28 Aralık 2010 Salı

Re: [tmoz:389588] Re: parabol-trigonometri (pi analitik deneme)

rica edrim diğer sornuz hakkında pek birşey düşünemedim ama bakıyorum

28 Aralık 2010 23:14 tarihinde MYA <yekta7@gmail.com> yazdı:
hocam ilginize tesekkur ederim...sağolun

On 28 Aralık, 23:09, MEHMET YILDIZ <myfemo...@gmail.com> wrote:
> 28 Aralık 2010 22:39 tarihinde MYA <yek...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
> > 1) a,b,c,d,e biribirinden farklı beş reel sayı olmak üzere, F(x)
> > parabolunde;
> > F(a)=3
> > F(b)=2
> > F(c)=4
> > F(d)=7
> > F(e)=7
> > olduguna göre,aşagıdakilerden hangisi bu parabolun tepe noktasının
> > apsisi olabilir?
>
> > A) a     B) b     C) c       D) d       E) e
>
> > 2)  sin(a+b) = 3/5
> >     cos(a-b) = 1/16   olduğuna göre sin(3a+b)+sin(a+3b) ifadesinin
> > pozitif değeri kactır?
>
> > A) 1/25    B) 2/25     C) 3/25     D) 4/25      E) 1/5
>
> > Yardımcı olursanız sevinirm...Teşekkürler...
>
> > --
> > Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi
>
> --
> dert arardım derdime derdim bana derman imiş...
>
>  trigo.PNG
> 43KGörüntüleİndir- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
dert arardım derdime derdim bana derman imiş...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389586] Re: "tartısılmıstı benzeri"

[s.a]

Ahmet hocam grupta benzeri bir sorunun tartışması olmuştu eky hocamın bir yorumlaması vardı o dokumana ulaşamadım bir türlü.Arşivinde olup yollayan olursa çok memnun olrum.Şmdn tşklr...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389586] Re: parabol-trigonometri (pi analitik deneme)

hocam ilginize tesekkur ederim...sağolun

On 28 Aralık, 23:09, MEHMET YILDIZ <myfemo...@gmail.com> wrote:
> 28 Aralık 2010 22:39 tarihinde MYA <yek...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
> > 1) a,b,c,d,e biribirinden farklı beş reel sayı olmak üzere, F(x)
> > parabolunde;
> > F(a)=3
> > F(b)=2
> > F(c)=4
> > F(d)=7
> > F(e)=7
> > olduguna göre,aşagıdakilerden hangisi bu parabolun tepe noktasının
> > apsisi olabilir?
>
> > A) a     B) b     C) c       D) d       E) e
>
> > 2)  sin(a+b) = 3/5
> >     cos(a-b) = 1/16   olduğuna göre sin(3a+b)+sin(a+3b) ifadesinin
> > pozitif değeri kactır?
>
> > A) 1/25    B) 2/25     C) 3/25     D) 4/25      E) 1/5
>
> > Yardımcı olursanız sevinirm...Teşekkürler...
>
> > --
> > Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi
>
> --
> dert arardım derdime derdim bana derman imiş...
>
>  trigo.PNG
> 43KGörüntüleİndir- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389585] bazı türev ve integral soruları

çözdüyseniz tamam hocam  bende  yollamayayım, hayırlı çalışmalar  sayın  hocam


28 Aralık 2010 23:04 tarihinde alaaddin <furkanaladdin@gmail.com> <furkanaladdin@gmail.com> yazdı:
kemal hocam  2.soruyu çözdüm  3 ve 4 hakkında fikrin varmı 

28 Aralık 2010 22:55 tarihinde alaaddin <furkanaladdin@gmail.com> <furkanaladdin@gmail.com> yazdı:

kemal hocam teşekkür ederim diğer sorular hakkında fikrin var mı?


 
28 Aralık 2010 22:43 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:



28 Aralık 2010 21:23 tarihinde alaaddin <furkanaladdin@gmail.com> <furkanaladdin@gmail.com> yazdı:
yardımcı olursanız sevinirim
şimdiden teşekkürler

--
düşmanınızı seviniz düşmanınız kalmayacaktır

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)



--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
düşmanınızı seviniz düşmanınız kalmayacaktır



--
düşmanınızı seviniz düşmanınız kalmayacaktır

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)



--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389583] Re: zor çarpanlara ayırma ve 2.dereceden denklemler testi olan var mı

Metin Hocam teşekkürler,
Afyon'dan selamlar

GeometriDersi.COM

On 28 Aralık, 23:06, METİN KARAASLAN <mtnkr...@gmail.com> wrote:
> 60soruluk test 20 kolay 20 orta  20de zor diye hazırlamııştım taa 2005 te
> ama iidir
>
>  ÇARPANLARA AYIRMA.xls
> 1015KGörüntüleİndir

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389582] zor çarpanlara ayırma ve 2.dereceden denklemler testi olan var mı

çok teşekkürler hocam

28 Aralık 2010 23:06 tarihinde METİN KARAASLAN <mtnkrsln@gmail.com> yazdı:
60soruluk test 20 kolay 20 orta  20de zor diye hazırlamııştım taa 2005 te ama iidir

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389581] Re: küme problemi acil

hocam bölünemeyeni soruyor ama

On 28 Aralık, 22:56, Y Yılmaz <yalciny...@gmail.com> wrote:
> 200 <= x <= 300 olmak üzere
>
> 4 e bölünen  26 tane
> 6 ya bölünen 17 tane
> hem 4 e hem 6 ya bölünen  9 tane
>
> 4 veya 6 ya bölünebilen  26 + 17 - 9 = 34 tanedir.

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389578] komplex integral

elinde kompleks integralle ilgili örnek çözümlü sorular olan varmı...teşekkürler şimdiden

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389578] Re: "basit esitsizlik"

teşekkürler Sinan hocam ;)

On 28 Aralık, 22:58, sinan aşık <s.a.sinan.a...@gmail.com> wrote:
> [s.a]
>
> çözüm dergileri dersh....(çözüm yayınları)
> ben de sizinkine benzer sonuçlar buldum o yüzden yazdım soruyu.

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389578] zor çarpanlara ayırma ve 2.dereceden denklemler testi olan var mı

60soruluk test 20 kolay 20 orta  20de zor diye hazırlamııştım taa 2005 te ama iidir

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389577] Re: BENZERLİK!

2 temel benzerlikten k=4 çıkıyor.
k+12 / 12k = k.a / 12a k= 4
IABI = 64


GeometriDersi.COM

On 28 Aralık, 22:49,
hasanhoca(öğretmen)
<hasanalih...@gmail.com> wrote:
> pardon k 3 değil 4 hocam.
>
> 28 Aralık 2010 22:45 tarihinde malummath . <malumm...@gmail.com> yazdı:
>
> > önceki gönderim yanlış yere gitmiş sanırım. bi bakarmısınız?
>
> > --
> > Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389576] zambak eşitsizlik

durum  kuralla uyumsuz

28 Aralık 2010 23:03 tarihinde fehmi kayrak <trapper35tr@gmail.com> yazdı:
katılıyorum şencan hocam,kurallar tam belirlenememiş

28 Aralık 2010 22:58 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:

üstteki sorunun kökü yanlış.. dikkate almayınız.

2010/12/28 pol inom <palanomi@gmail.com>

arkadaşlar sorulara bakarmısınız

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi


--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389575] acil mathtype hakkında?

daha önce yapmıştım bunu düşükte zaten ama olmuyor.mathtype için kalıcı bi çözüm önerebilir misiniz? ya da farklı bir sürümünü mü kullanmam gerekiyor.setup dosyası gönderebilir misiniz

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389574] bazı türev ve integral soruları

kemal hocam  2.soruyu çözdüm  3 ve 4 hakkında fikrin varmı 

28 Aralık 2010 22:55 tarihinde alaaddin <furkanaladdin@gmail.com> <furkanaladdin@gmail.com> yazdı:
kemal hocam teşekkür ederim diğer sorular hakkında fikrin var mı?


 
28 Aralık 2010 22:43 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:



28 Aralık 2010 21:23 tarihinde alaaddin <furkanaladdin@gmail.com> <furkanaladdin@gmail.com> yazdı:
yardımcı olursanız sevinirim
şimdiden teşekkürler

--
düşmanınızı seviniz düşmanınız kalmayacaktır

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)



--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
düşmanınızı seviniz düşmanınız kalmayacaktır



--
düşmanınızı seviniz düşmanınız kalmayacaktır

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389573] zambak eşitsizlik

katılıyorum şencan hocam,kurallar tam belirlenememiş

28 Aralık 2010 22:58 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:
üstteki sorunun kökü yanlış.. dikkate almayınız.

2010/12/28 pol inom <palanomi@gmail.com>

arkadaşlar sorulara bakarmısınız

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389572] acil mathtype hakkında?

Seçenekler/Güvenlik Merkezi / Makro ayarlarından marro güvenliğini en düşük düzeye getiriniz.Düzelmesi gerekiyor...

28 Aralık 2010 22:57 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:
thtype için geçici çözüm:
yazdıklarınızı kopyala yapıştır yoluyla word'e atabilirsiniz. sanırım lisans mevzuu yüzüden sıkıntı oluyor aralarında...

2010/12/28 betül öz <betul.deu.87@gmail.com>

mathtype 6.7  yi kuruyorum fakat word ile beraber açılmıyor.sorun ne olabilir?
 
2.bir soru da test hazırlamak için hangi programı kullanmamı önerirsiniz,matematik sembollerinin pratik ve hızlı kullanımı için soruyorum 

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Tek korkusu paradokslar olan bilim dalı.Matematik tek doğru yanıt ister.

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389570] zor çarpanlara ayırma ve 2.dereceden denklemler testi olan var mı

teşekkürler

28 Aralık 2010 22:55 tarihinde hasanhoca(öğretmen) <hasanalihoca@gmail.com> yazdı:
veriverin  hocam

28 Aralık 2010 22:53 tarihinde betül öz <betul.deu.87@gmail.com> yazdı:

hocam çocuk kendisi istiyorsa biz ne yapalım:)

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389568] zambak eşitsizlik

üstteki sorunun kökü yanlış.. dikkate almayınız.

2010/12/28 pol inom <palanomi@gmail.com>
arkadaşlar sorulara bakarmısınız

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

[tmoz:389568] Re: "basit esitsizlik"

[s.a]

çözüm dergileri dersh....(çözüm yayınları)
ben de sizinkine benzer sonuçlar buldum o yüzden yazdım soruyu.

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389567] acil mathtype hakkında?

thtype için geçici çözüm:
yazdıklarınızı kopyala yapıştır yoluyla word'e atabilirsiniz. sanırım lisans mevzuu yüzüden sıkıntı oluyor aralarında...

2010/12/28 betül öz <betul.deu.87@gmail.com>
mathtype 6.7  yi kuruyorum fakat word ile beraber açılmıyor.sorun ne olabilir?
 
2.bir soru da test hazırlamak için hangi programı kullanmamı önerirsiniz,matematik sembollerinin pratik ve hızlı kullanımı için soruyorum 

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Re: [tmoz:389566] Re: küme problemi acil

200 <= x <= 300 olmak üzere
 
4 e bölünen  26 tane
6 ya bölünen 17 tane
hem 4 e hem 6 ya bölünen  9 tane
 
4 veya 6 ya bölünebilen  26 + 17 - 9 = 34 tanedir.

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi