28 Aralık 2010 Salı

Re: [tmoz:389611] Kare Sorusu(baya bir uğraştım )

verileri kontrol edin yoksa dayanamayıp 45 diyecem..:))

28 Aralık 2010 23:29 tarihinde yakup bisgin <yakupbisgin@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlar bir kare sorusu   uğraştım ama çıkaramadım yardımcı olabilir misiniz?

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Dünyayı Güzellik Kurtaracak...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389609] Re: 9.sınıf

9.sınıf geometri ders notu ihtiyacım var

28 Aralık 2010 23:29 tarihinde Savaş Tekin <mucizem04@gmail.com> yazdı:
arkadaşlar 9.sınıfa ait ders notu olan varmı

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389609] Re: logaritma



evet kemal hocam cevap ln5

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389607] ARKADAŞLAR BEN MATEMATİK DERSANESİ AÇMAK İSTİYORUM MUFREDAT HAKKINDA BİLGİSİ OLAN VARMI

!
?

Müfredatı bilmeden ??



28 Aralık 2010 23:24 tarihinde tuna içli <tunaicli82@hotmail.com> yazdı:

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Ünal Canal
Matematik Öğretmeni_İstanbul

unalcanal.googlepages.com

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389607] 9.sınıf

arkadaşlar 9.sınıfa ait ders notu olan varmı

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389607] Re: logaritma

ln5 buluyorum . x^(lny)=y^(lnx) kullanarak.
Saygılarımla...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389606] Re: logaritma

ln5 ise  göndereyim

28 Aralık 2010 23:24 tarihinde erkan tan <erkan4405@gmail.com> yazdı:


düzeltme

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)



--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389605] Re: küme problemi acil

hocam, dikkat etmemişim. o zaman dediğiniz gibi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389602] Re: sıralama

teşekkürler

28 Aralık 2010 19:48 tarihinde mahmut madendere <matveben@gmail.com> yazdı:
'ayşegül' kelimesinin harfleriyle anlamlı anlamsız ünlü harfler alfabetik sıraya uygun olacak şekilde kaç farklı 7 harfli kelime yazılır?

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389602] Re: küme problemi acil

(4v6)' = 4' ve 6' 
eşitliğin birinci tarafından bulalım.
  4e bölünenler   200   1.   204    2.        300       26.      (26 tane)
 
 6'ya bölünenler  204    1.     210   2.         300    17.      (17 tane)
 
 12'ye bölünenler  204    1.   216  2.            300     9.     (9 tane)        
4 E   veya   6  yabölünenler = 26+17-9 = 34   s(4U6)=s(4)+s(6)-s(4n6)
101 tam sayı var  aralığımızda.     101-34 = 67   s(4U6)'
28 Aralık 2010 23:08 tarihinde darius55 <gezgin434343@gmail.com> yazdı:
hocam bölünemeyeni soruyor ama

On 28 Aralık, 22:56, Y Yılmaz <yalciny...@gmail.com> wrote:
> 200 <= x <= 300 olmak üzere
>
> 4 e bölünen  26 tane
> 6 ya bölünen 17 tane
> hem 4 e hem 6 ya bölünen  9 tane
>
> 4 veya 6 ya bölünebilen  26 + 17 - 9 = 34 tanedir.

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389600] Re: sıralama

değerli yorumlarınız için çok teşekkür edderim

28 Aralık 2010 22:12 tarihinde ahmetbazın <ahmetbazin@gmail.com> yazdı:
anlamlı ya da anlamsız oluşabilecek tüm durum 7!

a,e,ü harfleri kendi arasında 3! şekilde sıralanır...

bizden istenen aeü durumudur...Buda

tüm durumun 1/6 dır..

7! / 3!  olur.

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389600] Re: acil mathtype hakkında?

teşekkürler hocam ama wind.2003 zaten:(

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389596] ARKADAŞLAR BEN MATEMATİK DERSANESİ AÇMAK İSTİYORUM MUFREDAT HAKKINDA BİLGİSİ OLAN VARMI

Re: [tmoz:389596] Re: SAYIN SİTE YÖNETİMİ

   ''Benim kitap tanıtımını sabitleye bilirmisiniz?
Herkese iyi çalışmalar. ''
evet gerçekten okuduğumuzu iyi anlayacagız
tekrar özür diler rica ederim bu bahsi kapatmak istiyorum.
iyi akşamlar

28 Aralık 2010 17:20 tarihinde ZAFER AĞBULUT <zfragbulut@gmail.com> yazdı:
ÖNCE OKUDUĞUMZU İYİ ANLAYACAĞIZ. BEN ORADA PRATİK METOD VE ŞOK
ÇÖZÜMLLERDEN BAHSETTİM.

On 27 Aralık, 23:39, MEHMET YILDIZ <myfemo...@gmail.com> wrote:
> özür dilerim ama geçen bu mesele hakkında bir iki cümle yazdım geri sildim
> (seni ilgilendirmez kendi işine bak dedim) ama bir iki cümle ifade etmek
> isterim bu gruba katılmam 1-2 ay oldu ama burada gördüğüm insanlar çok
> ölçülü mütevazi ben çözdüm benim gibisi de varmı benden daha iyi çözen yokki
> ben mükemmelim diyene rastlamadım!!!
> lütfen ölçüye uyalım herkes görmesi gerekeni ve duyması gerekeni gördüğünü
> düşünüyorum.haddimi aştı isem özür dilerim.
> iyi akşamlar
> 27 Aralık 2010 19:08 tarihinde Halit KAYA <halitkay...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
> > Yönetici arkadaşlardan ricam arkadaşımızın isteğinin  bir an önce yerine
> > getirilmesi yönünde...:)
>
> > --
> > Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi
>
> --
> dert arardım derdime derdim bana derman imiş...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
dert arardım derdime derdim bana derman imiş...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389595] bazı türev ve integral soruları

işaret tablosunda hata var..payranın kökleri çift katlı olduğundan işaret değişmemeli..

 
2010/12/28 ramsey 13 <wandering13@gmail.com>
bu aralar çok yanlış yapıyorum inşallah bu sefer doğrudur:))

--

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389594] Re: acil mathtype hakkında?

işletim sisteminiz win7 64 bit ise mathtype word de entegre
çalışmıyor.
Bunun için aşağıdaki linkte anlatılanı yaparsanız sorun çözülür.

http://www.dessci.com/en/support/mathtype/tsn/tsn138.htm

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389592] izometrik ve noktalı kağıt

teşekkürler  hocam

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389592] Re: parabol-trigonometri (pi analitik deneme)

b olmalı. tepe noktası en büyük veya en küçük değeri verir(ve "tekdir"). 7 verilenler arasında en büyük değer ve 2 tane. demekki en küçük değerden bahsedilebilir. verilenlerden 2 buna uygundur.
Saygılarımla...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389591] Re: parabol-trigonometri (pi analitik deneme)

evet ilk kez karşılaşyorum meslekte iki basamaklı sayıları aşmama ragmen

28 Aralık 2010 23:18 tarihinde MYA <yekta7@gmail.com> yazdı:
hocam ilk soru icin ne dusunuyorsunuz biraz farklı bir soru değil mi?

On 28 Aralık, 22:39, MYA <yek...@gmail.com> wrote:
> 1) a,b,c,d,e biribirinden farklı beş reel sayı olmak üzere, F(x)
> parabolunde;
> F(a)=3
> F(b)=2
> F(c)=4
> F(d)=7
> F(e)=7
> olduguna göre,aşagıdakilerden hangisi bu parabolun tepe noktasının
> apsisi olabilir?
>
> A) a     B) b     C) c       D) d       E) e
>
> 2)  sin(a+b) = 3/5
>      cos(a-b) = 1/16   olduğuna göre sin(3a+b)+sin(a+3b) ifadesinin
> pozitif değeri kactır?
>
> A) 1/25    B) 2/25     C) 3/25     D) 4/25      E) 1/5
>
> Yardımcı olursanız sevinirm...Teşekkürler...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
dert arardım derdime derdim bana derman imiş...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389589] Re: "tartısılmıstı benzeri"

[s.a]

galiba ekteki dosya...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389589] Re: parabol-trigonometri (pi analitik deneme)

hocam ilk soru icin ne dusunuyorsunuz biraz farklı bir soru değil mi?

On 28 Aralık, 22:39, MYA <yek...@gmail.com> wrote:
> 1) a,b,c,d,e biribirinden farklı beş reel sayı olmak üzere, F(x)
> parabolunde;
> F(a)=3
> F(b)=2
> F(c)=4
> F(d)=7
> F(e)=7
> olduguna göre,aşagıdakilerden hangisi bu parabolun tepe noktasının
> apsisi olabilir?
>
> A) a     B) b     C) c       D) d       E) e
>
> 2)  sin(a+b) = 3/5
>      cos(a-b) = 1/16   olduğuna göre sin(3a+b)+sin(a+3b) ifadesinin
> pozitif değeri kactır?
>
> A) 1/25    B) 2/25     C) 3/25     D) 4/25      E) 1/5
>
> Yardımcı olursanız sevinirm...Teşekkürler...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi