10 Ocak 2012 Salı

[TMOZ:486239] Re: grafikler(asimptot)

kesebilir

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:486238] Re: seviye dikdörtgen acil yorumlarınızı bekliyorum.

ikinci soru snrm 17 çıkıyo

10 Ocak 2012 16:27 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:486237] Re: 11 sınıf istatistik konusu

http://mathworld.wolfram.com/InterquartileRange.html
Fehmi hocam, çeyrekler açıklığı istatistik konusunda yabancı akademik
kaynaklarda mevcut. Üstteki linktede anlatılmış.

On 10 Ocak, 12:46, fhm kyrk <3trapper...@gmail.com> wrote:
> sayın memet hocam. ben burada iki-üç yıldır istatistik diye ağlıyorum.
> hiç bir yorum alamadım. çeyrekler açıklığının yardımcı
> kaynaklarda,üniversitelerin  istatistik bölümlerinde yeri yok diye
> biliyorum. bundan 4-5 yıl önce aratmıştım , bölümden birkaç öğrenciyle
> konuştum böyle bir terim kullanmıyoruz karşılığını aldım.
> şuana kadar okutulan 7. sınıf kitaplarının hiçbirisi bir diğer kitapla aynı
> yöntemi izlemiyor. veya bu yıl ki kitapta olduğu gibi bir tanımlama
> yapmadan soru soruyor.
>
> 10 Ocak 2012 11:14 tarihinde memet okur(Öğretmen) <moku...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > Bence bu dersleri bize yükleyeceklerine Liselerde İstatistik dersi
> > koysunlar bunun için de öğretmen yetiştirsinler de olsun bitsin bu iş
> > İstatistik gibi geniş alanlı bir dersi böyle geçiştirip vereceğimize adam
> > akıllı bişey olur.
> > --
> > mokur(öğretmen)
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> > YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:486236] İki türev sorusunda merak ettiklerim

delta=-1

ayla saydam
nuh mehmet baldöktü anadolu lisesi
kayseri




10 Ocak 2012 11:12 tarihinde murat bilmez <muratbilmez@gmail.com> yazdı:
Arkadaslar bir eğri verilip tegetlerinin kesiştiği apsis vs. Sorulan sorular varya onlarda delta=-1 ve delta=1 esitleyerek bir cozum buluyorlar. Bunalım mantık nedir acaba?
Birde ekte ki soruya ne dersiniz. Ben hepsini doğru buluyorum.
Teşekkürler.


--
Sent from Gmail Mobile

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:486234] Yardımcı olabilecek olan Logaritma sorusu?


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:486233] 11 sınıf istatistik konusu

Sevgili Arkadaşlar;
Programı inceledim.
"İstatistik öğreteceğiz" deyip işi büyütmeyelim.
İstatistik biliminin kapısından içeri küçük bir
bakış atacağız, o kadar.
Kapının dibinde de kalacağız.
İlköğretimde öğrenilmişler üzerine, öğrencilerin 
biraz yorum yapabilmelerini sağlamaya çalışacağız. 
Sevgiler, saygılar



10 Ocak 2012 11:14 tarihinde memet okur(Öğretmen) <mokur46@gmail.com> yazdı:


Bence bu dersleri bize yükleyeceklerine Liselerde İstatistik dersi koysunlar bunun için de öğretmen yetiştirsinler de olsun bitsin bu iş
İstatistik gibi geniş alanlı bir dersi böyle geçiştirip vereceğimize adam akıllı bişey olur.
--
mokur(öğretmen)

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:486235]

vadi dik üçgen arkadaşlar.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:486232] yıllık ödev

9. ve 10 sınıflar için matematik ve geometri yıllık ödev olarak ne
verebilirim. Yardımlarınızı bekliyorum.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:486232] Re: seviye dikdörtgen acil yorumlarınızı bekliyorum.


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

9 Ocak 2012 Pazartesi

[TMOZ:485925] Birey 2 adet permütasyon. Tesekkurler



---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Gönderen: kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>
Tarih: 9 Ocak 2012 Pazartesi
Konu: Birey 2 adet permütasyon. Tesekkurler
Alıcı: tmoz@googlegroups.com


ayrıca  veya  dersek  2.  sorunuza

bizden  istenen      örten  fonksiyon  sayısı

(5,3).(  3!+3^(5-3)! )= 10.(6+9)=10.15=150 olur  yine

9 Ocak 2012 17:47 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
>
> ilk soprunuz  grupta  çözüldü
>
> 2. sorunuzda   
>
> 5 farklı oyuncak  3 çocuğa
>
> 113
> 221
> şeklinde  dağıtılır
>
> düzenleyelim
>
> (5,1).(4,1).(3,3).3!/2!=60
> (5,2).(3,2).(1,1).3!/2!=90  toplam  60+90=150
>
> 9 Ocak 2012 17:09 tarihinde Kürşat Güner <kursatguner@gmail.com> yazdı:
>>
>> --
>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
>>  
>> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>>  
>> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>>  
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
>
>
> --
> Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)
>
> EY yolcu!!!
> kalbin hallarini bil !
>
> bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
> biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))
>
>



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Tesekkurler sayin hocam.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:485924] limit

Erdal hocam, hicbir fikrim yok desem..

09 01 2012 tarihinde erdal karaburun (Öğretmen) <ekaraburun@gmail.com> yazmış:
> ln2 olur sanırım...
>
> 2012/1/9 Murat Akkus <muratakkus@gmail.com>
>
>> teşekkürler.
>>
>> eski bir öğrenciden.
>> --
>> arifler bildikleri kadar konusur..- gandalf
>>
>> --
>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
>> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>>
>> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>>
>> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>>
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>>
>
>
>
> --
> Milli varlığımızın temelini;milli şuurda ve milli birlikte görmekteyiz.
> Mustafa Kemal ATATÜRK
>
> --
> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>


--
arifler bildikleri kadar konusur..- gandalf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:485922] Birey 2 adet permütasyon. Tesekkurler

ayrıca  veya  dersek  2.  sorunuza

bizden  istenen      örten  fonksiyon  sayısı

(5,3).(  3!+3^(5-3)! )= 10.(6+9)=10.15=150 olur  yine

9 Ocak 2012 17:47 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
ilk soprunuz  grupta  çözüldü

2. sorunuzda   

5 farklı oyuncak  3 çocuğa

113
221
şeklinde  dağıtılır

düzenleyelim

(5,1).(4,1).(3,3).3!/2!=60
(5,2).(3,2).(1,1).3!/2!=90  toplam  60+90=150

9 Ocak 2012 17:09 tarihinde Kürşat Güner <kursatguner@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))





--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:485922] trigonomtri

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:485921] Birey 2 adet permütasyon. Tesekkurler

ilk soprunuz  grupta  çözüldü

2. sorunuzda   

5 farklı oyuncak  3 çocuğa

113
221
şeklinde  dağıtılır

düzenleyelim

(5,1).(4,1).(3,3).3!/2!=60
(5,2).(3,2).(1,1).3!/2!=90  toplam  60+90=150

9 Ocak 2012 17:09 tarihinde Kürşat Güner <kursatguner@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:485920] binom sorusu

şöyle   örnek  vwerreyim(a+b)^3  terim sayısı 4 dür  değilmi

bunu  şöle  yapıyoz

a+b=3  ün  doğal  sayılardaki  çözümü  ile  buda

C(n+r-1,r-1)  ile  buluyoz  deneyelim  (2+3-1,2-1)=4

bu  soru içinb uygularsak

(a1+a2+...+am)=n  için yaparsak

(m+n-1,m-1)  olur


9 Ocak 2012 17:33 tarihinde Matemater 71 <themath34@gmail.com> yazdı:
Hocam yanıtı bilmiyorum. Nasıl yaptığınızı açıklar mısınız rica etsem?

9 Ocak 2012 17:27 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:

(n+m-1,m-1)  desem

9 Ocak 2012 17:26 tarihinde Matemater 71 <themath34@gmail.com> yazdı:
(a1+a2+...+am)^n açılımında kaç terim vardır?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:485919] Re: olasılık sorusu...

sanırım  soruyu  soran çözüm istemiştir


baş kısımlarda 9 sol  ve  9 sağ olmak üzere 18 koltuk olur    birisi burya 18/81 olasılıkla  oturur  arkadaşı için ise  1/80 ihtimal  kalır  burdan
18/81.1/80     ayrıca    başta  oturmuyor isse   ozamanda  63/81.2/80    neden 2/80 yazdığımıda  söyleyeyim
ilk durumda  ilk arkadaş başta oturduğu için  sadeece  yanına  oturacağından  1 yer seçme  hakkı vardı   o yüzden 1/80 ile  çarpmıştık

bu  durumda ise   ortalara denk  geleceğinden  sağ  ve  sol olmak  üzere 2 ihtimal olur   bu  yüzden 2/80 ile  çarpacağız,  lafı uzatmayayım  daha  fazla

sonuca  gelirsek

18/81.1/80+63/81.2/80=1/45


9 Ocak 2012 17:26 tarihinde M.KOÇ <muammer.koc81@gmail.com> yazdı:
sıraların başında ve sonunda yanına bir kişi oturacağı düşünülürse
1/45 çıkar.

On 9 Ocak, 14:48, erhan aslan <erhanasla...@gmail.com> wrote:
> bır sınema salonunda her sırada 9 koltugun bulundugu 9 sıra
> bulumaktadır.veher koltuk numaralandırılmıştır.bırbırınden habersız
> bırer bılet alan 2
> arkadasın koltuklarının yan yana olma olasıgı kaçtır.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:485918] Paylaşım üçgen

1  sağlar  cos  teoreminden

9 Ocak 2012 17:29 tarihinde Yavuz Korkmaz <korkmaz316@gmail.com> yazdı:
:)eyvallah hocam ..

9 Ocak 2012 17:28 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:

yavuz hocam yazdığım denklemi çözemedim daha :))


2012/1/9 Yavuz Korkmaz <korkmaz316@gmail.com>
Şencan hocam sız kac buldnuz?

9 Ocak 2012 17:23 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:

işlem hatası yapmıyorsam 1 sağlamıyor mehmet hocam. Bende cosinüs teodan baktım


2012/1/9 MEHMET GÜLEŞEN <mgulesen15@gmail.com>
pisagor  ve  stewart tan

9 Ocak 2012 16:57 tarihinde Yavuz Korkmaz <korkmaz316@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--

BURDUR  ANADOLU  LİSESİ**Matematik, bilim adamlarının anlaşılmaz konuşmaları ya da hayatımızın en
güzel yıllarında başımıza bela olan bir ders değildir. Matematik bir yaşam biçimidir, hayata bakış açısıdır


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--

BURDUR  ANADOLU  LİSESİ**Matematik, bilim adamlarının anlaşılmaz konuşmaları ya da hayatımızın en
güzel yıllarında başımıza bela olan bir ders değildir. Matematik bir yaşam biçimidir, hayata bakış açısıdır


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:485916] binom sorusu

Hocam yanıtı bilmiyorum. Nasıl yaptığınızı açıklar mısınız rica etsem?

9 Ocak 2012 17:27 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
(n+m-1,m-1)  desem

9 Ocak 2012 17:26 tarihinde Matemater 71 <themath34@gmail.com> yazdı:
(a1+a2+...+am)^n açılımında kaç terim vardır?

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !

bil ki  kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir  et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:485916] Re: yarı mükemmel sayı

ALES SORUSUYDU SANIRIM

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:485915] Paylaşım üçgen

:)eyvallah hocam ..

9 Ocak 2012 17:28 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:
yavuz hocam yazdığım denklemi çözemedim daha :))


2012/1/9 Yavuz Korkmaz <korkmaz316@gmail.com>
Şencan hocam sız kac buldnuz?

9 Ocak 2012 17:23 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:

işlem hatası yapmıyorsam 1 sağlamıyor mehmet hocam. Bende cosinüs teodan baktım


2012/1/9 MEHMET GÜLEŞEN <mgulesen15@gmail.com>
pisagor  ve  stewart tan

9 Ocak 2012 16:57 tarihinde Yavuz Korkmaz <korkmaz316@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--

BURDUR  ANADOLU  LİSESİ**Matematik, bilim adamlarının anlaşılmaz konuşmaları ya da hayatımızın en
güzel yıllarında başımıza bela olan bir ders değildir. Matematik bir yaşam biçimidir, hayata bakış açısıdır


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:485913] Paylaşım üçgen

yavuz hocam yazdığım denklemi çözemedim daha :))

2012/1/9 Yavuz Korkmaz <korkmaz316@gmail.com>
Şencan hocam sız kac buldnuz?

9 Ocak 2012 17:23 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:

işlem hatası yapmıyorsam 1 sağlamıyor mehmet hocam. Bende cosinüs teodan baktım


2012/1/9 MEHMET GÜLEŞEN <mgulesen15@gmail.com>
pisagor  ve  stewart tan

9 Ocak 2012 16:57 tarihinde Yavuz Korkmaz <korkmaz316@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--

BURDUR  ANADOLU  LİSESİ**Matematik, bilim adamlarının anlaşılmaz konuşmaları ya da hayatımızın en
güzel yıllarında başımıza bela olan bir ders değildir. Matematik bir yaşam biçimidir, hayata bakış açısıdır


--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf