2 Temmuz 2011 Cumartesi

Re: [tmoz:433902] r^3 sorusu

IECI = 4.kök10 olursa;
cevap 20 oluyor.
Tabi bir hatam yoksa.:)

03 Temmuz 2011 00:08 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
> Murat Hocam;
> Soruya daha önce üstünkörü bakmıştım.
> Bu akşam ayrıntılı inceleyebildim.
> Çok güzel olmuş.
> Ellerine, zihnine sağlık.
> Arkadaşlarıma çözmelerini tavsiye ediyorum.
> Benim cevabım, 6 + 2.kök19
> Sevgiler.
>
>
>
>
> 29 Haziran 2011 22:53 tarihinde RASİM.ZENCİR-DENİZLİ <rsmzncr@gmail.com> yazdı:
>> murat hocam, aklına sağlık güzel sorular üretiyorsun.
>> bu soruda üçgen düzlemin altına geçebiliyorsa max değerini alır.
>> geçemiyorsa H  de düzlem üzerindeyken max değerini alır dicem.
>> yanılıyor muyum?
>> soruda bu açılardan belirsizlik var gibi. minimum değer sorulsa da güzel
>> olurdu.
>> RASİM ZENCİR
>>
>> EVRENİN MEYVASI BEYİN,
>> BEYNİN MEYVASIDIR
>> MATEMATİK.
>>
>>
>> 29 Haziran 2011 22:35 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com>
>> yazdı:
>>>
>>> değerli hocalarım bu aralarda ilham gelmiyo herhalde farklı tarz soru
>>> yazamıyorum.yinede bir tane yazmayı başardım.umarım beğenirsiniz.
>>>
>>> --
>>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>>
>> --
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>>
>

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:433901] dizilerin limiti

bilindiği gibi limitten bahsedebilmek için önce yığılma noktasının bilinmesi gerekir. limit noktasının her zaman yığılma noktası olması gerekir. aksi takdirde limitten bahsedilemez. bu bildiklerimiz fonksiyonların limitini alırken geçerlidir. ancak dizilere geldiğimizde dizilerin tanım kümesi doğal sayılardır ve doğal sayıların yığılma noktası boş kümedir. dolayısıyla dizilerin limitnden bahsederken sadece sonsuz için limit alıyoruz. neden?

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433901] r^3 sorusu

Murat Hocam;
Soruya daha önce üstünkörü bakmıştım.
Bu akşam ayrıntılı inceleyebildim.
Çok güzel olmuş.
Ellerine, zihnine sağlık.
Arkadaşlarıma çözmelerini tavsiye ediyorum.
Benim cevabım, 6 + 2.kök19
Sevgiler.


29 Haziran 2011 22:53 tarihinde RASİM.ZENCİR-DENİZLİ <rsmzncr@gmail.com> yazdı:
> murat hocam, aklına sağlık güzel sorular üretiyorsun.
> bu soruda üçgen düzlemin altına geçebiliyorsa max değerini alır.
> geçemiyorsa H  de düzlem üzerindeyken max değerini alır dicem.
> yanılıyor muyum?
> soruda bu açılardan belirsizlik var gibi. minimum değer sorulsa da güzel
> olurdu.
> RASİM ZENCİR
>
> EVRENİN MEYVASI BEYİN,
> BEYNİN MEYVASIDIR
> MATEMATİK.
>
>
> 29 Haziran 2011 22:35 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com>
> yazdı:
>>
>> değerli hocalarım bu aralarda ilham gelmiyo herhalde farklı tarz soru
>> yazamıyorum.yinede bir tane yazmayı başardım.umarım beğenirsiniz.
>>
>> --
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433901] Re: Sayın saygı değer hocalarıma ufak bir sorum var değerli vaktinizden çaldığım özür dilerim çözmenizi rica ediyorum

sorunuzu paint programında jpeg olarak kaydedip gönderebilrsiniz o zaman problem yaşamazsınız sorunuzda 30 60 90 ve öklid uygulayınız.

02 Temmuz 2011 22:14 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
linkten ulaşamadım error falan diyo

02 Temmuz 2011 22:07 tarihinde mert bafra <gumrukcu.mert.55@gmail.com> yazdı:

--

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433900] Amerika

dizilerin limitinde niçin n→∞ için limit alınıyor?

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433888] kombinasyon

Metincan Hocam;
Ben de kendi yolumdan 4251 sonucuna ulaştım.
Önceki sayımda (3,3,2,1,1) durumunu 3.C(5,3).38
olacakken 38 yerine 37;
(2,2,2,2,2) durumunu 51 yerine 64 sayarak 4234
bulmuştum.
Bunları düzeltince 4251'e ulaştım.
Çözümümü seçenek olarak vermiyorum.
Soruyu ne kadar dert ettiğimi anlatmaya
çalışıyorum.
Beni ne kadar rahatlattığını da.
Sevgiler, saygılar.

02 Temmuz 2011 17:34 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
> Sevgili Metincan Hocam;
> Değerli paylaşımlarından sık sık yararlanıyorum.
> Güzel sözlerin eşliğindeki bu değerli emeğini de
> "bana yapılan iyilikler defteri"me kaydediyorum.
> Ben de 4234'e kadar gelmiştim.
> Neredeyse buluşBöylece acakmışız.:)
> Sevgiler, saygılar.
>
> 02 Temmuz 2011 15:25 tarihinde s.metincan <s.metincan@gmail.com> yazdı:
>> Çok Değerli Muharrem Hocam için...
>>
>> --
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>>
>

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433887] yardım



(9x)/2 dese tamam diyecem ama bu soruda herhangi bir şart verilmedikten sonra Muharrem Hocam'a sonuna kadar katılıyorum.Zaten öyle çözünce de a.b.c çarpımı (9x)/2 çıkar
--
mokur(öğretmen)

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433886] arkadaşlar üç tane değişik üçgende açı sorusu tumay özel testlerden

1  SORU

02 Temmuz 2011 19:55 tarihinde ibrahim şahin <ibrahim1463sahin@gmail.com> yazdı:
3  SORU

02 Temmuz 2011 19:45 tarihinde ibrahim şahin <ibrahim1463sahin@gmail.com> yazdı:

2  SORU

02 Temmuz 2011 18:57 tarihinde selim eren <terakki41@gmail.com> yazdı:

cevapları 1.soru 30   2. soru 40 3.soru 30

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433885] arkadaşlar üç tane değişik üçgende açı sorusu tumay özel testlerden

1. soru

02 Temmuz 2011 19:55 tarihinde ibrahim şahin <ibrahim1463sahin@gmail.com> yazdı:
3  SORU

02 Temmuz 2011 19:45 tarihinde ibrahim şahin <ibrahim1463sahin@gmail.com> yazdı:

2  SORU

02 Temmuz 2011 18:57 tarihinde selim eren <terakki41@gmail.com> yazdı:

cevapları 1.soru 30   2. soru 40 3.soru 30

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433885] arkadaşlar üç tane değişik üçgende açı sorusu tumay özel testlerden

3  SORU

02 Temmuz 2011 19:45 tarihinde ibrahim şahin <ibrahim1463sahin@gmail.com> yazdı:
2  SORU

02 Temmuz 2011 18:57 tarihinde selim eren <terakki41@gmail.com> yazdı:

cevapları 1.soru 30   2. soru 40 3.soru 30

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433884] arkadaşlar üç tane değişik üçgende açı sorusu tumay özel testlerden

2  SORU

02 Temmuz 2011 18:57 tarihinde selim eren <terakki41@gmail.com> yazdı:

cevapları 1.soru 30   2. soru 40 3.soru 30

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433883] kombinasyon

5 çocuk yerine 2 çocuğa dağıtırsanız (benim gibi) böyle saçmalamış olursunuz..:))

02 Temmuz 2011 19:34 tarihinde ahmet elmas <ahmetelmas2011@gmail.com> yazdı:
HATA! HATA! HATA!
Özür dileyerek.
6.6-2=34



01 Temmuz 2011 23:04 tarihinde ahmet elmas <ahmetelmas2011@gmail.com> yazdı:

Günler sonra izninizle...
Tüm dostlara selam ve sevgiler

1.Soru:
birer kırmızı verdikten sonra: 2^4.2^6=2^10 dağıtım
birer mavi verdikten sonra: 2^4.2^6=2^10 dağıtım
bir kırmızı ve bir mavi verdikten sonra: 2.2^5.2^5=2^11 dağıtım
TOPLAM: 2^12
 Saygılar.....
01 Temmuz 2011 22:17 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Fatih Hocam;
1. sorunun çözümünde bir hata yaptım, sanıyorum.
Sıralamaları 5'e ayırdım.
Bu ayırımlar, tekrar eden durumları farklı durumlar
gibi saymama sebep olur.
Yanılttığım için bağışla.
Biraz daha düşünmeliyim.
Farkına varan arkadaşlarım da düşünürse sevinirim.
Sevgiler.

01 Temmuz 2011 10:53 tarihinde fatih çelik <fatihprof@gmail.com> yazdı:
> teşekkürler sayın hocam
>
> 01 Temmuz 2011 10:33 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
>>
>> 1.
>> 5 k. ve 5 m. şeker yan yana 10!/(5!.5!) = 252
>> değişik biçimde dizilebilir.
>> Her bir dizilişte oluşan 9 aralığın 4'ü C(9,4) = 126
>> değişik biçimde seçilebilir.
>> 252.126 değişik dağıtım mümkündür.
>>
>> 2.
>> 3 özdeşli 1 biçimde;
>> 2 özdeşli 1 farklı C(4,1) = 4 biçimde;
>> 1 özdeşli 2 farklı C(4,2) = 6 biçimde;
>>              3 farklı C(4,3) = 4 biçimde
>> olmak üzere 15 farklı üçlü seçilebilir.
>>
>>
>> 2011/6/30 fatih çelik <fatihprof@gmail.com>:
>> > çözüm nasıl olmalı?
>> >
>> > --
>> > http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>> >
>>
>> --
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>

--



--
http://ahmetelmas.wordpress.com/

ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !




--
http://ahmetelmas.wordpress.com/

ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !




--
http://ahmetelmas.wordpress.com/

ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433883] kombinasyon

HATA! HATA! HATA!
Özür dileyerek.
6.6-2=34



01 Temmuz 2011 23:04 tarihinde ahmet elmas <ahmetelmas2011@gmail.com> yazdı:
Günler sonra izninizle...
Tüm dostlara selam ve sevgiler

1.Soru:
birer kırmızı verdikten sonra: 2^4.2^6=2^10 dağıtım
birer mavi verdikten sonra: 2^4.2^6=2^10 dağıtım
bir kırmızı ve bir mavi verdikten sonra: 2.2^5.2^5=2^11 dağıtım
TOPLAM: 2^12
 Saygılar.....
01 Temmuz 2011 22:17 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Fatih Hocam;
1. sorunun çözümünde bir hata yaptım, sanıyorum.
Sıralamaları 5'e ayırdım.
Bu ayırımlar, tekrar eden durumları farklı durumlar
gibi saymama sebep olur.
Yanılttığım için bağışla.
Biraz daha düşünmeliyim.
Farkına varan arkadaşlarım da düşünürse sevinirim.
Sevgiler.

01 Temmuz 2011 10:53 tarihinde fatih çelik <fatihprof@gmail.com> yazdı:
> teşekkürler sayın hocam
>
> 01 Temmuz 2011 10:33 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
>>
>> 1.
>> 5 k. ve 5 m. şeker yan yana 10!/(5!.5!) = 252
>> değişik biçimde dizilebilir.
>> Her bir dizilişte oluşan 9 aralığın 4'ü C(9,4) = 126
>> değişik biçimde seçilebilir.
>> 252.126 değişik dağıtım mümkündür.
>>
>> 2.
>> 3 özdeşli 1 biçimde;
>> 2 özdeşli 1 farklı C(4,1) = 4 biçimde;
>> 1 özdeşli 2 farklı C(4,2) = 6 biçimde;
>>              3 farklı C(4,3) = 4 biçimde
>> olmak üzere 15 farklı üçlü seçilebilir.
>>
>>
>> 2011/6/30 fatih çelik <fatihprof@gmail.com>:
>> > çözüm nasıl olmalı?
>> >
>> > --
>> > http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>> >
>>
>> --
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>

--



--
http://ahmetelmas.wordpress.com/

ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !




--
http://ahmetelmas.wordpress.com/

ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:433882] arkadaşlar üç tane değişik üçgende açı sorusu tumay özel testlerden

cevapları 1.soru 30   2. soru 40 3.soru 30

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433881] kare metod y.

EC=3 Kök 2    değilmi


--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433879] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı

Yasin hocam yazdıklarınızı çok iyi anladım...Amacım aslında size bir cevap niteliğinde değildi...Amacım "yapalım da ne değişecek" anlayışının değişmesine katkıda bulunmaktı...Burada yazdıklarımız konu ne olursa olsun matematik veya değil her satırında bilmediğim ve şimdiye kadar hiç aklıma gelmemiş yani beni uyandıran bölümleri heyecanla okurken farketmeden değişen fikirlerimdir...Burada bu sayfalarda bir kamuoyu bilinci var...yıllardır güncel tutuluyor...en azından ben bu sayfaları okurken kendi kendime  "vaay beee harika" ünlemini kaç kere söylemişimdir..sayamadım...Bu bilincin diğer öğretmen arkadaşlarımda fikir bile beyan etmeden takip etmeleri onlarında akıllarında bir ışık yakıyordur...
 
Yazınızın son bölümü ile ilgili şunları söyleyebilirim...İnsanı toplumdan ayrı tutamazsınız...Toplumun genel karakteriği ister istemez öğretmene de yansımakta davranışlarını biçimlendirmektedir...Öğretmen olabilmek için aldığımız akademik eğitimin ne kadar akademik ya da bilimsel olduğu su götürmez bir tartışmadır...Öğretmen olabilmek için daha 18-19 yaşındaki bir gençten ne gibi ölçütler istenebilir ki...Ben öğretmenliği dışarıdan formasyon alırken değil, tebeşir tozu yutarak elimden geldiğince öğrenmeye çalıştım...hala çalışıyorum...Hiç rehber  öğretmenim olmadı, onu öyle yapma böyle yap diyen olmadı...olmadı da 6-7 yılın sonunda bir de baktım ki kimse kimseye bunu diyemiyormuş...13 yıllık öğretmenim kimse burnundan kıl aldırmıyor tabiri yerindeyse...Herkes en iyi kendinin bildiğini sanıyor... Yani mesleğe başlarken "şansımıza artık biraz vicdani sorumluluğu varsa öğretmenliği hakkıyla yapar" diye bekleyecekmiyiz...
 
Sadece cüzdanını düşünüp bu işi yapan çok az hocam...Ama şu deneyimimi paylaşmak isterim...Bu yıl ilk defa egzersiz yaptım..İlk ay sonunda hesabıma yatan ek ders ücretini görünce daha istekli ve arzulu yapmaya başladım...bunun hakkını vermeliyim diyordum...Şimdi bu vicdani bir olay değil hocam...bu moral motivasyonla ilgilidir...Şimdi hiç bir şey yapmadan da hesabına bu para yatan var. O halde bu benim veya onun vicdanıyla ilgili değil okul yönetiminin, kafa kol ilişkilerinin aman ben ona şunu dersem o da benden bunu ister gibi bir birimizi idare edelim tarzı çürümüş ilişkilerin sonucudur. Öğretmenden verimli çalışmasını isteyecekseniz önce temel ihtiyaçlarını karşılayabilmelisiniz...Bu kadar para alıyorsun karşılığını ver diyebilirsiniz...Vermiyorsa yüz yüze eğitimden uzaklaştırılmalıdır...İyi doktorla kötü doktor arasındaki fark nedir sizce ? Neredeyse hiç...Neden çünkü ikisinin de aldığı maaş onları saygınlar kulübüne sokuyor...Örneğin ben okulda dersim biter bitmez evime gelip özel derslerin başına oturmak yerine dersim yokken okulda kalıp öğrencilerle ilgilenmeyi özellikle rehber öğretmenliği yaptığım sınıftaki öğrencilerin derslerindeki gelişmeyi, kişiliklerindeki gelişmeyi izlemek analiz etmek isterim...Neden yapmıyorum çünkü 4 kişilik ailemi yaşam standartlarının altında kalmaması için aylık kazancımı dengelemek istiyorum da ondan...Üçgenin iç açıları toplamını 270 bulan ve bir dik açının bütünlerinin kaç olduğunu bilmeyen bir öğretmenle aynı okulda çalıştım...İkimizde aynı maaşı alıyoruz...Neden onun işine son verilmiyor ? Ne son verilmesi , kimse şikayet bile edemiyor... O ve biz yaşam standartlarının altında o kadar kötü bir çerçeveye hapsedilmişiz ki bunu her iki tarafta bildiği için hesap sorulamıyor...Bunu kaçak sigara sattığını bildiği halde ona iş bulamayan devletin onu görmezden gelmesine benzetirim hep... Okulumuzda çalışan müstahdem den 200 TL fazla maaş alıyorum...Buna ne diyeceğim şimdi..."Çok şükür" değil elbette...
 
 
 
 
 
 



--
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:433878] kare metod y.

...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433876] kombinasyon

Sevgili Metincan Hocam;
Değerli paylaşımlarından sık sık yararlanıyorum.
Güzel sözlerin eşliğindeki bu değerli emeğini de
"bana yapılan iyilikler defteri"me kaydediyorum.
Ben de 4234'e kadar gelmiştim.
Neredeyse buluşacakmışız.:)
Sevgiler, saygılar.

02 Temmuz 2011 15:25 tarihinde s.metincan <s.metincan@gmail.com> yazdı:
> Çok Değerli Muharrem Hocam için...
>
> --
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:433875] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı

Hüdayi bey anlatmak istediğim asıl kısma (yazdıklarımın son bölümü) dikkat etmemişsiniz. Ben 'burada merci arıyorsunuz' da demedim.
Son bölüm adına düşünce-değerlendirme ve katkınızın olmasını beklerim.
Değerli meslektaşlarıma saygılarımla...

--- 02/07/11 Cts tarihinde Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com> şöyle yazıyor:

Kimden: Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com>
Konu: Re: [tmoz:433873] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
Kime: tmoz@googlegroups.com
Tarihi: 2 Temmuz 2011 Cumartesi, 6:56

Yok hocam ne mercisi ne araması...Merci aramıyoruz...Bunların neden çözülmediği hakkında araştırma yapınız...arkadaşlarınızla bu konuları tartışınız...yaygın bir kamu bilinci oluşturunuz...ve sürekli güncel tutunuz...belki biraz daha ileri giderek herhangi bir sendikada aktif görev alınız...okulları geziniz bunları anlatınız...sizi muhatap alan çıkacaktır...sizin aramanıza gerek yok...en azından sizi sindirmek için birileri görev alacaktır :)...ama ne yazik ki demokrasimiz KORKU üzerine kurulu olduğundan pek azımız buna cesaret edebilmekte ve korkutanın yanında görev almaktadır...Yukarıdaki sorunları bir dilekçe halinde sorumlu merciye sunarak çözülmüyor bu işler...bedelini ödememiz gerekiyor...

02 Temmuz 2011 16:47 tarihinde yasin eren <yasinmat@yahoo.com> yazdı:
Hüdai bey bu bahsettikleriniz (en azından çoğu) elbetteki önemli sorunlardır. Ama tüm bu sorunları çözebilecek bir merci veya sistim ya da siyasi muhatap aramak abesle iştigal olmakla birlikte, tamamı çözülsede asıl sıkıntı vicdani ölçütlerde ve yeterince fedakarlık sergile(me)me sonucuyla ortada duracaktır bence.
Öğretmenlikte sorun aha mesleği seçim kriterlerinden başlamakta ve buna bağlı olarak misliyle artarak devam etmektedir...


--- 01/07/11 Cum tarihinde Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com> şöyle yazıyor:

Kimden: Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com>
Konu: Re: [tmoz:433825] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
Kime: tmoz@googlegroups.com
Tarihi: 1 Temmuz 2011 Cuma, 6:32

Aşağıdaki sorunları konuşuyor olsaydınız ücret ve emek adaletsizliğinin giderilmesi için bir adım atmış olurdunuz...Bu sıkıntılar giderilseydi,seneye hangi dersanede çalışacağım korkunuz olmazdı...Ya da her tayin döneminde şaibe var mı yok mu diye sormazdık...
 
1. Öğretmenlik mesleğinin geliri düşüktür.
2. Hizmet içi eğitimi yetersizdir.
3. Siyasi baskılara maruz bırakılarak korkaklaştırılmışlardır..
4. Örgütlenememekte ve siyasal hayata katılamamaktadır.
5. Sağlık sorunları vardır. Tebeşir tozundan akciğer hastalıkları, uzun süre ayakta kalmaktan varis, yüksek ses kullanmaktan farenjit ve üst solunum yolu hastalıkları, kalabalık sınıflar ve çocuk zihnine hitaptan kaynaklanan psikolojik ve sinirsel rahatsızlıklar...vs
6. Yönetim, müfredat, atamalar gibi idari konuların plansızlığı öğretmeni olumsuz etkilemektedir...
7. Köy öğretmenlerinin sorunları desem yeterli olur sanırım..(ulaşım, beslenme, yakıt...vs)
8. Sık sık değişen eğitim politikaları öğretmeni niteliksiz hale getirmiştir.
9. Öğretmenler eğitimini almadığı alanda çalıştırılmaktalar...
10. Özel sektörde çalışan eğitimcilerin iş sürekliliği tereddüt içindedir...


--
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--



--
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433874] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı

Yazım hatamı düzeltiyorum::
Hüdai bey bu bahsettikleriniz (en azından çoğu) elbetteki önemli sorunlardır. Ama tüm bu sorunları çözebilecek bir merci veya sistem ya da siyasi muhatap aramak abesle iştigal olmakla birlikte, tamamı çözülsede asıl sıkıntı vicdani ölçütlerde ve yeterince fedakarlık sergile(me)me sonucuyla yine ortada duracaktır bence.
Öğretmenlikte sorun daha mesleği seçim kriterleriyle başlamakta ve buna bağlı olarak da misliyle artarak devam etmektedir...

--- 02/07/11 Cts tarihinde yasin eren <yasinmat@yahoo.com> şöyle yazıyor:

Kimden: yasin eren <yasinmat@yahoo.com>
Konu: Re: [tmoz:433870] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
Kime: tmoz@googlegroups.com
Tarihi: 2 Temmuz 2011 Cumartesi, 6:47

Hüdai bey bu bahsettikleriniz (en azından çoğu) elbetteki önemli sorunlardır. Ama tüm bu sorunları çözebilecek bir merci veya sistim ya da siyasi muhatap aramak abesle iştigal olmakla birlikte, tamamı çözülsede asıl sıkıntı vicdani ölçütlerde ve yeterince fedakarlık sergile(me)me sonucuyla ortada duracaktır bence.
Öğretmenlikte sorun aha mesleği seçim kriterlerinden başlamakta ve buna bağlı olarak misliyle artarak devam etmektedir...


--- 01/07/11 Cum tarihinde Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com> şöyle yazıyor:

Kimden: Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com>
Konu: Re: [tmoz:433825] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
Kime: tmoz@googlegroups.com
Tarihi: 1 Temmuz 2011 Cuma, 6:32

Aşağıdaki sorunları konuşuyor olsaydınız ücret ve emek adaletsizliğinin giderilmesi için bir adım atmış olurdunuz...Bu sıkıntılar giderilseydi,seneye hangi dersanede çalışacağım korkunuz olmazdı...Ya da her tayin döneminde şaibe var mı yok mu diye sormazdık...
 
1. Öğretmenlik mesleğinin geliri düşüktür.
2. Hizmet içi eğitimi yetersizdir.
3. Siyasi baskılara maruz bırakılarak korkaklaştırılmışlardır..
4. Örgütlenememekte ve siyasal hayata katılamamaktadır.
5. Sağlık sorunları vardır. Tebeşir tozundan akciğer hastalıkları, uzun süre ayakta kalmaktan varis, yüksek ses kullanmaktan farenjit ve üst solunum yolu hastalıkları, kalabalık sınıflar ve çocuk zihnine hitaptan kaynaklanan psikolojik ve sinirsel rahatsızlıklar...vs
6. Yönetim, müfredat, atamalar gibi idari konuların plansızlığı öğretmeni olumsuz etkilemektedir...
7. Köy öğretmenlerinin sorunları desem yeterli olur sanırım..(ulaşım, beslenme, yakıt...vs)
8. Sık sık değişen eğitim politikaları öğretmeni niteliksiz hale getirmiştir.
9. Öğretmenler eğitimini almadığı alanda çalıştırılmaktalar...
10. Özel sektörde çalışan eğitimcilerin iş sürekliliği tereddüt içindedir...


--
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:433873] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı

Yok hocam ne mercisi ne araması...Merci aramıyoruz...Bunların neden çözülmediği hakkında araştırma yapınız...arkadaşlarınızla bu konuları tartışınız...yaygın bir kamu bilinci oluşturunuz...ve sürekli güncel tutunuz...belki biraz daha ileri giderek herhangi bir sendikada aktif görev alınız...okulları geziniz bunları anlatınız...sizi muhatap alan çıkacaktır...sizin aramanıza gerek yok...en azından sizi sindirmek için birileri görev alacaktır :)...ama ne yazik ki demokrasimiz KORKU üzerine kurulu olduğundan pek azımız buna cesaret edebilmekte ve korkutanın yanında görev almaktadır...Yukarıdaki sorunları bir dilekçe halinde sorumlu merciye sunarak çözülmüyor bu işler...bedelini ödememiz gerekiyor...

02 Temmuz 2011 16:47 tarihinde yasin eren <yasinmat@yahoo.com> yazdı:
Hüdai bey bu bahsettikleriniz (en azından çoğu) elbetteki önemli sorunlardır. Ama tüm bu sorunları çözebilecek bir merci veya sistim ya da siyasi muhatap aramak abesle iştigal olmakla birlikte, tamamı çözülsede asıl sıkıntı vicdani ölçütlerde ve yeterince fedakarlık sergile(me)me sonucuyla ortada duracaktır bence.
Öğretmenlikte sorun aha mesleği seçim kriterlerinden başlamakta ve buna bağlı olarak misliyle artarak devam etmektedir...


--- 01/07/11 Cum tarihinde Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com> şöyle yazıyor:

Kimden: Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com>
Konu: Re: [tmoz:433825] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
Kime: tmoz@googlegroups.com
Tarihi: 1 Temmuz 2011 Cuma, 6:32

Aşağıdaki sorunları konuşuyor olsaydınız ücret ve emek adaletsizliğinin giderilmesi için bir adım atmış olurdunuz...Bu sıkıntılar giderilseydi,seneye hangi dersanede çalışacağım korkunuz olmazdı...Ya da her tayin döneminde şaibe var mı yok mu diye sormazdık...
 
1. Öğretmenlik mesleğinin geliri düşüktür.
2. Hizmet içi eğitimi yetersizdir.
3. Siyasi baskılara maruz bırakılarak korkaklaştırılmışlardır..
4. Örgütlenememekte ve siyasal hayata katılamamaktadır.
5. Sağlık sorunları vardır. Tebeşir tozundan akciğer hastalıkları, uzun süre ayakta kalmaktan varis, yüksek ses kullanmaktan farenjit ve üst solunum yolu hastalıkları, kalabalık sınıflar ve çocuk zihnine hitaptan kaynaklanan psikolojik ve sinirsel rahatsızlıklar...vs
6. Yönetim, müfredat, atamalar gibi idari konuların plansızlığı öğretmeni olumsuz etkilemektedir...
7. Köy öğretmenlerinin sorunları desem yeterli olur sanırım..(ulaşım, beslenme, yakıt...vs)
8. Sık sık değişen eğitim politikaları öğretmeni niteliksiz hale getirmiştir.
9. Öğretmenler eğitimini almadığı alanda çalıştırılmaktalar...
10. Özel sektörde çalışan eğitimcilerin iş sürekliliği tereddüt içindedir...


--
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--



--
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf