18 Aralık 2012 Salı

[TMOZ:579677] Re: Kesip yapıştırarak test oluşturma

Hocam ben Fast capture programı ile istediğim soruların fotoğrafını seçiyorum. Ayarlarında bir klasör tanımlayıp hepsini oraya alıyorum. Sonra Indesign kullanarak hazırladığım şablonun içerisine yerleştiriyorum. İşlemler bittiğinde yazıcıya gönderip çıktısını alıyorum. Gayet güzel oluyor. 1 yaprağa 40 soru sığdırıyorum. ve okunaklı düzenli bir test oluyor. Export seçeneğiyle de pdf haline getirip kaydediyorum. 

19 Aralık 2012 Çarşamba 00:09:22 UTC+2 tarihinde Mustafa oğuz yazdı:
Merhaba öğretmen arkadaşlarım. Bir çoğumuz taramalardan kesip yapıştırarak testler veya sınavları oluşturuyoruz. Taramalar paint te açılabiliyor ise oradan kesip yapıştırabiliyoruz ve kaliteside taramayla aynı düzeyde oluyor. Fakat pdf formatlarını paint te açamıyoruz. Ekran alıntı aracı veya print screen tuşunu kullanarak kesip yapıştırıyoruz. Fakat buda çözünürlüğün düşük olmasına ve çıktı alındığında bulanık bir görünüme yol açıyor.
 
Ben Abbyy Fine reader kullanıyorum. (Bu bir tarama programı) Mesela Esen yayınlarının pdf lerini siyah beyaz olarak bu programda açıyor ve word a göndererek çok net sonuçlar alabiliyorum. Ama biraz uğraştırıcı oluyor.
 
Çok daha kolay bir yolu olan var mı? Paylaşırsa sevinirim. Teşekkürler.

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Hiç yorum yok: