolu birbirinden farklı olur çogunlukla:) dolayısıyla sahsi görusum fazla veri tashih edilmelidir...:))

2 Mart 2012 21:41 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Murat Hocam;
Veriler çelişmiyorsa, hangisini kullanırsak
kullanalım, doğru sonucu etkilemez.
Ayrıca; en etkili veriyi seçmek de 
problemin bir parçasıdır.
Matematik bize, birçok doğrudan işimize
yarayanı seçmeyi öğretir;
diyerek felsefe de yapayım.:)) 


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--

 Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503423] Re: sorularım

çivi çakarken çekiç değiştirirsen eline vurursun..:)..öylemi Murat Hocam..

2 Mart 2012 21:45 tarihinde murat yalcin <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:
:) ben sonuca ulastırmaz demiyorum ama aldıgınız verilerin durumuna göre ...
1) 2 sini alırsanız kesinlikle özele indirgeme olur...(asıl çözume uluastırmaya blir)
2) eğer birini alacaksam hangisini alırsanız 2 çözum yolu birbirinden farklı olur çogunlukla:) dolayısıyla sahsi görusum fazla veri tashih edilmelidir...:))

2 Mart 2012 21:41 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Murat Hocam;
Veriler çelişmiyorsa, hangisini kullanırsak
kullanalım, doğru sonucu etkilemez.
Ayrıca; en etkili veriyi seçmek de 
problemin bir parçasıdır.
Matematik bize, birçok doğrudan işimize
yarayanı seçmeyi öğretir;
diyerek felsefe de yapayım.:)) 


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--

 Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Milli varlığımızın temelini;milli şuurda ve milli birlikte görmekteyiz.
Mustafa Kemal ATATÜRK



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503422] Re: işlem - modüler aritmetik soruları



3.soru için..periyodu 9 bulunur..ya 12.nöbetin hangi gün tutulduğu bulunup 3 gün geriye gelinir(tatile ayrıldığı ilk günü bulmak için.. yani 9.11-3=xmod7
veya 11.nöbeti hangi tuttuğu bulunup 6gün eklenir..buda 9.10+6=xmod7 yani x=5 yani cumartesi bulunur

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503421] Re: Pozitif Tam Bölen Sayısı

Yok hocam sessiz kalanlar hep bir kitapla dönüyorlar ondan sordunuz değil mi Erdal Hocam:)

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:503420] Re: Pozitif Tam Bölen Sayısı

Hepinize teşekkür ediyorum değerli hocalarım. Sağ olun, var olun...

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503419] Re: Pozitif Tam Bölen Sayısı

bu arada Deniz Hocam kitap çalışması varmı..:)

2 Mart 2012 21:43 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:
Yazmış bulunduk Kemalim :)
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Milli varlığımızın temelini;milli şuurda ve milli birlikte görmekteyiz.
Mustafa Kemal ATATÜRK



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503418] Re: sorularım

:) ben sonuca ulastırmaz demiyorum ama aldıgınız verilerin durumuna göre ...
1) 2 sini alırsanız kesinlikle özele indirgeme olur...(asıl çözume uluastırmaya blir)
2) eğer birini alacaksam hangisini alırsanız 2 çözum yolu birbirinden farklı olur çogunlukla:) dolayısıyla sahsi görusum fazla veri tashih edilmelidir...:))

2 Mart 2012 21:41 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Murat Hocam;
Veriler çelişmiyorsa, hangisini kullanırsak
kullanalım, doğru sonucu etkilemez.
Ayrıca; en etkili veriyi seçmek de 
problemin bir parçasıdır.
Matematik bize, birçok doğrudan işimize
yarayanı seçmeyi öğretir;
diyerek felsefe de yapayım.:)) 


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--

 Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503417] Re: Pozitif Tam Bölen Sayısı

Yazmış bulunduk Kemalim :)
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503416] Re: Pozitif Tam Bölen Sayısı

ecmain inşaallah:)

2 Mart 2012 21:40 tarihinde erdal karaburun (Öğretmen) <ekaraburun@gmail.com> yazdı:
Allah razı olsun kardeşim...:)


2 Mart 2012 21:37 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
6^99=3^99.2^99   burdan tpbs=(99+1).(99+1)=100.100 tüm durum
istenen
6^10.(6^89) un  pbs  burdan 2^89.3^89 için (89+1).(89+1)=90.90
sonuç 90.90/100.100=%81  nedeni   dir


2 Mart 2012 21:37 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:

6^99=3^99.2^99   burdan tpbs=(99+1).(99+1)=100.100 tüm durum
istenen
6^10.(6^89) un  pbs  burdan 2^89.3^89 için (89+1).889+1)=90.90
sonuç 90.90/100.100=%81  nedeni   dir

2 Mart 2012 21:32 tarihinde Burak <bgulcen@gmail.com> yazdı:

sebebini açıklar mısınız?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV





--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Milli varlığımızın temelini;milli şuurda ve milli birlikte görmekteyiz.
Mustafa Kemal ATATÜRK



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503415] Re: sorularım

Murat Hocam;
Veriler çelişmiyorsa, hangisini kullanırsak
kullanalım, doğru sonucu etkilemez.
Ayrıca; en etkili veriyi seçmek de 
problemin bir parçasıdır.
Matematik bize, birçok doğrudan işimize
yarayanı seçmeyi öğretir;
diyerek felsefe de yapayım.:)) 


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503414] Re: Pozitif Tam Bölen Sayısı

Allah razı olsun kardeşim...:)

2 Mart 2012 21:37 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
6^99=3^99.2^99   burdan tpbs=(99+1).(99+1)=100.100 tüm durum
istenen
6^10.(6^89) un  pbs  burdan 2^89.3^89 için (89+1).(89+1)=90.90
sonuç 90.90/100.100=%81  nedeni   dir


2 Mart 2012 21:37 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:

6^99=3^99.2^99   burdan tpbs=(99+1).(99+1)=100.100 tüm durum
istenen
6^10.(6^89) un  pbs  burdan 2^89.3^89 için (89+1).889+1)=90.90
sonuç 90.90/100.100=%81  nedeni   dir

2 Mart 2012 21:32 tarihinde Burak <bgulcen@gmail.com> yazdı:

sebebini açıklar mısınız?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV





--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Milli varlığımızın temelini;milli şuurda ve milli birlikte görmekteyiz.
Mustafa Kemal ATATÜRK



--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503413] Re: Pozitif Tam Bölen Sayısı

6^99=3^99.2^99   burdan tpbs=(99+1).(99+1)=100.100 tüm durum
istenen
6^10.(6^89) un  pbs  burdan 2^89.3^89 için (89+1).(89+1)=90.90
sonuç 90.90/100.100=%81  nedeni   dir


2 Mart 2012 21:37 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
6^99=3^99.2^99   burdan tpbs=(99+1).(99+1)=100.100 tüm durum
istenen
6^10.(6^89) un  pbs  burdan 2^89.3^89 için (89+1).889+1)=90.90
sonuç 90.90/100.100=%81  nedeni   dir

2 Mart 2012 21:32 tarihinde Burak <bgulcen@gmail.com> yazdı:

sebebini açıklar mısınız?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV





--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:503412] Re: Pozitif Tam Bölen Sayısı

6^99=3^99.2^99   burdan tpbs=(99+1).(99+1)=100.100 tüm durum
istenen
6^10.(6^89) un  pbs  burdan 2^89.3^89 için (89+1).889+1)=90.90
sonuç 90.90/100.100=%81  nedeni   dir

2 Mart 2012 21:32 tarihinde Burak <bgulcen@gmail.com> yazdı:
sebebini açıklar mısınız?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
 
     
çaydanlık  ve  bardak

 Ne kadar  kibirli dursada
bardağın önünde eğilir  çaydanlık.
Öyle ise  bu  büyüklenme niye
bu kibir,bu gurur niçin?
mütavazi ol,hatta bir adım bile
geçme gurur  kapısından.
Bardağı  insan bunun için
öper   daima  alnından...
                                        Erkin  VAHİDOV


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

RE: [TMOZ:503411] Re: işlem - modüler aritmetik soruları

ben de bu şekilde buldu cevap anahtarında (1,-1) verilmiş
 
> Date: Fri, 2 Mar 2012 11:34:03 -0800
> Subject: [TMOZ:503407] Re: işlem - modüler aritmetik soruları
> From: mnozgur@gmail.com
> To: tmoz@googlegroups.com
>
> Birinci soruda (-1,1) buluyorum. Bir şey farkeder mi bilmiyorum.
>
> On 2 Mart, 21:12, berceste kızılırmak <berces2...@hotmail.com> wrote:
> > 1)  (x,y)0(z,t) =(x+t-1 ,y+z+1)   i�leminin birim eleman�n� bulunuz c:(1,-1)
> >
> >  2)  Bugun sal� , saat 20:00 ise  777 saat sonra hangi g�n saat ka� olur? c: pazar  05:00
> >
> >  3) 6 g�n �al���p 3 g�n izn yapan bir i��i Pazartesi g�n� ba�lad���na g�re 11.kez  hangi g�n izne ��kar?  c:cumartesi
> >
> >  4) Hafta sonlar� n�bet  tutmayan bir doktor 7 g�nde bir n�bet tutmaktad�r.Bu doktor ilk n�betini  ï¿½ar�amba g�n� tuttu�una g�re  , 17.n�betini  hangi g�n tutar? c:cuma
>
> --
> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf