2 Temmuz 2011 Cumartesi
Re: [tmoz:433900] Amerika
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433888] kombinasyon
Ben de kendi yolumdan 4251 sonucuna ulaştım.
Önceki sayımda (3,3,2,1,1) durumunu 3.C(5,3).38
olacakken 38 yerine 37;
(2,2,2,2,2) durumunu 51 yerine 64 sayarak 4234
bulmuştum.
Bunları düzeltince 4251'e ulaştım.
Çözümümü seçenek olarak vermiyorum.
Soruyu ne kadar dert ettiğimi anlatmaya
çalışıyorum.
Beni ne kadar rahatlattığını da.
Sevgiler, saygılar.
02 Temmuz 2011 17:34 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
> Sevgili Metincan Hocam;
> Değerli paylaşımlarından sık sık yararlanıyorum.
> Güzel sözlerin eşliğindeki bu değerli emeğini de
> "bana yapılan iyilikler defteri"me kaydediyorum.
> Ben de 4234'e kadar gelmiştim.
> Neredeyse buluşBöylece acakmışız.:)
> Sevgiler, saygılar.
>
> 02 Temmuz 2011 15:25 tarihinde s.metincan <s.metincan@gmail.com> yazdı:
>> Çok Değerli Muharrem Hocam için...
>>
>> --
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>>
>
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433887] yardım
(9x)/2 dese tamam diyecem ama bu soruda herhangi bir şart verilmedikten sonra Muharrem Hocam'a sonuna kadar katılıyorum.Zaten öyle çözünce de a.b.c çarpımı (9x)/2 çıkar
--
mokur(öğretmen)
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433886] arkadaşlar üç tane değişik üçgende açı sorusu tumay özel testlerden
3 SORU
02 Temmuz 2011 19:45 tarihinde ibrahim şahin <ibrahim1463sahin@gmail.com> yazdı:
2 SORU
02 Temmuz 2011 18:57 tarihinde selim eren <terakki41@gmail.com> yazdı:
cevapları 1.soru 30 2. soru 40 3.soru 30
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433885] arkadaşlar üç tane değişik üçgende açı sorusu tumay özel testlerden
3 SORU
02 Temmuz 2011 19:45 tarihinde ibrahim şahin <ibrahim1463sahin@gmail.com> yazdı:
2 SORU
02 Temmuz 2011 18:57 tarihinde selim eren <terakki41@gmail.com> yazdı:
cevapları 1.soru 30 2. soru 40 3.soru 30
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433885] arkadaşlar üç tane değişik üçgende açı sorusu tumay özel testlerden
2 SORU
02 Temmuz 2011 18:57 tarihinde selim eren <terakki41@gmail.com> yazdı:
cevapları 1.soru 30 2. soru 40 3.soru 30
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433884] arkadaşlar üç tane değişik üçgende açı sorusu tumay özel testlerden
cevapları 1.soru 30 2. soru 40 3.soru 30
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433883] kombinasyon
HATA! HATA! HATA!Özür dileyerek.
6.6-2=3401 Temmuz 2011 23:04 tarihinde ahmet elmas <ahmetelmas2011@gmail.com> yazdı:
Günler sonra izninizle...Tüm dostlara selam ve sevgiler
1.Soru:birer kırmızı verdikten sonra: 2^4.2^6=2^10 dağıtımbirer mavi verdikten sonra: 2^4.2^6=2^10 dağıtımbir kırmızı ve bir mavi verdikten sonra: 2.2^5.2^5=2^11 dağıtımTOPLAM: 2^12Saygılar.....01 Temmuz 2011 22:17 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Fatih Hocam;
1. sorunun çözümünde bir hata yaptım, sanıyorum.
Sıralamaları 5'e ayırdım.
Bu ayırımlar, tekrar eden durumları farklı durumlar
gibi saymama sebep olur.
Yanılttığım için bağışla.
Biraz daha düşünmeliyim.
Farkına varan arkadaşlarım da düşünürse sevinirim.
Sevgiler.
01 Temmuz 2011 10:53 tarihinde fatih çelik <fatihprof@gmail.com> yazdı:
--> teşekkürler sayın hocam
>
> 01 Temmuz 2011 10:33 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
>>
>> 1.
>> 5 k. ve 5 m. şeker yan yana 10!/(5!.5!) = 252
>> değişik biçimde dizilebilir.
>> Her bir dizilişte oluşan 9 aralığın 4'ü C(9,4) = 126
>> değişik biçimde seçilebilir.
>> 252.126 değişik dağıtım mümkündür.
>>
>> 2.
>> 3 özdeşli 1 biçimde;
>> 2 özdeşli 1 farklı C(4,1) = 4 biçimde;
>> 1 özdeşli 2 farklı C(4,2) = 6 biçimde;
>> 3 farklı C(4,3) = 4 biçimde
>> olmak üzere 15 farklı üçlü seçilebilir.
>>
>>
>> 2011/6/30 fatih çelik <fatihprof@gmail.com>:
>> > çözüm nasıl olmalı?
>> >
>> > --
>> > http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>> >
>>
>> --
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/
Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
Jean-Luc Godart
Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !
--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/
Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
Jean-Luc Godart
Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !
--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/
Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
Jean-Luc Godart
Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433883] kombinasyon
Günler sonra izninizle...Tüm dostlara selam ve sevgiler
1.Soru:birer kırmızı verdikten sonra: 2^4.2^6=2^10 dağıtımbirer mavi verdikten sonra: 2^4.2^6=2^10 dağıtımbir kırmızı ve bir mavi verdikten sonra: 2.2^5.2^5=2^11 dağıtımTOPLAM: 2^12Saygılar.....01 Temmuz 2011 22:17 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Fatih Hocam;
1. sorunun çözümünde bir hata yaptım, sanıyorum.
Sıralamaları 5'e ayırdım.
Bu ayırımlar, tekrar eden durumları farklı durumlar
gibi saymama sebep olur.
Yanılttığım için bağışla.
Biraz daha düşünmeliyim.
Farkına varan arkadaşlarım da düşünürse sevinirim.
Sevgiler.
01 Temmuz 2011 10:53 tarihinde fatih çelik <fatihprof@gmail.com> yazdı:
--> teşekkürler sayın hocam
>
> 01 Temmuz 2011 10:33 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
>>
>> 1.
>> 5 k. ve 5 m. şeker yan yana 10!/(5!.5!) = 252
>> değişik biçimde dizilebilir.
>> Her bir dizilişte oluşan 9 aralığın 4'ü C(9,4) = 126
>> değişik biçimde seçilebilir.
>> 252.126 değişik dağıtım mümkündür.
>>
>> 2.
>> 3 özdeşli 1 biçimde;
>> 2 özdeşli 1 farklı C(4,1) = 4 biçimde;
>> 1 özdeşli 2 farklı C(4,2) = 6 biçimde;
>> 3 farklı C(4,3) = 4 biçimde
>> olmak üzere 15 farklı üçlü seçilebilir.
>>
>>
>> 2011/6/30 fatih çelik <fatihprof@gmail.com>:
>> > çözüm nasıl olmalı?
>> >
>> > --
>> > http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>> >
>>
>> --
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/
Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
Jean-Luc Godart
Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !
--
http://ahmetelmas.wordpress.com/
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/
Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
Jean-Luc Godart
Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[tmoz:433882] arkadaşlar üç tane değişik üçgende açı sorusu tumay özel testlerden
cevapları 1.soru 30 2. soru 40 3.soru 30
--http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433881] kare metod y.
... --
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433879] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
--
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433876] kombinasyon
Değerli paylaşımlarından sık sık yararlanıyorum.
Güzel sözlerin eşliğindeki bu değerli emeğini de
"bana yapılan iyilikler defteri"me kaydediyorum.
Ben de 4234'e kadar gelmiştim.
Neredeyse buluşacakmışız.:)
Sevgiler, saygılar.
02 Temmuz 2011 15:25 tarihinde s.metincan <s.metincan@gmail.com> yazdı:
> Çok Değerli Muharrem Hocam için...
>
> --
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[tmoz:433875] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
Hüdayi bey anlatmak istediğim asıl kısma (yazdıklarımın son bölümü) dikkat etmemişsiniz. Ben 'burada merci arıyorsunuz' da demedim. Son bölüm adına düşünce-değerlendirme ve katkınızın olmasını beklerim. Değerli meslektaşlarıma saygılarımla... --- 02/07/11 Cts tarihinde Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com> şöyle yazıyor:
|
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433874] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
Yazım hatamı düzeltiyorum:: Hüdai bey bu bahsettikleriniz (en azından çoğu) elbetteki önemli sorunlardır. Ama tüm bu sorunları çözebilecek bir merci veya sistem ya da siyasi muhatap aramak abesle iştigal olmakla birlikte, tamamı çözülsede asıl sıkıntı vicdani ölçütlerde ve yeterince fedakarlık sergile(me)me sonucuyla yine ortada duracaktır bence. Öğretmenlikte sorun daha mesleği seçim kriterleriyle başlamakta ve buna bağlı olarak da misliyle artarak devam etmektedir... --- 02/07/11 Cts tarihinde yasin eren <yasinmat@yahoo.com> şöyle yazıyor:
|
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433873] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
Hüdai bey bu bahsettikleriniz (en azından çoğu) elbetteki önemli sorunlardır. Ama tüm bu sorunları çözebilecek bir merci veya sistim ya da siyasi muhatap aramak abesle iştigal olmakla birlikte, tamamı çözülsede asıl sıkıntı vicdani ölçütlerde ve yeterince fedakarlık sergile(me)me sonucuyla ortada duracaktır bence.
Öğretmenlikte sorun aha mesleği seçim kriterlerinden başlamakta ve buna bağlı olarak misliyle artarak devam etmektedir...
--- 01/07/11 Cum tarihinde Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com> şöyle yazıyor:
Kimden: Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com>
Konu: Re: [tmoz:433825] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
Kime: tmoz@googlegroups.com
Tarihi: 1 Temmuz 2011 Cuma, 6:32
--Aşağıdaki sorunları konuşuyor olsaydınız ücret ve emek adaletsizliğinin giderilmesi için bir adım atmış olurdunuz...Bu sıkıntılar giderilseydi,seneye hangi dersanede çalışacağım korkunuz olmazdı...Ya da her tayin döneminde şaibe var mı yok mu diye sormazdık...1. Öğretmenlik mesleğinin geliri düşüktür.
2. Hizmet içi eğitimi yetersizdir.3. Siyasi baskılara maruz bırakılarak korkaklaştırılmışlardır..4. Örgütlenememekte ve siyasal hayata katılamamaktadır.5. Sağlık sorunları vardır. Tebeşir tozundan akciğer hastalıkları, uzun süre ayakta kalmaktan varis, yüksek ses kullanmaktan farenjit ve üst solunum yolu hastalıkları, kalabalık sınıflar ve çocuk zihnine hitaptan kaynaklanan psikolojik ve sinirsel rahatsızlıklar...vs6. Yönetim, müfredat, atamalar gibi idari konuların plansızlığı öğretmeni olumsuz etkilemektedir...7. Köy öğretmenlerinin sorunları desem yeterli olur sanırım..(ulaşım, beslenme, yakıt...vs)8. Sık sık değişen eğitim politikaları öğretmeni niteliksiz hale getirmiştir.9. Öğretmenler eğitimini almadığı alanda çalıştırılmaktalar...10. Özel sektörde çalışan eğitimcilerin iş sürekliliği tereddüt içindedir...
--
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...
--
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433872] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
Estağfurullah Muharrem hocam. Allah tüm samimi kullarından razı olsun, katkımız olduysa ne mutlu. Özel veya MEBdeki tüm arkadaşlarımdan; vicdanlarının sesini dinleyenlerin ÖĞRETMENLİK, salt cüzdanları ve medyatik veya siyasi demogojilere-sorgulara kulak verenlerin ise başka bir iş yaptıklarını düşünüyorum. Ama elbette onlar da kendilerine göre haklıdır. Herkes kıymet verdiği kadarıyla mesleğini tanır ve çalışır, ona görede değerlendirmeye tabi tutulabilir, eleştirilebilir. Ama yargısız infaz da, herkesi aynı kefeye koymak da bize yakışmaz illaki. TMOZu seviyor ve saygı duyuyorum... Saygı ve hürmetle... --- 01/07/11 Cum tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> şöyle yazıyor:
|
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433870] Amerika
Amerikadan selamlar. --
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Re: [tmoz:433870] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı
Hüdai bey bu bahsettikleriniz (en azından çoğu) elbetteki önemli sorunlardır. Ama tüm bu sorunları çözebilecek bir merci veya sistim ya da siyasi muhatap aramak abesle iştigal olmakla birlikte, tamamı çözülsede asıl sıkıntı vicdani ölçütlerde ve yeterince fedakarlık sergile(me)me sonucuyla ortada duracaktır bence. Öğretmenlikte sorun aha mesleği seçim kriterlerinden başlamakta ve buna bağlı olarak misliyle artarak devam etmektedir... --- 01/07/11 Cum tarihinde Hüdai Burak Yalçın (Öğretmen) <hburak2000@gmail.com> şöyle yazıyor:
|
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
[tmoz:433868] 11.sınıf geo müfredatı....
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf