4 Ocak 2011 Salı

Re: [tmoz:391702] kombinasyon xs

Öğrencilere de şöyle anlatabilirsiniz sanırım:

kombinasyon joker hakkı 05.01.11.JPG

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:391701] analitik geometri

bu her zaman doğru değil. sadece eğim 1 yada -1 olduğunda geçerli diye biliyorum

05 Ocak 2011 01:02 tarihinde fatih saglam <mtax1980@gmail.com> yazdı:
hocamm bunu birazz aaçarmısınn
ben pek anlayamadımm

04 Ocak 2011 21:37 tarihinde oktay <bektas_oktay@hotmail.com> yazdı:
merhaba arkadaşlar
bildiğiniz gibi  doğrunun doğruya göre simetriğini bulurken, hangi
doğruya göre simetriyi buluyorsak
o doğruda x ve y yi eşitliğin bir tarafında yalnız bırakıp esas doğru
denkleminde yerine yazıyoruz.

bunun mantıklı bir açıklamasını bulamadım
elinde ispat  olan arkadaşımız varsa ve paylaşırsa çok sevinirim.

şimdiden teşekkürler.

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:391700] analitik geometri

hocamm bunu birazz aaçarmısınn
ben pek anlayamadımm

04 Ocak 2011 21:37 tarihinde oktay <bektas_oktay@hotmail.com> yazdı:
merhaba arkadaşlar
bildiğiniz gibi  doğrunun doğruya göre simetriğini bulurken, hangi
doğruya göre simetriyi buluyorsak
o doğruda x ve y yi eşitliğin bir tarafında yalnız bırakıp esas doğru
denkleminde yerine yazıyoruz.

bunun mantıklı bir açıklamasını bulamadım
elinde ispat  olan arkadaşımız varsa ve paylaşırsa çok sevinirim.

şimdiden teşekkürler.

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:391699] Re: açı-...

murat hocam
speed 2001 türk mü diye düşünüyorum:)
hani rayyürden sonra...


05 Ocak 2011 00:50 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:
buradaki millet ifadesi tanıdık geliyor:)
murat hocam siz öyle diyorsanız sağlamdır.

05 Ocak 2011 00:49 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:

:)
abi uykum varda çok zamandır birşey çizmedim içime dert oldu sabah ders var ama sizlerden ayrı olunca içim rahat olmuyor.
sizleri özledim hasret gidereyim dedim



05 Ocak 2011 00:47 tarihinde İrfan İlker CEBECİ <irfanilkercebeci@gmail.com> yazdı:
hayırdır Alican hocam gece gece uyku tutmadı herhalde
75 çözümde bu soruya mı atcan ...)))

05 Ocak 2011 00:45 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:


04 Ocak 2011 23:59 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:


04 Ocak 2011 23:04 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:



04 Ocak 2011 21:05 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:

Messi :)))  bu iyiydi :)

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü




--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü




--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü




--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü




--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:391698] Re: Logaritma..

hocam cevaplar hep negatif rasyonel sayı ama net bilmiyorum.bir
öğrencim getirmişti..

On 4 Ocak, 23:13, MEHMET YILDIZ <myfemo...@gmail.com> wrote:
> cevap varmı hocam?
>
> 04 Ocak 2011 20:27 tarihinde darius <gezgin434...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
> > arkadaşlar ilgilenirseniz sevinirim..
>
> > --
> > Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:391697] Re: açı-...

buradaki millet ifadesi tanıdık geliyor:)
murat hocam siz öyle diyorsanız sağlamdır.

05 Ocak 2011 00:49 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:
:)
abi uykum varda çok zamandır birşey çizmedim içime dert oldu sabah ders var ama sizlerden ayrı olunca içim rahat olmuyor.
sizleri özledim hasret gidereyim dedim



05 Ocak 2011 00:47 tarihinde İrfan İlker CEBECİ <irfanilkercebeci@gmail.com> yazdı:
hayırdır Alican hocam gece gece uyku tutmadı herhalde
75 çözümde bu soruya mı atcan ...)))

05 Ocak 2011 00:45 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:


04 Ocak 2011 23:59 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:


04 Ocak 2011 23:04 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:



04 Ocak 2011 21:05 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:

Messi :)))  bu iyiydi :)

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü




--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü




--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü




--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:391695] Re: açı-...

:)
abi uykum varda çok zamandır birşey çizmedim içime dert oldu sabah ders var ama sizlerden ayrı olunca içim rahat olmuyor.
sizleri özledim hasret gidereyim dedim



05 Ocak 2011 00:47 tarihinde İrfan İlker CEBECİ <irfanilkercebeci@gmail.com> yazdı:
hayırdır Alican hocam gece gece uyku tutmadı herhalde
75 çözümde bu soruya mı atcan ...)))

05 Ocak 2011 00:45 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:


04 Ocak 2011 23:59 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:


04 Ocak 2011 23:04 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:



04 Ocak 2011 21:05 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:

Messi :)))  bu iyiydi :)

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü




--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü




--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:391695] Re: kombinasyon xss

İskender hocam ben hala anlayamadım biraz daha açık anlatabilir misiniz? Saygılar..

2011/1/5 iskender tökel <iskenderhamza@gmail.com>
2 - 4 - 8 - 14 - 22 - 32 - 44 - 58
  2   4   6     8     10   12   14

örüntünün nasıl gittiğini şöyle anlayabiliriz sanırım her çember kendisinden önceki  çemberi 2 bölgeye böler.
Saygılarımla...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Adapla gelen,hürmetle gider...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:391693] Re: açı-...

hayırdır Alican hocam gece gece uyku tutmadı herhalde
75 çözümde bu soruya mı atcan ...)))

05 Ocak 2011 00:45 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:


04 Ocak 2011 23:59 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:


04 Ocak 2011 23:04 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:



04 Ocak 2011 21:05 tarihinde DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com> yazdı:

Messi :)))  bu iyiydi :)

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü




--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü




--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:391691] Re: kombinasyon xss

2 - 4 - 8 - 14 - 22 - 32 - 44 - 58
  2   4   6     8     10   12   14

örüntünün nasıl gittiğini şöyle anlayabiliriz sanırım her çember kendisinden önceki  çemberi 2 bölgeye böler.
Saygılarımla...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:391690] dua

allah acil şifalar versin.

04 Ocak 2011 23:42 tarihinde MEHMET YILDIZ <myfemozel@gmail.com> yazdı:
ALLAH yar ve yardımcısı olsun.RABBİM sevdiklerine kavuştursun.amin...amin...

04 Ocak 2011 23:40 tarihinde serhat yaman <sneme09@gmail.com> yazdı:

Rabbim yardımcısı olsun. Tüm şifa bekleyenlerin.

04 Ocak 2011 23:36 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:
Rabbim acıl sifa versin....

04 Ocak 2011 23:35 tarihinde onurtuğrul[ÖĞRETMEN] <onurt21@gmail.com> yazdı:

Değerli abimiz Olimpik fen dersanesi kurucularından fizik öğretmeni Halil Bayır hocamız için 
31 Aralık gecesi geçirdiği kalp krizini ameliyatla atlatan ama tam taburcu olacağı zaman beyin kanaması geçiren 3 gün içinde ikinci ameliyatına giren şu anda yoğun bakımda olan hocamız için  dualarınıza ihtiyacımız var .

--
ONUR TUĞRUL
----KAYSERİ----

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--

 ........Dünyanın lezzetleri, zevkleri ve zinetleri Halıkımızı, Mâlikimizi ve Mevlamızı bilmediğimiz takdirde Cennet de olsa Cehennemdir..........

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--

Safranbolu İmkb Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi


--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
arifler bildikleri kadar konusur..- gandalf

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:391689] Re: dikdörtgen sorusu

6 7 8 9 10 şıklar


On 4 Ocak, 23:50, serhat yaman <snem...@gmail.com> wrote:
> 04 Ocak 2011 23:32 tarihinde EMRE KILIÇ <kilicogl...@gmail.com> yazdı:
>
> > Kenar uzunlukları 12 cm ve a cm olan bir dikdörtgenin iç açıortaylarının
> > oluşturduğu dörtgenin alanı 8 cm2 ise a kaçtır?
>
> > --
> > Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi
>
> --
>
> *Safranbolu İmkb Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi*
>
>  Adsız.gif
> 7KGörüntüleİndir

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:391688] Re: bir kaç analitk sorusu

2.soru 1/3


On 5 Ocak, 00:17, acg <alicangull...@gmail.com> wrote:
> 3.
> eğimler 1/kökn ve -1/kökn dir
> aradaki açı
> m1-m2)/(1+m1.m2)=tan60
>
> 05 Ocak 2011 00:15 tarihinde acg <alicangull...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
> > 2.
> > diklikte eğimler çarpımı -1 den a=-1/2
> > x üzerinde y=0olduğundan y yerine 0 yazıp ortak çözün.
>
> > 05 Ocak 2011 00:14 tarihinde acg <alicangull...@gmail.com> yazdı:
>
> >> 1.soru
> >> x ekseni ile ortak noktası yoksa x e paraleldir
>
> >> y=-3 doğrusu
>
> >> 05 Ocak 2011 00:05 tarihinde karo <ahmetkahrama...@hotmail.com> yazdı:
>
> >> 1.soru 1/8
>
> >>> On 5 Ocak, 00:01, kahve math <kahve.m...@gmail.com> wrote:
> >>> >  bir kaç analitk sorusu yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden
> >>> > teşekkürler
>
> >>> >  Yeni Bit Eşlem Resmi.bmp
> >>> > 218KGörüntüleİndir
>
> >>> >  Adsız.png
> >>> > 80KGörüntüleİndir
>
> >>> >  Adsız1.png
> >>> > 84KGörüntüleİndir
>
> >>> --
> >>> Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi
>
> >> --
> >> yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü
>
> > --
> > yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü
>
> --
> yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:391686] Re: kombinasyon xss

hocam örüntüyü yakalayamadım tam olarak..

05 Ocak 2011 00:07 tarihinde ZAFER AĞBULUT <zfragbulut@gmail.com> yazdı:
Bir çember 2 bölgeye, 2 çember 4 bölgeye ,3 çember 8 bölgeye böyle
devam edilirse toplam 58 bölgeye ayırır.

On 4 Ocak, 23:16, bluace bluace <huseyinseno...@gmail.com> wrote:
> ilgilenenlere şimdiden teşekkür ediyorum
> arı yayınları
>
>  kombinasyon.jpg
> 12KGörüntüleİndir

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:0] Re: Eşkenar dörtgende uzunluk

çözüm yazmıştık tahmini olarak:)

05 Ocak 2011 00:17 tarihinde Oğuz KARABULUT <suskun272@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlar bir kenarı 6. Yazmayı unutmuşum. Pardon.


On 5 Ocak, 00:06, Oğuz KARABULUT <suskun...@gmail.com> wrote:
> Arkadaşlar her zaman olduğu gibi yine yardımınıza ihtiyacım var. Şimdiden
> teşekkürler.
>
>  Eskenar Dortgen.png
> 14KGörüntüleİndir

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:391684] Re: Eşkenar dörtgende uzunluk

Arkadaşlar bir kenarı 6. Yazmayı unutmuşum. Pardon.


On 5 Ocak, 00:06, Oğuz KARABULUT <suskun...@gmail.com> wrote:
> Arkadaşlar her zaman olduğu gibi yine yardımınıza ihtiyacım var. Şimdiden
> teşekkürler.
>
>  Eskenar Dortgen.png
> 14KGörüntüleİndir

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:391684] Re: bir kaç analitk sorusu

3.
eğimler 1/kökn ve -1/kökn dir
aradaki açı
m1-m2)/(1+m1.m2)=tan60


05 Ocak 2011 00:15 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:
2.
diklikte eğimler çarpımı -1 den a=-1/2
x üzerinde y=0olduğundan y yerine 0 yazıp ortak çözün.

05 Ocak 2011 00:14 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:


1.soru
x ekseni ile ortak noktası yoksa x e paraleldir

y=-3 doğrusu

05 Ocak 2011 00:05 tarihinde karo <ahmetkahraman15@hotmail.com> yazdı:

1.soru 1/8

On 5 Ocak, 00:01, kahve math <kahve.m...@gmail.com> wrote:
>  bir kaç analitk sorusu yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden
> teşekkürler
>
>  Yeni Bit Eşlem Resmi.bmp
> 218KGörüntüleİndir
>
>  Adsız.png
> 80KGörüntüleİndir
>
>  Adsız1.png
> 84KGörüntüleİndir

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü




--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü




--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:391683] Re: bir kaç analitk sorusu

2.
diklikte eğimler çarpımı -1 den a=-1/2
x üzerinde y=0olduğundan y yerine 0 yazıp ortak çözün.

05 Ocak 2011 00:14 tarihinde acg <alicangullu35@gmail.com> yazdı:

1.soru
x ekseni ile ortak noktası yoksa x e paraleldir

y=-3 doğrusu

05 Ocak 2011 00:05 tarihinde karo <ahmetkahraman15@hotmail.com> yazdı:

1.soru 1/8

On 5 Ocak, 00:01, kahve math <kahve.m...@gmail.com> wrote:
>  bir kaç analitk sorusu yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden
> teşekkürler
>
>  Yeni Bit Eşlem Resmi.bmp
> 218KGörüntüleİndir
>
>  Adsız.png
> 80KGörüntüleİndir
>
>  Adsız1.png
> 84KGörüntüleİndir

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü




--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:0] Eşkenar dörtgende uzunluk

soru karekökten yanılmıyorsam. Alican hocamın dediği gibi bir kenarı 6 veriliyordu diye hatırlıyorum. Hata varsa affola
Saygılarımla....

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:391681] Re: bir kaç analitk sorusu


1.soru
x ekseni ile ortak noktası yoksa x e paraleldir

y=-3 doğrusu

05 Ocak 2011 00:05 tarihinde karo <ahmetkahraman15@hotmail.com> yazdı:
1.soru 1/8

On 5 Ocak, 00:01, kahve math <kahve.m...@gmail.com> wrote:
>  bir kaç analitk sorusu yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden
> teşekkürler
>
>  Yeni Bit Eşlem Resmi.bmp
> 218KGörüntüleİndir
>
>  Adsız.png
> 80KGörüntüleİndir
>
>  Adsız1.png
> 84KGörüntüleİndir

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:0] Dik üçgende en kısa toplam uzunluk sorusu.

P Elemanıdır  [BC] demişse
P yi B ye çakeriz. PE=0 ve AB=PD=5 olur.
toplamı en az 5 olur.

05 Ocak 2011 00:09 tarihinde Oğuz KARABULUT <suskun272@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlar P noktasını hipotenüs üzerinde gezdirince uzunluklar toplamı 5 ile 12 arası diye düşündüm. Bir de sizlerin görüşünüze baş vurmak istedim.Çözüm nasıl olur?Tşk...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi